Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17236)
- úlovky (svět) (2160)
- trofeje (4695)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42969)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39078) (2 dnes)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13512)
- zbraně (2567)
- lidé (4662)
- fotopast (15507) (3 dnes)
- myslivecké umění (4829) (1 dnes)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7015) (3 dnes)
- ptactvo v přírodě (20010)
- hmyz v přírodě (7015)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15512)
- myslivecké stavby (3926) (1 dnes)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24449)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Říje 2012
vloženo: 2.2.2013 10:47
autor: Aleš Náhlý
úlovky (svět)
Bezoar Ibex - turecký démon III.
vloženo: 8.3.2016 08:21
autor: Radek
trofeje
Srnec
vloženo: 22.10.2020 14:33
autor: Frantisek Jenik
zvěř v přírodě
Sluníčko občas hřeje
vloženo: 9.3.2018 09:55
autor: Děda z lesa
zbraně
Nůž - damašek a paroh
vloženo: 3.8.2016 12:49
autor: Karel Obrtál
fotopast
rys
vloženo: 8.11.2016 18:15
autor: Radek Kordač
myslivecké umění
Pod lonsku urodu srncu
vloženo: 29.1.2018 07:12
autor: martin pavka
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Letos první - poplatkový lov Polsko
Srnec 5-6 let,stříleno 9,3*62/Blaser CDP 18,5gvložil: Daniel Donaťák
vloženo: 25.5.2011 08:09
zobrazeno: 6585x
hodnocení: 30 hlasů
vloženo: 25.5.2011 08:09
zobrazeno: 6585x
hodnocení: 30 hlasů
Komentáře:
20.11.2011 10:46 vložil Jaroslav Valeš
Dobrá trofej, přeji Lovu zdar.
Dobrá trofej, přeji Lovu zdar.
3.7.2011 17:30 vložil Josef Vršan
Lovu zdar - divím se této diskusi, pravděpodobně ti co toto hodnotí negativně nelovili v Polsku nebo jinde v zahraničí.Toto je lovný srnec bez řečí.Plně se stavím za stanovisko p.Trojky a Eriky Doležaložalové i S Dolníčka.Uplně přesně to napsal Pro huting s.r.o. Nehádejme se kvůli malichernostem a hlavně si nezaviďme uspěch. Ještě jednou přeji Lovu zdar a mnoho dalších loveckých ůspěchu
Lovu zdar - divím se této diskusi, pravděpodobně ti co toto hodnotí negativně nelovili v Polsku nebo jinde v zahraničí.Toto je lovný srnec bez řečí.Plně se stavím za stanovisko p.Trojky a Eriky Doležaložalové i S Dolníčka.Uplně přesně to napsal Pro huting s.r.o. Nehádejme se kvůli malichernostem a hlavně si nezaviďme uspěch. Ještě jednou přeji Lovu zdar a mnoho dalších loveckých ůspěchu
7.6.2011 18:33 vložil chasse
Udivuje mě, že kvůli tomuto srnci vznikla nějaká debata. Na polsko je to slabý srnec a určitě odstřelovej. I na české poměry bych jeho potomstvo ve svém revíru nechtěl. K těm doprovodům: já v Anglii první den odmítl střílet na dvouletého šesteráka a bylo zle. Průvodce se urazil, že si nevážím jeho práce a že je to on, kdo určuje co se bude střílet. Po třech dnech jsem již pochopil, že onen dvouletý srnec je pro ně průběrný, protože neměl dostatečně dlouhé výsady (jen 3-4 cm!?). Náhodou jsme ho potkali znovu, a teď se dívám na jeho trofej na zdi. Má 93 bodů, a vůbec se za něj nestydím. Respektujte zvyklosti v jiných zemích, a netvařte se, že u nás děláme vše nejlépe, není to totiž pravda!
Udivuje mě, že kvůli tomuto srnci vznikla nějaká debata. Na polsko je to slabý srnec a určitě odstřelovej. I na české poměry bych jeho potomstvo ve svém revíru nechtěl. K těm doprovodům: já v Anglii první den odmítl střílet na dvouletého šesteráka a bylo zle. Průvodce se urazil, že si nevážím jeho práce a že je to on, kdo určuje co se bude střílet. Po třech dnech jsem již pochopil, že onen dvouletý srnec je pro ně průběrný, protože neměl dostatečně dlouhé výsady (jen 3-4 cm!?). Náhodou jsme ho potkali znovu, a teď se dívám na jeho trofej na zdi. Má 93 bodů, a vůbec se za něj nestydím. Respektujte zvyklosti v jiných zemích, a netvařte se, že u nás děláme vše nejlépe, není to totiž pravda!
5.6.2011 20:51 vložil Petr Samek
Jsem z revíru na kraji Šumavy ale troufnu si řici, že podobných srnců potkáme za večer pět ! Nepřipadá mi až tak vyjimečný a z úživného Polska už vůbec ne. A pro někoho komu cáká jed ze zubů, co takhle přestat kouřit, dát si večer o dvě piva míň a vyrazit někam do světa. Přátelé, přejte a bude Vám přáno a LOVU ZDAR !
Jsem z revíru na kraji Šumavy ale troufnu si řici, že podobných srnců potkáme za večer pět ! Nepřipadá mi až tak vyjimečný a z úživného Polska už vůbec ne. A pro někoho komu cáká jed ze zubů, co takhle přestat kouřit, dát si večer o dvě piva míň a vyrazit někam do světa. Přátelé, přejte a bude Vám přáno a LOVU ZDAR !
1.6.2011 22:08 vložil Pavel Beran
přátelé, můžete mi povědět, jaký je rozdíl v "kráse" lovu srnce a srny? Osobně v tom žádný rozdíl mimo preparaci trofeje nevidím.
přátelé, můžete mi povědět, jaký je rozdíl v "kráse" lovu srnce a srny? Osobně v tom žádný rozdíl mimo preparaci trofeje nevidím.
31.5.2011 13:55 vložil David Jirgala
Zajímavé a poučné čtení. Ze strany, myslím si že "lajka", bych i souhlasil s protinázory proti panu Donaťákovi, ale když už srnec má 5-6 let tak myslím že není o čem mluvit. Vtom dávám hodně za pravdu panu Trojkovi... Jinak tedy LOVU ZDAR!!!
Zajímavé a poučné čtení. Ze strany, myslím si že "lajka", bych i souhlasil s protinázory proti panu Donaťákovi, ale když už srnec má 5-6 let tak myslím že není o čem mluvit. Vtom dávám hodně za pravdu panu Trojkovi... Jinak tedy LOVU ZDAR!!!
31.5.2011 13:17 vložil Martin Keller
Chcili mít v revíru dobrou srnčí populaci jak u zvěře holé a srnců musím lovit jedna ku jedné at se mi to líbí či nelíbí.A u zvěře holé začít s lovem již v září nejdřív slabá srnčata a pak srny a né ,že budu čekat aš do prosince kvůli kilu masu na víc.Já osobně lovím zvěř holou v počtu sedmy aš osmy kusů ročně není to nic krásného,ale dělat se to musí.Srnce v 1VT samozřejmě průběrný co nejdřív než se mi ztratí a to i srnce v 2 či 3 VT pokud jsou průběrní.Tyto srnce nahradí v jejich teritoriu jiny silný srnec.Danovi ješte jednou LOVU ZDAR
Chcili mít v revíru dobrou srnčí populaci jak u zvěře holé a srnců musím lovit jedna ku jedné at se mi to líbí či nelíbí.A u zvěře holé začít s lovem již v září nejdřív slabá srnčata a pak srny a né ,že budu čekat aš do prosince kvůli kilu masu na víc.Já osobně lovím zvěř holou v počtu sedmy aš osmy kusů ročně není to nic krásného,ale dělat se to musí.Srnce v 1VT samozřejmě průběrný co nejdřív než se mi ztratí a to i srnce v 2 či 3 VT pokud jsou průběrní.Tyto srnce nahradí v jejich teritoriu jiny silný srnec.Danovi ješte jednou LOVU ZDAR
31.5.2011 10:19 vložil Jiří Lengyel,starší
Tak pánové,nakonec to musela být žena,která měla poslední slovo a slovo jak stovka.Vy jste skutečně řešili blbosti.Od samého počátku jste si pletli průběrný lov někde u vás ve sdružení a komerční lov v honitbách,kde jsou na to zařízeni a je to pro ně hlavní zdroj příjmů.Vy lovíte v květnu paličkáře ale kde se Vám pořád berou,nepěstujete si je úmyslně,aby jste měli co v Máji lovit po dlouhém půstu?Já když jsem začal"sloužit" jsem musel lovit hlavně holou,do konce roku jsem odstřílel všechna slabá srnčata,mnohdy i s jejich matkami,ano bylo to kruté,dávno bych již na srnče nevystřelil,lov srnčí zvěře holé není nic příjemného,ale když chcete mít dobré srnce a to určitě chcete,nestačí dělat jakýsi chovatelský lov jen u srnců,ale to je již dávno známé.Přeji všem jejich paličkáře,ale nemůžeme odsuzovat lovce nebo honitky,kde to dělají lépe a mohou lovit silné srnce již na začátku odstřelu,tak,že na říji jim zbyde srnců ještě dost...
Tak pánové,nakonec to musela být žena,která měla poslední slovo a slovo jak stovka.Vy jste skutečně řešili blbosti.Od samého počátku jste si pletli průběrný lov někde u vás ve sdružení a komerční lov v honitbách,kde jsou na to zařízeni a je to pro ně hlavní zdroj příjmů.Vy lovíte v květnu paličkáře ale kde se Vám pořád berou,nepěstujete si je úmyslně,aby jste měli co v Máji lovit po dlouhém půstu?Já když jsem začal"sloužit" jsem musel lovit hlavně holou,do konce roku jsem odstřílel všechna slabá srnčata,mnohdy i s jejich matkami,ano bylo to kruté,dávno bych již na srnče nevystřelil,lov srnčí zvěře holé není nic příjemného,ale když chcete mít dobré srnce a to určitě chcete,nestačí dělat jakýsi chovatelský lov jen u srnců,ale to je již dávno známé.Přeji všem jejich paličkáře,ale nemůžeme odsuzovat lovce nebo honitky,kde to dělají lépe a mohou lovit silné srnce již na začátku odstřelu,tak,že na říji jim zbyde srnců ještě dost...
30.5.2011 15:49 vložil Erika Doležalová
Lovu zdar. Opět se tu řeší "blbosti". Jestliže jsem ve svém revíru, pak musím v první řadě vyhodnotit věk a kondici kusu, jeho chovnou hodnotu a kvalitativní i kvantitativní zastoupení dalších srnců v revíru a pak se rozhodovat, zda lovit či ne. Jsem-li ale v "cizím" revíru jako host, od toho všeho hodnocení je tam průvodce a já jsem v pozici "lovce", takže když mi průvodce řekne "Střílej" (shot.. schießen.. strzelać.. lő.. Стрелять..) tak ho přeci nebudu přesvědčovat, že tohohle néé, ten se mi zdá být dobrý do říje, ať mi vybere nějakého slabšího.. Samozřejmě můžu odmítnout, pokud se mi zdá, že trofejový kus bude dražší než jsou mé možnosti, ale jinak je rozhodnutí o vhodnosti odlovu vždy na průvodci a pokud to není vyloženě debil, který potřebuje prachy, tak snad pozná, co může a co by neměl...
Lovu zdar. Opět se tu řeší "blbosti". Jestliže jsem ve svém revíru, pak musím v první řadě vyhodnotit věk a kondici kusu, jeho chovnou hodnotu a kvalitativní i kvantitativní zastoupení dalších srnců v revíru a pak se rozhodovat, zda lovit či ne. Jsem-li ale v "cizím" revíru jako host, od toho všeho hodnocení je tam průvodce a já jsem v pozici "lovce", takže když mi průvodce řekne "Střílej" (shot.. schießen.. strzelać.. lő.. Стрелять..) tak ho přeci nebudu přesvědčovat, že tohohle néé, ten se mi zdá být dobrý do říje, ať mi vybere nějakého slabšího.. Samozřejmě můžu odmítnout, pokud se mi zdá, že trofejový kus bude dražší než jsou mé možnosti, ale jinak je rozhodnutí o vhodnosti odlovu vždy na průvodci a pokud to není vyloženě debil, který potřebuje prachy, tak snad pozná, co může a co by neměl...
28.5.2011 20:32 vložil Radim Knot
Lovci přeji upřímné Lovu zdar! Jestli je to 5-6tiletý srnec, tak nevidím mic na jeho ulovení ještě když je v trofeji kvalitní. To je myslivecké hospodaření, nechat kvalitní jedince dojít do třetí věkové třídy a potom ho v době kdy má v trofeji ještě nějakou sílu ulovit! Na co čekat, až bude zpátečník s malou výškou nebo bez výsad? V honitbě už zanechal potomky, lovem uvolníme teritorium, oživíme krev, tak nevím co je na tomto srnci zlého?
Lovci přeji upřímné Lovu zdar! Jestli je to 5-6tiletý srnec, tak nevidím mic na jeho ulovení ještě když je v trofeji kvalitní. To je myslivecké hospodaření, nechat kvalitní jedince dojít do třetí věkové třídy a potom ho v době kdy má v trofeji ještě nějakou sílu ulovit! Na co čekat, až bude zpátečník s malou výškou nebo bez výsad? V honitbě už zanechal potomky, lovem uvolníme teritorium, oživíme krev, tak nevím co je na tomto srnci zlého?
28.5.2011 10:50 vložil Dezső Magyarics
Gratulujem.Lovu zdar.
Gratulujem.Lovu zdar.
27.5.2011 21:50 vložil Michal Tůma
Dobře to napsal R. Trojka a taky to s.r.o. to dobře napsalo.
Dobře to napsal R. Trojka a taky to s.r.o. to dobře napsalo.
27.5.2011 15:29 vložil PRO HUNTING, s.r.o
Dane, Lovu zdar, je to dobrý srnec a doprovod se musí poslouchat - o tom se nikdo nemá nárok dohadovat. Pro ty ostatní chytrolíny, kteří chodí na trofejové srnce po říji, či loví jen bulkaře či přestárlé zpátečníky a dohání to na konci září. Maďarsko, které je považováno za zemi s myslivostí na úrovni asi nejvyšší, má dobu lovu srnců od půlky dubna, kdy někteří mladší srnci nemají ještě ani úplně vytlučeno. Loví se zásadně silní a nejsilnější srnci ve velkém množství a ještě zbývají opět silní na říji. Je záležitostí každého revíru, jakou má kvalitu zvěře a co nechá poplatkově střelit, aby to neporušilo populaci. Jestliže má srnec v 6-ti letech 140 b. CIC, tak určitě se v předchozích říjích na srnách "podepsal" a jeho potomci se už také účastní říje. V průběhu pár dní Vám sem vložím pár fotek toho, co se tam 16. dubna loví. Kdo bude závidět šťastným lovcům, bude to jen jeho problém a komplex. Ti lidé, více či méně movití poplatkoví lovci, mají kolikrát ke zvěři podstatně větší úctu než někteří zde přispívající a umí si vážit práce jiných - myslím tím chovatelské. Často jsou to myslivci tělem i duší, kteří ale pro své pracovní vytížení nemají mnoho času na to, aby se věnovali jednomu srnci ve sdružení celou sezonu, a tak si "utrhnou od huby" (někteří dokonce doslova, protože poplatkoví lovci nejsou jen podnikatelé ale i řadoví myslivci z Vašich řad) a místo dovolené s rodinou jedou jednou za X let si udělat po celoroční dřině radost a uloví si svého vytouženého srnce nebo třeba jinou trofej. Myslivost a poplatkový lov jsou v ruku v ruce a nelze to oddělit. Dříve se za toto neplatilo cash, ale člověk byl někomu zavázán, tak ho prostě pozval na lov - to byl také poplatkový lov. PŘESTAŇTE SE POŘÁD HÁDAT A ZKOUSNĚTE TO, ŽE JE NĚKDO NE V ŽIVOTĚ, ALE V LOVU ÚSPĚŠNĚŠÍ A POPŘEJTE MU LOVU ZDAR. nENÍ TO O TOM, ŽE SE CHCE POCHLUBIT - CHCE SE S VÁMI O SVOU RADOST PODĚLIT. sVÝMI HÁDKAMI MU ALE TOTO JEN KAZÍTE. VŠIMNĚTE SI, že od nějakého března, možná už února, klesá po takovéto "rušné" debatě na nějaký čas množství příspěvků - asi to ty normální, kteří o hádky nestojí, přestává bavit. Abyste se nedivili tomu, že tento web dopadne s návštěvností jako dopadla Myslivost, kde zůstali jen Ti skalní a už se nehádají, jenom si jeden druhému úspěchy přejí.
Dane, Lovu zdar, je to dobrý srnec a doprovod se musí poslouchat - o tom se nikdo nemá nárok dohadovat. Pro ty ostatní chytrolíny, kteří chodí na trofejové srnce po říji, či loví jen bulkaře či přestárlé zpátečníky a dohání to na konci září. Maďarsko, které je považováno za zemi s myslivostí na úrovni asi nejvyšší, má dobu lovu srnců od půlky dubna, kdy někteří mladší srnci nemají ještě ani úplně vytlučeno. Loví se zásadně silní a nejsilnější srnci ve velkém množství a ještě zbývají opět silní na říji. Je záležitostí každého revíru, jakou má kvalitu zvěře a co nechá poplatkově střelit, aby to neporušilo populaci. Jestliže má srnec v 6-ti letech 140 b. CIC, tak určitě se v předchozích říjích na srnách "podepsal" a jeho potomci se už také účastní říje. V průběhu pár dní Vám sem vložím pár fotek toho, co se tam 16. dubna loví. Kdo bude závidět šťastným lovcům, bude to jen jeho problém a komplex. Ti lidé, více či méně movití poplatkoví lovci, mají kolikrát ke zvěři podstatně větší úctu než někteří zde přispívající a umí si vážit práce jiných - myslím tím chovatelské. Často jsou to myslivci tělem i duší, kteří ale pro své pracovní vytížení nemají mnoho času na to, aby se věnovali jednomu srnci ve sdružení celou sezonu, a tak si "utrhnou od huby" (někteří dokonce doslova, protože poplatkoví lovci nejsou jen podnikatelé ale i řadoví myslivci z Vašich řad) a místo dovolené s rodinou jedou jednou za X let si udělat po celoroční dřině radost a uloví si svého vytouženého srnce nebo třeba jinou trofej. Myslivost a poplatkový lov jsou v ruku v ruce a nelze to oddělit. Dříve se za toto neplatilo cash, ale člověk byl někomu zavázán, tak ho prostě pozval na lov - to byl také poplatkový lov. PŘESTAŇTE SE POŘÁD HÁDAT A ZKOUSNĚTE TO, ŽE JE NĚKDO NE V ŽIVOTĚ, ALE V LOVU ÚSPĚŠNĚŠÍ A POPŘEJTE MU LOVU ZDAR. nENÍ TO O TOM, ŽE SE CHCE POCHLUBIT - CHCE SE S VÁMI O SVOU RADOST PODĚLIT. sVÝMI HÁDKAMI MU ALE TOTO JEN KAZÍTE. VŠIMNĚTE SI, že od nějakého března, možná už února, klesá po takovéto "rušné" debatě na nějaký čas množství příspěvků - asi to ty normální, kteří o hádky nestojí, přestává bavit. Abyste se nedivili tomu, že tento web dopadne s návštěvností jako dopadla Myslivost, kde zůstali jen Ti skalní a už se nehádají, jenom si jeden druhému úspěchy přejí.
26.5.2011 23:28 vložil rene gabriel
AAA, po říji můžeš jet tak do pr......číc a né na srnce.Z některých tu číší velká skušenost.Pan Trojka ví asponˇočem mluví.Kecy o vlastním názoru a přitom prt vědět mám taky moc"rád".
AAA, po říji můžeš jet tak do pr......číc a né na srnce.Z některých tu číší velká skušenost.Pan Trojka ví asponˇočem mluví.Kecy o vlastním názoru a přitom prt vědět mám taky moc"rád".
26.5.2011 22:43 vložil Daniel Jahoda
Když už bych jel na popl lov srnce tak po říji můj názor.
Když už bych jel na popl lov srnce tak po říji můj názor.
26.5.2011 13:59 vložil Roman Trojka
Někdo má rád holky, jiný zase vdolky:-))) Někdo má rád lov na kachny, jiný loví srnce a jiný divočáky a další myslivec moc neloví a hlavní poslání vidí v lovecké kynologii a nikdo není menší nebo větší myslivec... Cílem chovu je dosáhnout, silné zdravé zvěře, což u srnce je kapitální šesterák. Pokud je tento srnec dostatečně stár (zralý), tak je lovný. Přece nemohu lovit jen paličkáče a jiné nevhodné srnce, ale musím taky někdy sklízet plody. Nemohu nechat šesteráky uhynout stářím, nebo je lovit jen jako přestárlé zpátečníky, to bych taky dobrý hospodář nebyl... Osobně nelovím srnce dokud nejsou dokonale přebarvení, ale nebudu toto vnucovat někomu druhému a třeba proto ho nazývat, že není myslivec... Na fotce je šesterák, lovec napsal, že má 5-6let a tak ho doprovod vyhodnotil jako lovného...
Někdo má rád holky, jiný zase vdolky:-))) Někdo má rád lov na kachny, jiný loví srnce a jiný divočáky a další myslivec moc neloví a hlavní poslání vidí v lovecké kynologii a nikdo není menší nebo větší myslivec... Cílem chovu je dosáhnout, silné zdravé zvěře, což u srnce je kapitální šesterák. Pokud je tento srnec dostatečně stár (zralý), tak je lovný. Přece nemohu lovit jen paličkáče a jiné nevhodné srnce, ale musím taky někdy sklízet plody. Nemohu nechat šesteráky uhynout stářím, nebo je lovit jen jako přestárlé zpátečníky, to bych taky dobrý hospodář nebyl... Osobně nelovím srnce dokud nejsou dokonale přebarvení, ale nebudu toto vnucovat někomu druhému a třeba proto ho nazývat, že není myslivec... Na fotce je šesterák, lovec napsal, že má 5-6let a tak ho doprovod vyhodnotil jako lovného...
26.5.2011 13:33 vložil Petr Volš
Donaťák : Sám jsem si poplatkově zajistil lov siky, muflona i jelena. Osobně jsem doprovodil k úspěšnému lovu srnce přes 30 hostů. NIKDY bych ho nenechal lovit takové šesteráky dva měsíce před říjí. Jsem myslivec, vy si na něj jen hrajete. Hodně zdaru a přeji vám jen samé takové šesteráky, lovíte je očividně rád, máte na to právo (poctivě vydělané peníze). Já mám právo na svůj názor, respektujte to.
Donaťák : Sám jsem si poplatkově zajistil lov siky, muflona i jelena. Osobně jsem doprovodil k úspěšnému lovu srnce přes 30 hostů. NIKDY bych ho nenechal lovit takové šesteráky dva měsíce před říjí. Jsem myslivec, vy si na něj jen hrajete. Hodně zdaru a přeji vám jen samé takové šesteráky, lovíte je očividně rád, máte na to právo (poctivě vydělané peníze). Já mám právo na svůj názor, respektujte to.
26.5.2011 13:12 vložil Roman Trojka
Pro p. Volše, samozřejmě si za své peníze ulovite požadovaného srnce, ale já jako doprovod dopředu vím v jaké bodové hodnotě a jakého, že srnce si představujete. A na toho Vás dovedu, pokud ale mě pak začnete přesvědčovat, že srnec je takový, nebo makový... tak to svědčí, že mě nerespektujete jako kvalifikovaný doprovod a lovit spolu nemůžeme:-))) Jako doprovod a myslivec mám nějakou hrdost, tak jistě nebudu nutit hosta střílet dvouleté šesteráky. Nepřevracejte to do absurdity...
Pro p. Volše, samozřejmě si za své peníze ulovite požadovaného srnce, ale já jako doprovod dopředu vím v jaké bodové hodnotě a jakého, že srnce si představujete. A na toho Vás dovedu, pokud ale mě pak začnete přesvědčovat, že srnec je takový, nebo makový... tak to svědčí, že mě nerespektujete jako kvalifikovaný doprovod a lovit spolu nemůžeme:-))) Jako doprovod a myslivec mám nějakou hrdost, tak jistě nebudu nutit hosta střílet dvouleté šesteráky. Nepřevracejte to do absurdity...
26.5.2011 13:08 vložil Daniel Donaťák
Volši,psal jsem to už jednou. Pokud nemáš o poplatkových lovech a jejich průběhu ponětí,raději se zdrž komentářů.
Volši,psal jsem to už jednou. Pokud nemáš o poplatkových lovech a jejich průběhu ponětí,raději se zdrž komentářů.
26.5.2011 12:53 vložil Petr Volš
Dobře, ještě k této diskuzi, pokud si lov srnce zaplatím, je samozřejmě na mně, abych si vybral, jakého srnce si "za své poctivě vydělané peníze" (neznám žádné nepoctivě vydělané) představuju ulovit. Těžko si podle vaší teorie představit, že by mě doprovod nutil střílet např. na dvouletého chovného šesteráka jen proto, že přišel a doprovod mě chce mít z krku. Já vídám šesteráky srnce celý rok, několik jich mám ulovených, ale žádného do půlky srpna. Nevidím žádné umění, ani krásu v ulovení podobných srnců, za takové bych tedy "své poctivě vydělané peníze" neutrácel.
Dobře, ještě k této diskuzi, pokud si lov srnce zaplatím, je samozřejmě na mně, abych si vybral, jakého srnce si "za své poctivě vydělané peníze" (neznám žádné nepoctivě vydělané) představuju ulovit. Těžko si podle vaší teorie představit, že by mě doprovod nutil střílet např. na dvouletého chovného šesteráka jen proto, že přišel a doprovod mě chce mít z krku. Já vídám šesteráky srnce celý rok, několik jich mám ulovených, ale žádného do půlky srpna. Nevidím žádné umění, ani krásu v ulovení podobných srnců, za takové bych tedy "své poctivě vydělané peníze" neutrácel.
26.5.2011 12:35 vložil Josef Langmajer
Též souhlasím s panem Trojkou,poplatkový host přece nemůže znát natolik detailně kvalitu populace aby mohl posuzovat vhodnost odlovu to by mohl lovit sám.Jestliže je doprovázen, musí se jednoznačně řídit rozhodnutím doprovodu který by měl být natolik kvalifikovaný aby mohl tuhle funkci zastávat.Lovu zdar!
Též souhlasím s panem Trojkou,poplatkový host přece nemůže znát natolik detailně kvalitu populace aby mohl posuzovat vhodnost odlovu to by mohl lovit sám.Jestliže je doprovázen, musí se jednoznačně řídit rozhodnutím doprovodu který by měl být natolik kvalifikovaný aby mohl tuhle funkci zastávat.Lovu zdar!
26.5.2011 12:17 vložil karel 1
Lovu zdar,plně souhlasím s Romanem
Lovu zdar,plně souhlasím s Romanem
26.5.2011 10:14 vložil Roman Trojka
Přidám se k diskuzi se svým názorem. První věcí je, že si neumím dost dobře představit, že budu doprovázet hosta a on odmítne střílet na obeznanou zvěř, kterou mu určím. To bych mu asi důrazně vysvětlil, že pokud se to bude ještě jednou opakovat, tak v lovu končí. Další věcí je zde stále diskutované, kdy lovit silné trofejové kusy.(což tento šesterák není) Pokud mám dostatečně silnou populaci dané zvěře, tak i sebe silnější srnec v 6-ti letech je lovný. Praxe říká, že pokud ho chci ulovit a zvláště s hostem, musím to udělat nejpozději v počátku řije, jelikož pak se mi starý srnec někde "schová" znaven říji a jeho lov je již ve většině případů pasé... Jinak se na to dívá člověk, který má možnost ulovit 1-2 srnce za sezonu ve vlastním sdružení a nebo lovec který jede někdy mnoho stovek km a na lov má pár dnů dovolené. Vždy cítím zodpovědnost, za dobrý výsledek lovu, při doprovodu hosta, který podstoupí 500- 800 km cestu, aby ulovil třeba 2 srnce. Nehledě na to, že za lov platí. Já jsem tam od toho, abych ho dovedl k odpovídající trofeji a pokud možno mu lov "udělal" s hodnotným loveckým zážitkem, na který bude vzpomínat. Za toto on platí..
Přidám se k diskuzi se svým názorem. První věcí je, že si neumím dost dobře představit, že budu doprovázet hosta a on odmítne střílet na obeznanou zvěř, kterou mu určím. To bych mu asi důrazně vysvětlil, že pokud se to bude ještě jednou opakovat, tak v lovu končí. Další věcí je zde stále diskutované, kdy lovit silné trofejové kusy.(což tento šesterák není) Pokud mám dostatečně silnou populaci dané zvěře, tak i sebe silnější srnec v 6-ti letech je lovný. Praxe říká, že pokud ho chci ulovit a zvláště s hostem, musím to udělat nejpozději v počátku řije, jelikož pak se mi starý srnec někde "schová" znaven říji a jeho lov je již ve většině případů pasé... Jinak se na to dívá člověk, který má možnost ulovit 1-2 srnce za sezonu ve vlastním sdružení a nebo lovec který jede někdy mnoho stovek km a na lov má pár dnů dovolené. Vždy cítím zodpovědnost, za dobrý výsledek lovu, při doprovodu hosta, který podstoupí 500- 800 km cestu, aby ulovil třeba 2 srnce. Nehledě na to, že za lov platí. Já jsem tam od toho, abych ho dovedl k odpovídající trofeji a pokud možno mu lov "udělal" s hodnotným loveckým zážitkem, na který bude vzpomínat. Za toto on platí..
26.5.2011 09:18 vložil Martin Keller
Dane LOVU ZDAR.Pánové ja na polatkovy lov nemám,ale kdybych měl a doprovod mi řekne střílej tohoto srnce,tak jej ulovím.Bo doprovod ví co může a co né lovit a zajisté má do říje jiné a možná silnější srnce.Mezy námi tohoto srnce během dne nahradil ne jeho teritoriálnim územi stoprocentně jiný srnec.LOVU ZDAR
Dane LOVU ZDAR.Pánové ja na polatkovy lov nemám,ale kdybych měl a doprovod mi řekne střílej tohoto srnce,tak jej ulovím.Bo doprovod ví co může a co né lovit a zajisté má do říje jiné a možná silnější srnce.Mezy námi tohoto srnce během dne nahradil ne jeho teritoriálnim územi stoprocentně jiný srnec.LOVU ZDAR
26.5.2011 08:04 vložil Sláva Dolníček
Lovu Zdar, Dane myslim si, že brzy pochopíš to co já a mnoho ostatních. Je to škoda, ale nemá to cenu.
Lovu Zdar, Dane myslim si, že brzy pochopíš to co já a mnoho ostatních. Je to škoda, ale nemá to cenu.
25.5.2011 22:42 vložil Jiří Lengyel,starší
Vážení,proč tolik zloby,jsou to srnci z Polska,na každého ukáže kvalifikovaný doprovod,který ví,co si může dovolit.Horší je,když zde vidíme chovné srnce ulovené 16.5. a vidíme samý superlativ,od shora dolů samé Lovu zdar.Snad si nemyslíte,že u nás poplatkoví hosté z ciziny loví paličkáře?Kdyby jste viděli zlaté srnce ulovené 1.5.ulovené v Maďarsku, nevěřili by jste vlastním očím,a ještě jim do říje zbyde dost.To samé je v Polsku.Tak volte slova,bez urážek...
Vážení,proč tolik zloby,jsou to srnci z Polska,na každého ukáže kvalifikovaný doprovod,který ví,co si může dovolit.Horší je,když zde vidíme chovné srnce ulovené 16.5. a vidíme samý superlativ,od shora dolů samé Lovu zdar.Snad si nemyslíte,že u nás poplatkoví hosté z ciziny loví paličkáře?Kdyby jste viděli zlaté srnce ulovené 1.5.ulovené v Maďarsku, nevěřili by jste vlastním očím,a ještě jim do říje zbyde dost.To samé je v Polsku.Tak volte slova,bez urážek...
25.5.2011 22:33 vložil Daniel Jahoda
Hrůza
Hrůza
25.5.2011 22:09 vložil rene gabriel
CHybička"ti ktaří neumí přát!
CHybička"ti ktaří neumí přát!
25.5.2011 22:07 vložil rene gabriel
Jo jo, nebýt závisti , tak by stačila jedna ženská na celou vesnici. A nebýt lické blbosti, tak tu na těchto stránkách je podstatně více fotek.Dane,LOVU ZDAR a atˇ puknou ty kteří nedokážou přát!
Jo jo, nebýt závisti , tak by stačila jedna ženská na celou vesnici. A nebýt lické blbosti, tak tu na těchto stránkách je podstatně více fotek.Dane,LOVU ZDAR a atˇ puknou ty kteří nedokážou přát!
25.5.2011 21:33 vložil Daniel Donaťák
Pro mě je důležité že visí na zdi,horší by však bylo,kdyby mi to JEN viselo i v kalhotech,tak jako tobě.
Pro mě je důležité že visí na zdi,horší by však bylo,kdyby mi to JEN viselo i v kalhotech,tak jako tobě.
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.