Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17237) (2 dnes)
- úlovky (svět) (2159)
- trofeje (4695)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42968)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39064) (1 dnes)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13510) (1 dnes)
- zbraně (2567)
- lidé (4660) (3 dnes)
- fotopast (15488)
- myslivecké umění (4825)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7007)
- ptactvo v přírodě (19998)
- hmyz v přírodě (7015)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15512)
- myslivecké stavby (3925)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24444)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Svatohubertský z Bílé
vloženo: 23.10.2017 19:03
autor: Jaruška
úlovky (svět)
Bezoar Ibex - turecký démon III.
vloženo: 8.3.2016 08:21
autor: Radek
trofeje
Srnec 22.5.2012
vloženo: 23.5.2012 20:49
autor: Petr Sobek
zvěř v přírodě
Už by měl shodit
vloženo: 11.3.2015 07:42
autor: Děda z lesa
zbraně
Komplet
vloženo: 22.2.2014 11:28
autor: Děda z lesa
fotopast
tlačenice u slaniska
vloženo: 21.1.2013 20:52
autor: Miroslav Milata
myslivecké umění
srnček
vloženo: 18.3.2014 19:48
autor: Marek Horňák
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Prvomájová selátka
Dnes ráno v 5:15
vložil: Tomáš Frydrych
vloženo: 1.5.2012 12:58
zobrazeno: 5741x
hodnocení: 1 hlasů
vloženo: 1.5.2012 12:58
zobrazeno: 5741x
hodnocení: 1 hlasů
Komentáře:
6.5.2012 18:11 vložil František
Plne souhlasim s pnaem Molnárem a jeho prvním příspěvkem. Je mi sice pouhých 19 let ale v myslivosti se pohybuji mnohem dele. Černá je přemnožená. Ano jsou nějaké tradice které by se měli dodržovat protože většina z nich jsou krásné. Ale tohle némá nic společného s tradicemi. Černá se proste musi tlumit. Je sice pravda,ž stretlit takove sele udela mensi radost nez kdyby bylo vetsi ale cim vic poroste tim bude vic jist a delat vetsi skody a pak uz treba na zadne tradice nebude misto protoze prijdou profesionalni myslivci a mi všichni se na prirodu budeme divat v televizi. A co treba liščata? taky se jich z nory vytáhá plno ale k tomu uz nikdo nic nepise. Pro mě osobně dobře provedený odlov :)
Plne souhlasim s pnaem Molnárem a jeho prvním příspěvkem. Je mi sice pouhých 19 let ale v myslivosti se pohybuji mnohem dele. Černá je přemnožená. Ano jsou nějaké tradice které by se měli dodržovat protože většina z nich jsou krásné. Ale tohle némá nic společného s tradicemi. Černá se proste musi tlumit. Je sice pravda,ž stretlit takove sele udela mensi radost nez kdyby bylo vetsi ale cim vic poroste tim bude vic jist a delat vetsi skody a pak uz treba na zadne tradice nebude misto protoze prijdou profesionalni myslivci a mi všichni se na prirodu budeme divat v televizi. A co treba liščata? taky se jich z nory vytáhá plno ale k tomu uz nikdo nic nepise. Pro mě osobně dobře provedený odlov :)
6.5.2012 13:05 vložil Jiří Pytela
Velké prase velké škody, přeji Lovu Zdar. A nepochybuji, že to pro vás byl jistě pěkný lovecký zážitek, jen některé komentáře tady vám ho dokážou pokazit.
Velké prase velké škody, přeji Lovu Zdar. A nepochybuji, že to pro vás byl jistě pěkný lovecký zážitek, jen některé komentáře tady vám ho dokážou pokazit.
5.5.2012 12:46 vložil radek houdek
sakra tady je ale vyostrena diskuse. Tohle se neda vyresit protoze lovec pan frydrich neporusil zadny zakon, ma tet lovecky zazitek. A na druhy strane jsou lidi ktery potrebujou aby s tim loveckym zazitkem meli i zverinu. Tohle je individualni. Ja osobne jsem uz taky nekolik malych prasat strelil meli treba vyvrzeny 7-8kg a nevidim v tom nic spatnyho. si vemte kdyz lovite srncata nebo rocni srnce taky to ma par kilo a lovi se ani se nepremysli ze je to maly
sakra tady je ale vyostrena diskuse. Tohle se neda vyresit protoze lovec pan frydrich neporusil zadny zakon, ma tet lovecky zazitek. A na druhy strane jsou lidi ktery potrebujou aby s tim loveckym zazitkem meli i zverinu. Tohle je individualni. Ja osobne jsem uz taky nekolik malych prasat strelil meli treba vyvrzeny 7-8kg a nevidim v tom nic spatnyho. si vemte kdyz lovite srncata nebo rocni srnce taky to ma par kilo a lovi se ani se nepremysli ze je to maly
4.5.2012 19:56 vložil Konvalina L
Erika Doležalová,ono mi to bohužel jako nic jiného nepřijde řešíte"žrádlo,maso" na otázku odpovídáte omáčkou okolo,co se liščat týče ta jste bránila a k těmhle selátkům napíšete Lovu zdar??Když už mi doporučujete slušné vyjadřování "Kafrání apod" tak mi prosím vysvětlete to-apod...
Erika Doležalová,ono mi to bohužel jako nic jiného nepřijde řešíte"žrádlo,maso" na otázku odpovídáte omáčkou okolo,co se liščat týče ta jste bránila a k těmhle selátkům napíšete Lovu zdar??Když už mi doporučujete slušné vyjadřování "Kafrání apod" tak mi prosím vysvětlete to-apod...
4.5.2012 15:11 vložil M.V.
Lovu zdar,pěkná práce.ja takové střelil předloni na čekane 3ks za večer..
Lovu zdar,pěkná práce.ja takové střelil předloni na čekane 3ks za večer..
4.5.2012 13:55 vložil Kamil Gross
Nechutná debata nebere konce,jsem dalším,který končí psát příspěvky.Nedělám si iluze,že by to snad někomu vadilo :-))) Je mi to ale samozřejmě líto,ze skvělého nápadu na skvělé stránky se stalo,za přispění mnohých "chytráků" bohapusté hádání masožroutů,přestrojených za myslivce...:-(( Nejsem konkrétní,nikoho nenapadám,každý kdo si to přečte, ať si to přebere jak chce.
Nechutná debata nebere konce,jsem dalším,který končí psát příspěvky.Nedělám si iluze,že by to snad někomu vadilo :-))) Je mi to ale samozřejmě líto,ze skvělého nápadu na skvělé stránky se stalo,za přispění mnohých "chytráků" bohapusté hádání masožroutů,přestrojených za myslivce...:-(( Nejsem konkrétní,nikoho nenapadám,každý kdo si to přečte, ať si to přebere jak chce.
4.5.2012 11:46 vložil Erika Doležalová
A když už jste nás nabádal k zopakování si etiky, Vám by totéž neuškodilo také, protože slušné vyjadřování je základ (viz výrazy "kafráte" apod.)
A když už jste nás nabádal k zopakování si etiky, Vám by totéž neuškodilo také, protože slušné vyjadřování je základ (viz výrazy "kafráte" apod.)
4.5.2012 11:45 vložil Erika Doležalová
Neřeším, jestli je to normální nebo nenormální, to je věc morálky a osobnosti daného lovce. Řeším to, že za pozabíjená liščata je to tady samá chvála, zatímco za selata (která možná trpěla mnohem méně než ta liščata..) je lovec div neupálen na hranici. Každá zvěř, ať užitková nebo "škodná" (ikdyž toto označení jí přiřkl člověk a on ten divočák v dnešní době je spíš takový poloužitkový, resp. pološkodný :-) si zaslouží rovnocenný přístup, buď chráním mláďata, nebo je lovím, ale ne tak, že sele je přísně chráněné zatímco lišče je pronásledované.. Ohledně způsobu lovu se lze těžko vyjadřovat objektivně, jelikož jsem nebyla účastníkem. Lovec uvedl toliko že selata byla 4 a ulovil dvě v běhu. Na tom mi nic nestandartního nepřipadá, mnoho lidí loví zvěř v pohybu, na naháňce dokonce i tak, že prostě naslepo vypálí do běžícího shluku těl "on snad nějaký spadne"..
Neřeším, jestli je to normální nebo nenormální, to je věc morálky a osobnosti daného lovce. Řeším to, že za pozabíjená liščata je to tady samá chvála, zatímco za selata (která možná trpěla mnohem méně než ta liščata..) je lovec div neupálen na hranici. Každá zvěř, ať užitková nebo "škodná" (ikdyž toto označení jí přiřkl člověk a on ten divočák v dnešní době je spíš takový poloužitkový, resp. pološkodný :-) si zaslouží rovnocenný přístup, buď chráním mláďata, nebo je lovím, ale ne tak, že sele je přísně chráněné zatímco lišče je pronásledované.. Ohledně způsobu lovu se lze těžko vyjadřovat objektivně, jelikož jsem nebyla účastníkem. Lovec uvedl toliko že selata byla 4 a ulovil dvě v běhu. Na tom mi nic nestandartního nepřipadá, mnoho lidí loví zvěř v pohybu, na naháňce dokonce i tak, že prostě naslepo vypálí do běžícího shluku těl "on snad nějaký spadne"..
4.5.2012 11:32 vložil Konvalina L
Fajn ještě jednou to zkusím,já píšu o způsobu ulovení,ale to vám asi připadá normální,holt hlavou zeď neprorazíš....Vy tady pořád kafráte o zvěřině..Jinak proč nestřílet ještě menší,třeba na utopence....A o liškách jsem tu taky napsal své...
Fajn ještě jednou to zkusím,já píšu o způsobu ulovení,ale to vám asi připadá normální,holt hlavou zeď neprorazíš....Vy tady pořád kafráte o zvěřině..Jinak proč nestřílet ještě menší,třeba na utopence....A o liškách jsem tu taky napsal své...
3.5.2012 21:24 vložil Mgr. Ondřej Bělka
Teda tady se to rozjelo :) Souhlasím s Erikou- palec hore ;) Ona proklamovaná etika, mi totiž příjde jenom jako zástěrka a zaklínadlo proto, aby se střílel kus, který sním v kruhu rodinném a ještě mi zbyde... Jinde se etika až tak nenosí, např. u lišky ne, protože to je zřejmě zvěř "druhé kategorie". Všechna zvěř je si rovna, ale některá je rovnější. Konec konců u lidí je to bohužel taky tak. Zatím nikdo "neloboval" aby byla selata vyňata z celoroční doby lovu, nebo aby se střílela jen ta větší..
Teda tady se to rozjelo :) Souhlasím s Erikou- palec hore ;) Ona proklamovaná etika, mi totiž příjde jenom jako zástěrka a zaklínadlo proto, aby se střílel kus, který sním v kruhu rodinném a ještě mi zbyde... Jinde se etika až tak nenosí, např. u lišky ne, protože to je zřejmě zvěř "druhé kategorie". Všechna zvěř je si rovna, ale některá je rovnější. Konec konců u lidí je to bohužel taky tak. Zatím nikdo "neloboval" aby byla selata vyňata z celoroční doby lovu, nebo aby se střílela jen ta větší..
3.5.2012 21:05 vložil Erika Doležalová
Konvalina L - když tak pročítáte ty komentáře, nepřipadá vám divné, jaké jsou tu rozpory? Mrňavá liščata sotva do dlaně - to je v pořádku, je přeci doba lovu a liška je přemnožená. Malá selata - ulovená v době lovu a je to druh v ČR taky přemnožený - ale v pořádku to dle mnohých není.. Trochu divné, ne? Za pozabíjená liščata se "děkuje za drobnou", za dvě selata nic, jen kritika? Vždyť co by nadělala škody v polích a další rok na drobné a srnčatech a zase v těch polích.. Když by měla 15 kilo, už by to bylo ok? To je přeci věc daného lovce, když mu stačí tak málo zvěřiny.. A jestliže nelovíme kvůli masu - pak je zas teda úplně jedno, jak velká ta selata jsou, no ne? :-)
Konvalina L - když tak pročítáte ty komentáře, nepřipadá vám divné, jaké jsou tu rozpory? Mrňavá liščata sotva do dlaně - to je v pořádku, je přeci doba lovu a liška je přemnožená. Malá selata - ulovená v době lovu a je to druh v ČR taky přemnožený - ale v pořádku to dle mnohých není.. Trochu divné, ne? Za pozabíjená liščata se "děkuje za drobnou", za dvě selata nic, jen kritika? Vždyť co by nadělala škody v polích a další rok na drobné a srnčatech a zase v těch polích.. Když by měla 15 kilo, už by to bylo ok? To je přeci věc daného lovce, když mu stačí tak málo zvěřiny.. A jestliže nelovíme kvůli masu - pak je zas teda úplně jedno, jak velká ta selata jsou, no ne? :-)
3.5.2012 17:18 vložil Konvalina L
Erika Doležalová,víte já se celou dobu snažím poukázat na způsob ulovení těhle mimin.A kolikpa myslíte že mají???Možná 7,no to je jiná..Když tak pročítám komentáře některých lidí vůbec se nedivím že odsud mnozí odchází..
Erika Doležalová,víte já se celou dobu snažím poukázat na způsob ulovení těhle mimin.A kolikpa myslíte že mají???Možná 7,no to je jiná..Když tak pročítám komentáře některých lidí vůbec se nedivím že odsud mnozí odchází..
3.5.2012 13:41 vložil Zemánek Michal
U nás v Beskydech jsou medvědi,vlci i rys,takže jsou místa,kde dochází k přirozenému predačnímu tlaku ze trany velkých šelem.
U nás v Beskydech jsou medvědi,vlci i rys,takže jsou místa,kde dochází k přirozenému predačnímu tlaku ze trany velkých šelem.
3.5.2012 13:01 vložil Vojtěch Molnár
P. Jordáne nepiště tu nesmysly...každý kdo loví černou zastupuje predátora, protože černá tady v ČR žádného přirozeného predátora nemá!
P. Jordáne nepiště tu nesmysly...každý kdo loví černou zastupuje predátora, protože černá tady v ČR žádného přirozeného predátora nemá!
3.5.2012 12:27 vložil petr jordán
Těm, kteří loví takové selátka, říkám nenasytní vlci, prostě predátoři. Někdo ty vlky asi chce zastoupit.
Těm, kteří loví takové selátka, říkám nenasytní vlci, prostě predátoři. Někdo ty vlky asi chce zastoupit.
3.5.2012 09:45 vložil Erika Doležalová
Konvalina - něco mi uniklo? Kde je uvedeno, že selata měla 5 kilo???
Konvalina - něco mi uniklo? Kde je uvedeno, že selata měla 5 kilo???
3.5.2012 08:15 vložil Roman Hlávka
A nakonec, jak to bývá, jsou za vším peníze. Dá se hospodářsky zužitkovat = úspora domácího rozpočtu. Smutné, ale reálné.
A nakonec, jak to bývá, jsou za vším peníze. Dá se hospodářsky zužitkovat = úspora domácího rozpočtu. Smutné, ale reálné.
3.5.2012 01:01 vložil Jiří Wenzl
Sakra chlapi, už se konečně rozhodněte! Tak chcete je se šípkovou omáčkou, nebo s knedlíkem se zelím? Lovu zdar.
Sakra chlapi, už se konečně rozhodněte! Tak chcete je se šípkovou omáčkou, nebo s knedlíkem se zelím? Lovu zdar.
2.5.2012 22:42 vložil Konvalina L
E.D. a R.Ch. ještě mrkněte na etiku,teda jestli vám přijde normální střílet do rudlíku 5ti kg selat a navíc v běhu tak se vůbec nenamahejte..
E.D. a R.Ch. ještě mrkněte na etiku,teda jestli vám přijde normální střílet do rudlíku 5ti kg selat a navíc v běhu tak se vůbec nenamahejte..
2.5.2012 22:15 vložil Radek Chadim
Já jsem LL nabyl řádně, ale asi jsem na to chyběl, když se v zoologii rozlišovala zvěř na tu, co se sežrat dá a žere a na tu, co se sice sežrat dá, ale obvykle se nežere. Člověk se hold učí celý život, děkuji za doplnění vzdělání :-).
Já jsem LL nabyl řádně, ale asi jsem na to chyběl, když se v zoologii rozlišovala zvěř na tu, co se sežrat dá a žere a na tu, co se sice sežrat dá, ale obvykle se nežere. Člověk se hold učí celý život, děkuji za doplnění vzdělání :-).
2.5.2012 21:25 vložil Filip Pětivlas
Vím o minimálně dvou místech, kde vietnamci i lišky vykupují (nebo alespoň vykupovali). A určitě je pak za ty tři stovky nevyhodí :-)
Vím o minimálně dvou místech, kde vietnamci i lišky vykupují (nebo alespoň vykupovali). A určitě je pak za ty tři stovky nevyhodí :-)
2.5.2012 21:15 vložil pepa
Vosicky Josef.Máš pravdu s těma receptama.Takovou knihu vlastním.NOrmál recept na přípravu lišky.Někdy to taky musíme vyskoušet.
Vosicky Josef.Máš pravdu s těma receptama.Takovou knihu vlastním.NOrmál recept na přípravu lišky.Někdy to taky musíme vyskoušet.
2.5.2012 20:57 vložil Vošicky Josef
Eriko nemáš pravdu ve starých mysliveckých kuchařkách jsou recepty jak připravit maso z lišky,a bylo to popisováno i v knížkách.
Eriko nemáš pravdu ve starých mysliveckých kuchařkách jsou recepty jak připravit maso z lišky,a bylo to popisováno i v knížkách.
2.5.2012 20:56 vložil BÍLÝ JAN
Lovu zdar . Az budete mít bioplynku v revíru tak budete mlet všechny jinou.Je to blbí ale je to tak.
Lovu zdar . Az budete mít bioplynku v revíru tak budete mlet všechny jinou.Je to blbí ale je to tak.
2.5.2012 20:03 vložil Jiří Horák
Lovu zdar. Opět plnohodnotná debata. Ale doba lovu je pevně daná a určitě vidím raději toto než lan v půli ledna. Tam dobu lovu lehounce nechápu.A závist ta zmůže hodně co!
Lovu zdar. Opět plnohodnotná debata. Ale doba lovu je pevně daná a určitě vidím raději toto než lan v půli ledna. Tam dobu lovu lehounce nechápu.A závist ta zmůže hodně co!
2.5.2012 19:33 vložil Erika Doležalová
Radku, laskavě se to douč :-))) Liška se přeci nedá sežrat, narozdíl od divočáka! To je ten rozdíl.
Radku, laskavě se to douč :-))) Liška se přeci nedá sežrat, narozdíl od divočáka! To je ten rozdíl.
2.5.2012 18:08 vložil Vošicky Josef
Radku pokud jsi dělal L.L. tak jsi se to určitě učil pokud ne tak se to laskavě douč!!!
Radku pokud jsi dělal L.L. tak jsi se to určitě učil pokud ne tak se to laskavě douč!!!
2.5.2012 17:54 vložil Daniel Donaťák
Radku, vidím že mě chytáš za každé slovo,tak to napíšu přesněji. Ve stádiu pokročilé březosti.
Radku, vidím že mě chytáš za každé slovo,tak to napíšu přesněji. Ve stádiu pokročilé březosti.
2.5.2012 16:50 vložil Radek Chadim
DD: samičí březí spárkatá zvěř se běžně loví, protože doba lovu u většiny druhů je na podzim a na začátku zimy, kdy už má zvěř u většiny druhů po říji, ale asi se holá zvěř někde neloví, tak se o tom neví :-). Pane Vosický, jaký je tedy rozdíl mezi liškou a divočákem? :-)
DD: samičí březí spárkatá zvěř se běžně loví, protože doba lovu u většiny druhů je na podzim a na začátku zimy, kdy už má zvěř u většiny druhů po říji, ale asi se holá zvěř někde neloví, tak se o tom neví :-). Pane Vosický, jaký je tedy rozdíl mezi liškou a divočákem? :-)
2.5.2012 16:49 vložil Konvalina L
Ivo Ondráček,prasata nemate ale mluvíte o přemnožení,jestli Vám to teda neřekla sousedka a jsou tu i další co mají tolik prasat že je jezdí lovit ke kamarádům,že..
Ivo Ondráček,prasata nemate ale mluvíte o přemnožení,jestli Vám to teda neřekla sousedka a jsou tu i další co mají tolik prasat že je jezdí lovit ke kamarádům,že..
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.