
Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie

Včerejší č. 40 a 41
vloženo: 25.2.2025 12:40
autor: Josef Kouba
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2025
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17303)
- úlovky (svět) (2219)
- trofeje (4708)
- historie (3860)
- zvěř v přírodě (43260) (4 dnes)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39554)
- lovecké výstavy (1567)
- lovecký pes (13553)
- zbraně (2596)
- lidé (4675)
- fotopast (15822)
- myslivecké umění (4868)
- myslivecký interiér (460)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7126)
- ptactvo v přírodě (20442) (2 dnes)
- hmyz v přírodě (7025) (2 dnes)
- obojživelníci a plazi (1343)
- květiny a houby (15572)
- myslivecké stavby (3944)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24592)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)

Můj jelen z volnosti
vloženo: 30.9.2015 19:13
autor: Stanislav Hnilica
úlovky (svět)

Magadan 2012
vloženo: 16.1.2013 17:58
autor: Sláva Dolníček
trofeje

uloveno NP Šumava, honitba Kašperskohorské městské lesy
vloženo: 18.9.2012 10:42
autor: Ondřej Koubek
zvěř v přírodě

ukecaný šéf
vloženo: 6.10.2017 19:25
autor: Rastislav Rejko
zbraně

První pokus
vloženo: 19.4.2016 22:43
autor: Jiří Pavlovský
fotopast

...
vloženo: 6.10.2019 08:36
autor: Miroslav Svoboda
myslivecké umění

malba na bříze
vloženo: 4.1.2018 12:22
autor: Michaela Píchová
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Letošní první
Potkal jsem ho na lesní loučce při ranní šoulačce. Já stal v lesní stěně a než jsem se dostal k ráně zatáhnul do houštiny. Bylo rozhodnuto. Zkusil jsem se potichu a po kolenou dostat za ním a vyšlo to. Střelen na vzdálenost cca 30m na komoru. Měl jsem na sobě poprvé oblečení pohlcující lidský pach. Nejsem si na 100% jist větrem v houštině, ale zdá se, že to zafungovalo na jedničku! :-)
vložil: Jaroslav Novák
vloženo: 31.8.2011 12:27
zobrazeno: 5244x
hodnocení: 13 hlasů
vloženo: 31.8.2011 12:27
zobrazeno: 5244x
hodnocení: 13 hlasů
Komentáře:
5.9.2011 23:56 vložil Jan Horáček
Erika Doležalová to dne 1.9. v 9.01 hod. napsala velice výstižně. Připojuji se k tomuto názoru. Lovu zdar!
Erika Doležalová to dne 1.9. v 9.01 hod. napsala velice výstižně. Připojuji se k tomuto názoru. Lovu zdar!
5.9.2011 20:20 vložil tomas baca
k jelenovi lovu zdar ale jinak opět 5- , já být ten doprovod tak ho odmítnu vždyt i při poplatkovém lovu bychom měli dodržovat tradice tohle je americkej hnus
k jelenovi lovu zdar ale jinak opět 5- , já být ten doprovod tak ho odmítnu vždyt i při poplatkovém lovu bychom měli dodržovat tradice tohle je americkej hnus
3.9.2011 00:00 vložil Mirek Kubíček
jinak mazec byl, když jsem v tom 3D potkal kolegu s ohařem; pes mě zná, ovšem ve svém spektru viděl jen mé nohy a hlavu, nosím tradiční klobouk z nasavrk, a vypadalo, že se zblázní jak začal vyvádět, musel jsem to svléknout, aby se uklidnil; líbí se mi bunda fy.swedteam, oranžová se vzory větví, zvěř na ni ve svém šedém spektru nereaguje a pro okolní lovce je bezpečně vidět; dej pozor, aby tě v tvém camu někdo nepřehlédl a nestalo se neštěstí:((
jinak mazec byl, když jsem v tom 3D potkal kolegu s ohařem; pes mě zná, ovšem ve svém spektru viděl jen mé nohy a hlavu, nosím tradiční klobouk z nasavrk, a vypadalo, že se zblázní jak začal vyvádět, musel jsem to svléknout, aby se uklidnil; líbí se mi bunda fy.swedteam, oranžová se vzory větví, zvěř na ni ve svém šedém spektru nereaguje a pro okolní lovce je bezpečně vidět; dej pozor, aby tě v tvém camu někdo nepřehlédl a nestalo se neštěstí:((
2.9.2011 23:49 vložil Mirek Kubíček
při šoulačce na srnčí používám vrchní díl 3D lístečkového cama, na volných plochách bez krytu se dá ke zvěři došoulat na kousek a je to adrenalin, ovšem fotím se pak v zelené klasice našeho cechu, na takovéto fotky ještě nejsme připraveni, připomíná to dokumenty fishing & hunting, kdy v těchto maskáčích loví jedince s chovností nad 8 výsad lovné; asi sis oddechl, že jsi ulovil v houštině tohoto a ne jiného, druhého, jelena, nebo jsi viděl i paroží?? lovu zdar!
při šoulačce na srnčí používám vrchní díl 3D lístečkového cama, na volných plochách bez krytu se dá ke zvěři došoulat na kousek a je to adrenalin, ovšem fotím se pak v zelené klasice našeho cechu, na takovéto fotky ještě nejsme připraveni, připomíná to dokumenty fishing & hunting, kdy v těchto maskáčích loví jedince s chovností nad 8 výsad lovné; asi sis oddechl, že jsi ulovil v houštině tohoto a ne jiného, druhého, jelena, nebo jsi viděl i paroží?? lovu zdar!
1.9.2011 18:31 vložil Zdeněk Auerswald
Pro pana Nováka- úspěšného lovce. Z krátkého popisu Vašeho lovu jsem usoudil, že jste schopný lovec, staňte se i dob rým myslivcem. Vy nepotřebujete žádné vypoženosti nové doby a dokážete lovit. Vám stačí dobrá zbraň, dalekohled, možná alpská hůl a dokážete lovit i v těžkém terénu a sám poznáte jaké to má kouzlo, a stanete se myslivcem s vekým M.
Pro pana Nováka- úspěšného lovce. Z krátkého popisu Vašeho lovu jsem usoudil, že jste schopný lovec, staňte se i dob rým myslivcem. Vy nepotřebujete žádné vypoženosti nové doby a dokážete lovit. Vám stačí dobrá zbraň, dalekohled, možná alpská hůl a dokážete lovit i v těžkém terénu a sám poznáte jaké to má kouzlo, a stanete se myslivcem s vekým M.
1.9.2011 17:40 vložil Erika Doležalová
Pane Novák, v některých věcech si s vámi dovolím nesouhlasit, resp. polemizovat. Pokud je pro vás myslivost zejména lov, pak chápu, že je pro vás důležitá co největší záruka úspěchu a s tím se pojí užívání nejrůznějších "vychytávek". Běžný myslivec však bere (nebo alespoň měl by brát) lov jen jako součást, je to jednak jakási odměna za celoroční péči (lov trofejové zvěře) a pak také "chovatelský nástroj" (průběrný odlov). Stráví v revíru mnoho hodin, dní a týdnů, často bez úspěchu a přesto je spokojený, protože jistě zažil mnoho zajímavého. U poplatkových lovů je to trochu odlišné, času je relativně málo a úspěch je vyžaduje, takže je snaha to co nejvíce zjednodušit. Jinak - osobně jsem si nikdy ničím nezakrývala obličej, rukavice používám jen při zimních nočních čekaných na lišku nebo divočáka. Nosím obyčejné zelené kalohoty, zelený svetr a zelenou vestu (příp. zelenou bundu). Nikdy se mi nestalo, že by důvodem zrazení zvěře nebo jejího neulovení bylo to, jak jsem oblečená. Co se týče materiálů, zde si taky dovolím trochu polemiky. Nemyslím si, že by "obyčejná zelená" byla tak nekvalitní, aby se v ní nedal provozovat běžný lov, tj. čekaná a šoulačka. I toto oblečení se již delší dobu vyrábí z kvalitních materiálů, ať z hlediska prodyšnosti, termoizolace nebo snížení hlučnosti. Navíc - ono podle vás kvalitnější americké camo oblečení je často nabízené i v zelené variantě (takže argumentovat při obhajobě maskovacích vzorů jejich kvalitou není příliš přesné, pokud máte možnost zvolit barvu tradiční..) Ohledně lovu v Americe, to by bylo na dlouhou diskuzi. Lov ze žebříků je zde velmi rozšířený, v hojné míře se užívají (a to zas u nás skoro vůbec) maskovací stany a záštity. Zateplené kazatelny nepotřebují, jelikož u nich jsou prasata prakticky celodenní zvěří, loví je odlišně než u nás a na mnoha místech se již likvidují jedem.. Těch markantních rozdílů je samozřejmě více, ten nejzásadnější je ale v tom, že tam jde převážně o lov, ne o myslivost. Když u nás byl loni kamarád (samozřejmě od kšiltovky po boty v "camo" :-) nestačil se divit, co vše u nás myslivost obnáší, jaké máme tradice a vše s tím spojené. U nich je to vše jiné, od revírů přes doby lovu, zbraně, způsoby lovu až po úctu ke zvěři apod. Jak jsem napsala, ať si každý nosí, co uzná za vhodné, ale věřte, že když se vám podaří našoulat troubícího jelena na pár kroků v obyčejných zelených kalhotách a zeleném tričku a ještě se psem na řemeni, je to mnohem silnější zážitek, než když to uděláte v "listnatém zábalu" (včetně hlavy a rukou :-)
Pane Novák, v některých věcech si s vámi dovolím nesouhlasit, resp. polemizovat. Pokud je pro vás myslivost zejména lov, pak chápu, že je pro vás důležitá co největší záruka úspěchu a s tím se pojí užívání nejrůznějších "vychytávek". Běžný myslivec však bere (nebo alespoň měl by brát) lov jen jako součást, je to jednak jakási odměna za celoroční péči (lov trofejové zvěře) a pak také "chovatelský nástroj" (průběrný odlov). Stráví v revíru mnoho hodin, dní a týdnů, často bez úspěchu a přesto je spokojený, protože jistě zažil mnoho zajímavého. U poplatkových lovů je to trochu odlišné, času je relativně málo a úspěch je vyžaduje, takže je snaha to co nejvíce zjednodušit. Jinak - osobně jsem si nikdy ničím nezakrývala obličej, rukavice používám jen při zimních nočních čekaných na lišku nebo divočáka. Nosím obyčejné zelené kalohoty, zelený svetr a zelenou vestu (příp. zelenou bundu). Nikdy se mi nestalo, že by důvodem zrazení zvěře nebo jejího neulovení bylo to, jak jsem oblečená. Co se týče materiálů, zde si taky dovolím trochu polemiky. Nemyslím si, že by "obyčejná zelená" byla tak nekvalitní, aby se v ní nedal provozovat běžný lov, tj. čekaná a šoulačka. I toto oblečení se již delší dobu vyrábí z kvalitních materiálů, ať z hlediska prodyšnosti, termoizolace nebo snížení hlučnosti. Navíc - ono podle vás kvalitnější americké camo oblečení je často nabízené i v zelené variantě (takže argumentovat při obhajobě maskovacích vzorů jejich kvalitou není příliš přesné, pokud máte možnost zvolit barvu tradiční..) Ohledně lovu v Americe, to by bylo na dlouhou diskuzi. Lov ze žebříků je zde velmi rozšířený, v hojné míře se užívají (a to zas u nás skoro vůbec) maskovací stany a záštity. Zateplené kazatelny nepotřebují, jelikož u nich jsou prasata prakticky celodenní zvěří, loví je odlišně než u nás a na mnoha místech se již likvidují jedem.. Těch markantních rozdílů je samozřejmě více, ten nejzásadnější je ale v tom, že tam jde převážně o lov, ne o myslivost. Když u nás byl loni kamarád (samozřejmě od kšiltovky po boty v "camo" :-) nestačil se divit, co vše u nás myslivost obnáší, jaké máme tradice a vše s tím spojené. U nich je to vše jiné, od revírů přes doby lovu, zbraně, způsoby lovu až po úctu ke zvěři apod. Jak jsem napsala, ať si každý nosí, co uzná za vhodné, ale věřte, že když se vám podaří našoulat troubícího jelena na pár kroků v obyčejných zelených kalhotách a zeleném tričku a ještě se psem na řemeni, je to mnohem silnější zážitek, než když to uděláte v "listnatém zábalu" (včetně hlavy a rukou :-)
1.9.2011 14:16 vložil Ondřej Koubek
K jelenovi Lovu zdar. Co se týče oblečení není to můj vkus, ale to je věc názoru. Slečno Hlávková žijete v jiném světě a zřejmě nevíte nic o myslivosti. Zdržte se urážlivých komentářů na kolegy mající jiný názor než Vy. Alespoň tady nebudete většině pro smích. České Myslivosti v 3.tisíciletí zdar.
K jelenovi Lovu zdar. Co se týče oblečení není to můj vkus, ale to je věc názoru. Slečno Hlávková žijete v jiném světě a zřejmě nevíte nic o myslivosti. Zdržte se urážlivých komentářů na kolegy mající jiný názor než Vy. Alespoň tady nebudete většině pro smích. České Myslivosti v 3.tisíciletí zdar.
1.9.2011 13:01 vložil Pavel Sedlický
Lovu Zdar.Asi by se mělo hodně lidí zde zamyslet,zda oblečení na individuálním lovu je tak zásadní na názor veřejnosti. Je mnohem více věcí,které vrhají špatné světlo na naší myslivost.Nejsem zastáncem camo oblečení,ale ani ho neodsuzuji.Pokud bude lovec lovit ze země v oblečení camo,dostane se ke zvěři na mnohem menší vzdálenost,než lovec v zeleném,který bude lovit na nesmyslně velkou vzdálenost,přitom na to není ve většine případech vybavený dostatečně výkonou zbraní.Jen aby jelena neulovil někdo jiný.Hrozí velké riziko poranění zvěře,která se ve většině případech ani nedohledá a musí trpět,jen díky hladovosti našich kolegů.Na společném lovu nevidím camo oblečení rád,ale zatím to jsou většinou zahraniční lovci. Hodně věcí k nám přišlo ze zahraničí a myslím,že za pár let nám camo oblečení přijde jako běžný mysl oděv.Podívejte se na dnešní mysl oděv,když někam přijedete na loveckou akci. Já jsem už zažil na honu na pernatou,pantofle,džíny,botasky,modré bundy od kolegů z Číny,,hlavně moc neinvestovat do oblečení",jen aby bylo večer na pivo a rum. Tohle je náš zásadní problém a ne,že zde se budeme opírat o kolegu,který nosí camo oblečení,až se vyřeší problém s alkoholem a názorem na myslivce,kteří jsou neukáznění na společném lovu,opouští štont,střílí přes horizont,do leče,vodící kusy atd,pak se rád přidám a budu kritizovat kolegy v camo oblečení s Vámi.
Lovu Zdar.Asi by se mělo hodně lidí zde zamyslet,zda oblečení na individuálním lovu je tak zásadní na názor veřejnosti. Je mnohem více věcí,které vrhají špatné světlo na naší myslivost.Nejsem zastáncem camo oblečení,ale ani ho neodsuzuji.Pokud bude lovec lovit ze země v oblečení camo,dostane se ke zvěři na mnohem menší vzdálenost,než lovec v zeleném,který bude lovit na nesmyslně velkou vzdálenost,přitom na to není ve většine případech vybavený dostatečně výkonou zbraní.Jen aby jelena neulovil někdo jiný.Hrozí velké riziko poranění zvěře,která se ve většině případech ani nedohledá a musí trpět,jen díky hladovosti našich kolegů.Na společném lovu nevidím camo oblečení rád,ale zatím to jsou většinou zahraniční lovci. Hodně věcí k nám přišlo ze zahraničí a myslím,že za pár let nám camo oblečení přijde jako běžný mysl oděv.Podívejte se na dnešní mysl oděv,když někam přijedete na loveckou akci. Já jsem už zažil na honu na pernatou,pantofle,džíny,botasky,modré bundy od kolegů z Číny,,hlavně moc neinvestovat do oblečení",jen aby bylo večer na pivo a rum. Tohle je náš zásadní problém a ne,že zde se budeme opírat o kolegu,který nosí camo oblečení,až se vyřeší problém s alkoholem a názorem na myslivce,kteří jsou neukáznění na společném lovu,opouští štont,střílí přes horizont,do leče,vodící kusy atd,pak se rád přidám a budu kritizovat kolegy v camo oblečení s Vámi.
1.9.2011 10:14 vložil Jaroslav Novák
Zdravím Vás paní Doležalová, osobně si myslím, že camo oblečení nám dává určitou výhodu, oproti oblečení jednobarevnému. Avšak více, než oděv camo je důležité zakrýt si rukavicemi ruce a něčím též obličej. Hlavní výhodu v americkém oblečení však spatřuji v použitých materiálech, provedení, výběru a také v ceně. V těchto parametrech nemůže naše běžné oblečení v porovnání vůbec obstát a ti špičkoví evropští výrobci, kteří mohou konkurovat kvalitou, nemohou těm americkým konkurovat cenou. Buhužel. Ostatně s obrovským překvapením jsem otevřel zářijové čílo Myslivosti, kde na jeho druhé straně je celostránková reklama v angličtině na amerického prodejce Cabelas, www.cabelas.com, u kterého i já již dlouhou dobu nakupuji. Kolegové, projděte si jejich stránky a myslím, že budete překvapeni nápady, výběrem, kvalitou, jakož i cenami mnohem příznivějšími, než na které jsme zvyklí. A k americkému způsobu lovu. Oni prakticky neloví ze žebříků a už vůbec né ze zateplených kazatelen (já tedy ano :-))) ) a myslím si, že zvěř má mnohem větší šanci před lovcem pohybujícím se na zemi v camo, než před lovcem ukrytým za okenkem kazetelny postavené pár desítek metrů od hromady kukuřice, obilí nebo třeba tatranek, což už jsem také viděl.
Zdravím Vás paní Doležalová, osobně si myslím, že camo oblečení nám dává určitou výhodu, oproti oblečení jednobarevnému. Avšak více, než oděv camo je důležité zakrýt si rukavicemi ruce a něčím též obličej. Hlavní výhodu v americkém oblečení však spatřuji v použitých materiálech, provedení, výběru a také v ceně. V těchto parametrech nemůže naše běžné oblečení v porovnání vůbec obstát a ti špičkoví evropští výrobci, kteří mohou konkurovat kvalitou, nemohou těm americkým konkurovat cenou. Buhužel. Ostatně s obrovským překvapením jsem otevřel zářijové čílo Myslivosti, kde na jeho druhé straně je celostránková reklama v angličtině na amerického prodejce Cabelas, www.cabelas.com, u kterého i já již dlouhou dobu nakupuji. Kolegové, projděte si jejich stránky a myslím, že budete překvapeni nápady, výběrem, kvalitou, jakož i cenami mnohem příznivějšími, než na které jsme zvyklí. A k americkému způsobu lovu. Oni prakticky neloví ze žebříků a už vůbec né ze zateplených kazatelen (já tedy ano :-))) ) a myslím si, že zvěř má mnohem větší šanci před lovcem pohybujícím se na zemi v camo, než před lovcem ukrytým za okenkem kazetelny postavené pár desítek metrů od hromady kukuřice, obilí nebo třeba tatranek, což už jsem také viděl.
1.9.2011 09:26 vložil Daniel Donaťák
Naprosto souhlasím s Erikou. Napsala jsi to pěkně. 1*
Naprosto souhlasím s Erikou. Napsala jsi to pěkně. 1*
1.9.2011 09:01 vložil Erika Doležalová
Jelen velmi dobrý, Lovu zdar. K ostatnímu asi jen tolik, osobně nejsem zastánce ani odpůrce camo oděvů, ať si každý nosí, co uzná za vhodné. Já tedy nic podobného nevlastním, ani mě to nijak neláká - hlavně z důvodu, že podle mě má prostě ta zvěř mít nějakou šanci uniknout - byť je to třeba průběrný kus. Když jsem nahlédla do katalogu firmy Eurohunt, který byl součástí čas. Myslivost, pak většina nabízeného oblečení byla právě typ "camo". Když už tu někteří zastávají názor, že jedině v takovém oblečení se dokázali ke zvěři přiblížit na dostřel, zajímalo by mě, jak řeší odlišnosti terénu. Tyhle "hadry" (nemyšleno hanlivě) jsou totiž v různých vzorech, třeba Les nebo Tráva nebo Listí. To si berete do batohu náhradní a když z lesa přecházíte do travin, tak se převléknete? :-) Jinak brát si Ameriku jako nějaký vzor mi nepřijde příliš šťastné. Tam totiž nejde vůbec o myslivost, ale pouze o lov. Svědčí o tom nejen lov kuší či lukem, ale i běžné užívání nočního vidění nebo elektronických nahrávek hlasů zvěře užívaných k vábení. Zvěř je již dávno proti nám v nevýhodě - máme kryté kazatelny, výkonné zbraně a kvalitní optiku. Vábničky a vnadiště. Pokud k tomu přidáme ještě "neviditelné" oblečení, spreje na zakrytí vlastního pachu či z repráku puštěný např. hlas mladého hledajícího jelena, kde pak bude kouzlo naší myslivosti? Nejde o to, jaké je tisíciletí, slečno Hlávková. Kulomet je taky moderní zbraň a nenosíme ji na společný hon na kachny - a že by jich po jedné dávce popadalo! Kde je krása klidného a pokorného lovu? Mám ulovených pár kusů spárkaté zvěře, ale nejvíce nezapomenutelných zážitků mám z šoulaček. Ten pocit, kdy se vám pod dobrým větrem podaří přiblížit na pár kroků k vedoucí lani a ta o vás neví, nebo když tiše stojíte v kraji lesa a srna se srčetem vám přijdou na takovou vzdálenost, že ji div nepohladíte - tomu se nemůže rovnat ulovení sebelepšího kusu, pokud k tomu přispělo nějaké maskování nebo pachové spreje. Jsem poměrně mladý myslivec ale asi tedy taky sto let za opicema. Ale jsem na to hrdá a Vaše urážky slečno Hlávková, které směřovaly na pana Lengyela, myslivce s velkým M, byly krajně mimo. Měla byste se stydět.
Jelen velmi dobrý, Lovu zdar. K ostatnímu asi jen tolik, osobně nejsem zastánce ani odpůrce camo oděvů, ať si každý nosí, co uzná za vhodné. Já tedy nic podobného nevlastním, ani mě to nijak neláká - hlavně z důvodu, že podle mě má prostě ta zvěř mít nějakou šanci uniknout - byť je to třeba průběrný kus. Když jsem nahlédla do katalogu firmy Eurohunt, který byl součástí čas. Myslivost, pak většina nabízeného oblečení byla právě typ "camo". Když už tu někteří zastávají názor, že jedině v takovém oblečení se dokázali ke zvěři přiblížit na dostřel, zajímalo by mě, jak řeší odlišnosti terénu. Tyhle "hadry" (nemyšleno hanlivě) jsou totiž v různých vzorech, třeba Les nebo Tráva nebo Listí. To si berete do batohu náhradní a když z lesa přecházíte do travin, tak se převléknete? :-) Jinak brát si Ameriku jako nějaký vzor mi nepřijde příliš šťastné. Tam totiž nejde vůbec o myslivost, ale pouze o lov. Svědčí o tom nejen lov kuší či lukem, ale i běžné užívání nočního vidění nebo elektronických nahrávek hlasů zvěře užívaných k vábení. Zvěř je již dávno proti nám v nevýhodě - máme kryté kazatelny, výkonné zbraně a kvalitní optiku. Vábničky a vnadiště. Pokud k tomu přidáme ještě "neviditelné" oblečení, spreje na zakrytí vlastního pachu či z repráku puštěný např. hlas mladého hledajícího jelena, kde pak bude kouzlo naší myslivosti? Nejde o to, jaké je tisíciletí, slečno Hlávková. Kulomet je taky moderní zbraň a nenosíme ji na společný hon na kachny - a že by jich po jedné dávce popadalo! Kde je krása klidného a pokorného lovu? Mám ulovených pár kusů spárkaté zvěře, ale nejvíce nezapomenutelných zážitků mám z šoulaček. Ten pocit, kdy se vám pod dobrým větrem podaří přiblížit na pár kroků k vedoucí lani a ta o vás neví, nebo když tiše stojíte v kraji lesa a srna se srčetem vám přijdou na takovou vzdálenost, že ji div nepohladíte - tomu se nemůže rovnat ulovení sebelepšího kusu, pokud k tomu přispělo nějaké maskování nebo pachové spreje. Jsem poměrně mladý myslivec ale asi tedy taky sto let za opicema. Ale jsem na to hrdá a Vaše urážky slečno Hlávková, které směřovaly na pana Lengyela, myslivce s velkým M, byly krajně mimo. Měla byste se stydět.
1.9.2011 09:01 vložil Michal Fechtner
:))))))))
:))))))))
1.9.2011 08:14 vložil sdrth
Jsem si jist, že na 9 z 10 společných akcí vás pošlou v tomto mysliveckém oděvu okamžitě domu. jedině tak lze totiž bránit naše tradice. K jelenu Lovu zdar.
Jsem si jist, že na 9 z 10 společných akcí vás pošlou v tomto mysliveckém oděvu okamžitě domu. jedině tak lze totiž bránit naše tradice. K jelenu Lovu zdar.
1.9.2011 07:45 vložil Tomáš Nožička
souhlasím s panem Novákem,toto není maskáč kdo byl na vojně ví jak vypadá maskáč.
souhlasím s panem Novákem,toto není maskáč kdo byl na vojně ví jak vypadá maskáč.
1.9.2011 00:06 vložil Josef Novák
však nemá maskáče, je to podzimní potisk. Nevím proč pořád pičujete.
však nemá maskáče, je to podzimní potisk. Nevím proč pořád pičujete.
31.8.2011 23:24 vložil Ivo Opravil
Lovu zdar. Je vidět, že kolegovi Novákovi se myslivecké tradice nelíbí a "píše" tradice nové. Budeme chodit do lesa střílet, oblečeni v tričku a kšiltovce se zbraněma z PET lahví,zabaleni ve fólii bez chuti a zápachu a pod. Myslím, že tento styl je nešťastný. Tradice psali naši předkové a proto tradice. Chtěl bych vidět slet sokolů v přiléhavých dresech dnešní doby atletů ........ :-)))) Ale co naplat,vždycky budete terčem kritiky. Tohle by se v české myslivosti objevovat nemělo.
Lovu zdar. Je vidět, že kolegovi Novákovi se myslivecké tradice nelíbí a "píše" tradice nové. Budeme chodit do lesa střílet, oblečeni v tričku a kšiltovce se zbraněma z PET lahví,zabaleni ve fólii bez chuti a zápachu a pod. Myslím, že tento styl je nešťastný. Tradice psali naši předkové a proto tradice. Chtěl bych vidět slet sokolů v přiléhavých dresech dnešní doby atletů ........ :-)))) Ale co naplat,vždycky budete terčem kritiky. Tohle by se v české myslivosti objevovat nemělo.
31.8.2011 23:08 vložil Michal Tůma
Lovu zdar. Kamilo, to ti ten druhej chlapík vedle střelce stím barvářem musí připadat jako ,,Hitleruv" st. brácha ne? Má jen zelený...neskazilo ti to nakonec celou fotku?
Lovu zdar. Kamilo, to ti ten druhej chlapík vedle střelce stím barvářem musí připadat jako ,,Hitleruv" st. brácha ne? Má jen zelený...neskazilo ti to nakonec celou fotku?
31.8.2011 21:39 vložil Mgr. Ondřej Bělka
Myšleno mladá slečna, samozřejmě.
Myšleno mladá slečna, samozřejmě.
31.8.2011 21:37 vložil Mgr. Ondřej Bělka
To určitě není paní.. spíše slečna, dle jejich neomalených komentářů a potřebovala by pár na zadek! ;) I ve třetím tisíciletí by jí to neuškodilo :)) Natož 100 let za opicema.
To určitě není paní.. spíše slečna, dle jejich neomalených komentářů a potřebovala by pár na zadek! ;) I ve třetím tisíciletí by jí to neuškodilo :)) Natož 100 let za opicema.
31.8.2011 21:30 vložil Michal Fechtner
To se to přes internet uráží :). Neskutečné!
To se to přes internet uráží :). Neskutečné!
31.8.2011 21:26 vložil Michal Fechtner
Vážená paní Hlávková, Vaše příspěvky jsou velmi zábavné! :)
Vážená paní Hlávková, Vaše příspěvky jsou velmi zábavné! :)
31.8.2011 21:10 vložil Kamila Hlávkov
Pro Martina černeho. Prave ze jak mate v textu. Pamatuju,dodnes,vypadal. Takze zase doba drbet zpatky! Takze ne 3 tisicileti co?
Pro Martina černeho. Prave ze jak mate v textu. Pamatuju,dodnes,vypadal. Takze zase doba drbet zpatky! Takze ne 3 tisicileti co?
31.8.2011 21:03 vložil Tomáš Dolanský
A zase se budou řešit maskáče nebo snad imitace lesa?:-)
A zase se budou řešit maskáče nebo snad imitace lesa?:-)
31.8.2011 20:52 vložil Tónek
Lovu zdar. Panové a dámo, ty tradice nás všechny přece učily v kurzu a je na nás aby jsme je zachovaly. Jasně dané: klobouk, ne kšiltovka, barva oblečení- zelena nebo hnědá ne maskáč! Pamatuju jak děda chodil oblečenej a jak mu bába zašívala stary pumpky, ja je mám dodnes schovany a můžu vám říct že v nich vypadal jako FRAJER!!! A keci typu 3 tisíciletí...stím běžte doprdele!!! Já nechci tradice po američanech.
Lovu zdar. Panové a dámo, ty tradice nás všechny přece učily v kurzu a je na nás aby jsme je zachovaly. Jasně dané: klobouk, ne kšiltovka, barva oblečení- zelena nebo hnědá ne maskáč! Pamatuju jak děda chodil oblečenej a jak mu bába zašívala stary pumpky, ja je mám dodnes schovany a můžu vám říct že v nich vypadal jako FRAJER!!! A keci typu 3 tisíciletí...stím běžte doprdele!!! Já nechci tradice po američanech.
31.8.2011 20:40 vložil Jaroslav Novák
Lovcův Dík :-)
Lovcův Dík :-)
31.8.2011 20:33 vložil Kamila Hlávkov
Nekdo se tady pry srazil s Radkem Švarcem.....tak si ostatni davejte pozor!
Nekdo se tady pry srazil s Radkem Švarcem.....tak si ostatni davejte pozor!
31.8.2011 20:26 vložil Radek Švarc
Přes rozdílné názory Lovu zdar! V zápalu jsem málem zapoměl.....
Přes rozdílné názory Lovu zdar! V zápalu jsem málem zapoměl.....
31.8.2011 20:24 vložil Radek Švarc
Zajímavá diskuze. Pane Nováku, rozhodně nejsem zastánce nějakého "bezdomoveckého" vzhledu myslivců, ale to camo (či jakkoli vznešeně nazvete maskáče - pořád to budou maskáče) je fakt děs... Kvalitního či spíše super kvalitního zeleného oblečení koupíte dnes mraky. Jsem velmi rád, že se to u nás ani neplánuje zavádět... Vlastně i v honitbách, kde se občas objevím....Každopádně "proti gustu žádný dišputát" No a k paní či slečně - (tip je slečna) Hlávkové - nejhorší je srážka s blbcem a koukám, že nás to nemine i ve třetím tisíciletí!!!!!
Zajímavá diskuze. Pane Nováku, rozhodně nejsem zastánce nějakého "bezdomoveckého" vzhledu myslivců, ale to camo (či jakkoli vznešeně nazvete maskáče - pořád to budou maskáče) je fakt děs... Kvalitního či spíše super kvalitního zeleného oblečení koupíte dnes mraky. Jsem velmi rád, že se to u nás ani neplánuje zavádět... Vlastně i v honitbách, kde se občas objevím....Každopádně "proti gustu žádný dišputát" No a k paní či slečně - (tip je slečna) Hlávkové - nejhorší je srážka s blbcem a koukám, že nás to nemine i ve třetím tisíciletí!!!!!
31.8.2011 20:21 vložil Vlastimil Pavlíček
Přeji lovu zdar !!!
Přeji lovu zdar !!!
31.8.2011 20:17 vložil Vašek Tkáč
Kamila Hlávková: Z těch vašich keců je mi na blití. My tady mluvíme o myslivosti, nikoli jen o lovu. A když někdo uloví jelení zvěř - tedy zvěř královskou a vyfotí se s ní v maskáčích a kšiltovce, je to sice hrozné, ale je to taky věc onoho lovce. I to bych ale překousl. Ale ten váš Kňour kterého jste vyfotila rozpláclého na zemi, s úděsným pozadím svědčí o tom, že o mysliveckých tradicích nemáte vůbec páru - o úctě ke zvěři nemluvě. Divím se, že má vůbec poslední hryz.
Kamila Hlávková: Z těch vašich keců je mi na blití. My tady mluvíme o myslivosti, nikoli jen o lovu. A když někdo uloví jelení zvěř - tedy zvěř královskou a vyfotí se s ní v maskáčích a kšiltovce, je to sice hrozné, ale je to taky věc onoho lovce. I to bych ale překousl. Ale ten váš Kňour kterého jste vyfotila rozpláclého na zemi, s úděsným pozadím svědčí o tom, že o mysliveckých tradicích nemáte vůbec páru - o úctě ke zvěři nemluvě. Divím se, že má vůbec poslední hryz.
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.