ZMRZLINA ŠTARNOV  |   NAFTA ŠTARNOV  |   VEJCE ŠTARNOV  |   MAKRELA ŠTARNOV  |   MYSLIVOST a LOVECTVÍ
15 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

Srnec z hrabiny
Srnec z hrabiny
vloženo: 26.5.2020 14:26
autor: Maroš Bédi

úlovky (svět)

konec loňské sezony
konec loňské sezony
vloženo: 19.3.2014 07:00
autor: Svatoslav Ščudla

trofeje

Pán daněk II.
Pán daněk II.
vloženo: 4.10.2019 22:08
autor: Jiří Netík

zvěř v přírodě

Skok
Skok
vloženo: 21.1.2015 19:37
autor: zdenek spacek

zbraně

Nové zapažbení lankasterového trojáku,detail napasování, moje práce.
Nové zapažbení lankasterového trojáku,detail napasování, moje práce.
vloženo: 8.7.2020 18:39
autor: Stanislav Satoria

fotopast

ako by ich jedná mater mala...
ako by ich jedná mater mala...
vloženo: 4.5.2020 14:42
autor: pali1

myslivecké umění

.fousek..
.fousek..
vloženo: 18.1.2014 10:19
autor: Marek Horňák
Statistika
  • 236484 fotek (10 dnes)
  • 8128 videí (0 dnes)
  • 332 odkazů (0 dnes)
  • 9192 inzerátů (3 dnes)
  • 289 diskuzí (0 dnes)
  • 752897 komentářů fotek (17 dnes)
  • 12957 komentářů videí (0 dnes)
  • 3318896 hlasování fotek (36 dnes)
  • 56705 hlasování videí (0 dnes)
  • 38229 registrovaných uživatelů
    0 dnes nových, 11 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

P.A.C. elefant

Úlovok P.A.C. elefanta v Zimbabwe. P.A.C = Problem Animal Control - vo voľnom preklade - Kontrolovaný lov problémových zvierat. V tomto prípade sa jednalo o odlov slona - samca stredného veku - ktorý sa v noci približoval k dedine, ohrozoval ľudí a ničil polia pri dedine. Tento lov je potrebný aby sa chránilo domorodé obyvateľstvo, a aby kôli týmto konfrontáciám so slonmi nevznikali domorodé pytliacke skupiny , ktoré práve z horeuvedených príčin potom vedia vystrieľať za noc cele stádo slonov.
vložil: mirojevo
vloženo: 17.3.2013 07:54
zobrazeno: 4424x
hodnocení: 13 hlasů



Komentáře:

3.4.2013 16:43 vložil mirojevo
OK , kedže mi prišlo niekolko žiadosti o fotky porcovanie slona do pošty tu na stranke , urobim kompromis. Fotky nedam tu aby som nepohoršoval ľudi , ale kto si to chce pozrieť može na: https://www.facebook.com/polovacka
29.3.2013 13:28 vložil mirojevo
Slony s pohladu afričanov sú asi v takom obraze ako u nas diviaky ( prasata ) , je ich tam velmi veľa, ničia úrodu , a keďže sa živia aj drevinami , dokážu doslova zlikvidovat les. Stare samce samotare sa podobne ako stary kanec tulaju po Buši , ale na rozdiel od diviaka sa neboja ani človeka. Pohľad na slona ako neškodné a ušlachtilé zviera, ktoré sa len tak prechádza hore dole po Afrike je pohľad Europana ovplyvneneho marketingom televízie a "prirodopisných" filmov z parkov, kde je úplne ina situácia ako v štandartnej urbanizovanej krajine. Ano určite by bolo pre slony najlepšie keby sa vôbec nemuseli lovit, ale to iste by bolo dobre aj pre jelene, Medvede či hociaku inu zver. Bohužiaľ , tuto planetu sme ako ludska rasa totalne preplnili ....
27.3.2013 22:32 vložil Pavel Novotný
Vidíte, to je věc pohledu - názoru, že někdo nepovažuje "exotická zvířata" za zvěř. Domorodí obyvatelé to zase vidí jinak a třeba je pro ně naopak exotická naše fauna... ;-)
27.3.2013 18:08 vložil ing.Karel Rait
Naprostý souhlas s p.Lengyelem st.,Afriku jsem si vždy přál poznat, ale ne tam lovit.A naprosto souhlasím s názorem, že není nad kulový dvoják,samozřejmě v patřičné ráži!
26.3.2013 19:29 vložil Vladimír Kal
Myslím, že Jiří Lengyel mnoho řekl za nás. Lovu zdar.Hubert
18.3.2013 18:39 vložil Ondřej Procházka
klein karel: Pane Kleine, když už jste mě ve svém příspěvku jmenoval, tak musím reagovat. Nejsem zvlášť citlivý na úroveň psaného textu v internetových diskuzích, ale to, co jste předvedl už je moc. Možná by bylo lepší věnovat péči spíše svému pravopisu a mysliveckému názvosloví (mluvím o tom "slovení" u jiné fotky), než mým loveckým možnostem. Mně se prostě lov mj. slona příčí, ale nikde jsem nepsal, jak si můžete všimnout, že ho jakkoliv odsuzuju. Tak si prosím příště odpusťte poznámky tohoto typu na mojí adresu. Díky.
18.3.2013 14:18 vložil Pavel Novotný
Pane Hanys, máte pravdu na lov Velké pětky opravdu zbraň s přímotažným zavěrem nemám a dodávám, že mít nebudu. Pro tyto účely jsem zastance klasicke mauser konstrukce, která je v krizových chvílích "spolehlivější", eliminujete řadu event. problémů. Plně se ztotožňuji s eurohornem, že pro tento účel není lepší - vhodnější zbraně, než kvalitní kulový dvoják, kde je zaručen rychlý druhý výstřel. Blaser je dobrá zbraň do našich končin, ale ne na lov nebezpečné zvěře.
18.3.2013 09:12 vložil Ondřej Procházka
mirojevo: 375 HH, ok. Díky.
18.3.2013 06:30 vložil mirojevo
Pre Ondreja: Slon bol ulovený 375 H+H , zbraň Blaser R8 safari standart. Trofej je možne vyviezť ak zaplatíte vývozné poplatky a tie su obrovske. Samotny slon nie je drahy. MJ
17.3.2013 23:10 vložil jirka hanys
Rogam,nechápu proč se Ti blaser nezamlouvá?????, Jedině tím že ho nemáš!
17.3.2013 22:19 vložil Pavel Novotný
Pěkná trofej, až na ty "maskáče", to se do Afriky fakt nehodí, koneckonců je to i nebezpečné, jelikož by si ho v některých lokalitách mohli splést s vojákem. Rovněž předmětnou zbraň s přímotažným závěrem (pokud to na té fotce dobře vidím) nepovažuji na lov Big Five za příliš vhodnou....
17.3.2013 21:04 vložil jiří petrželka
Lovu zar!
17.3.2013 16:20 vložil Erika Doležalová
Zajímavé. Afrika by se mi i líbila, nějaká antilopka, proč ne..ale slona bych zrovna nemusela, ani kdyby byl "problémovej" :-) Lovu zdar.
17.3.2013 14:47 vložil Martin Pták
Souhlas s panem Lengyelem...
17.3.2013 14:42 vložil Jiří Lengyel,starší
Pan Mirojevo nám osvětlil,proč musel být slon utracen,chápu, všichni jsme o tom jistě někde četli, měl ten slon štěstí,že než přiletěl lovec z Česka,ještě 14dní žil.A- pan Klein,nedivím se panu Procházkovi,ani já bych"nezmačkl"o tuto možnost ani nestojím,možná,že se divíte,ale exotická zvířata za zvěř nepovažuji.Ale lovcům těchto zvířat jejich zálibu upřímně přeji.....
17.3.2013 13:23 vložil Klein Karel
Bohužel takovéto kontrolované odlovi problemovích slonu které ohrožují domorodé obyvatelstvo a ničí obidlí a urodu bylo sloveno nezpočet kusu a pro bezpečnot je nutné je odstranit, případně uspat a odvést jinam,a že by pan Procházka i jiní na něj nezmačkl no jen kdyby byla možnost. Lovci za odlov Lovu Zdar.
17.3.2013 12:35 vložil Ondřej Procházka
Jedno ze zvířat, na které bych nezmáčkl, ikdyž chápu nutnost odlovu v lokalitě. Jakou střelou v jaké ráži se loví slon? A přeje se ke slonovi Lovu Zdar? Jestli ano tak Lovu Zdar!
17.3.2013 12:29 vložil Mgr. Ondřej Bělka
Obsah zdělení k této fotografii chápu, s tím nemám problém, jistě je to potřeba nějak řešit. Zápor.bod jsem dal jen symbolicky, protože tahle prezentovaná fotka se mě teda moc nelíbí. A předpokládám, že to tu budou od ostatních už jen kladné bodíky a komentáře..
17.3.2013 11:47 vložil Michal Tůma
Lovu zdar Miro. O těchto odstřelech sem už slyšel a jen by mě zajímalo co je trofej ze slona...Ja si totiž myslel že slonovina, ale ta se myslím nedá vyvézt..??? Tak jestli by jsi mě to mohl trochu osvětlit. Díky a ještě jednou lovu zdar.
17.3.2013 11:46 vložil Martin Pták
Lovu Zdar! Ale příště doporučuji otočit na pravý bok :-)

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.