ZMRZLINA ŠTARNOV  |   NAFTA ŠTARNOV  |   VEJCE ŠTARNOV  |   MAKRELA ŠTARNOV  |   MYSLIVOST a LOVECTVÍ
15 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

Miláček
Miláček
vloženo: 13.9.2015 13:04
autor: Václav Hlaváček

úlovky (svět)

Jelen Polsko
Jelen Polsko
vloženo: 16.2.2012 20:01
autor: Svatoslav Ščudla

trofeje

detail
detail
vloženo: 2.1.2014 14:18
autor: Roman Dudek

zvěř v přírodě

Daněk
Daněk
vloženo: 13.11.2016 08:53
autor: Děda z lesa

zbraně

Lancasterka
Lancasterka
vloženo: 7.9.2012 10:25
autor: Petr Staněk

fotopast

Na újedi 3
Na újedi 3
vloženo: 26.10.2017 19:13
autor: Jiří Netík

myslivecké umění

v tráve...
v tráve...
vloženo: 1.7.2016 13:10
autor: Marek Horňák
Statistika
  • 236511 fotek (3 dnes)
  • 8132 videí (0 dnes)
  • 332 odkazů (0 dnes)
  • 9192 inzerátů (0 dnes)
  • 288 diskuzí (0 dnes)
  • 752985 komentářů fotek (1 dnes)
  • 12960 komentářů videí (0 dnes)
  • 3319211 hlasování fotek (7 dnes)
  • 56715 hlasování videí (0 dnes)
  • 38239 registrovaných uživatelů
    0 dnes nových, 2 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

Pět kamarádů se prošlo kukuřicí

***
vložil: Děda z lesa
vloženo: 15.10.2019 09:38
zobrazeno: 6468x
hodnocení: 42 hlasů



Komentáře:

18.10.2019 07:58 vložil Michal Strejček
Lovu Zdar. Dobrá práce.
18.10.2019 05:39 vložil Roman Macho
Lovu zdar , věru smysluplná debata o ničem..
17.10.2019 16:30 vložil Děda z lesa
Jasně, napadat a napadat. Svůj nick používám více než 10 let na podobných webech a asi není vhodné jej měnit. Pořád ale očekávám to hlavní kvůli čemu vznikla tato díky vám nechutná debata - kde vidíte nějakou prasečinu. Děkuji za odpověď.
17.10.2019 16:27 vložil Zdeněk Urban
A už mě tato debata dost nebaví... Takže abych to uzavrel: Za tím co jsem zde k fotce napsal si stojím a jestli má někdo jiný názor, tak má na to právo. Ať si o tom každý udělá obrázek a úsudek dle svého svědomí, vlastního přesvědčení a svého celkového vztahu ke zvěři a myslivosti. "Muž středního věku z polí a luk"
17.10.2019 15:52 vložil Zdeněk Urban
Ano máte pravdu, fotku shlédlo necelých 3400 lidi, ale vyjádřilo se k ní něco přes 40 lidi, z toho 3 záporne. Takže cca 3350 lidi se k fotce nevyjádřilo, taze vaše propocty na 3 desetinná místa jsou trochu mimo misu... A jestli jste počítal těch "mnoho myslivců", kteří čekají na nějaké vyjádření způsobem, jakým dělal prededslou statistiku, tak vás upřímně lituju. Možná taky mnoho lidí čeká na vaši skutečnou identitu, ale nějaké "nou name" "Děda z lesa" za čím se může skrývat ledacos o něčem svědčí samo o sobě....
17.10.2019 15:34 vložil Děda z lesa
p.Urban - nedáte pokoj a nedáte, přesně dle rčení "ať jsem bit, jen když se peru". Když používáte svůj selský rozum : fotograrii shlédlo asi 3.400 lidí (převážně myslivců) a negativně jste se vyjádřili pouze 3, což je 0,001%, není to pro vás vypovídající hodnota ? Na závěr přijměte radu od starého dědka : na tomto webu je vlevo ve spodní polovině kolonka Nejlepší naháňky roku 2015-2019, tam se můžete vyřádit a vybít své ego. Jinak nemlžte a odpovězte na otázku, co je za "prasečinu" na tom výřadu, čeká na to mnoho myslivců.
17.10.2019 14:54 vložil Zdeněk Urban
Není zač se omlouvat, nikoho jsem neurazil a za svým názorem si stojím. Kdyby jste danou věc uvedl na pravou míru, jak teď píšete, při vložení fotografie, tak třeba nemuselo dojít k "praní" myslivců, jak jste tuto debatu nazval. Místo toho k fotce napíšete pár slov, které nikomu nic neřeknou aby se neřeklo a pak se strašně divíte, že jsou různé reakce a ohlasy.... A jak jste teď dodatečně ulovenou zvěř popsal vám věřit můžeme, ale take nemusíme....
17.10.2019 13:58 vložil Děda z lesa
Z.Urban - zaregistroval jsem teď další váš nesmysl ..."když myslivec nemyslí, dopadne to jako na té fotografii" (!) Proboha, co je na tom výřadu nemysliveckého nebo neetického ?
17.10.2019 13:51 vložil Děda z lesa
Od určité doby nečtu příspěvky pod fotografiemi, přestal jsem diskutoval i na mysliveckých webech, protože vždy se najde nějaký rýpal, který celou rozumnou diskuzi znehodnotí. Ale byl jsem telefonicky upozorňován vnoučaty, že se pod mými fotografiemi myslivci perou. Takže abych uvedl obsah fota na správnou míru : v kukuřici jsem nebyl, ale strávil jsem spoustu času fotografováním přípravy výřadu a debatou se střelci. Bylo tedy uloveno 15 kusů mladé zvěře (l sele si před výřadem odvezl spěchající člen) a jedna 3letá bachyňka do 60kg, která nevodila. - Čili veškeré negativní poznámky jsou pouze projevem neznalosti či typické české závisti a ukončit tuto nechutnou debatu by bylo vhodné něčí omluvou...
17.10.2019 13:31 vložil Zdeněk Urban
Paní Ježikova, myslím že je vcelku jedno, co píši a udávají slovníky a odborné publikace jak zde uvádíte. Ale selským rozumem vím, že když myslivec nemysli, tak do dopadne jako na této fotografii.... A není třeba se zde ohánět škodama, které černá zvěř způsobuje. Až si zemědělci vzpomenou, že zajíci skodi ba polích, lesnici že srnčí zvěř zkousava mladý les, tak tuto zvěř začneme taky bezhlavě vybijet, jen proto, že nám to někdo poradi a bude to po nás chtít???
16.10.2019 22:42 vložil Zdeněk Urban
Já rozhodně nemám potřebu nekomu zavidet úlovky,mam nalovene zvěře, co spousta myslivců nenalovi za celý svůj život, ale tím se nechci vychloubat, to pouze konstatuji. Takže pane Ellhenicky, o závisti to opravdu není.... Spíš se postupem času na věci dívám trochu jinak a s větším rozumem. Nezpochybnuji názory vás, ale i já mám svůj názor. Není potřeba se tu urážet,ale rozumně si danou věc vysvětlit. Zastávám ten názor, že i se zvěří černou je třeba hospodařit jako se zvěří ostatní a ne ji bezhlavě vybijet, jen proto, že dělá skody a proto že to po nás někdo chce. Chovejte zvěř, Lovte ji, ale hlavně u toho přemýšlejte, protože myslivost je od slova myslet. Zkrátka mějte ke zvěři úctu.
16.10.2019 22:11 vložil Pavel Charvát
LOVU ZDAR.
16.10.2019 21:58 vložil Ellhenický Petr
Ono to spíše zavání závistí. K 13.10.2019 máme uloveno 125 ks černé, co jsme zatím neměli nikdy a když jsem se dneska bavil s kolegama ze dvou sousedních spolků, tak jsou na tom obdobně a že by to bylo znát na snížení stavů se říci nedá a kde po Vás zemědělci vymáhají škody, tak se musíte snažit jim aspoň takto trochu zavřít ústa.
16.10.2019 21:28 vložil Zdeněk Urban
Pane Sláma, stromy a keře fotit umíte, ale zvěri zřejmě moc nerozumíte, tak bych ty adepty které mi doporučujete rozšířil ještě o vás. Paní Ježikova, zvěř síky japonského u nás nemáme, nelovim ji a tudíž ji moc nerozumím, tak se do jejího lovu a chovu nepletu. V naší lokalitě kde dělám myslivost zvěř černá rozhodně přemnožena není a proto se s ní snažíme s rozumem hospodařit. Tato fotka, kvůli které tu debatujeme mi rozhodně jako rozumne hospodareni se zvěri nepřijde, ať už foto je z lokalit s přemnožení zvěri černou, nebo ne....
16.10.2019 19:59 vložil Jaroslav Slama
Vám lze zase doporučit, aby jste své rádoby mravokárné řečičky směřoval spíše mezi adepty, normální myslivci vaše rady nepotřebují.
16.10.2019 19:30 vložil Zdeněk Urban
Paní Ježikova, máte svoje názory, ale já taky a každý z nás. Vaše vědomosti by se jistě uplatnili na Slovensku, tak bych vám doporučoval se aby jste svými názory obohacovala myslivost ve vaší domovině.....
16.10.2019 17:56 vložil Zdeněk Urban
Zato z vašich fotek se toho moc nedozvíme pane Rychlík....
16.10.2019 17:54 vložil Zdeněk Urban
Pro pana Rychlíka: Tehdy toho rána jsem ulovil divočáky, které zmiňujete na fotografii cca z tlupy v počtu přibližně 20ks. Selata vážila kolem 20kg vyvrzena a "NEVODICI" loncacka(měl jsem dost času při lovu ráno za plného světa na obdznani) kolem 50kg. Takže žádná "máma" ale nevodici kus. Tak tady nemoralizujte a neskatulkujte někoho a nic když víte kulové.....
16.10.2019 17:34 vložil tomáš pátek
Lovu zdar.Pět kamarádu šlo kukuřicí a kolik měly čtyřnohých kamarádu
16.10.2019 16:53 vložil Jan Novák
Jjj 19.10.2014 23:47 vložil Zdeněk Urban Pane Kráčmar, vy jako nelovec jistě s těmi vašimi liščaty, veverkami a hlodavci nemáte problémy se zemědělci. Ty škody na polních kulturách nedělají. Možná by jste měl jiný názor kdyby...
16.10.2019 16:08 vložil Miroslav Rychlik
Z.Urban, vracím se k vašemu komentáři "mámy s dětma,dobrá prasečina!... Když si prohlédnu vaši fotografii ze dne 17.10.2014 a váš komentář pod ní z 19.10. v 23,47 h. tak žasnu. Pít víno a kázat vodu, čekal bych omluvu.
16.10.2019 15:34 vložil Zdeněk Urban
Pokud jsou v ČR lokality, kde je třeba redukovat i dospělou samičí zvěř černé zvěře, tak máte pravdu, že právě teď je ta vhodná doba, s tím souhlasím, ale rozhodně by to nemělo být na nahankach, což byla jistě i tato procházka kukuřici, ale formou samostatného lovu, kde spíš dokážeme rozeznat strukturu tlupy a hierarchii v ní,coz je velice důležité pro hospodaření s černou zvěří do budoucna.
16.10.2019 14:11 vložil Jan Novák
Pane Urban jak už psal kolega Malý a kdy chcete lovit dospělou zvěř samičí, když né právě ted. Za 2 -3 měsíce až budou plné to snad néé...
16.10.2019 08:18 vložil Václav Cibulka
Lovu Zdar !
15.10.2019 23:23 vložil Drahoš Hikl
Lovu zdar.Šikovní kamarádi.Za takový lov černé má být pochvala a ne kritika!
15.10.2019 21:31 vložil Josef .H.
Asi tak pane Gordon.
15.10.2019 21:23 vložil Ron Gordon
Lovu zdar ! Byť zde máme stále některé pro něž je bachyně posvátná kráva.
15.10.2019 20:55 vložil Josef .H.
Lovu zdar!
15.10.2019 20:54 vložil Josef .H.
Já to vidím trošku jinak narozdíl od pana Richtera a Schacherla,prasat je jak much,lovit lovit a lovit!Jinak nás sežerou,to je stížností a škod!
15.10.2019 20:11 vložil Jakub Grundman
Lovu zdar, nevidím nic špatného na tomto vyradu, 2ks dospělé zvěře,3 loncaci a 10 selat, Není důvod k další diskuzi.

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.