Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17237) (2 dnes)
- úlovky (svět) (2159)
- trofeje (4695)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42968)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39064) (1 dnes)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13509)
- zbraně (2567)
- lidé (4657)
- fotopast (15488)
- myslivecké umění (4825)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7007)
- ptactvo v přírodě (19998)
- hmyz v přírodě (7015)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15512)
- myslivecké stavby (3925)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24444)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Pan Zub
vloženo: 1.4.2018 14:44
autor: punťacák
úlovky (svět)
Na skok za hranice Čr
vloženo: 4.11.2020 19:40
autor: Martin Saifrt
trofeje
Rarita
vloženo: 13.9.2016 15:14
autor: Martin Kronus
zvěř v přírodě
Bachyně
vloženo: 26.4.2016 19:18
autor: Martin Žatka
zbraně
Sestřičky
vloženo: 6.10.2013 15:58
autor: Jan Frank
fotopast
Že to byl bobr ?
vloženo: 18.3.2017 15:17
autor: Jiří Netík
myslivecké umění
jeleň...
vloženo: 8.1.2013 16:03
autor: Marek Horňák
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Lišky dnešní noci - 4. a 5. tohoto roku
Při dnešní noci mi na vnadiště přišla liška, a druhou jsem slovil při návratu domů. Pro mě tento rok již 4. a 5. v pořadí. Obě feny, první březí, druhá již ocucaná od štěňat. Možná to někomu přijde jako neetické střílet mámu od štěňat, ale je to u nás hlavní likvidátor zajíců, které od povodní ani nechytáme, ani nelovíme - ( bažant je již v revíru velká vzácnost). Lišky se k nám asi stahují, protože není problém vidět najednou 3 i 5 lišek v okruhu cca 500m. MS Dobřejovice-Chotýčany, SP30-06, cca 70m. Lesu zdar Jarda LitvanPS : omlouvám se, nejsem schopen zvěř vyfotit ihned po odlovu, takže foto je z dnešního rána.
vložil: jaroslav litvan
vloženo: 13.3.2019 12:58
zobrazeno: 12402x
hodnocení: 9 hlasů
vloženo: 13.3.2019 12:58
zobrazeno: 12402x
hodnocení: 9 hlasů
Komentáře:
23.3.2019 23:08 vložil Ladislav Bacina
to nejlepší bylo smazáno.13.3-16.3 Čest demokracii
to nejlepší bylo smazáno.13.3-16.3 Čest demokracii
22.3.2019 09:59 vložil Zdeněk Šváb
Kde jsou komentáře k této fotce od 13.3.2019? Co dělám špatně, že je nemůžu najít???
Kde jsou komentáře k této fotce od 13.3.2019? Co dělám špatně, že je nemůžu najít???
19.3.2019 23:59 vložil Ron Gordon
Pane Zmeškal, nejsou to tak náhodou myslivci, kdo může za stavy lišek ?Nikdy jsem v myslivosti nepřepočítával na tuny masa, ale podle dnešních stavu drobné, kdyby se ji měla liška živit tak zajde hlady, a nebude tu v takových počtech. Pane Horáček není zapotřebí se zamýšlet, my starší to ještě známe jak vypadaly honitby před 60 léty, ale v této době měla ulovená liška v zimním kožichu hodnotu nejméně 1 000,- Kč, to bylo motivační, to se lovilo a na jaře již nebylo co. Jak by to dopadlo dnes kdyby v přepočtu měla liška hodnotu 10 000,- Kč ? Myslíte, že by se také někteří lovci ohlíželi, že si nebudou ránou na lišku kazit čekanou na prase ?
Pane Zmeškal, nejsou to tak náhodou myslivci, kdo může za stavy lišek ?Nikdy jsem v myslivosti nepřepočítával na tuny masa, ale podle dnešních stavu drobné, kdyby se ji měla liška živit tak zajde hlady, a nebude tu v takových počtech. Pane Horáček není zapotřebí se zamýšlet, my starší to ještě známe jak vypadaly honitby před 60 léty, ale v této době měla ulovená liška v zimním kožichu hodnotu nejméně 1 000,- Kč, to bylo motivační, to se lovilo a na jaře již nebylo co. Jak by to dopadlo dnes kdyby v přepočtu měla liška hodnotu 10 000,- Kč ? Myslíte, že by se také někteří lovci ohlíželi, že si nebudou ránou na lišku kazit čekanou na prase ?
19.3.2019 21:40 vložil Jan Horáček
K tomu zamyšlení nad citátem Rona Gordona doplňuji, že je potřeba se zamyslet zejména nad tím, jak vypadala zemědělská krajina před sto lety a jak vypadá dnes a kolik lišek bylo před sto lety a kolik jich je dnes. Nedávno jsem v jedné části honitby ulovil mladého lišáka a v uplynulém týdnu mám v téže části honitby na fotopasti dvě lišky najednou. A nejsou určitě jediné (podle jiných fotek).
K tomu zamyšlení nad citátem Rona Gordona doplňuji, že je potřeba se zamyslet zejména nad tím, jak vypadala zemědělská krajina před sto lety a jak vypadá dnes a kolik lišek bylo před sto lety a kolik jich je dnes. Nedávno jsem v jedné části honitby ulovil mladého lišáka a v uplynulém týdnu mám v téže části honitby na fotopasti dvě lišky najednou. A nejsou určitě jediné (podle jiných fotek).
18.3.2019 23:17 vložil Jan Horáček
To je citát k zamyšlení, Rone. Zajímavé je i to, že celoroční lov lišky povolili zákonodárci určitě jen z důvodu neodolatelného tlaku myslivecké lobby. Myslivci však časem zmoudřeli, stali se morálnějšími a sami si stanovili dobu hájení. Kéž by to zmoudření a morálka fungovaly v celé naší myslivosti. Myslivosti zdar.
To je citát k zamyšlení, Rone. Zajímavé je i to, že celoroční lov lišky povolili zákonodárci určitě jen z důvodu neodolatelného tlaku myslivecké lobby. Myslivci však časem zmoudřeli, stali se morálnějšími a sami si stanovili dobu hájení. Kéž by to zmoudření a morálka fungovaly v celé naší myslivosti. Myslivosti zdar.
18.3.2019 20:41 vložil Ron Gordon
Od samého počátku to zde bublá jak voda v roztopeném kotli. Vzhledem k tomu, že fotku považuji od počátku za provokaci, nebudu na ni reagovat, jen přiložím polínko pod kotel v podobě úryvku ze sto let starého článku v mysliveckém obzoru : Nikde není silnějšího plemene srnčí zvěře a lepších zajíců, než kde liška dělá pořádek mezi slabochy. Už z této příčiny má liška právo na život.
Od samého počátku to zde bublá jak voda v roztopeném kotli. Vzhledem k tomu, že fotku považuji od počátku za provokaci, nebudu na ni reagovat, jen přiložím polínko pod kotel v podobě úryvku ze sto let starého článku v mysliveckém obzoru : Nikde není silnějšího plemene srnčí zvěře a lepších zajíců, než kde liška dělá pořádek mezi slabochy. Už z této příčiny má liška právo na život.
18.3.2019 18:59 vložil tomáš pátek
já nejsem proti norování kdy se usmrtí celé osazenstvo, ne jenom matka a mladý někde pojdou hlady
já nejsem proti norování kdy se usmrtí celé osazenstvo, ne jenom matka a mladý někde pojdou hlady
18.3.2019 18:29 vložil Marián Zobina
Tomáš Pátek - popravdě se musím přiznat, že i já si dam nyní na chvíli od lovu lišek pauzu, vyjma případného norovani, ale za lov lišek v tomto období i tak nebudu nikoho pranýřovat či někoho nějak agresivne napadat a odsuzovat za to že díky tomu že nyní loví lišky neni myslivcem! Mě na teto konkretni debate vadí to, že někdo někoho soudí ale přitom ma dvojí metr a hraje si na někoho zasadoveho a uvědomělého a vytváří si tak medialni obraz toho správného a jediného pravého myslivce. Ona realita je u takového jedince mnohdy zcela jiná než se zde prezentuje!
Tomáš Pátek - popravdě se musím přiznat, že i já si dam nyní na chvíli od lovu lišek pauzu, vyjma případného norovani, ale za lov lišek v tomto období i tak nebudu nikoho pranýřovat či někoho nějak agresivne napadat a odsuzovat za to že díky tomu že nyní loví lišky neni myslivcem! Mě na teto konkretni debate vadí to, že někdo někoho soudí ale přitom ma dvojí metr a hraje si na někoho zasadoveho a uvědomělého a vytváří si tak medialni obraz toho správného a jediného pravého myslivce. Ona realita je u takového jedince mnohdy zcela jiná než se zde prezentuje!
18.3.2019 18:21 vložil tomáš pátek
já nepopírám že lišky nelovit, ale lovit dokud nemají mladý. A kdy se pustíme do zemědělců a motoristu ty maří zvěř celoročně a nejenom drobnou. Přes naší honidbu vede silnice 38 na prahu tak vidím kolik toho tam zůstane a to je jistě jen zlomek toho co ve zkutečnosti(sběrači nebo úhyn někde v ústraní)
já nepopírám že lišky nelovit, ale lovit dokud nemají mladý. A kdy se pustíme do zemědělců a motoristu ty maří zvěř celoročně a nejenom drobnou. Přes naší honidbu vede silnice 38 na prahu tak vidím kolik toho tam zůstane a to je jistě jen zlomek toho co ve zkutečnosti(sběrači nebo úhyn někde v ústraní)
18.3.2019 17:53 vložil Marián Zobina
Tomáš Pátek - nevím, zda je toto úplně nejlepší argument proto, proč lišky v tomto období nelovit, že jsou takto aktivní hlavně když maji liščata a ve zbytku roku lovi myši. Právě v tomto období jsou opravdu nejvíc schančlive a dělají na drobné největší škody, to je pravda, ale udělat u nás liška tolik zajíců co je na fotce v sekci ostatní, tak je to pro naší populaci zajíců v naší honitbě pomalu likvidační.
Tomáš Pátek - nevím, zda je toto úplně nejlepší argument proto, proč lišky v tomto období nelovit, že jsou takto aktivní hlavně když maji liščata a ve zbytku roku lovi myši. Právě v tomto období jsou opravdu nejvíc schančlive a dělají na drobné největší škody, to je pravda, ale udělat u nás liška tolik zajíců co je na fotce v sekci ostatní, tak je to pro naší populaci zajíců v naší honitbě pomalu likvidační.
18.3.2019 17:38 vložil tomáš pátek
ano vyděl, a to i naživo ale berte v potaz že jeto jen v období kdy mají mladý jsou to starostlivý rodiče leckdo by se od nich mohl učit ale po odchovu se převážnou většinou živí myšmi a zdechlinami
ano vyděl, a to i naživo ale berte v potaz že jeto jen v období kdy mají mladý jsou to starostlivý rodiče leckdo by se od nich mohl učit ale po odchovu se převážnou většinou živí myšmi a zdechlinami
18.3.2019 16:15 vložil Jan Horáček
Doporučuji v sekci Fotky, podívat se do oddělení Ostatní!!!
Doporučuji v sekci Fotky, podívat se do oddělení Ostatní!!!
18.3.2019 15:01 vložil tomáš pátek
pane Zmeškal myslíte že za úpadek drobné zvěře můžou lišky a černá a ne lidské hospodaření z krajinou? Stačí spočítat všechny kdo nato má vliv od dravých ptáku až po zemědělce a silnici, tak se dojde k tomu že liška za všechno nemůže
pane Zmeškal myslíte že za úpadek drobné zvěře můžou lišky a černá a ne lidské hospodaření z krajinou? Stačí spočítat všechny kdo nato má vliv od dravých ptáku až po zemědělce a silnici, tak se dojde k tomu že liška za všechno nemůže
18.3.2019 07:42 vložil Karel Dvořák
Pane "Dindis", pan Hruška to myslel tak, že je k lišce určitě humánější otrava jedem než zemřít vyhladověním. Koukám, že už se tu opět vytahuje přemnožení zvěře, lišek a černé. Co byste v těch honitbách chtěli jako mít? Nic? Prasata jsou na třetině svých stavů. Minulý týden jsem poslouchal radio a byla tam debata s nějakým expertem, který říkal, že počet srážek srnčí zvěře je zapříčiněný tím, že za poslední roky jejich stavy neúměrně narostly!!!Neuvěřitelné. Nechtěl bych být pánové ve vašich honitbách!!! Věřte, že jezdím po celé republice a již řadu let. A to přemnožení zvěře... pouhý alibismus. A teď opět lovci do mě!!! Ještě nepřišlo klišé "lovců"obhajování velkými škodami. Všem poctivým myslivcům Lesu a lovu zdar!!!
Pane "Dindis", pan Hruška to myslel tak, že je k lišce určitě humánější otrava jedem než zemřít vyhladověním. Koukám, že už se tu opět vytahuje přemnožení zvěře, lišek a černé. Co byste v těch honitbách chtěli jako mít? Nic? Prasata jsou na třetině svých stavů. Minulý týden jsem poslouchal radio a byla tam debata s nějakým expertem, který říkal, že počet srážek srnčí zvěře je zapříčiněný tím, že za poslední roky jejich stavy neúměrně narostly!!!Neuvěřitelné. Nechtěl bych být pánové ve vašich honitbách!!! Věřte, že jezdím po celé republice a již řadu let. A to přemnožení zvěře... pouhý alibismus. A teď opět lovci do mě!!! Ještě nepřišlo klišé "lovců"obhajování velkými škodami. Všem poctivým myslivcům Lesu a lovu zdar!!!
18.3.2019 00:45 vložil Dindis
Lovu zdar. Pane Hrusko-traveni, že je humannejsi? Jed si vybírá, jestli je to liška, která má lisce v noře nebo třeba jezevec nebo pes? Jste asi pojedl chytré kaše
Lovu zdar. Pane Hrusko-traveni, že je humannejsi? Jed si vybírá, jestli je to liška, která má lisce v noře nebo třeba jezevec nebo pes? Jste asi pojedl chytré kaše
17.3.2019 21:08 vložil Jaroslav Nesládek
člověk díky pěstování rozsáhlých lánů polí řepky a kukuřice zapříčinil přemnožení prasete divokého, samozřejmě také díky likvidací přirozených nepřátel, jako je vlk, rys... Dále vakcinací lišek zapříčinil nekontrolovatelné přemnožení lišek a to někde i desetinásobné a za to se stydět nemá??????? A za to, že se alespoň částečně snaží situaci napravit, za to se stydět má? Někdy mně přijde, že se dnešní společnost mění v opravdu citlivé ale bohužel poloslepé plačky.
člověk díky pěstování rozsáhlých lánů polí řepky a kukuřice zapříčinil přemnožení prasete divokého, samozřejmě také díky likvidací přirozených nepřátel, jako je vlk, rys... Dále vakcinací lišek zapříčinil nekontrolovatelné přemnožení lišek a to někde i desetinásobné a za to se stydět nemá??????? A za to, že se alespoň částečně snaží situaci napravit, za to se stydět má? Někdy mně přijde, že se dnešní společnost mění v opravdu citlivé ale bohužel poloslepé plačky.
17.3.2019 20:25 vložil František Nikodem
Myslím,že s věkem člověk začíná být k živým tvorům citlivější. V mládí jsem se též cítil přímo povinován lovit za každou cenu škodnou .Norovalo se, matka liška do posledního dechu chrání svoji rodinku a její likvidace je nelidská. Na stará kolena bych za žádnou cenu nevystřelil na hrající si liščata na louce. To bych si připadal jako vrahoun. Tak,že každý si to asi musí prožít a pak se na stáří za své činy možná i zastydět
Myslím,že s věkem člověk začíná být k živým tvorům citlivější. V mládí jsem se též cítil přímo povinován lovit za každou cenu škodnou .Norovalo se, matka liška do posledního dechu chrání svoji rodinku a její likvidace je nelidská. Na stará kolena bych za žádnou cenu nevystřelil na hrající si liščata na louce. To bych si připadal jako vrahoun. Tak,že každý si to asi musí prožít a pak se na stáří za své činy možná i zastydět
17.3.2019 17:57 vložil Jaroslav Nesládek
Také by mě Petře zajímalo jak spolu u vás žije na dvou malých políčkách 60 zajíců a ta hromada lišek jak uvádíte, asi zázrak, to tedy chválím a smekám...
Také by mě Petře zajímalo jak spolu u vás žije na dvou malých políčkách 60 zajíců a ta hromada lišek jak uvádíte, asi zázrak, to tedy chválím a smekám...
17.3.2019 17:33 vložil Zdeněk Šváb
Jsem již trochu starý Petře, proto nechápu, ve které své větě mávám praporem a jakým...A já uváděl nahlášený odlov zvěře, ne stavy napočítané vymyšlené atd. !!! Pěkný večer!
Jsem již trochu starý Petře, proto nechápu, ve které své větě mávám praporem a jakým...A já uváděl nahlášený odlov zvěře, ne stavy napočítané vymyšlené atd. !!! Pěkný večer!
17.3.2019 13:30 vložil Marián Zobina
Petr Hruška - ano, lidi postrádající sebereflexi je opravdu mnoho, bohužel vy jste jeden z nich... Padaly tu plamenné řeči o tom, kdo si vaše Lovu zdar zaslouží a kdo ne. Toho 5.3. jste lovci lišky popřál, 13.3.už lov lišek odsuzujete... Jinak nic ve zlem, at se daří...
Petr Hruška - ano, lidi postrádající sebereflexi je opravdu mnoho, bohužel vy jste jeden z nich... Padaly tu plamenné řeči o tom, kdo si vaše Lovu zdar zaslouží a kdo ne. Toho 5.3. jste lovci lišky popřál, 13.3.už lov lišek odsuzujete... Jinak nic ve zlem, at se daří...
17.3.2019 09:42 vložil Petr Hruška
Nechtěl jsem se k této fotce zaboha vracet. Lovci už jsem za sebe vše řekl, lidí se sebereflexí je však pomálu. Vám ostatním co tu jak praporem máváte statistikou úlovků doporučuji zamyšlení. Ty čísla v případě zajíců nevypovídají nic o jejich skutečných stavech, narozdíl od lišek. Takže dle tabulkových statistik v naší honitbě lovíme cca 30 lišek a k mé velké nelibosti 2 zajíce(tombola na ples). Ve skutečnosti však na sněhu na dvou malých políčkách vídávám kolem 60 ti zajíců. Spolu s lesem kterého máme 2/3 honitby, bude reálný stav cca 100 dospělých ušáků. Takto podobně to vypadá v sousedních dvou honitbách. Obecně se lišky loví ve 100% honitbách 365 dní v roce. Kolik procent spolků loví zajíce ty dva měsíce v roce? Od jeho lovu spoustu rozumných myslivců při jejich poklesu upustilo, ale nemyslím že existuje honitba bez zajíců. Lovte všichni intenzivně lišky protože ano, jsou přemnožené. Ale dělejte to tak, aby jste se za sebe nemuseli stydět. Zaplaťpánbůh se zrušili železa, plynování a trávení, ale i tyto metody jsou humálnější oproti tomu, co nachystal liščatům autor příspěvku. Každej děláme chyby, nemělo by to být ale úmyslně a měly by nás vždy poučit pro příště.
Nechtěl jsem se k této fotce zaboha vracet. Lovci už jsem za sebe vše řekl, lidí se sebereflexí je však pomálu. Vám ostatním co tu jak praporem máváte statistikou úlovků doporučuji zamyšlení. Ty čísla v případě zajíců nevypovídají nic o jejich skutečných stavech, narozdíl od lišek. Takže dle tabulkových statistik v naší honitbě lovíme cca 30 lišek a k mé velké nelibosti 2 zajíce(tombola na ples). Ve skutečnosti však na sněhu na dvou malých políčkách vídávám kolem 60 ti zajíců. Spolu s lesem kterého máme 2/3 honitby, bude reálný stav cca 100 dospělých ušáků. Takto podobně to vypadá v sousedních dvou honitbách. Obecně se lišky loví ve 100% honitbách 365 dní v roce. Kolik procent spolků loví zajíce ty dva měsíce v roce? Od jeho lovu spoustu rozumných myslivců při jejich poklesu upustilo, ale nemyslím že existuje honitba bez zajíců. Lovte všichni intenzivně lišky protože ano, jsou přemnožené. Ale dělejte to tak, aby jste se za sebe nemuseli stydět. Zaplaťpánbůh se zrušili železa, plynování a trávení, ale i tyto metody jsou humálnější oproti tomu, co nachystal liščatům autor příspěvku. Každej děláme chyby, nemělo by to být ale úmyslně a měly by nás vždy poučit pro příště.
16.3.2019 22:49 vložil Jan Horáček
Taky jsem si vzpomněl na statistiku nad touto diskuzí. Že se lišek loví více než zajíců, to platí už několik let.
Taky jsem si vzpomněl na statistiku nad touto diskuzí. Že se lišek loví více než zajíců, to platí už několik let.
16.3.2019 16:43 vložil Zdeněk Šváb
Čtvrtý den zde probíhá diskuze k ulovení "ocucané" lišky. 13 účastníků dalo kladný hlas, 17 záporný. Prohlédl jsem si všechny Vaše fotky zde zveřejněné. Na žádné jsem nenašel fotku z polní honitby s hlavní zvěří tj. bažantem a zajícem. Jeden diskutující prodával zbraně včetně bokovnice, nechal si jen dvě kulovnice. Jak loví třeba straky a šedivky nechápu. V polní honitbě velmi nutný lov. Asi to není třeba, u nich škodu nedělají. Pan Petr Zmeškal se zmínil o statistice. Nakoukl jsem na rok 2017. Uloveno: 27.878 jelení zvěře, 23.069 daňčí,103.455 srnčí,229.183 černé, 78.722 lišek a 26.721 zajíců. Tato čísla o něčem hovoří. A myslíte si, že veškerý lov, jehož účastníci jste byli i Vy byl OK??? Kdyby pan Jaroslav zde nedal fotku, byl by určitě klid....
Čtvrtý den zde probíhá diskuze k ulovení "ocucané" lišky. 13 účastníků dalo kladný hlas, 17 záporný. Prohlédl jsem si všechny Vaše fotky zde zveřejněné. Na žádné jsem nenašel fotku z polní honitby s hlavní zvěří tj. bažantem a zajícem. Jeden diskutující prodával zbraně včetně bokovnice, nechal si jen dvě kulovnice. Jak loví třeba straky a šedivky nechápu. V polní honitbě velmi nutný lov. Asi to není třeba, u nich škodu nedělají. Pan Petr Zmeškal se zmínil o statistice. Nakoukl jsem na rok 2017. Uloveno: 27.878 jelení zvěře, 23.069 daňčí,103.455 srnčí,229.183 černé, 78.722 lišek a 26.721 zajíců. Tato čísla o něčem hovoří. A myslíte si, že veškerý lov, jehož účastníci jste byli i Vy byl OK??? Kdyby pan Jaroslav zde nedal fotku, byl by určitě klid....
16.3.2019 07:40 vložil Slávek
Lovu zdar!Marián Zobina to napsal zcela výstižně.**********
Lovu zdar!Marián Zobina to napsal zcela výstižně.**********
16.3.2019 00:19 vložil Petr
Vazeni pratele v zelenem,pokud by nekdo mel moznost, rad bych i klidne koupil lisce. Chtel bych ho mit u domecku. Kdyz jsem byl malej tak jsme doma lisku meli a byla super spolenik
Vazeni pratele v zelenem,pokud by nekdo mel moznost, rad bych i klidne koupil lisce. Chtel bych ho mit u domecku. Kdyz jsem byl malej tak jsme doma lisku meli a byla super spolenik
16.3.2019 00:16 vložil Petr
Tata je leta revirnikem u lcr a o tom ze nemuze lovit lisku jsem neslysel! Nicmene mame jeste soukromou honitbu a lisku obcas ulovime a populace zajice se kazdorocne zveda, protoze je nikdo nelovi.
Tata je leta revirnikem u lcr a o tom ze nemuze lovit lisku jsem neslysel! Nicmene mame jeste soukromou honitbu a lisku obcas ulovime a populace zajice se kazdorocne zveda, protoze je nikdo nelovi.
15.3.2019 22:03 vložil Jan Horáček
Z doslechu vím, jak už některý z předřečníků uvedl, že v lesních honitbách se lišky neloví a to ani v zimě. Lesy ČR to údajně dokonce zakazují. Kamarád, který má v honitbě LČR povolenku, dostal po letech konečně souhlas k ulovení jedné lišky. Pak se nedivme, že v ostatních honitbách se to liškami leckde jen hemží. Dneska jsou privátní zájmy nade vše. Myslivosti zdar.
Z doslechu vím, jak už některý z předřečníků uvedl, že v lesních honitbách se lišky neloví a to ani v zimě. Lesy ČR to údajně dokonce zakazují. Kamarád, který má v honitbě LČR povolenku, dostal po letech konečně souhlas k ulovení jedné lišky. Pak se nedivme, že v ostatních honitbách se to liškami leckde jen hemží. Dneska jsou privátní zájmy nade vše. Myslivosti zdar.
15.3.2019 21:08 vložil Jaroslav Nesládek
Přesně tak Mariane.
Přesně tak Mariane.
15.3.2019 21:04 vložil Marián Zobina
Lovu zdar! Víte co je největší paradox? Že někteří u ulovené lišky z 6.3. přejete lovci Lovu zdar a u lišek z 13.3.se titež lide vyjadřují opovržlivě, tak na co si tu hrajeme??? Ano, u lišky z 6.3.není uvedeno zda je to fena či nikoliv, zda byla případně březí či ocucana ale i tak mi to přijde poněkud ubohe o par dni někoho pranýřovat a odsuzovat.
Lovu zdar! Víte co je největší paradox? Že někteří u ulovené lišky z 6.3. přejete lovci Lovu zdar a u lišek z 13.3.se titež lide vyjadřují opovržlivě, tak na co si tu hrajeme??? Ano, u lišky z 6.3.není uvedeno zda je to fena či nikoliv, zda byla případně březí či ocucana ale i tak mi to přijde poněkud ubohe o par dni někoho pranýřovat a odsuzovat.
15.3.2019 21:01 vložil tomáš holíček
Mluvím o myslivecké etice,ne o tom kdo co přejede traktorem!!!!Nemusí vědět, že je ta fena ocucaná, stačí, když si uvědomí, že v tuto dobu není etické lovit lišku.Není blbej,aby nevěděl, že už jsou liščata.Vždycky se říkalo:"ránu a slovo nikdy nevrátíš" a než vystřelím, musím vědět co dělám!Lov je vědomá činnost,ne traktorová náhoda, Jaroslave.Toť vše.
Mluvím o myslivecké etice,ne o tom kdo co přejede traktorem!!!!Nemusí vědět, že je ta fena ocucaná, stačí, když si uvědomí, že v tuto dobu není etické lovit lišku.Není blbej,aby nevěděl, že už jsou liščata.Vždycky se říkalo:"ránu a slovo nikdy nevrátíš" a než vystřelím, musím vědět co dělám!Lov je vědomá činnost,ne traktorová náhoda, Jaroslave.Toť vše.
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.