ZMRZLINA ŠTARNOV  |   NAFTA ŠTARNOV  |   VEJCE ŠTARNOV  |   MAKRELA ŠTARNOV  |   MYSLIVOST a LOVECTVÍ
15 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

Zima 2012/2013
Zima 2012/2013
vloženo: 1.4.2013 19:32
autor: Tomáš Lenhart

úlovky (svět)

Splněný sen.
Splněný sen.
vloženo: 14.9.2015 08:36
autor: Martin Vaculík

trofeje

Srnec
Srnec
vloženo: 13.9.2019 11:35
autor: David Zimek

zvěř v přírodě

 studí to !
studí to !
vloženo: 26.1.2013 17:02
autor: Vít Hlavica

zbraně

Rytina schránky CZ 557,moje práce.
Rytina schránky CZ 557,moje práce.
vloženo: 14.4.2020 20:21
autor: Stanislav Satoria

fotopast

...
...
vloženo: 3.9.2012 14:58
autor: Josef Cimerman

myslivecké umění

Autor neznámý II.
Autor neznámý II.
vloženo: 14.1.2017 13:49
autor: Jindřiška Padalíková
Statistika
  • 236472 fotek (11 dnes)
  • 8128 videí (1 dnes)
  • 332 odkazů (0 dnes)
  • 9189 inzerátů (5 dnes)
  • 289 diskuzí (0 dnes)
  • 752873 komentářů fotek (13 dnes)
  • 12957 komentářů videí (0 dnes)
  • 3318824 hlasování fotek (74 dnes)
  • 56704 hlasování videí (1 dnes)
  • 38229 registrovaných uživatelů
    2 dnes nových, 14 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

KURGAN, RUSKO 2014

vložil: Miroslav Hruška
vloženo: 12.7.2014 08:10
zobrazeno: 4894x
hodnocení: 17 hlasů



Komentáře:

27.8.2014 11:23 vložil Pavel Novotný
Ono je pane Vilšer, jinde vše jinak, ne nadarmo se dříve chodilo do světa na zkušenou :)
17.8.2014 19:12 vložil Pavel Novotný
ale to tu pane eurohorn@eurohorn asi nikdo slyšet nechtěl, že u toho nebylo kus poctivé české myslivosti :)
28.7.2014 17:30 vložil Jiří Lengyel,starší
Jen náhodou jsem se zastavil u tohoto vlákna,upoutal mě komentář paní Anny,kde píše,že ani jedna lovecká kancelář nenabízí lov jelen a tetřeva,to asi těžko,v době tetřevího toku mají jeleni dávno shozeno a jiř roní parohy nové.......
20.7.2014 22:11 vložil Václav Bartoněk
Dobrý večer ve spolek. Pokud víte jak se loví v Rusku tak byste věděli ,že táto u nás vzácnost skončila v kotlíku na polívku.Běžně si jí dělají při lovech na jeleny.To už autor fota nenapsal asi z důvodu aby se neobjevila vlna záporných hlasů a pokazila tak vzpomínku na lov v zahraničí.
16.7.2014 22:03 vložil Pavel Novotný
Pane Lengyel, děkuji za reakci a rovněž Vás zdravím, pěkný večer. Pavel N.
16.7.2014 18:19 vložil Jiří Lengyel,starší
Pane Novotný,velice děkuji za obsáhlou odpověďa kvituji s povděkem,že i na tomto Webu se nechá diskutovat ,věcně,slušně a bez emocí.Pokoušel jsem se psát již dvakrát,nedá se odpovědět dvěma slovy,ale Bohužel,můj PCC nevezme delší text-Pozdravuje Vás Jirka Lengyel z Lán
15.7.2014 22:34 vložil Pavel Novotný
Pane Lengyel, podle zdejší diskuze je mi jasné, že jste člověk s obrovským přehledem v naší myslivosti, plně Vás v tomto respektuji, ale věřte, že to za humny funguje úplně jinak. Ano, naše tradice jsou krásné, ale jsou to naše tradice, aplikované u nás, v nástupnických zemích Rakousko-Uherska, ještě tak Německo. Ostatní Evropské země už to mají trochu jinak, o zámoří nemluvně. Nechci se Vás dotknout, ale předpokládám, že moc zahraničních loveckých zkušeností asi nemáte. Já mám poměrně sjezděnou Afriku, věřte, že tam ta nějaké tradice z vysoka kašlou. Pokud neberu to, že Vás na nějakých farmách v JAR po prvním uloveném springboku (antilopa skákavá) na tvářích pomažou její krví (tedy barvou). V Africe mají k divoké zvěři zcela jiný vztah, pokud chovají skot je jím víceméně na obtíž, na čistě loveckých farmách zase na ní nahlížejí jako na „uložené peníze“. Všude to funguje jinak, jak kde, farma od farmy, kemp od kempu. Ano, už jsem se v Namibii setkal s tím, ve snaze přizpůsobit se lovcům z Evropy, že domorodý černoch předával lovci lovecký úlomek nad uloveným kudu, ale to byla naprostá výjimka. Nemohu si pomoci, ale prostě dané chvíle působila dost divně. Jistě, v konečném důsledku by Vám asi nikdo nebránil, kdybyste slonovi tu větev do tlamy dal, ale asi by to bylo opravdu dost bizarní. Ještě doplním, úmyslně píšu lovci, jelikož tam se myslivost opravdu neprovozuje a neprovozuje ji tam ani český myslivec, nevím jak jste na to přišel, že „náš mylivec ať loví kdekoliv ve světě,je stále českým myslivcem“, opravdu není myslivcem, ten tam prostě vykonává to co ostatní a oni tam loví. Jinak to co píšete o zahraničních lovcích u nás, že si rádi "užijí" našich tradic, tak to není v rozporu s tím, co píšu, právě naopak. Zmiňoval jsem to z důvodu, aby si každý uvědomil, že je právě třeba respektovat místo lovu. Položte si otázku, jak byste se jako doprovod tvářil, kdyby se Vám ten lovec z USA vykašlal na nějaký úlomek? Neudělá to, jelikož je to pro ně velký zážitek, něco co nezná a něco co patří k místo, kde lovil. Tímto prostě pro něj ale skončí a na dalším místě lovu, bude zase provozovat to, co je danému místu přirozené. Třeba toto...: http://michalsevcik.blog.idnes.cz/c/236603/Opening-Weekend-Lovecka-sezona-Wisconsin-USA.html :)
15.7.2014 21:43 vložil Jiří Lengyel,starší
Paní Anna,podívejte se na následující snímek,tam je vše jak má být.....
15.7.2014 20:38 vložil Jiří Lengyel,starší
Pane Novotný,pan Janovský i já jsme chtěli slušně upozornit,že náš mylivec ať loví kdekoliv ve světě,je stále českým myslivcem, a ví co se po ulovení zvěře sluší,jistě mu nikdo nebude mít za zlé,když bude používat naše české tradice.A zahraniční lovci u nás?Mohu Vám říci,naopak všichni si našich tradic váží,nejednou jsem byl svědkem,když k vůli lovu si lovec z USA koupil klobouk,místo své čepičky proto,že se to hodí...Předávání úlomku,či posledního hrazu o troubení nad ulovenou zvěří či výřadu,nemluvě, lovci z ciziny se s velikým zájmem zůčastňují našich zvyklostí a tradic a to podotýkám,že nemám na mysli lovce z Rakouska,či SRN.Tedy jsem-li myslivec doma,nic mě nebrání abych jím byl třeba na konci světa.Vždyť naše myslivecké zvyklost a tradice,bude za chvíli to jediné,co nám z naší slavné České myslivosti zbude.....
14.7.2014 20:59 vložil Pavel Novotný
Pane Janovský, jak kde, někde k tomu ani nedostanete prostor. Vezměte si to z druhé strany, kdyby sem přijel zahraniční lovec, třeba z JAR, na poplatkový odstřel jelena a pak by Vám začal "vnucovat" své lovecké tradice, tj. defacto žádné, jak byste se na to tvářil? Pravdou je, že na některých farmách, kam jezdí lovci z Evropy jsou jim již naše tradice známy a snaží se jim vyjít vstříc, ale je to málokde. Vyžadovat ctění "našich tradic" můžeme u nás, ale při lovu v zahraničí, je to s prominutím pěkný úlet, je především třeba vždy ctít pravidla dané oblasti.
14.7.2014 17:20 vložil Milan Janovský
I když lovíme kdekoli ve světě poslední poctu zvěři snad můžeme dát dle našich tradic,to snad nikoho neurazí.
12.7.2014 22:32 vložil Jiří Lengyel,starší
Jen se ale slušně zmíním,toho tetřeva ulovil jistě autor fotografie,nebo se mýlím?K tomu aby dal zvěři poslední zob nepotřeboval Ruského průvodce....A CONOOOR,či jak se nazýváte,i já se snažím ten Váš pseudonym ,sice těžko,ale přece nekomolím........
12.7.2014 21:51 vložil Pavel Novotný
Ale no tak pane Cononoor, myslim ze se tu můžeme oslovovat trochu slušněji i když s druhým nesouhlasíme.
12.7.2014 21:47 vložil Pavel Novotný
Ale no tak pane Cononoor, myslim ze se tu můžeme oslovovat trochu slušněji i když s druhým nesouhlasíme.
12.7.2014 21:28 vložil Pavel Novotný
Čeští myslivci v Čechách..., svět se podle nás opravdu neřídí. :)
12.7.2014 20:02 vložil Jiří Lengyel,starší
Čeští myslivci dávají ulovenému tetřevu poslední zob......

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.