ZMRZLINA ŠTARNOV  |   NAFTA ŠTARNOV  |   VEJCE ŠTARNOV  |   MAKRELA ŠTARNOV  |   MYSLIVOST a LOVECTVÍ
15 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

1.
1.
vloženo: 2.4.2018 09:45
autor: Milan Severa

úlovky (svět)

Losy z Kamčatky
Losy z Kamčatky
vloženo: 24.3.2013 06:32
autor: mirojevo

trofeje

Nezapomenutelné ráno
Nezapomenutelné ráno
vloženo: 24.7.2020 20:46
autor: Frantisek Jenik

zvěř v přírodě

Signálka  :-)
Signálka :-)
vloženo: 27.2.2012 16:38
autor: Vít Hlavica

zbraně

 Stephen Grants Patent...Na žádost Jana Franka...1
Stephen Grants Patent...Na žádost Jana Franka...1
vloženo: 9.5.2013 21:27
autor: František Mlčoch

fotopast

...
...
vloženo: 26.5.2015 06:41
autor: Miroslav Svoboda

myslivecké umění

*
*
vloženo: 21.2.2016 11:07
autor: Marek Horňák
Statistika
  • 236512 fotek (4 dnes)
  • 8132 videí (0 dnes)
  • 332 odkazů (0 dnes)
  • 9191 inzerátů (1 dnes)
  • 288 diskuzí (0 dnes)
  • 752991 komentářů fotek (7 dnes)
  • 12960 komentářů videí (0 dnes)
  • 3319225 hlasování fotek (21 dnes)
  • 56716 hlasování videí (1 dnes)
  • 38243 registrovaných uživatelů
    4 dnes nových, 8 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

Srnec

váha: 17 kg
věk: 5 let

vložil: Martin Staník
vloženo: 20.4.2012 10:08
zobrazeno: 6569x
hodnocení: 44 hlasů



Komentáře:

30.4.2012 09:14 vložil Dominik Ponocný
Velmi dobrý srnec.Lovu zdar!!!
28.4.2012 10:22 vložil František
Nechci se dohadovat. A proto se zeptám jakou barvu tečky měl váš srnec na přehlídce?
27.4.2012 23:02 vložil Martin Staník
Pro pana Vyplašila, jsem zde zaregistrován necelý mesíc a srnec je uloven dva roky zpět, tak vás musím ujistit, že od tut jsem si inspiraci určitě nevzal. Ale jen na vysvětlení, protože jde vidět, že máte velké zkušenosti s chovem srnčí zvěře. Na našem okrese Bruntál se považuje za lovného srnce již 6 letý kus, který nedosahuje 95 - 100b CIC. Tak teď nevím jestli jsem neudělal velkou škodu, když srnec má jen 84b CIC, úzkou rozlohu a nevyzrálé hroty výsad. Děkuji vám za vaši kritičnost a příště jak budu mačkat spoušť, tak si na váš chovatelský názor musím určitě vzpomenout. Myslivosti zdar!
27.4.2012 12:25 vložil František
Nejde o to jestli byl medailovy!!! Takovy srnec mel proste behat. Podivejte se na jine fotky a dozvite se jaci se lovi ;) Takovych srncu tu je jiste mnoho a z toho jste dostal inspiraci jej ulovit ze? Je mi to jasne.
24.4.2012 08:46 vložil Richard Kovalčík
Lovu zdar.
23.4.2012 12:19 vložil Vlastimil Pavlíček
Přeji lovu zdar !!!
22.4.2012 20:39 vložil Aleš j.
Lovu Zdar!
22.4.2012 19:59 vložil Mgr. Ondřej Bělka
Jo jo, souhlas kolego.
22.4.2012 14:37 vložil Jiří Wenzl
Ondřeji, kolega Jarda správně napsal, že jen (kondičně) silná srna může založit silné potomstvo. To nedokáže srna podvyživená, nemocná, zraněná. S geny to souvisí jen vzdáleně - spíše s přírodními poměry, úživností honitby. S podílem genů od matky a otce ovšem budeš mít pravdu ty. Kdyby to byla pravda, co píše Jarda, tak pro nás chlapy by to bylo frustrující zjištění.;-).
22.4.2012 14:00 vložil Mgr. Ondřej Bělka
Jardo, píšete nesmysly, podíl genů od rodičů srnčete je 50 na 50! Žádných 75 na 25 :) Tenhle nesmyl, kdy se zvýhodňuje podíl srny je snad již tradicí, ale špatnou. Záleží však na tom, čí geny se z tohoto oboustraně stejného poměru více uplatní, např tělesný rámec, náchylnost k různým chorobám atd.
22.4.2012 11:09 vložil JARDA30-06
Martine,to chce klid,být nad věcí a rejpalů si nevšímat.Srnec je to dobrej-odstřelovej a u nás by byl na vrcholu.Repou nejvíc asi ti,kteří uloví X bulkařů a knoflíkářů v revíru (v dobré víře) a jsou přesvědčeni,že to je základem pro to,aby v revíru byli dobří srnci.Odstřelem srnečků v I.věk.tř. toho ale nikdy nedosáhnou.Základ je tvrdě provedený odstřel u holé a srnčat.Pouze silná srna dá silná srnčata a to je základ.Srna dává potomkovi 75% genů a srnec pouhých 25%-to je dané.Z první fotografie bych taky usuzoval,že trofej má medailovou hodnotu,ale zdání klame.Lze jen popřát LOVU ZDAR!!! k dobrému srnci a rejpálky brát s nadhledem.
22.4.2012 10:53 vložil Bohumír Petříček
Zdravím Martine. Dobře jsi jim to napsal. Máš pravdu, jedná se především o závist. A způsoby vyjadřování některých kritiků jsou opravdu nevhodné. Kvůli ním se sem někteří přispivatelé bojí fotky svých úlovků zasílat. Přeji Ti k ulovénému srni upřimné LOVU ZDAR.
22.4.2012 10:06 vložil Jiří Slavík
Lovu zdar dobry srnac.
22.4.2012 07:54 vložil Michael Brož
Lovu zdar!
21.4.2012 22:57 vložil Dušan Čechovský
Martine tak to jsi mne opravdu dostal.Přijmi moji omluvu za včerejší uštěpačný komentář.Věř že ti opravdu nezávidím pětiletého srnce bodové hodnoty kolem 85 CIC uloveného v červnu.Co bych ti ale závidět mohl je genetický základ který vám umožňuje takové srnce nepustit do říje.Muselo vás to stát mnoho úsilí při správném odstřelu holé a při lovu srnců v prvních dvou věkových třídách.A samozdřejmě při správném přikrmování a případném předkládání medikamentů.Snad se na nás myslivce nebude laická veřejnost dívat tak černě kvůli jednomu úsměvnému komentáři kterému stejně neporozumí.Přeji mnoho úspěchů a pevně věřím že když budete nadále takto zodpovědně přistupovat k hospodaření se srnčí zvěří budou plody vaší práce převážně medailových hodnot.V nadcházející sezoně mnoho zdaru a ještě vice fotografií s loveckou tématikou.Lovu Lesu zdar.
21.4.2012 22:29 vložil Jiří Wenzl
Čím vice poskytnutých dat, tím méně nedorozumění. Rýpat (v nose) se pak můžeme jen z dlouhé chvíle.(toť doporučení k nadcházející sezoně odlovu srnců).
21.4.2012 21:05 vložil Mgr. Ondřej Bělka
Psal jsem to několikrát a psalo se o tom tady všeobecně dost- fotografie zde vložená, by měla mít nějaký popisek, kde je jednoduše napsáno, kde, jak, čím, kolik apod. Tímto se předejde zvídavosti a někdy i tomu "rejpalství". Takto opatřená fotografie má pro všechny daleko větší význam a přidá ji to i na atraktivitě..Takže Martine, dobře Vám tak ;) Jinak trofej opravdu (dle fotky) vypadá na silnější než 84b. CIC.
21.4.2012 19:57 vložil Martin Staník
Páni myslivci(rejpalové), delší dobu jsem zvažoval o zaslání této fotografie srnce a čekal na vaši odezvu. Nemusel jsem dlouho čekat a už je to tady. Platí čím větší úlovek zašlete, tím větší je aktivita rejpalů myslivců. Ale pánové, není všechno zlato co se třpytí, i když srnec na fotografii se zdá jako medailový a snímek vypadá honosně, ve skutečnosti se jedná o průměrného srnce honitby s bodovou hodnotou pouhých 84 bodů CIC. Zítra vám zašlu fotku z přední strany a uvidíte sami, jak se bude třpytit, ale hlavní je, že se opět máte možnost do někoho strefovat. Já sám netvrdím, že některé zaslané fotografie na tomto portálu jsou na místě, ale je potřeba zvážit každý snímek zvlášť a až poté slušnou formou reagovat. Proč vlastně toto vše píši? Z jednoduchého hlediska. Protože já sám chodím na tyto stránky abych se dozvěděl něco o kvalitě chovu naší zvěře. Ale díky vám, pánové rejpalové, se nedozvím nic, poněvadž žádný normálně smýšlející myslivec-lovec jsem nic nezašle a smysl těchto stránek se poté vytrácí. A co na závěr? Pokud tento portál čte i laická veřejnost, čemuž já věřím, vůbec bych se nedivil, že když se bude opět otvírat nový myslivecký zákon, právě tito lidé nás pošlou do háje a to jen z toho důvodu, že neumíme držet společný kolektiv a v něm se slušně bavit na rozumné úrovni. Rejpalům zdar !!!!!!!!!!!
21.4.2012 14:12 vložil Milan Kalenský
U nás bych takového srnce lovil až na 7-8mím roce,ale jestli u Vás máte tak dobrých srncú dostatek,budiš.Dobrý srnec,přeji Lovu zdar!
21.4.2012 13:05 vložil František
Proč takového srnce lovíte? U mě osobně palec dolů
21.4.2012 13:01 vložil František
Proč takového srnce lovíte? U mě osobně palec dolů
21.4.2012 12:25 vložil Roman Dostál
Jeden starej pán mi říkal:každej srnec prohnanej kulí ztrácí chovnou hodnotu.Lovu zdar.Dušane 1*.
21.4.2012 11:33 vložil Štefan
Lovu nazdar.
21.4.2012 09:12 vložil Jiří Malý
Lovu zdar Martine,to je pan srnec.
20.4.2012 23:17 vložil Zdeněk Urban
Silný a dobrý srnec,Lovu Zdar! Ještě pro pana Čechovského: Máte zajímavou teorii v odlovu srnců,s kterou jsem se ještě nikdy nesetkal,ale zdá se mi poněkud podivná v určování chovnosti kusu a myslím si že nebudu sám.Jestli u vás probíhá srnčí říje standardně jako ve většině honitbách a to od poloviny července,do poloviny srpna,samozřejmě s přihlédnutím na počasí a nadmořskou výšku,tak bychom museli 90% populace srnčí zvěře dle vaší teorie vystřílet!!!
20.4.2012 22:22 vložil Dušan Čechovský
Gratuluji.Správný odlov.Srnec který není po říji přebarvený musí z chovu pryč.
20.4.2012 18:26 vložil Jakub Rybár
Dobrý, velké Lovu zdar!
20.4.2012 12:12 vložil Agent
Hm, sacoval bych to i mozna na medaili. Lovu!
20.4.2012 12:11 vložil Petr Samek
Úžasná trofej, lovu zdar !
20.4.2012 11:41 vložil Milan Jirmann
Hodně dobrý srnec. LOVU ZDAR!!!

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.