Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17236)
- úlovky (svět) (2160)
- trofeje (4695)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42969)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39078)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13512)
- zbraně (2567)
- lidé (4662)
- fotopast (15507)
- myslivecké umění (4829)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7018) (3 dnes)
- ptactvo v přírodě (20010)
- hmyz v přírodě (7015)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15512)
- myslivecké stavby (3926)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24449)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Vychozený srnec z pátečního večera
vloženo: 31.7.2016 16:23
autor: Martin Chmela
úlovky (svět)
Na skok za hranice Čr
vloženo: 4.11.2020 19:40
autor: Martin Saifrt
trofeje
Tak se mi vrátili kamarádi ze Slovenska. :-)
vloženo: 17.10.2014 10:51
autor: Pavel Číp
zvěř v přírodě
Už jsou
vloženo: 8.3.2018 09:54
autor: Děda z lesa
zbraně
Splněný sen
vloženo: 1.11.2012 13:56
autor: Martin Chmela
fotopast
Na újedi 1
vloženo: 26.10.2017 19:09
autor: Jiří Netík
myslivecké umění
*
vloženo: 15.7.2016 20:17
autor: Marek Horňák
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
odchyt jezevce
pomocí lokátoru a třech norníku jsme ca za hodinku odchytli tuto krásnou šelmu , po příchodu jsme pouštěli kamarádovu fenku jezevčíka zároven s mojí fenkou bordíka ,, která měla připevněn lokátor ,, po odposlechu u vsuku že pes hlásí jsem pomocí lokátoru zjistil místo a hloubku kde pes je a začali jsme kopat při kopání se psy posunuli a zatlačily škodnou o něco dál při dalším kopání jsme rýčem narazily na noru po otevření na nás vykoukl tento krasavec psi i jezevec byly zahrazeni pomocí rýču , já si nachystal klec a kolega svého jagtriera po vypuštění psa ,, který jezevce hned držel jsem se odhodlal k akci já a v chumlu obou zvířat jsem nahmatal jezevcuv běh , modlil jsem se at je to běh zadní . no naštěstí se to povedlo a já jezevce opravdu za zadní běh vytáhl a přendal do připravené klece . atímco jsme bojovali s tímto jezevcem druhý využil situace a před psy se někde zahrabal , byl to nádherný zážitek bez zbytečného kopání a zdlouhavé práce psuvložil: tomas baca
vloženo: 6.6.2012 13:23
zobrazeno: 5872x
hodnocení: 44 hlasů
vloženo: 6.6.2012 13:23
zobrazeno: 5872x
hodnocení: 44 hlasů
Komentáře:
4.9.2012 19:02 vložil karel zvářal
Dřív byla koroptví oblast celá Morava, ale díky těmto a rezavým šelmičkám (a nejen jim) je jich dnes velmi velmi málo. Takže važme si takových nadšenců, co se nebojí svého psa pustit do nory, já bych to asi neudělal. A z těch kritiků, co dělají myslivost akorát per huba, bych si vůbec nic nedělal. Norování a norníkům zdar!
Dřív byla koroptví oblast celá Morava, ale díky těmto a rezavým šelmičkám (a nejen jim) je jich dnes velmi velmi málo. Takže važme si takových nadšenců, co se nebojí svého psa pustit do nory, já bych to asi neudělal. A z těch kritiků, co dělají myslivost akorát per huba, bych si vůbec nic nedělal. Norování a norníkům zdar!
12.6.2012 19:07 vložil David Kuran
Lovu Zdar
Lovu Zdar
10.6.2012 21:18 vložil Karel
Lovu zdar
Lovu zdar
10.6.2012 15:50 vložil Robin Vytisk
gratuluji
gratuluji
10.6.2012 03:33 vložil Jaroslav Novák
Zdravim,pokud skutecne ano, vcetne one koroptvi oblasti, pak vse v poradku :-). Lovu lesu!
Zdravim,pokud skutecne ano, vcetne one koroptvi oblasti, pak vse v poradku :-). Lovu lesu!
8.6.2012 18:59 vložil tomas baca
pane novák zavádíte tu diskuzi o toleranci zákona a přitom zákon dodržen byl zvíře bylo naočkováno a odvezeno
pane novák zavádíte tu diskuzi o toleranci zákona a přitom zákon dodržen byl zvíře bylo naočkováno a odvezeno
8.6.2012 18:21 vložil Dušan Miškovič
Tome Lovu Zdar!A ke komentářům pana D.D. se nemá cenu vyjadřovat.Tady všechny poučuje a poukazuje na chyby ale svoji fotku s uloveným srncem,s kšiltovkou na hlavě a bez zálomku nám neukáže,pan dokonalý!
Tome Lovu Zdar!A ke komentářům pana D.D. se nemá cenu vyjadřovat.Tady všechny poučuje a poukazuje na chyby ale svoji fotku s uloveným srncem,s kšiltovkou na hlavě a bez zálomku nám neukáže,pan dokonalý!
8.6.2012 12:25 vložil tomas baca
pro petr volš . petře dal jsem sem tento zážitek z lovu z přesvědčení že ukážu že se všemi vylepšeními co máme jako je lokátor , dobré nařadí a zkušenosti lze norovat bez zbytečného trápení psu i škodné a hlavně efektivně a to že tu pár osob začalo vést debatu o pytláctví a pak se už ani neozvaly to je věc druhá a zavání mi to trochu snahou očernit nás co norují či mou osobu konkrétně , chodím norovat celý rok at už lišky či jezevce a vždy jsem se snažil aby vše proběhlo v mysliveckém duchu , takže kritiku ano tu příjmu ale hloupé řeči at si pan donaták a jemu podobní strčí někam
pro petr volš . petře dal jsem sem tento zážitek z lovu z přesvědčení že ukážu že se všemi vylepšeními co máme jako je lokátor , dobré nařadí a zkušenosti lze norovat bez zbytečného trápení psu i škodné a hlavně efektivně a to že tu pár osob začalo vést debatu o pytláctví a pak se už ani neozvaly to je věc druhá a zavání mi to trochu snahou očernit nás co norují či mou osobu konkrétně , chodím norovat celý rok at už lišky či jezevce a vždy jsem se snažil aby vše proběhlo v mysliveckém duchu , takže kritiku ano tu příjmu ale hloupé řeči at si pan donaták a jemu podobní strčí někam
8.6.2012 11:23 vložil Patrik Dvořák
Tak tomasi a máš to ,jsi zločinec.
Tak tomasi a máš to ,jsi zločinec.
8.6.2012 07:55 vložil Petr Volš
T.Báča : Tome, lovu zdar. Nepochopím, proč tohoto jezevce a způsob ulovení vůbec zveřejňuješ? Proč se divíš kritice, která MUSELA přijít?
T.Báča : Tome, lovu zdar. Nepochopím, proč tohoto jezevce a způsob ulovení vůbec zveřejňuješ? Proč se divíš kritice, která MUSELA přijít?
8.6.2012 05:51 vložil Jaroslav Novák
Ale jinak jiste dobry vykon psu a nepochybne i poradny adrenalin.
Ale jinak jiste dobry vykon psu a nepochybne i poradny adrenalin.
8.6.2012 05:50 vložil Jaroslav Novák
Zdravim, mam obavy, za na to "skoleni psu na Slovensko" jezevec take pojede " na cerno", tj. bez prislusnych veterinarnich potvrzeni a bez povoleni k dovozu, takzei zde duvodne tusim poruseni zakona, pokud bychom meli uverit dodatecnym tvrzenim o bezejmenne koroptvi oblasti. Je smutne vest diskusi o tom, zda muzeme ci nemuzeme tolerovat porusovani zakona, a to i zakona o myslivosti...
Zdravim, mam obavy, za na to "skoleni psu na Slovensko" jezevec take pojede " na cerno", tj. bez prislusnych veterinarnich potvrzeni a bez povoleni k dovozu, takzei zde duvodne tusim poruseni zakona, pokud bychom meli uverit dodatecnym tvrzenim o bezejmenne koroptvi oblasti. Je smutne vest diskusi o tom, zda muzeme ci nemuzeme tolerovat porusovani zakona, a to i zakona o myslivosti...
7.6.2012 23:40 vložil František Havran
Tome, tak trochu sadomasochista ne ? Já bych tam teda tu ruku nedal ani za živý svět :D Jinak šikovný pes, že se nebojí kontaktu s jezevcem. Co se zakázalo norování naostro, tak většinou psi vylezou od jezevce rozbití jak sviňa, pokud teda vylezou..... Jinak souhlas s Tomášem, nejen zajíc může "ležet na pekáči" ;) Norování Zdar !
Tome, tak trochu sadomasochista ne ? Já bych tam teda tu ruku nedal ani za živý svět :D Jinak šikovný pes, že se nebojí kontaktu s jezevcem. Co se zakázalo norování naostro, tak většinou psi vylezou od jezevce rozbití jak sviňa, pokud teda vylezou..... Jinak souhlas s Tomášem, nejen zajíc může "ležet na pekáči" ;) Norování Zdar !
7.6.2012 22:40 vložil Roman Stránský
Tome ignoruj ty zbytečný komentáře o pytláctví když byl vynorován v koroptví oblati!!Lovu zdar!!
Tome ignoruj ty zbytečný komentáře o pytláctví když byl vynorován v koroptví oblati!!Lovu zdar!!
7.6.2012 16:54 vložil MartinToman
Jaképak pytláctví? Chlapi šli norovat v domění, že je tam liška a nebohého jezevce zachránili před krvelačnými norníky. Aby ho psi nadále neobtěžovali, přechodně ho umístili do ochranné vazby :)
Jaképak pytláctví? Chlapi šli norovat v domění, že je tam liška a nebohého jezevce zachránili před krvelačnými norníky. Aby ho psi nadále neobtěžovali, přechodně ho umístili do ochranné vazby :)
7.6.2012 16:03 vložil Patrik Dvořák
Tomasi lovec je love a myslivec je jen obyčejnej myslivec , no a ten rozdíl v myšlení je propastný, já tady napsat můj poslední myslivecký týden , některý asi klepne pepka.Kašli lovce a myslivost dělej dál.
Tomasi lovec je love a myslivec je jen obyčejnej myslivec , no a ten rozdíl v myšlení je propastný, já tady napsat můj poslední myslivecký týden , některý asi klepne pepka.Kašli lovce a myslivost dělej dál.
7.6.2012 15:34 vložil tomas baca
pane Lengyel nechápu vaši poznámku o srandistech , jinak pánové žádný zákon jsem tímto lovem neporušil a přechodné držení této šelmy také není nelegální takže nevím proč ty zbytečné cyráty
pane Lengyel nechápu vaši poznámku o srandistech , jinak pánové žádný zákon jsem tímto lovem neporušil a přechodné držení této šelmy také není nelegální takže nevím proč ty zbytečné cyráty
7.6.2012 15:21 vložil Převozník
I odchyt je dán zákonem a porušení je pytláctví ale Tomáš nikde nenapsal že odchytil tuto krásnou šelmu mimo dobu lovu.Pokud se pletu tak se nechám poučit :-) 01.10. - 30.11
I odchyt je dán zákonem a porušení je pytláctví ale Tomáš nikde nenapsal že odchytil tuto krásnou šelmu mimo dobu lovu.Pokud se pletu tak se nechám poučit :-) 01.10. - 30.11
7.6.2012 15:15 vložil tomas baca
donatáku tento jezevec je loven v oblasti kde je lov povolen celoročně a to že jsme ho neulovily odstřelem ale odchytem je naše věc jinak do pytláku si nadávej sobě ty lovče , kolik to bude letos , zas bude letos patnáctý ,osmnáctý a tak.
donatáku tento jezevec je loven v oblasti kde je lov povolen celoročně a to že jsme ho neulovily odstřelem ale odchytem je naše věc jinak do pytláku si nadávej sobě ty lovče , kolik to bude letos , zas bude letos patnáctý ,osmnáctý a tak.
7.6.2012 15:04 vložil M.V.
Mimo dobu lovu..neuznávám Vás pánové kdo norujete...
Mimo dobu lovu..neuznávám Vás pánové kdo norujete...
7.6.2012 13:42 vložil Patrik Dvořák
Nějak mě to přeskočilo,jen jedna věc ještě,Pokud je koroptví oblast, může se jezevec normálně lovit, nevim, když jste tak chytří, že to nevíte.Jinak mě je uplně uprdele jestli je koroptví oblast uznaná nebo ne , k vynorovanému jezevci ještě jednou lovu zdar.
Nějak mě to přeskočilo,jen jedna věc ještě,Pokud je koroptví oblast, může se jezevec normálně lovit, nevim, když jste tak chytří, že to nevíte.Jinak mě je uplně uprdele jestli je koroptví oblast uznaná nebo ne , k vynorovanému jezevci ještě jednou lovu zdar.
7.6.2012 13:38 vložil Patrik Dvořák
Tak kloučci vemu to popřádku.Zákony , ano mají se dodržovat ,souhlasím na druhou stranu, měli by být flexibilnější, no pokud je ti jedno, že vlivem debilních zákonů jsou poslední zbytky (divoké)drobné a nejen jí ,ale i zpěvného ptactva atd. , nejseš myslivec,jseš ochranář demegog, nemusíš nic psát já vím příroda si poradí sama.No k vysoké řeknu jen to, že prakticky není a tudíž jsi zvolil špatné přirovnání,totiž ostatní škodná(jezevci,ježci, motáci,kuny, lišky....) jsou přemnožení a jejich výskyt je po celé republice.Další pán na holení,no Jirko jak jsem psal o té přírodě ,víš otevři oči, u nás už nejsou zemědělci,ale velkosttkáři a pokud říkáte 100,200ha lánům řepky příroda jste kluci vedle, podívejte mi tady máme velkosttkáře , nedomluvíte se na ničem a i když je to tak, stavy zvěře se zvedly ,ale museli jsme doopravdy tlumit škodnozu ne jen o tom kecat,no a co je nejdůležitější faktor po podmínkách, škodné je počasí, pokud vám do kuřat leje a je zi ma , je jasný, že nic nebude.
Tak kloučci vemu to popřádku.Zákony , ano mají se dodržovat ,souhlasím na druhou stranu, měli by být flexibilnější, no pokud je ti jedno, že vlivem debilních zákonů jsou poslední zbytky (divoké)drobné a nejen jí ,ale i zpěvného ptactva atd. , nejseš myslivec,jseš ochranář demegog, nemusíš nic psát já vím příroda si poradí sama.No k vysoké řeknu jen to, že prakticky není a tudíž jsi zvolil špatné přirovnání,totiž ostatní škodná(jezevci,ježci, motáci,kuny, lišky....) jsou přemnožení a jejich výskyt je po celé republice.Další pán na holení,no Jirko jak jsem psal o té přírodě ,víš otevři oči, u nás už nejsou zemědělci,ale velkosttkáři a pokud říkáte 100,200ha lánům řepky příroda jste kluci vedle, podívejte mi tady máme velkosttkáře , nedomluvíte se na ničem a i když je to tak, stavy zvěře se zvedly ,ale museli jsme doopravdy tlumit škodnozu ne jen o tom kecat,no a co je nejdůležitější faktor po podmínkách, škodné je počasí, pokud vám do kuřat leje a je zi ma , je jasný, že nic nebude.
7.6.2012 12:49 vložil františek balák
lovu zdar nadhera
lovu zdar nadhera
7.6.2012 10:17 vložil Jiří Lengyel,starší
:-))
:-))
7.6.2012 00:14 vložil Jan Petříček
Omlouvám se panu Lengyelovi, že jsem v předchozím příspěvku zkomolil jeho jméno.
Omlouvám se panu Lengyelovi, že jsem v předchozím příspěvku zkomolil jeho jméno.
6.6.2012 23:58 vložil Jan Petříček
Vaše debata mě tak zajímala, že jsem se rozhodl do ní stoupit. Začal jsem prohlédávat internet a hledal něco o této problematice. Již jsem narazil na článek v myslivosti přesněji. http://www.myslivost.cz/Poradny/Pravni-poradna/oblast-vypousteni-koroptve.aspx tady když si dáte postupně ty odkazy zákonů do googlu tak zjistíte, že když se jedná o koroptví oblast tak je možnost lovit jezevce celoročně pro oblast chuvu tetřeva, tetřívka, jeřábka a koroptve. (§ 2 odst. 2 vyhlášky č. 245/2002 Sb.) Ale hlavní důvod proč to sem píšu je takový, že mnoho lidí soudí dřív než si zjistí detaily. Třeba u srnců, dělali jseme na škole hodnocení trofejí a bylo rozdíl jestli byl srnec z okolí Dvora Králové nebo Trutnova. To co by bylo třeba v Trutnově chovné to bylo ve Dvoře průběrné. A k tomu odchytu (p.Donaťák)nevím jestli je tohle přímo odchyt. Ale na tohle jsem nic nenašel můžu se mýlit a rád se poučím, ale myslím si že to není zakázaný způsob lovu přeprava v kleci. A chtěl bych se zeptat co se třeba stane, když pes v době hájení v noře zadáví jezevce. Nebo se nemusí ani norovat, ale třeba na pochůzce se psem? Jak se řeší tento problém? Tímto se nechci nikoho dotknou ani pana Donaťáka ani pana Lenglyeho. Nemám takové zkušenosti jako tito pánové jsem mladé ucho. Myslím si, že pouze snižováním stavů zvěře škodící myslivosti se nedocílí populace jako v minulých letech. Ale je pravda že svůj podíl to na zvýšení stavu bezesporu má. Jinak Lovu zdar a hlavně odvážnému "chytači" jezevců. :-) Nic ve zlém, ale asi bych hodně přemýšlel jeslti ho vytáhnu nebo ne.
Vaše debata mě tak zajímala, že jsem se rozhodl do ní stoupit. Začal jsem prohlédávat internet a hledal něco o této problematice. Již jsem narazil na článek v myslivosti přesněji. http://www.myslivost.cz/Poradny/Pravni-poradna/oblast-vypousteni-koroptve.aspx tady když si dáte postupně ty odkazy zákonů do googlu tak zjistíte, že když se jedná o koroptví oblast tak je možnost lovit jezevce celoročně pro oblast chuvu tetřeva, tetřívka, jeřábka a koroptve. (§ 2 odst. 2 vyhlášky č. 245/2002 Sb.) Ale hlavní důvod proč to sem píšu je takový, že mnoho lidí soudí dřív než si zjistí detaily. Třeba u srnců, dělali jseme na škole hodnocení trofejí a bylo rozdíl jestli byl srnec z okolí Dvora Králové nebo Trutnova. To co by bylo třeba v Trutnově chovné to bylo ve Dvoře průběrné. A k tomu odchytu (p.Donaťák)nevím jestli je tohle přímo odchyt. Ale na tohle jsem nic nenašel můžu se mýlit a rád se poučím, ale myslím si že to není zakázaný způsob lovu přeprava v kleci. A chtěl bych se zeptat co se třeba stane, když pes v době hájení v noře zadáví jezevce. Nebo se nemusí ani norovat, ale třeba na pochůzce se psem? Jak se řeší tento problém? Tímto se nechci nikoho dotknou ani pana Donaťáka ani pana Lenglyeho. Nemám takové zkušenosti jako tito pánové jsem mladé ucho. Myslím si, že pouze snižováním stavů zvěře škodící myslivosti se nedocílí populace jako v minulých letech. Ale je pravda že svůj podíl to na zvýšení stavu bezesporu má. Jinak Lovu zdar a hlavně odvážnému "chytači" jezevců. :-) Nic ve zlém, ale asi bych hodně přemýšlel jeslti ho vytáhnu nebo ne.
6.6.2012 23:16 vložil Robin Daňa
Lovu zdar!! To by bylo, aby pan Lengyel a pan Donaťák neměli blbe připomínky!!!!
Lovu zdar!! To by bylo, aby pan Lengyel a pan Donaťák neměli blbe připomínky!!!!
6.6.2012 22:47 vložil Tomáš
Jsem rád že se můj příspěvek bere s nadhledem :-)
Jsem rád že se můj příspěvek bere s nadhledem :-)
6.6.2012 22:38 vložil Jiří Lengyel,starší
Jak na to koukám,pan Dvořák je ochráncem koroptví,skřivanů atd.,co pro ty koroptvičky děláte mimo toho,že lovíte přemnožené jezevce v době hájení.Napište pojednání o tom,co všechno pro drobnou zvěř děláte,byl zde již takový příspěvek a setkal se s velkým ohlasem,pak Vás všichni budou chválit.....Opravuji se-Tomáš JE srandista
Jak na to koukám,pan Dvořák je ochráncem koroptví,skřivanů atd.,co pro ty koroptvičky děláte mimo toho,že lovíte přemnožené jezevce v době hájení.Napište pojednání o tom,co všechno pro drobnou zvěř děláte,byl zde již takový příspěvek a setkal se s velkým ohlasem,pak Vás všichni budou chválit.....Opravuji se-Tomáš JE srandista
6.6.2012 22:20 vložil Daniel Donaťák
Zákony jsou tady od toho,aby se dodržovaly i kdyby nám měla škodná sežrat i to poslední,co v revíru máme.Lovíš,nebo odchytáváš snad v této době vysokou? Né? Tak toto platí i pro jezevce.
Zákony jsou tady od toho,aby se dodržovaly i kdyby nám měla škodná sežrat i to poslední,co v revíru máme.Lovíš,nebo odchytáváš snad v této době vysokou? Né? Tak toto platí i pro jezevce.
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.