16 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

Snad zlato
Snad zlato
vloženo: 29.11.2012 19:14
autor: Kamil Horák, ml.

úlovky (svět)

Letošní říje - Maďarsko
Letošní říje - Maďarsko
vloženo: 3.10.2018 00:42
autor: Tomáš Kraus

trofeje

Můj životní srnec
Můj životní srnec
vloženo: 15.5.2012 21:53
autor: Antonín Trubačík

zvěř v přírodě

...
...
vloženo: 11.9.2012 13:43
autor: Marek Drha

zbraně

Sestřičky
Sestřičky
vloženo: 6.10.2013 15:58
autor: Jan Frank

fotopast

brum,brum...1
brum,brum...1
vloženo: 8.4.2020 13:47
autor: pali1

myslivecké umění

Lipinky-10/95
Lipinky-10/95
vloženo: 23.1.2014 17:13
autor: Jiří Lengyel,starší
Statistika
  • 238525 fotek (6 dnes)
  • 8228 videí (0 dnes)
  • 333 odkazů (0 dnes)
  • 9350 inzerátů (1 dnes)
  • 289 diskuzí (0 dnes)
  • 755199 komentářů fotek (12 dnes)
  • 12979 komentářů videí (0 dnes)
  • 3337293 hlasování fotek (53 dnes)
  • 56943 hlasování videí (0 dnes)
  • 38702 registrovaných uživatelů
    1 dnes nových, 13 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

Překvapení po příchodu k úlovku...

Již když přicházely, bylo poznat podle zvukových projevů že jeden z kusů ma nečo co mu bráni normálnímu dýchání. Vyluzoval takové zvláštní chraplavé zvuky. Naštěstí se mi povedlo z dvojice ulovit ten správný...
vložil: Trautenberg
vloženo: 6.6.2011 18:57
zobrazeno: 5495x
hodnocení: 30 hlasů



Komentáře:

8.6.2011 21:02 vložil Tomáš Klein
Ukončení trápení! Lovu zdar! Naprosto souhlasím s kolegy! Střílet za slecho je naprosto nemyslivecké, zvěř přece není žáden dobytek! Byl sem u toho když se taková rana podařila náhodou, prase nehorázně trpělo ale naštěstí díky skvělé práci psů byl tento kus dohledán a dostřelen. Naštěstí!
8.6.2011 14:41 vložil Martin Vojtěch
Lovu zdar Trautenbergu!
7.6.2011 22:57 vložil roman suchý
bod za správný odlov, vyjadřovat se k tomurto tématu mi přijde zbytečné, jediná správná rána je na komoru, to se učí už v kurzu :-)
7.6.2011 21:00 vložil Patrik Ponikelský
Lovu zdar, správný odlov a ukončené trápení.
7.6.2011 19:56 vložil Jakub Grundman
Upřímné lovu zdar, ukončil jsi jeho trápení. Jinak táké nesouhlasím se střelbou na hlavu, pokud to není rána dostřelná. Jsem rád,že jsi sem tu fotku dal, poukazuje jen na to,že né každý kdo má lovecký lístek přemýšlí hlavou.
7.6.2011 18:05 vložil Petr Pořádek ml.
Ukázková rána za slecho. Takové rány často vznikají právě na hromadách v kukuřicích a řepkách, kdy si lovec řekne ,,nebudu to dohledávat, tám mu jí na hlavu" no a takové jsou výsledky...Lovu zdar k ukončenému trápení.
7.6.2011 17:35 vložil Josef Langmajer
Máte pravdu nějak jsem ty Vaše jména zmotal:).Takže se omlouvám a beru zpět první větu.
7.6.2011 14:01 vložil Filip Pětivlas
Pane Langmajer, nejspíš jste se spletl. Myslím, že Filip nikde nepsal, že střílí na hlavu pouze za světla. To jsem psal já.. Možná se pletu, ale spíš ne..
7.6.2011 12:35 vložil Josef Langmajer
Lovu zdar! Pro p. Pohanku,když u jedné fotky píšete,že střílíte na hlavu jen ráno za světla tak u druhé nepište ,že od doby kdy Vás prohnal lončák v kukuřici už v noci jen na slecho!!S vaším názorem,že podobná zranění jsou důsledkem naháněk a méně často z osamělých lovů s tím souhlasím ale vaše slepé argumentování dobrou optikou,rukou či moderním vybavením jsou naprosto zcestné.Možná by se chtělo zamyslet a poslouchat některé myslivce jako pan Lengyel a podobně kteří mají už něco za sebou, z vašich názorů se ozývá řekl bych přehnané sebevědomí a chu´t mít vždy pravdu. Nebudu zatracovat ty kteří střílí za slecho ale tahle rána nikdy nebude tak jistá jako na komoru a následky případné drobné chyby jsou většinou daleko horší. K prasátku jěště jednou Lovu zdar.
7.6.2011 11:19 vložil Jan Cukor
Pan Pohanka bohužel nezná mysliveckou ránu na komoru, neumí se myslivecky ustrojit a už jen jeho názor že stížnosti přijímá na hlavním nádraží mluví za vše. No nechtěl bych s ním být v mysliveckém sdružení. Jinak Lovu zdar a bod za ukončení trápení.
7.6.2011 10:55 vložil Kamil Gross
Super odlov,opravdu velká a upřímná gratulace! K ranám na hlavu - naprostý souhlas s pány Vilšerem a Lengyelem.Je to nemyslivecké a především pro zvěř velice nebezpečné.Kdo ale se zvěří necítí,je to pro něj jen kus masa,nebo další trofej na zeď,nikdy to nepochopí.Dvě novější fotografie prasátek hovoří za vše :-(((
7.6.2011 10:44 vložil Slavomír Šigut
Pene Vilšer, to je pěkné a proč některé trofeje zde neukážete ? Určitě pokud nemáte fotografie zvěře hned po ulovení, tak máte trofeje, které se tady dají taky prezentovat. Lovil jste asi v době totality, kde to bylo úplně jiné nežli dnes. Dnes je to mnohndy otázka peněz, dříve to bylo hlavně díky síly moci a určitého postavení. Lov zvěře byl taky úplně jiný, kde se dala hlavně jelení zvěř lovit krásně ve dne, kdežto v dnešní době díky turistickému ruchu je to hlavně noční zvěř. Byl bych rád, kdyby jste nás s nějakými zajímavými lovy na těchto stránkách, i třeba v sekci trofeje seznámil.
7.6.2011 07:57 vložil jiří janek
Lovu zdar(jak píšeš náhodný ale velice humální odlov).
7.6.2011 07:54 vložil Roman Trojka
Prvně, Lovu zdar! A nyní k ráně na hlavu? Filipe proč jste střelil to prase u kukuřice na játra? Že by to bylo tím, že se Vám to trošku pohlo, nebo se posunulo prase? Nejspíš a stalo se nám to každému kdo lovíme...a čím lovíme víc, tím je větší pravděpodobnost, že se něco takového stane a budu muset dosledovávat. Vlastně kvůli toho máme psy a i zakon a vyhláška o myslivosti na to pamatují... A vy si myslíte, že když střílíte na hlavu, tak se to stát nemůže? Jistě že může, ale na rozdíl od horší rány na komoru je prase s ustřelenou čelistí, případně prostřeleným hrtanem, daleko hůře dosledovatelné a tím padem odsouzeno k mukám!!! Milan Jirman to napsal velice dobře, jen jednu věc poopravím, ne až si takový lovec nabije hubu, ale až po ní dostane:-) Jde o přístup k lovu, sám jsem relativně mladý a optiku mám kvalitní, ale o tom to není. Černou lovím rád, a často chodím se psy na dosledy druhým, takže jsem zažil spoustu napínavých chvil, ale bych se bál a proto měl střílet na hlavu, tak toho raději nechám...
7.6.2011 06:36 vložil Josef Vršan
Lovu zdar -
7.6.2011 06:31 vložil Jiří Pospíšil
Lovu zdar!! Za dobrý odlov dávám hlas. A pro zastánce rány za slecho se můžeme mrknout na toto video: http://www.lovuzdar.sk/video-804/diviak-simulant-strelba- doporučuju dodívat se až do konce.
7.6.2011 06:19 vložil Slavomír Šigut
Lovu Zdar! Super odřel. Otázka pro pana Vilšera: Pane Vilšer,prosím Vás, kolik kusů zvěře jste doposud ulovil?
7.6.2011 00:37 vložil Filip Pětivlas
Zvláštní, že nechodilo samo. Aspoň já mám zkušenost, že když byl divočák zraněný, tak chodil zatím vždycky sám.. Lovu zdar!
6.6.2011 23:14 vložil Radomír Salajka
Lovu zdar bodík za rychlý konec utpení zvěře
6.6.2011 23:14 vložil Radomír Salajka
Lovu zdar bodík za rychlý konec utpení zvěře
6.6.2011 23:05 vložil Pavel Hruby
Lovu Zdar Trautenbergu.Moooc dobrý odstřel a hlavně zodpovědný.Hezky se tu hádáte jen co je pravda.Pavel Vilšer a pan Lengyel mají naprostou pravdu.Od Vás to Filipe fakt sedí.Myslíte si,že nikdo nezažil útok divočáka?Možná kdyby Vás pořádně nabral,tak by se Vám rozsvítilo!!!!!!To by mě zajímalo,co by se Vám honilo hlavou,kdyby jste na takového divočáka zmáčknul jak Vy preferujete na hlavu a prase uteklo a na nástřelu nic.Co by jste si asi říkal.Samozřejmě,že když se střelí na hlavu,tak neudělá ani krok,ale stačí sebemenší pohyb,nebo nějaká překážka v dráze střely větývka atd,a je zle.A hlanvě to podstatné Filipe,je to rána NEMYSLIVECKA!!!!!!!!!Jestli Vám to něco říká,ale asi se ptám zbytečně.
6.6.2011 22:13 vložil Bc. Filip Pohanka
Stanislav Dub: Jaký lovec??? to jako rozdělujete lidi podle teho jak kdo střílí??jestli je lovec a nebo myslivec??zamyslete se.
6.6.2011 22:13 vložil Martin Till
LOVU ZDAR a bod za ukončení trápení!!1*
6.6.2011 22:12 vložil Petr Hypš
Pane Vilšner, vy jste mě nepochopil. Já nikoho nehájím a ani nejsem pro střílení na hlavu nebo na krk. Já zásadně střílím na komoru. Chtěl jsem jen napsat, že se tu osočují lidé z nezodpovědnosti,i když nevíte co se při lovu stalo.
6.6.2011 22:03 vložil Stanislav Dub
Tyto stránky se jmenují myslivost-lovetcvi.cz.... pro takovýho člověka jako je LOVEC Pohanka platí to lovectví.... a pro takovýho člověka jako je pan Lengyel platí ta myslivost.... Ať si udělá každý svůj názor. Ve všem plně souhlasím s panem MYSLIVCEM Lengyelem.
6.6.2011 21:34 vložil Milan Jirmann
Sekačka a pevná překážka to určitě nebyla. To je normálně ustřelené. Ten kus musel neskutečně trpět. Pane Lengyele s některými lidmi se prostě nedomluvíte. Oni si musí nejdříve pořádně sami nabít čumák a potom třeba změní názor. Tady přece vůbec nejde o to, jestli jsme starší generace nebo o to kdo má jakou optiku, ale o přístupu k živému tvoru. LOVU ZDAR!!!
6.6.2011 21:18 vložil Pavel Nezbeda
samozřejmě střelci LOVU ZDAR
6.6.2011 21:18 vložil Pavel Nezbeda
nechápu jednu věc - když chci, aby prase neodešlo, tak ho střelím přes plece na kloub a hotovo, hold ořežu 0,5kg zvěřiny...a když mi to kousek ujede, tak to prase najdu třeba kousek od nástřelu zhaslé, ale když to ujede při ráně na hlavu, tak to potom vypadá třeba nějak takhle
6.6.2011 21:09 vložil Ondřej Jirmann
:( otřesné :(........Marku, určitě ti děkuje za zkrácení utrpení. Lovu zdar!
6.6.2011 21:01 vložil Trautenberg
Chlapi, koukněte, ted tady lámeme ruce nad timdle zmzačeným chudákem, a o tři fotky dál, ná nějakej frajirek prase na 70 metru na hlavu!!! A jsme u toho, kdyby se mu trošičku pohlo, tak bude běhat další podobné tomuto!!! Neříkám, že bych se neuměl trefit, ale komora je jistota!! Jinak LOVU DÍK a taky jsem byl moc rád že se mi tento odlov podařil...

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.