Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17232)
- úlovky (svět) (2159)
- trofeje (4695)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42968)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39061)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13507) (1 dnes)
- zbraně (2567)
- lidé (4656) (2 dnes)
- fotopast (15486) (3 dnes)
- myslivecké umění (4824)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7007)
- ptactvo v přírodě (19995) (2 dnes)
- hmyz v přírodě (7015)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15512)
- myslivecké stavby (3925)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24444) (3 dnes)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Trojnohý kan
vloženo: 7.2.2014 12:06
autor: Kanina Lubomír
úlovky (svět)
Bezoar Ibex - turecký démon
vloženo: 6.3.2016 08:07
autor: Radek
trofeje
Kuba a Kubula
vloženo: 18.6.2019 06:57
autor: Petr Hruška
zvěř v přírodě
Spokojená
vloženo: 5.2.2017 08:29
autor: Martin Hruška
zbraně
Sauer S202 - Classic, ráže .30-06 Spr.
vloženo: 5.1.2015 10:19
autor: Petra Hanzlíková
fotopast
Na újedi 2
vloženo: 26.10.2017 19:11
autor: Jiří Netík
myslivecké umění
Jestřáb na sametu
vloženo: 16.2.2017 14:42
autor: Jiří Netík
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Dobrý
váha: 135 kgvěk: 4 let
vložil: Kalous
vloženo: 1.2.2012 17:38
zobrazeno: 6586x
hodnocení: 10 hlasů
vloženo: 1.2.2012 17:38
zobrazeno: 6586x
hodnocení: 10 hlasů
Komentáře:
8.2.2012 08:21 vložil martin
LOVU ZDAR
LOVU ZDAR
5.2.2012 18:46 vložil marretti
Lovu zdar! To je prostě prase jako prase :-)
Lovu zdar! To je prostě prase jako prase :-)
4.2.2012 22:53 vložil Jiří Malý
Lovu zdar,nic si z toho nedělej,pokud je to v době lovu a velký prase je povolený,tak by ho střelil skoro každej,kdo ne tak to je jeho věc,já bych lovil taky,ono za život zase tolik příležitostí pro normálního smrtelníka ulovit si velký prase není,ať se daří.
Lovu zdar,nic si z toho nedělej,pokud je to v době lovu a velký prase je povolený,tak by ho střelil skoro každej,kdo ne tak to je jeho věc,já bych lovil taky,ono za život zase tolik příležitostí pro normálního smrtelníka ulovit si velký prase není,ať se daří.
3.2.2012 22:52 vložil Honza Becher
...zas tak velký není...:-)
...zas tak velký není...:-)
3.2.2012 16:49 vložil jirka plánský
no,dobré na tom je,že aspoň poznáte při tom měsíčku,že je to prase,to je velké +
no,dobré na tom je,že aspoň poznáte při tom měsíčku,že je to prase,to je velké +
3.2.2012 16:34 vložil radek houdek
kdo by se s tim tahal? to si radsi pockam na sele. ale lovu zdar
kdo by se s tim tahal? to si radsi pockam na sele. ale lovu zdar
3.2.2012 12:18 vložil Martin Hruška
Při současných výměrách honiteb se nemůžete divit. To můžeme závidět slovákům. Tam určitě není chována vysoká na 800 ha. To samé platí pro černou. V našich podmínkách černá za noc projde 3 honitby. Všichni víme jaký je poměr pohlaví u černé,ale samotného lončáka kňourka,který je odehnán z rudlu,střelí každý. No co, je to přece lončák. To je v pořádku? A když někdo střelí něco většího,tak ho div nekamenujete? Podívejte se na fotky ze společných lovů ze Slovenska. Skoro vždy tam leží několik dospělých kusů.Dávat je jako příklad hospodaření s černou asi ne. Oni mají to štěstí,že jim tam stihnou dospět. A pro pana Kalouse: Nic si z toho nedělejte. Tady v diskuzi provádí správný odstřel skoro každý,ale realita je na 99,5% někde jinde. Ke kňouru LOVU ZDAR
Při současných výměrách honiteb se nemůžete divit. To můžeme závidět slovákům. Tam určitě není chována vysoká na 800 ha. To samé platí pro černou. V našich podmínkách černá za noc projde 3 honitby. Všichni víme jaký je poměr pohlaví u černé,ale samotného lončáka kňourka,který je odehnán z rudlu,střelí každý. No co, je to přece lončák. To je v pořádku? A když někdo střelí něco většího,tak ho div nekamenujete? Podívejte se na fotky ze společných lovů ze Slovenska. Skoro vždy tam leží několik dospělých kusů.Dávat je jako příklad hospodaření s černou asi ne. Oni mají to štěstí,že jim tam stihnou dospět. A pro pana Kalouse: Nic si z toho nedělejte. Tady v diskuzi provádí správný odstřel skoro každý,ale realita je na 99,5% někde jinde. Ke kňouru LOVU ZDAR
3.2.2012 08:29 vložil Stanislava Benackova
po precteni nekterych prispevku se ani nedivim ze jsme natom s tou cernou a s vysokou jak jsme.bojim se toho ze pokud se budou chovat myslivecti hospodari benevolentne k temto lovcum tak se to nikdy nesrovna.a zase nam nezbyde nic jineho nez obdivovat zver ulovenou na slovensku.ucite tam maji lepsi podminky nez u nas ale porad jsou to jenom myslivci.pokud se budeme jenom odvolavat na skody nebo ma to strelit soused tak je vsechno marny.lovu zdar
po precteni nekterych prispevku se ani nedivim ze jsme natom s tou cernou a s vysokou jak jsme.bojim se toho ze pokud se budou chovat myslivecti hospodari benevolentne k temto lovcum tak se to nikdy nesrovna.a zase nam nezbyde nic jineho nez obdivovat zver ulovenou na slovensku.ucite tam maji lepsi podminky nez u nas ale porad jsou to jenom myslivci.pokud se budeme jenom odvolavat na skody nebo ma to strelit soused tak je vsechno marny.lovu zdar
2.2.2012 21:39 vložil Pavel Erlitz
Tak na to zapomeňte, já to píšu jako s ohledem na danou honitbu. A je to tak, bohužel i s těma jelenama, všichni je normálně tlučou okolo, pač je tam nemaj a střílejí je na druhé hlavě hned jak jsou o něco větší jak špičáci, takže nekecám. To se Vám snažím říct i s těma prasatama, tak se netvařte že je to novinka. Na sněhu rozhodně nepoznám jestli tomu kňourovi je 5 nebo 7 let a takový ty znaky jako dlouhé a nebo krátké pírko, rozhodně nejsou 100%. Na horách máme Kňoury 70kg stříbro a nebo sem přijdou z pole 100kg lončáci, tak co? KALOUS udělal věc jako by udělalo plno myslivců a já rozhodně stojím za ním! A když ulovím kňoura dnes a zítra najdu dalšího, tak ho ulovím taky. Tím nechci říct, že to tak je, ale Kalous řekl pravdu. Nehledě toho, že trofejová je u mě asi každý 30tý kus, takže nejsem žádnej zběrač trofejí.
Tak na to zapomeňte, já to píšu jako s ohledem na danou honitbu. A je to tak, bohužel i s těma jelenama, všichni je normálně tlučou okolo, pač je tam nemaj a střílejí je na druhé hlavě hned jak jsou o něco větší jak špičáci, takže nekecám. To se Vám snažím říct i s těma prasatama, tak se netvařte že je to novinka. Na sněhu rozhodně nepoznám jestli tomu kňourovi je 5 nebo 7 let a takový ty znaky jako dlouhé a nebo krátké pírko, rozhodně nejsou 100%. Na horách máme Kňoury 70kg stříbro a nebo sem přijdou z pole 100kg lončáci, tak co? KALOUS udělal věc jako by udělalo plno myslivců a já rozhodně stojím za ním! A když ulovím kňoura dnes a zítra najdu dalšího, tak ho ulovím taky. Tím nechci říct, že to tak je, ale Kalous řekl pravdu. Nehledě toho, že trofejová je u mě asi každý 30tý kus, takže nejsem žádnej zběrač trofejí.
2.2.2012 18:58 vložil Michal Tůma
Pavel Erlitz, tos napsal hloupost co?
Pavel Erlitz, tos napsal hloupost co?
2.2.2012 17:14 vložil michal šimek
Ja tomu moc nerozumim to jako kdyz je nekde cerne malo tak se strili co vyleze?Ja osobne lovim 2 roky dospelou cernou lovit muzem a to ze par knouru uz jsem si mohl strelit ale proste se mi to vnitrne prici tudiz je nelovim z 20 ulovenych ks 19 selat 1 loncacka a nemam s tim zadny problem
Ja tomu moc nerozumim to jako kdyz je nekde cerne malo tak se strili co vyleze?Ja osobne lovim 2 roky dospelou cernou lovit muzem a to ze par knouru uz jsem si mohl strelit ale proste se mi to vnitrne prici tudiz je nelovim z 20 ulovenych ks 19 selat 1 loncacka a nemam s tim zadny problem
2.2.2012 15:21 vložil Ing. Petr Novotný
Zřejmě byste byl nadšen pokud by chovní mladí jeleni byli loveni v honitbách okolo té Vaší a Vaše práce tak mařena v základu. Až by soused ulovil čtyřletého, velmi dobře založeného korunového jelena s úšklebkem: kdo by ho pustil.To je totiž v principu to samé, ale jsou to jenom tlachy.
Zřejmě byste byl nadšen pokud by chovní mladí jeleni byli loveni v honitbách okolo té Vaší a Vaše práce tak mařena v základu. Až by soused ulovil čtyřletého, velmi dobře založeného korunového jelena s úšklebkem: kdo by ho pustil.To je totiž v principu to samé, ale jsou to jenom tlachy.
2.2.2012 15:11 vložil Pavel Erlitz
Kalous má pravdu, kdo by ho pustil? Nikdo, jen tlachat, to jo. Lovu Zdar. Až uvidím větší prase a bude samotný a bude příslušná doba lovu tak ho taky ulovim a jestli mu jsou 4 nebo 6? My chováme jeleny.
Kalous má pravdu, kdo by ho pustil? Nikdo, jen tlachat, to jo. Lovu Zdar. Až uvidím větší prase a bude samotný a bude příslušná doba lovu tak ho taky ulovim a jestli mu jsou 4 nebo 6? My chováme jeleny.
2.2.2012 15:04 vložil Ing. Petr Novotný
Dobrý kňour je ve věku 7+ tečka. Jestli lovíte jedno prase ročně, pak určitě nemáte v honitbě oprávnění k lovu dospělé černé zvěře. V honitbách, kde se s černou zvěří hospodaří dle nějakých obecně platných chovatelských zásad se z takovýchto ,,lovců" chytají za hlavu. Proto také není možno se ve většině našich malých honiteb dochovat opravdu dobrého kňoura. Na tyto stránky bych takové lovecké faux pas nedával, přestože určitě nejste sám. Rozhodně bych ale nikomu nevykládal, že nelze rozpoznat lončáka od dospělého kňoura. To bychom se mohli zanedlouho dozvědět, že nelze rozeznat starý jelen od mladého - oba mají přece velké parohy. Naprosto přehledně to zde popsal kolega Tomio. Omlouvám se za poněkud drsnější reakci, ale takto přesně se to dělat nemá.
Dobrý kňour je ve věku 7+ tečka. Jestli lovíte jedno prase ročně, pak určitě nemáte v honitbě oprávnění k lovu dospělé černé zvěře. V honitbách, kde se s černou zvěří hospodaří dle nějakých obecně platných chovatelských zásad se z takovýchto ,,lovců" chytají za hlavu. Proto také není možno se ve většině našich malých honiteb dochovat opravdu dobrého kňoura. Na tyto stránky bych takové lovecké faux pas nedával, přestože určitě nejste sám. Rozhodně bych ale nikomu nevykládal, že nelze rozpoznat lončáka od dospělého kňoura. To bychom se mohli zanedlouho dozvědět, že nelze rozeznat starý jelen od mladého - oba mají přece velké parohy. Naprosto přehledně to zde popsal kolega Tomio. Omlouvám se za poněkud drsnější reakci, ale takto přesně se to dělat nemá.
2.2.2012 14:32 vložil Martin Křížek
Lovu zdar ale musím souhlasit s panem Tomio. Sice mě mrzí, že se schovává pod nick ale má pravdu. Měli by se lovit lončáci do 50 - 60 kg a selata. Kňoury a silné bachyně tohoto věku by jsme měli nechat dosáhnout určitého věku.Na druhou stranu i já jsem udělal několik chyb a aspoň se jako pan Kalous nebojím to přiznat. To je prostě lov....nemělo by se to stávat ale stane se....a je čestné uznat chybu a neschovávat se...
Lovu zdar ale musím souhlasit s panem Tomio. Sice mě mrzí, že se schovává pod nick ale má pravdu. Měli by se lovit lončáci do 50 - 60 kg a selata. Kňoury a silné bachyně tohoto věku by jsme měli nechat dosáhnout určitého věku.Na druhou stranu i já jsem udělal několik chyb a aspoň se jako pan Kalous nebojím to přiznat. To je prostě lov....nemělo by se to stávat ale stane se....a je čestné uznat chybu a neschovávat se...
2.2.2012 14:27 vložil Kalous
Jitě máte všichni svou pravdu ale v honitbě kde byl tento kus uloven se černá prakticky vůbec neoběvuje ze 5let ulovenoy 4kusy.Zajímalo by mě tedy jestli by jte všichni v těchto podmínkách pouštěli černou jen tak proto že si nejste jisti jestli ma 80nebo120kg a řekli si zitra si ho prohlédnu lépe.Když budu mít možnost celoročního lovu určitě budu vybírat lépe. Ukažte mi někoho komu vyjde po 3letech prase a on ho nechá bez rány odejít.Rád bych takového člověka potkal.
Jitě máte všichni svou pravdu ale v honitbě kde byl tento kus uloven se černá prakticky vůbec neoběvuje ze 5let ulovenoy 4kusy.Zajímalo by mě tedy jestli by jte všichni v těchto podmínkách pouštěli černou jen tak proto že si nejste jisti jestli ma 80nebo120kg a řekli si zitra si ho prohlédnu lépe.Když budu mít možnost celoročního lovu určitě budu vybírat lépe. Ukažte mi někoho komu vyjde po 3letech prase a on ho nechá bez rány odejít.Rád bych takového člověka potkal.
2.2.2012 13:43 vložil Michal Tůma
Ja se ti klaním TOMIO.!!!!
Ja se ti klaním TOMIO.!!!!
2.2.2012 13:13 vložil Tomio
Ježiši, kdo říkal, že mám problém s tím, že ulovil něco většího. Kdo říkal, že by se neměla prasata lovit, kdo zase mele o nějakých škodách. Myslíte, že takto obrovské škody dělají kňouři. Mě to tak připadá podle té Vaší reakce. Lovme černou všichni, lovme veškerou zvěř do nějaké velikosti lončáka podle místní oblasti. Lovme slabší bachyně, ale zároveň šetřeme vedoucí bachyně a kňoury ve věku 4,5,6let. Lovme pak velké kňoury medailové. Proč to jde na slovensku, proč to nejde u nás? Protože my sice lovíme, ale lovíme to co přijde, černá je nepřítel. Vidíme v ní jen ty škody. Tento kňourek mohl naopak zabránit poskákání selat a lončáků. Mohl v chrutí být u stejně silné bachyně a nepustit k tlupě ostatní. Mohl, neříkám, že to je pravidlo. A už k tomu nic nepíšu, protože reakce zase bude někde jinde.
Ježiši, kdo říkal, že mám problém s tím, že ulovil něco většího. Kdo říkal, že by se neměla prasata lovit, kdo zase mele o nějakých škodách. Myslíte, že takto obrovské škody dělají kňouři. Mě to tak připadá podle té Vaší reakce. Lovme černou všichni, lovme veškerou zvěř do nějaké velikosti lončáka podle místní oblasti. Lovme slabší bachyně, ale zároveň šetřeme vedoucí bachyně a kňoury ve věku 4,5,6let. Lovme pak velké kňoury medailové. Proč to jde na slovensku, proč to nejde u nás? Protože my sice lovíme, ale lovíme to co přijde, černá je nepřítel. Vidíme v ní jen ty škody. Tento kňourek mohl naopak zabránit poskákání selat a lončáků. Mohl v chrutí být u stejně silné bachyně a nepustit k tlupě ostatní. Mohl, neříkám, že to je pravidlo. A už k tomu nic nepíšu, protože reakce zase bude někde jinde.
2.2.2012 13:07 vložil jirka hanys
A mám kolegu který uloví 74 prasat za rok.
A mám kolegu který uloví 74 prasat za rok.
2.2.2012 13:02 vložil jirka hanys
Víš,já co ulovím tak taky jím.Lovím do 50kg.Ale nemám problém s tím že někdo ulovím něco většího když to mají v plánu lovu.A o škodách na kukuřici nemá cenu psát.Vedle mě sdružení doměřily 250 oookč
Víš,já co ulovím tak taky jím.Lovím do 50kg.Ale nemám problém s tím že někdo ulovím něco většího když to mají v plánu lovu.A o škodách na kukuřici nemá cenu psát.Vedle mě sdružení doměřily 250 oookč
2.2.2012 12:45 vložil Tomio
jirka.hanys: myslivec chodí do lesa na prasata to máte pravdu, jenže myslivec taky ví, co ulovit a co nechat žít. A z vašich příspěvků tento pocit vůbec nemám
jirka.hanys: myslivec chodí do lesa na prasata to máte pravdu, jenže myslivec taky ví, co ulovit a co nechat žít. A z vašich příspěvků tento pocit vůbec nemám
2.2.2012 10:13 vložil jirka hanys
Jirka Plánský.Protože chodíme do lesa na prasata.Ale to nemyslivec nepochopí.
Jirka Plánský.Protože chodíme do lesa na prasata.Ale to nemyslivec nepochopí.
2.2.2012 09:46 vložil jirka plánský
Lovu zdar,ale když píšeš,jak poznat věk prasete při svitu měsíce,tak nevím proč ho lovíš?!!!!!!!!
Lovu zdar,ale když píšeš,jak poznat věk prasete při svitu měsíce,tak nevím proč ho lovíš?!!!!!!!!
2.2.2012 04:54 vložil Honza Becher
Dal bych mu jí taky a určitě bych sem fotku nedával. Jako každej jinej...:-)
Dal bych mu jí taky a určitě bych sem fotku nedával. Jako každej jinej...:-)
1.2.2012 23:51 vložil Michal Tůma
Kalous a když vyleze samotnej kus, tak co myslíš že to tak asi je? Lončák? Ještě se musíš o černé učit...
Kalous a když vyleze samotnej kus, tak co myslíš že to tak asi je? Lončák? Ještě se musíš o černé učit...
1.2.2012 20:39 vložil Jan Novák
Toto jsou kusy na které už nestřílím hodně dlouho.Trofejově nic, dřina a jenom dřina, starosti s odvozem, naložením a co pak s ním.A nemusíte mi psát, že závidím ne opravdu ne, není totiž co...
Toto jsou kusy na které už nestřílím hodně dlouho.Trofejově nic, dřina a jenom dřina, starosti s odvozem, naložením a co pak s ním.A nemusíte mi psát, že závidím ne opravdu ne, není totiž co...
1.2.2012 19:32 vložil michal nácovský
Tak jak tady pišete tak by to asi mělo být. Ale pořád lepší jeden takovej na nočni čekané než pět podobných na nahánkach
Tak jak tady pišete tak by to asi mělo být. Ale pořád lepší jeden takovej na nočni čekané než pět podobných na nahánkach
1.2.2012 19:21 vložil jirka hanys
Jasně chodí mi denně na stejné místo a ukazuje se mi,a jde podle něj seřizovat hodinky.A sklízí asi makové pole.
Jasně chodí mi denně na stejné místo a ukazuje se mi,a jde podle něj seřizovat hodinky.A sklízí asi makové pole.
1.2.2012 19:18 vložil Stanislava Benackova
nedocetl jsem pred tim vsechno.plne souhlasim s panem tomiem akorad ze ja si davam vahu do 50kg.je lepsi myt rezervu.a nikdy ne na samotne prase .pak uz je jen kousek k problemum
nedocetl jsem pred tim vsechno.plne souhlasim s panem tomiem akorad ze ja si davam vahu do 50kg.je lepsi myt rezervu.a nikdy ne na samotne prase .pak uz je jen kousek k problemum
1.2.2012 19:10 vložil Stanislava Benackova
za svitu mesice nepoznas vek.je potreba ho znat.je zcela bezne ze stare prase byva slabsi ve vaze kostnatejsi s vyraznym pirkem.kdesto dobre rostlej sekac se zda jako obr.akorad ze nema ty zbrane.pak je velka skoda takoveho prasete.nechci byt hytrej nemam s temito knoury skusenost.ja je poustim.mam jednoho 6 let ale to byl sanitarni odstrel.to je zcela jina vec.tam by se to nestalo ani tobe.blahopreji .treba se ti ozvou kolegove kteri takove prasata lovjej.
za svitu mesice nepoznas vek.je potreba ho znat.je zcela bezne ze stare prase byva slabsi ve vaze kostnatejsi s vyraznym pirkem.kdesto dobre rostlej sekac se zda jako obr.akorad ze nema ty zbrane.pak je velka skoda takoveho prasete.nechci byt hytrej nemam s temito knoury skusenost.ja je poustim.mam jednoho 6 let ale to byl sanitarni odstrel.to je zcela jina vec.tam by se to nestalo ani tobe.blahopreji .treba se ti ozvou kolegove kteri takove prasata lovjej.
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.