ZMRZLINA ŠTARNOV  |   NAFTA ŠTARNOV  |   VEJCE ŠTARNOV  |   MAKRELA ŠTARNOV  |   MYSLIVOST a LOVECTVÍ
15 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

Medzi dvomi rivalmi
Medzi dvomi rivalmi
vloženo: 23.9.2018 10:55
autor: Igor Vašek

úlovky (svět)

Dnes ráno " LOVU ZDAR "
Dnes ráno " LOVU ZDAR "
vloženo: 26.4.2019 06:11
autor: Michal / admin /

trofeje

Trofej jelena z úlovků
Trofej jelena z úlovků
vloženo: 24.11.2016 13:52
autor: Ondřej Tomek

zvěř v přírodě

Sele
Sele
vloženo: 1.6.2016 08:30
autor: Děda z lesa

zbraně

Část mé sbírky
Část mé sbírky
vloženo: 12.7.2014 15:54
autor: Karel Obrtál

fotopast


''Modelka'' :)
vloženo: 14.9.2012 20:45
autor: Petr Hudeček

myslivecké umění

Vyřezávaná podložka pod "zbraně"
Vyřezávaná podložka pod "zbraně"
vloženo: 7.3.2018 15:50
autor: jirka krbeček
Statistika
  • 236472 fotek (11 dnes)
  • 8128 videí (1 dnes)
  • 332 odkazů (0 dnes)
  • 9188 inzerátů (5 dnes)
  • 289 diskuzí (0 dnes)
  • 752873 komentářů fotek (13 dnes)
  • 12957 komentářů videí (0 dnes)
  • 3318824 hlasování fotek (74 dnes)
  • 56704 hlasování videí (1 dnes)
  • 38229 registrovaných uživatelů
    2 dnes nových, 13 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

přimyškovaná

Silná fena, potěšila jak ona sama, tak rána v běhu na poli z volné ruky. Win 270, 100 m.
vložil: Martin Hanáček
vloženo: 12.5.2020 17:34
zobrazeno: 6332x
hodnocení: 9 hlasů



Komentáře:

16.5.2020 07:46 vložil Jiří Slavík
Lovu zdar.
16.5.2020 01:42 vložil Drahoš Hikl
Těch co se věnují intenzivně lovu škodné a je jich malé minimum v každém spolku,si vážim.Lovu zdar.
14.5.2020 21:55 vložil Patrik Dvořák
Martine lovu zdar, nic si z nějakejch blbejch keců nedělej, lov lišek a ostatní škodné je teď největší nutnost, jak už té drobné pomoci, když ne teď lovem škodné, počasí nezměníš a se zemědělcema a jejich jedama to taky leckde nejde, jedině ochránit za každou cenu přírustek. Kecy o tom, že lovit do února, března, kdyby nebyli dneska ve většině lovci prasat a ostatní spárkaté, tak snad, ale kdo loví škodnou intenzivně, jen pár nadšenců, co se jak to jde snaží udržet divokou populaci tam, kde to ještě lze. To je ten průser jednu ulovíš a od sousedů dvě dolezou, to stejný s kunama, kočkama atd. Neberu nikomu, že je chrání po dobu vyvádění mladých, ale pak nefňukejte, že v revíru nic není. To mě loni taky jeden jakoby myslivec, no jak to říct, chtěl se pozvat na hon, někteří ani netuší co to dá práce,aby něco bylo, bohužel taková je realita, pak dou na bedýnkový kohouty, ty vole to by se jeden p....l. Omlouvám se nechal jsem se unýst, ale tak to je.
14.5.2020 10:07 vložil Milan Jirmann
Paní Ježíková to řekla dobře. Zajíci u nás jsou, ale nelovíme je. Při poslední vycházce jsem jich viděl 12, což jsem už dlouho neviděl. Já tvrdím, že liška jelena nezakousne. Také lišku lovím pouze od listopadu do února, kdy má zimní kožešinu. Mimo toto období lovím pouze zjevně nemocnou nebo zraněnou lišku. Myslím si, že každá zvěř by měla mít šanci vychovat své mladé. Myslivec, když loví, tak by měl ulovený kus nějak zužitkovat a ne kus někde pohodit. LOVU ZDAR!!!
13.5.2020 23:18 vložil Jiří Cikryt
Lovu Zdar! Ti co se tady prezentují jako kritici, jsou Ti, kdo dokážou akorát sedět u hromady a když tam přijde liška, tak nestřílí, protože by si zradili prasata. Pak se diví , že nemají zajíce a s tím srnčím to taky není nic moc. Vím o čem píšu, v honitbě zajíce máme a lovíme jich docela dost. Lišky ale taky lovíme a to celoročně. Někdy z toho, pravda, radost není, ale máme dost umělých nor a tak víme, kde hledat případná liščata. Taky vím, co všechno se v noře najde. Lišek lovíme dlouhodobě mezi 35 a 40 ročně.
13.5.2020 23:04 vložil Ron Gordon
Ono je to těžké, sto lidí, sto chutí, doba lovu je daná a tak záleží na každém jedinci jak se zachová. Při pročítání diskuse se mi do podvědomí dere staré přísloví - až se zima zeptá co jsi dělal v létě, které můžeme také poupravit pro myslivce - až se jaro zeptá co jsi dělal v létě, na podzim a v zimě ? Ano, predátoři loví celoročně, bezohledně, ale jsou to jen zvířata na rozdíl od vrcholného predátora, což by měl být homo sapiens sapiens. Některé výroky jsou však na pousmání- nelovím lišku, protože mi loví bažanty, kteří mi zabíjejí tetřívky. Nevím, nemám zkušenosti s chovem tetřívku, ale nechce se mi věřit, že by tetřívek lišce nechutnal. Není pravdou, že si nikdo nevšiml, zda to je vůbec liška, to si jen někdo nepřečetl nadpis u fotky - silná fena a otahaná bývá zpravidla pod břichem a ne na zádech.
13.5.2020 21:40 vložil Václav Bujáček
Lovu zdar.
13.5.2020 18:10 vložil Josef
Lovu zdar !!
13.5.2020 17:30 vložil Martin Hanáček
Vážený pane Dejdo, vím, že leží na opačném boku, nicméně je to foto z nástřelu, a jelikož byla střelena kulí, byla by neprezentovatelná.Což by bylo možná nakonec i lepší.
13.5.2020 13:54 vložil Lumír Mikeška
Lovu Zdar!
13.5.2020 07:37 vložil radek snabl
K cili vede mnoho cest a vetsina z nas nevi, jake jsou mistni podminky a co v konkretni oblasti v chovu mozne je a co neni a co je v te oblasti vlastne cil. Osobne mi prijde, ze to Martin ma v hlave srovnane a pokud nevim co a proc dela, tak bych si nedovolil jeho postup kritizovat. Ja lisku nikdy v zivote nestrelil prave proto, ze lovi bazanty a ja je v reviru nechci. Bazanti kohout totiz zabiji tetrivky. Ale pokud je pro nekoho srdcem myslivosti naopak chov bazantu, tak ma logicky presne opacny nazor nez ja a neznamenato, ze to dela spatne. Lovu Zdar!
13.5.2020 07:01 vložil Jaroslav Vlosovský
Smutná situace, kam až jsme se dostali. Zda lovit, či nelovit škodnou,či chránit drobnou. Příčiny součastného stavu jsou daleko hlubší. Způsob zemědělského hospodaření,činnost ochránců přírody, ekologických aktivistů,lesníků ,zadržování vody v přírodě atd. Pokud je nebudeme řešit komplexně a hlavním kriteriem bude pouze množství nahrabaných peněz a zviditelňování se jednotlivých skupin, tak žádných lepších výsledků nedosáhneme….lovu zdar.
13.5.2020 04:17 vložil Milan Dejda
Lovu zdar,nebudu vas peskovat za fenu od mladych,ale za levy bok pri prezentaci.Liska je pro mne zver a souper ne nepritel a proto ma u mne pravo na pocty dle tradic.
12.5.2020 22:39 vložil Martin Hanáček
Drazí kolegové, vidím, že diskuze se rozvinula dle očekávání.Tak jen několik poznámek.Chápu, že někdo nesouhlasí z etických důvodů s lovem lišky v tomto období.Já nesouhlasím zase s odlovem nepřebarvených a nevytlučených srnců 1.5., stejně jako s ,,lovem" krabicových bažantů.Každý máme svůj názor.Bohužel v této době se rozhoduje o osudu drobné na další období, ne jen rok, ale roky.Nestřílel jsem v zimě 38 strak,abych nyní přihlížel, jak lišky berou jednu bažantí slepici za druhou, které jsem celou zimu hlídal.Jak píše pan Šlimar, jednou se podívejte do liščí nory, když má mladé. Je to opravdu výřad.Pane Slavíku, stále věřím tomu, že to opravdu záslužná činnost je, i když respektuji opačný názor.
12.5.2020 22:39 vložil Jaroslav Šafář
Přestože jsem se původně zařekl, že už nebudu dávat žádné fotky ani komentáře do tohoto webu, nedá mi to a jen se divím jedné věci. Nikdo si nevšiml, že jestli to je opravdu liška, není vůbec ,,otahaná" od liščat a nevypadá, že by měla letos liščata? Kdo z myslivců kdy otevřel obsazenou noru, většinou viděl čím se lišky živí a nemůže snad tvrdit, že to není predátor. Najděte si ve statistice MZ jak se zvyšuje počet ulovených lišek i jiných predátorů v jednotlivých letech a kolik se loví ročně drobné zvěře viz: http://eagri.cz/public/web/mze/lesy/myslivost/statistika/x2011-2020/. Smutné je, že např. u ulovených plných bachyněk k takovým diskuzím nedochází. Liška si také nevybírá, jestli má zaječka, nebo bažantí slepička někde hnízdo, nebo mláďata. Je to prostě jejich přirozená vlastnost, stejně jako i jiných predátorů. Snad si jen rozmysleme, co zde prezentovat a čím nemusíme posilovat odpůrce myslivců. Odpustme si především fotky výřadů malých liščat i s výřady jejich potravy. S pozdravem Myslivosti zdar
12.5.2020 22:22 vložil Limberský Jiří
Víte p.Slavík, hraboši se hodí jen někdy, třeba jako důvod rozhazovat jedy...
12.5.2020 22:08 vložil Vilém Slavík
V době gradace hrabošů činnost opravdu záslužná,jen tak dále,jěště tu chybí pohádka o zachráněných výřadech.
12.5.2020 21:31 vložil Limberský Jiří
Nechcápu, proč si říkáme MYSLIVCI!? Zdravý rozum, vzah k CELE přírodě, kam se to vytrácí?
12.5.2020 20:21 vložil Radek Šlimar
Plně souhlasím s panem Jasenským. Doba lovu je daná ať se to někomu líbí nebo ne! Podle reakcí pana Jirmanna a pana Petra Š. soudím, že ani jeden z nich nemají v revíru drobnou zvěř jinak by tohle nikdy nemohli napsat. Taky se asi nikdy neúčastnili jarního norování lišek aby viděli ty výřady co tyhle roztomilé liščátka spořádají. Jak k tomu přijdou malí zajíčci, bažanti a srnčata? Celý život se věnuji lovu "škodné" chovám a cvičím norníky a vím také jaké to je když při lovu přijdete o psa, takže každá liška ulovená bez ohrožení mého psího kamaráda je úspěch. Shrnuto a podtrženo kdo chce chovat drobnou nemůže brát ohledy na "škodnou", které zůstává v honitbě pořád dostatek a plní svoji funkci v přírodě. Lovu zdar, "škodné" zmar.
12.5.2020 19:22 vložil Josef Jasenský
DOBA LOVU JE DANÁ. A pokud by se v naší honitbě snažil celý spolek o drobnou zvěř,tak to řešíme do jednoho stejně. Lovu zdar
12.5.2020 18:31 vložil Milan Jirmann
Tak, teď běžte ještě vynorovat liščata, aby "nepochcípala" hlady. Ulovená liška skončila zašlápnutá někde v mezi nebo když dobře, tak k výcviku psa. Já nevím, že si s liškami v tomto období nedáte pokoj.

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.