Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17232)
- úlovky (svět) (2159)
- trofeje (4695)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42968)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39061)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13507) (1 dnes)
- zbraně (2567)
- lidé (4656) (2 dnes)
- fotopast (15486) (3 dnes)
- myslivecké umění (4824)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7007)
- ptactvo v přírodě (19995) (2 dnes)
- hmyz v přírodě (7015)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15512)
- myslivecké stavby (3925)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24444) (3 dnes)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Jirkuv lončák
vloženo: 27.11.2020 06:16
autor: Josef Vršan
úlovky (svět)
raritka
vloženo: 17.2.2012 07:00
autor: Svatoslav Ščudla
trofeje
Pán daněk II.
vloženo: 4.10.2019 22:08
autor: Jiří Netík
zvěř v přírodě
Selátko
vloženo: 3.5.2016 08:54
autor: Děda z lesa
zbraně
Sestřičky
vloženo: 6.10.2013 15:58
autor: Jan Frank
fotopast
...
vloženo: 29.3.2018 12:51
autor: Miroslav Svoboda
myslivecké umění
Můj první pokus v osmi letech
vloženo: 15.1.2017 18:11
autor: Matyáš Langmajer
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Můj první
vložil: Novák mirek
vloženo: 4.3.2019 12:05
zobrazeno: 10070x
hodnocení: 31 hlasů
vloženo: 4.3.2019 12:05
zobrazeno: 10070x
hodnocení: 31 hlasů
Komentáře:
15.3.2019 19:35 vložil Pavel Vilášek
Tady někdo vloží fotku a všichni se pod ní rozhádají. Fakt mazec.
Tady někdo vloží fotku a všichni se pod ní rozhádají. Fakt mazec.
15.3.2019 14:54 vložil myslivec a lovec
A nejhorsi jsou ti.Co se neustale hlasi k tradicim,ale ve skutecnosti nic.
A nejhorsi jsou ti.Co se neustale hlasi k tradicim,ale ve skutecnosti nic.
15.3.2019 14:53 vložil myslivec a lovec
Pane Kulich.To me zas tak nevadi.Myslim ze jsou daleko dulezitejsi veci v praxi.
Pane Kulich.To me zas tak nevadi.Myslim ze jsou daleko dulezitejsi veci v praxi.
15.3.2019 06:26 vložil Milan Kulich
Lovci lovu zdar, těm co se níže handrkují o mysliveckých tradicích, letech praxe, řeči, nářečí a černé všeobecně, všimli jste si, že kňour leží na levém boku? Myslivosti a jejím tradicím zdar!
Lovci lovu zdar, těm co se níže handrkují o mysliveckých tradicích, letech praxe, řeči, nářečí a černé všeobecně, všimli jste si, že kňour leží na levém boku? Myslivosti a jejím tradicím zdar!
12.3.2019 21:38 vložil Ron Gordon
No vidíte pane Myslivec, nic není tak horké jak se uvaří, ale duel můžeme vést přes poštu. S těmi divočáky to vidím asi tak jak s potkanem v hospodářství -když se tam potlouká jeden - dva, tak se to ztratí, ale jak se přemnoží, tak to je pohroma.
No vidíte pane Myslivec, nic není tak horké jak se uvaří, ale duel můžeme vést přes poštu. S těmi divočáky to vidím asi tak jak s potkanem v hospodářství -když se tam potlouká jeden - dva, tak se to ztratí, ale jak se přemnoží, tak to je pohroma.
12.3.2019 17:40 vložil myslivec a lovec
Pane Gordon.To co popisujete,myslim Vas zivotni styl,je mne sympaticke.Ja taky ziji na vesnic,krom tho sjem soukromy zemedelec.Takze profesional.Na ubytek drobne a veskere ostatni zvere,dnes uz i srnci.Nema vliv cerna zver,ale clovek sam.A spoustu nesmyslne birokracie v tomto state.Ve skutecnosti diky nasi spolecnosti mame otravenou prirodu plnou pesticidu a jedu.A tak me nekdy rozesmeje reakce na polske maso.Co by ti nasi povaleci v cesku jedli.Umreli by hlade.Nejsme sobestacni ani v jedne polovine s produkci skotu a prasat.Takze kdyby nebylo Polaku zacali by lidi mimo nas,co mame dobytek doma chcipat.Tak at si nestezuji.A pro nektere myslivce je jednoduche strelit cokoli a nacpat si mrazak.To je supr vyhodne ne-)).
Pane Gordon.To co popisujete,myslim Vas zivotni styl,je mne sympaticke.Ja taky ziji na vesnic,krom tho sjem soukromy zemedelec.Takze profesional.Na ubytek drobne a veskere ostatni zvere,dnes uz i srnci.Nema vliv cerna zver,ale clovek sam.A spoustu nesmyslne birokracie v tomto state.Ve skutecnosti diky nasi spolecnosti mame otravenou prirodu plnou pesticidu a jedu.A tak me nekdy rozesmeje reakce na polske maso.Co by ti nasi povaleci v cesku jedli.Umreli by hlade.Nejsme sobestacni ani v jedne polovine s produkci skotu a prasat.Takze kdyby nebylo Polaku zacali by lidi mimo nas,co mame dobytek doma chcipat.Tak at si nestezuji.A pro nektere myslivce je jednoduche strelit cokoli a nacpat si mrazak.To je supr vyhodne ne-)).
12.3.2019 11:37 vložil Ron Gordon
Pane Myslivec, díky za poklonu, zdraví mi bohudík slouží , ve svém věku ještě nepotřebuji žádné tabletky a brýle jen na čtení a k počítači. Máte pravdu, já opravdu ničemu nerozumím a rád se nechám poučit. Než mě však začnete poučovat, tak Vám jen sdělím, že jsem vyrůstal na malém hospodářství, aktivně se myslivosti věnuji skoro 50 let. Dneska již chovám jen indické běžce pro ekologickou likvidaci slimáků, zeleninu a ovoce mám z vlastní zahrádky, brambory také, maso výhradně z domácích zabijaček jak vepřové tak hovězí (45 let venkovský řezník), slivovička také domácí akorát ty ryby si musím občas koupit. Hlava mi prozatím slouží, i když musím přiznat, že paměť již není to co bývalo. Co se týče divočáka, tak opravdu divočák z lesa, vyrostlý na bukvicích, žaludech koříncích a ponravách i když občas sebere nějakou tu padlinu mi bude chutnat na rozdíl od toho z volných polních hromádových chovů. Já Vám doporučím, používejte vymoženosti techniky, najděte si statistiky chovů a lovu zvěře v Čechách, třeba Vám to pomůže pochopit situaci. Hlavu je dobré používat, ale nesmí byt dutá. Buďte si jistý, že situaci v dnešním zemědělství sleduji, ale co chcete v době, kdy na prvním místě jsou peníze, zisky. Na druhou stranu, kdyby zemědělci byli důslední a jali by se po uživatelích honiteb vyžadovat všechny zvěří způsobené škody, tak by jsme jako myslivci v mnoha případech skončili neslavně. Již jsem Vám to psal, nechci se jich zastávat, ale každá mince má dvě strany.
Pane Myslivec, díky za poklonu, zdraví mi bohudík slouží , ve svém věku ještě nepotřebuji žádné tabletky a brýle jen na čtení a k počítači. Máte pravdu, já opravdu ničemu nerozumím a rád se nechám poučit. Než mě však začnete poučovat, tak Vám jen sdělím, že jsem vyrůstal na malém hospodářství, aktivně se myslivosti věnuji skoro 50 let. Dneska již chovám jen indické běžce pro ekologickou likvidaci slimáků, zeleninu a ovoce mám z vlastní zahrádky, brambory také, maso výhradně z domácích zabijaček jak vepřové tak hovězí (45 let venkovský řezník), slivovička také domácí akorát ty ryby si musím občas koupit. Hlava mi prozatím slouží, i když musím přiznat, že paměť již není to co bývalo. Co se týče divočáka, tak opravdu divočák z lesa, vyrostlý na bukvicích, žaludech koříncích a ponravách i když občas sebere nějakou tu padlinu mi bude chutnat na rozdíl od toho z volných polních hromádových chovů. Já Vám doporučím, používejte vymoženosti techniky, najděte si statistiky chovů a lovu zvěře v Čechách, třeba Vám to pomůže pochopit situaci. Hlavu je dobré používat, ale nesmí byt dutá. Buďte si jistý, že situaci v dnešním zemědělství sleduji, ale co chcete v době, kdy na prvním místě jsou peníze, zisky. Na druhou stranu, kdyby zemědělci byli důslední a jali by se po uživatelích honiteb vyžadovat všechny zvěří způsobené škody, tak by jsme jako myslivci v mnoha případech skončili neslavně. Již jsem Vám to psal, nechci se jich zastávat, ale každá mince má dvě strany.
12.3.2019 08:20 vložil myslivec a lovec
Pane Gordon.Z Vasi chabe reakce je videt,ze zveri vubec nerozumite a nemate vubec predstavu otom proc zvere ubiva.Myslim ze ten penicilin na hromadach je mensi zlo.Jak ta strava,kterou si dnes kupujete v supermarketech.Chovate vubec doma nejaky dobytek,kdyz jste takovi odbornik,mate vubec nejake znalosti z pestovani v rostlinne virone a mate paru o chemii v zemedelsti.Zkuste pouzivat hlavu.Treba Vam to pomuze i k lepsimu zdravi.A bude vam jeste to prase z lesa chutnat.
Pane Gordon.Z Vasi chabe reakce je videt,ze zveri vubec nerozumite a nemate vubec predstavu otom proc zvere ubiva.Myslim ze ten penicilin na hromadach je mensi zlo.Jak ta strava,kterou si dnes kupujete v supermarketech.Chovate vubec doma nejaky dobytek,kdyz jste takovi odbornik,mate vubec nejake znalosti z pestovani v rostlinne virone a mate paru o chemii v zemedelsti.Zkuste pouzivat hlavu.Treba Vam to pomuze i k lepsimu zdravi.A bude vam jeste to prase z lesa chutnat.
11.3.2019 23:16 vložil Ron Gordon
Pane Myslivec, asi tak 20 let jsou pro mně prasata neatraktivní a to z toho důvodu, že když vidím co na těch hromadách je, tak se mi dělá špatně již při pohledu na hromadu a představa, že by měl požívat něco, co se tímto svinstvem živí je pro mně kontraproduktivní. Je pravda, že tam je ji dostatek zeleného penicilínu pro prevenci. Naštěstí máme dostatek provozovatelů těchto hromad s kachním žaludkem. Za mně je zapotřebí maximálně minimalizovat stavy černé zvěře a ne ronit slzy, že nám jich ubylo. Také by bylo záhodno nahlédnout na statistiku odlovu a při tom se zamyslet nad tím, proč nám ubývá či mizí drobná zvěř a nesvalovat vše jen na zemědělce, čímž se jich nechci zastávat.Když se podíváte na převrácenou honitbu, myslíte si, že bažantí slípka či koroptev má šanci snášku vysedět, že zajíčci mají šanci uniknout,že kladené srnčata jsou v bezpečí před rojnicemi divočáku noc co noc procházejícími honitbou ? Takže, že jich ubylo a bude ubývat je jen chvályhodné a chovat je a posuzovat chovnost budeme až poté, kdy je opravdu budeme chovat a ne množit.
Pane Myslivec, asi tak 20 let jsou pro mně prasata neatraktivní a to z toho důvodu, že když vidím co na těch hromadách je, tak se mi dělá špatně již při pohledu na hromadu a představa, že by měl požívat něco, co se tímto svinstvem živí je pro mně kontraproduktivní. Je pravda, že tam je ji dostatek zeleného penicilínu pro prevenci. Naštěstí máme dostatek provozovatelů těchto hromad s kachním žaludkem. Za mně je zapotřebí maximálně minimalizovat stavy černé zvěře a ne ronit slzy, že nám jich ubylo. Také by bylo záhodno nahlédnout na statistiku odlovu a při tom se zamyslet nad tím, proč nám ubývá či mizí drobná zvěř a nesvalovat vše jen na zemědělce, čímž se jich nechci zastávat.Když se podíváte na převrácenou honitbu, myslíte si, že bažantí slípka či koroptev má šanci snášku vysedět, že zajíčci mají šanci uniknout,že kladené srnčata jsou v bezpečí před rojnicemi divočáku noc co noc procházejícími honitbou ? Takže, že jich ubylo a bude ubývat je jen chvályhodné a chovat je a posuzovat chovnost budeme až poté, kdy je opravdu budeme chovat a ne množit.
11.3.2019 00:27 vložil myslivec a lovec
Pane Gordon a vy lovite prasata podle toho,jak si na nich pochutnate-)).Rozhoduje velikost,chovnost,vaha,nebo vek.Nebo ta pecinka.Nic ve zlem-))).Ale uz nam jich tu v cesku znacne ubylo.Je to smutne.
Pane Gordon a vy lovite prasata podle toho,jak si na nich pochutnate-)).Rozhoduje velikost,chovnost,vaha,nebo vek.Nebo ta pecinka.Nic ve zlem-))).Ale uz nam jich tu v cesku znacne ubylo.Je to smutne.
10.3.2019 16:48 vložil Drahoš Hikl
Už to zde prosím uzavřete.Hrubé chování a a neslušné napadání je ostuda nejen samotných aktérů.
Už to zde prosím uzavřete.Hrubé chování a a neslušné napadání je ostuda nejen samotných aktérů.
10.3.2019 14:34 vložil Tomáš Palička
Pane Ditrich většího tupce jsem ještě neviděl. Jestli si myslite, že se někdo schovává za muj profil tak jste na omylu stačí se podívat na profil.Můžu vám ale sdělit,že z tohoto portálu odešli, nebo se zde už neobjevují mnozí kamarádi v zeleném se stejnou zalibou nebo koničkem a to jen kvůli takovým jako jste vy arogantní,drzý a sprostý.Děkujeme odejděte.
Pane Ditrich většího tupce jsem ještě neviděl. Jestli si myslite, že se někdo schovává za muj profil tak jste na omylu stačí se podívat na profil.Můžu vám ale sdělit,že z tohoto portálu odešli, nebo se zde už neobjevují mnozí kamarádi v zeleném se stejnou zalibou nebo koničkem a to jen kvůli takovým jako jste vy arogantní,drzý a sprostý.Děkujeme odejděte.
10.3.2019 08:17 vložil Petr
Palicka. Vubec nevis proc si to tahle pani zaslouzi tak nepoucuj ok. Meli jsme tu vic debat a po tom co ona urazi rodinu atd si nic jineho nezaslouzi.
Palicka. Vubec nevis proc si to tahle pani zaslouzi tak nepoucuj ok. Meli jsme tu vic debat a po tom co ona urazi rodinu atd si nic jineho nezaslouzi.
9.3.2019 23:33 vložil Tomáš Palička
Pánove Petr a Karel Ditrich to je opravdu sila co tu kecáte za moudra.Takhle se právoplatní myslivci nikdy nechovají,ale je jiná doba.Bohuže urážet umíte perfektně a vaše vyjadřování ke kolegovi ze slovenska je opravdu ostuda. Kamarádství,přátelství,dobré mravy to u vas jsou asi neznáme slova a nikdy jste je zřejmě nepoznali, lituji vás.
Pánove Petr a Karel Ditrich to je opravdu sila co tu kecáte za moudra.Takhle se právoplatní myslivci nikdy nechovají,ale je jiná doba.Bohuže urážet umíte perfektně a vaše vyjadřování ke kolegovi ze slovenska je opravdu ostuda. Kamarádství,přátelství,dobré mravy to u vas jsou asi neznáme slova a nikdy jste je zřejmě nepoznali, lituji vás.
9.3.2019 16:34 vložil Petr
U nas je to knour a ne kanec. Tohle rict pred tatou tak mi schova kulovnici i naboje.
U nas je to knour a ne kanec. Tohle rict pred tatou tak mi schova kulovnici i naboje.
9.3.2019 16:32 vložil Petr
Nevim proc bych si mel zvykat na slovenstinu? Uz aby jsi vyfarbila madarko jedna obezni belkova. Dej si flasku vina jako vzdy a vyraz do lesa....urcite nemas povolenku co na sezonu, ten kdo by ti ji dal by musel byt uplnej magor
Nevim proc bych si mel zvykat na slovenstinu? Uz aby jsi vyfarbila madarko jedna obezni belkova. Dej si flasku vina jako vzdy a vyraz do lesa....urcite nemas povolenku co na sezonu, ten kdo by ti ji dal by musel byt uplnej magor
9.3.2019 10:55 vložil Petr
Jezik. Koukam ze jsi stale nejblbejsi na svete. Nemusis nam to porad dokazovat. Dej uz vsem pokoj a pisaj si na slovensku ty blaboly. Lovci lovu zdar dobrej knour
Jezik. Koukam ze jsi stale nejblbejsi na svete. Nemusis nam to porad dokazovat. Dej uz vsem pokoj a pisaj si na slovensku ty blaboly. Lovci lovu zdar dobrej knour
8.3.2019 23:52 vložil Ron Gordon
Tak já tu pohádku pane Vyskočil rozvedu. Velkých kňouru se loví poměrně málo, protože tak nějak posvátnou krávou je pro myslivce bachyně. Velkých kňouru je málo proto, že jsou již uloveni jako lončáci či sekáči, tedy v době kdy jsou ještě méně opatrní a hlavně mají ještě chutnou zvěřinu. Na starém kňourovi si již nikdo nepochutná , stejně tak jak na staré bachyni. Nejvíce lovenou váhovou kategorii je 20-30 kg, protože tyto kusy se ve většině spolků ponechávají celé lovci. No a cílem takových lovců je mít co nejvíce bachyň a bachyněk, protože z těch se sypou selátka a je co lovit. Tady nejde o nějaký chov černé zvěře, tady je chov "vepřového" v přírodě. Revíry jsou hromada na hromadě, že leckdy i ten chlévkový vepř může závidět. A když tady dá mladý nezkušený myslivec svého prvního kňoura, tak by jste ho nejraději ukamenovali. Nebojte se on prozře až pozře se svého kňoura pečínku a brzy začne používat taktiku těch starších, zkušenějších, kteří vědí, že zbraněmi se nenasytí. Pro 30-06- neudělá nic, protože matka příroda je nevyzpytatelná a pokud ta malá bachyňka není uspokojena, tak ona si něco najde, aby nezhasla na zapálení. Nu jednou se člověk dočte, že vodící bachyně si udělá pořádek a nedovolí k páření mladým bachyňkám, podruhé že silný kňour si udělá pořádek a pokud ho bachyňka neudrží, tak se nedostane do rozmnožování, tak jsem z toho " volajako zmetený". Nu což, víc hlav, více rozumu.
Tak já tu pohádku pane Vyskočil rozvedu. Velkých kňouru se loví poměrně málo, protože tak nějak posvátnou krávou je pro myslivce bachyně. Velkých kňouru je málo proto, že jsou již uloveni jako lončáci či sekáči, tedy v době kdy jsou ještě méně opatrní a hlavně mají ještě chutnou zvěřinu. Na starém kňourovi si již nikdo nepochutná , stejně tak jak na staré bachyni. Nejvíce lovenou váhovou kategorii je 20-30 kg, protože tyto kusy se ve většině spolků ponechávají celé lovci. No a cílem takových lovců je mít co nejvíce bachyň a bachyněk, protože z těch se sypou selátka a je co lovit. Tady nejde o nějaký chov černé zvěře, tady je chov "vepřového" v přírodě. Revíry jsou hromada na hromadě, že leckdy i ten chlévkový vepř může závidět. A když tady dá mladý nezkušený myslivec svého prvního kňoura, tak by jste ho nejraději ukamenovali. Nebojte se on prozře až pozře se svého kňoura pečínku a brzy začne používat taktiku těch starších, zkušenějších, kteří vědí, že zbraněmi se nenasytí. Pro 30-06- neudělá nic, protože matka příroda je nevyzpytatelná a pokud ta malá bachyňka není uspokojena, tak ona si něco najde, aby nezhasla na zapálení. Nu jednou se člověk dočte, že vodící bachyně si udělá pořádek a nedovolí k páření mladým bachyňkám, podruhé že silný kňour si udělá pořádek a pokud ho bachyňka neudrží, tak se nedostane do rozmnožování, tak jsem z toho " volajako zmetený". Nu což, víc hlav, více rozumu.
8.3.2019 20:07 vložil Josef Vyskočil
Souhlasím s Ron Gordon je vždy jednoduší říct vše vystřílet, ale ono existuje něco jako chov zvěře a toto je potřeba nastudovat pak to může být velice kontraproduktivní páč první co se vystřílí jsou velké kusy a dál pohádka viz. Ron
Souhlasím s Ron Gordon je vždy jednoduší říct vše vystřílet, ale ono existuje něco jako chov zvěře a toto je potřeba nastudovat pak to může být velice kontraproduktivní páč první co se vystřílí jsou velké kusy a dál pohádka viz. Ron
8.3.2019 19:56 vložil 30-06
Pro "Rona". Umíte si představit, co by udělal kňour se seletem nebo lončákem, který by mu "chodil" za bachyňkou, která sice váží 30 kg, ale je schopná reprodukce? A taková bachyňka třeba 100 kilového kňoura neunese. Takže se do rozmnožování nedostane.
Pro "Rona". Umíte si představit, co by udělal kňour se seletem nebo lončákem, který by mu "chodil" za bachyňkou, která sice váží 30 kg, ale je schopná reprodukce? A taková bachyňka třeba 100 kilového kňoura neunese. Takže se do rozmnožování nedostane.
7.3.2019 22:47 vložil Ron Gordon
Pro 30-06 -Pokud by bylo více silných kňourů, držely by se mladší kusy "zpátky". Tito silní kňouři by je k bachyním nepustili. Věřím, že by se stavy pak nezvedaly takovým tempem. - dovedete mi tuto svoji myšlenku nějak rozvést ? Myslím, že pokud by bylo více silných kňouru, tak by skutečně mladší kusy k bachyním nepustili, protože by si je ponechali pro sebe. Stavy se zvedají takovým tempem, protože máme plné 30 kilové bachyňky spíše ještě selata v důsledku jejích "dětských hrátek".
Pro 30-06 -Pokud by bylo více silných kňourů, držely by se mladší kusy "zpátky". Tito silní kňouři by je k bachyním nepustili. Věřím, že by se stavy pak nezvedaly takovým tempem. - dovedete mi tuto svoji myšlenku nějak rozvést ? Myslím, že pokud by bylo více silných kňouru, tak by skutečně mladší kusy k bachyním nepustili, protože by si je ponechali pro sebe. Stavy se zvedají takovým tempem, protože máme plné 30 kilové bachyňky spíše ještě selata v důsledku jejích "dětských hrátek".
7.3.2019 20:49 vložil Jiří Horák
Opět to samé. Hlavně že to máme posvěcené. A jen k AMP. ČR jediná země na světě kde to dokázali zastavit elektrické ohradníky. To mne vždy hrozně pobaví.
Opět to samé. Hlavně že to máme posvěcené. A jen k AMP. ČR jediná země na světě kde to dokázali zastavit elektrické ohradníky. To mne vždy hrozně pobaví.
7.3.2019 20:18 vložil Lubomír Černý
Pane Horák,nemusíte mne litovat,já polituji spíše Vás,že jste nečetl pořádně mé příspěvky, z nichž jednoznačně vyznívá,že nejsem zastánce současného lynče divočáků.Mám jich v životě uloveno poměrně dost,takového kňoura ani jednoho.V naprosté většině případů selata,lončáky.Jen jsem se zastal střelce,který ulovil svého prvního a dle platné legislativy se nedopustil žádného prohřešku.V lese je každý sám a je na jeho svědomí,na co smáčkne.Ale překvapuje mne,co je tu odborníků,kteří zlehčují a odsuzují mim.nařízení SVS ohledně AMP,dokonce by rozdávali důtky,či jinak postihovali lovce větších kusů.Pánové,podle mého jednáte protiprávně a ještě veřejně!!Doufám,že to přečtete pozorně,pochopíte o co mě šlo a že nebudu zařazen do skupiny lidí snažící se vyhubit vše živé..
Pane Horák,nemusíte mne litovat,já polituji spíše Vás,že jste nečetl pořádně mé příspěvky, z nichž jednoznačně vyznívá,že nejsem zastánce současného lynče divočáků.Mám jich v životě uloveno poměrně dost,takového kňoura ani jednoho.V naprosté většině případů selata,lončáky.Jen jsem se zastal střelce,který ulovil svého prvního a dle platné legislativy se nedopustil žádného prohřešku.V lese je každý sám a je na jeho svědomí,na co smáčkne.Ale překvapuje mne,co je tu odborníků,kteří zlehčují a odsuzují mim.nařízení SVS ohledně AMP,dokonce by rozdávali důtky,či jinak postihovali lovce větších kusů.Pánové,podle mého jednáte protiprávně a ještě veřejně!!Doufám,že to přečtete pozorně,pochopíte o co mě šlo a že nebudu zařazen do skupiny lidí snažící se vyhubit vše živé..
7.3.2019 20:16 vložil 30-06
Pokud by bylo více silných kňourů, držely by se mladší kusy "zpátky". Tito silní kňouři by je k bachyním nepustili. Věřím, že by se stavy pak nezvedaly takovým tempem.
Pokud by bylo více silných kňourů, držely by se mladší kusy "zpátky". Tito silní kňouři by je k bachyním nepustili. Věřím, že by se stavy pak nezvedaly takovým tempem.
7.3.2019 13:17 vložil Petr Raáb
No každopádně lov silnych knourů stavy černé nesníží,ba naopak,asi nemá cenu se tady k tomu rozepisovat.
No každopádně lov silnych knourů stavy černé nesníží,ba naopak,asi nemá cenu se tady k tomu rozepisovat.
6.3.2019 20:11 vložil Petr Raáb
Přesně tak jak píše p.Horáček a další stejného názoru,odvolávat se na SVS že byl proveden správný odlov,může jen ten,komu toto nařízení jen nahrává a lov takových kusů má čím odůvodnit.Daleko lepší je odlovit přírustek.Kdyby bylo dostatek silnych knourů,nebyla by seleta po celý rok.Lovci přeji lovu zdar.
Přesně tak jak píše p.Horáček a další stejného názoru,odvolávat se na SVS že byl proveden správný odlov,může jen ten,komu toto nařízení jen nahrává a lov takových kusů má čím odůvodnit.Daleko lepší je odlovit přírustek.Kdyby bylo dostatek silnych knourů,nebyla by seleta po celý rok.Lovci přeji lovu zdar.
6.3.2019 19:01 vložil Jiří Horák
Pane Černý k tomu co jste napsal nemám slov. Je mi vás spíše líto,jelikož hodnotíte člověka,kterého vůbec neznáte. Ale ještě více líto je mi Černých rytířů,kteří jsou loveni v tuto dobu na popud určité skupiny lidí snažících se vyhubit vše živé.
Pane Černý k tomu co jste napsal nemám slov. Je mi vás spíše líto,jelikož hodnotíte člověka,kterého vůbec neznáte. Ale ještě více líto je mi Černých rytířů,kteří jsou loveni v tuto dobu na popud určité skupiny lidí snažících se vyhubit vše živé.
6.3.2019 14:04 vložil myslivec a lovec
A s Vami pane cerny taky nesouhlasim.Ono co vymysli kdejaky urednik,neni vzdy ok.A nekteri lidi toho proste zneuzivaji.Kolik jste pustil knouru me nezajima.Ja mam ulovenych nekolik set divocaku,ale toto neni treba.Jako drzitel honitby bych radost nemel.A pan by dostal asi dutku a musel by mazat spatky do knihovny studovat divoke prasata.Jejich vek,chov a lov.
A s Vami pane cerny taky nesouhlasim.Ono co vymysli kdejaky urednik,neni vzdy ok.A nekteri lidi toho proste zneuzivaji.Kolik jste pustil knouru me nezajima.Ja mam ulovenych nekolik set divocaku,ale toto neni treba.Jako drzitel honitby bych radost nemel.A pan by dostal asi dutku a musel by mazat spatky do knihovny studovat divoke prasata.Jejich vek,chov a lov.
6.3.2019 13:58 vložil myslivec a lovec
Pane Dindis u vas se lovy plne bachyne?U nas to neni zapotrebi.
Pane Dindis u vas se lovy plne bachyne?U nas to neni zapotrebi.
5.3.2019 23:30 vložil 00
Zaplat Pan Buh ze jeste ziji rozumni lide(L Cerny).
Zaplat Pan Buh ze jeste ziji rozumni lide(L Cerny).
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.