Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17236)
- úlovky (svět) (2160)
- trofeje (4695)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42969)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39070)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13510)
- zbraně (2567)
- lidé (4662)
- fotopast (15491)
- myslivecké umění (4826)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7010)
- ptactvo v přírodě (20007)
- hmyz v přírodě (7015)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15512)
- myslivecké stavby (3925)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24449)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Letošní Říje
vloženo: 25.12.2015 13:48
autor: Jiri Krampera
úlovky (svět)
Lovu zdar
vloženo: 7.6.2018 12:43
autor: Michal / admin /
trofeje
Úhyn při souboji
vloženo: 25.1.2020 09:35
autor: Děda z lesa
zvěř v přírodě
Na naháňce,netrefil...
vloženo: 31.1.2013 12:39
autor: Pavel Morávek
zbraně
Kompletní repase "zetky",moje práce.
vloženo: 29.3.2020 15:06
autor: Stanislav Satoria
fotopast
...
vloženo: 6.10.2018 11:07
autor: Miroslav Svoboda
myslivecké umění
Lipinky-10/95
vloženo: 23.1.2014 17:13
autor: Jiří Lengyel,starší
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Vydařené ráno
váha: 38 kgvěk: 5 let
Dne 26.10. se mi v ranních hodinách podařilo ulovit tohoto muflona.Očekával jsem příchod jelena Siky,který se hlasitě projevoval z okolních houštin.Místo něj se ke krmelišti dostavil tento beran.Po ráně na komoru na 60m zůstal v ohni po ráně z 8x57JS.Lovu Zdar!
vložil: Jan Vincenc
vloženo: 30.10.2015 10:59
zobrazeno: 4906x
hodnocení: 7 hlasů
vloženo: 30.10.2015 10:59
zobrazeno: 4906x
hodnocení: 7 hlasů
Komentáře:
5.11.2015 09:35 vložil
dobrý deň je to radosť sa s vami stretnúť. Michelle Brown, Spojené štáty Armádny dôstojník zo Spojených štátov amerických, mám dôležitú vec diskutovať s vami. Prosím, kontaktujte ma cez moju súkromnú e-mailovú adresu ( michellebrown12@hotmail.com) tak, že môžeme hovoriť lepšie, čaká na vašu poštu čoskoro zbohom Michelle,
dobrý deň je to radosť sa s vami stretnúť. Michelle Brown, Spojené štáty Armádny dôstojník zo Spojených štátov amerických, mám dôležitú vec diskutovať s vami. Prosím, kontaktujte ma cez moju súkromnú e-mailovú adresu ( michellebrown12@hotmail.com) tak, že môžeme hovoriť lepšie, čaká na vašu poštu čoskoro zbohom Michelle,
1.11.2015 21:29 vložil Jan Horáček
Erika to správně naťukla. Je to vždy o tom, že k fotce má bát řádný komentář, který objasňuje jak, kdy a proč byl prezentovaný kus uloven. Samozřejmě s dalšími údaji o odhadu věku, hmotnosti, střelivu, apod. Když sem někdo vloží fotku úlovku s popisem: "Ranní vycházka", tak nemůže čekat nic jiného než dohady, spekulace, ev. kritiku. Každý je strůjcem svého štěstí. Lovu zdar.
Erika to správně naťukla. Je to vždy o tom, že k fotce má bát řádný komentář, který objasňuje jak, kdy a proč byl prezentovaný kus uloven. Samozřejmě s dalšími údaji o odhadu věku, hmotnosti, střelivu, apod. Když sem někdo vloží fotku úlovku s popisem: "Ranní vycházka", tak nemůže čekat nic jiného než dohady, spekulace, ev. kritiku. Každý je strůjcem svého štěstí. Lovu zdar.
1.11.2015 19:15 vložil Erika Doležalová
Předně Lovu zdar. Škoda, že kolega to krmeliště nespecifikoval trochu podrobněji, pak by možná nebyla taková kritika. Někdo totiž jako vnadiště má - jak už bylo napsáno - třeba pár hrstí kukuřice nebo jablek. Když by byl uloven někde v sadu, kam na ty jablka zvěř pravidelně chodí, tak by to bylo v pořádku, ale když ta jablka myslivec/lovec "přesune" na jiné místo (třeba kvůli větru, krytu apod.), tak je to hned k odsouzení? Pane Vincenc, napište, jak to krmeliště vypadá, ať tu není takové dusno :-)
Předně Lovu zdar. Škoda, že kolega to krmeliště nespecifikoval trochu podrobněji, pak by možná nebyla taková kritika. Někdo totiž jako vnadiště má - jak už bylo napsáno - třeba pár hrstí kukuřice nebo jablek. Když by byl uloven někde v sadu, kam na ty jablka zvěř pravidelně chodí, tak by to bylo v pořádku, ale když ta jablka myslivec/lovec "přesune" na jiné místo (třeba kvůli větru, krytu apod.), tak je to hned k odsouzení? Pane Vincenc, napište, jak to krmeliště vypadá, ať tu není takové dusno :-)
1.11.2015 13:42 vložil PavelF
Lovec ale nepíše, že čekal na siku. Napsal pouze, že očekával příchod siky, který se ozýval někde v blízkosti.. Kdyby mu tam vytáhl divočák a byl uloven, určitě by to nevzbudilo takový humbuk.. A každý by z hlavy vypustil, že tam nějaký sika vůbec byl.. Je to jen pouze o tom, jak byl muflon mnohými posouzen.
Lovec ale nepíše, že čekal na siku. Napsal pouze, že očekával příchod siky, který se ozýval někde v blízkosti.. Kdyby mu tam vytáhl divočák a byl uloven, určitě by to nevzbudilo takový humbuk.. A každý by z hlavy vypustil, že tam nějaký sika vůbec byl.. Je to jen pouze o tom, jak byl muflon mnohými posouzen.
1.11.2015 12:34 vložil Josef Vyskočil
Ha další Žížka zastánce chudých, zde to ale vypadá že pouze duchem :-) Naopak si myslím, že o tomhle by se psát mělo, protože mám pocit, že mladším kolegům uniká podstata věci (myslivosti jako takové) a upřímně takhle se to opravdu nedělá a teď nemyslím lov na vnadišti ani vhodnost odstřelu, ale úvahu střelce přijde sika střelím suku přijde muflon střelím muflona přijde uprchlík atd.
Ha další Žížka zastánce chudých, zde to ale vypadá že pouze duchem :-) Naopak si myslím, že o tomhle by se psát mělo, protože mám pocit, že mladším kolegům uniká podstata věci (myslivosti jako takové) a upřímně takhle se to opravdu nedělá a teď nemyslím lov na vnadišti ani vhodnost odstřelu, ale úvahu střelce přijde sika střelím suku přijde muflon střelím muflona přijde uprchlík atd.
31.10.2015 22:35 vložil PavelF
Lov na čekané je jeden z několika lovů. nikde se nepíše, že šouláním lovíme jeleny, muflony a na čekané zase prasata atd. každý lov je něčím zajímavý.. Kdyby na krmeliště přišel životní jelen a lovec měl možnost lovu, tak by podle vás nemohl střílet, protože nebyl např. našoulán ? Ano naráží se tu hlavně na krmeliště, ale nikdo neví, co tím lovec vlastně myslel.. (tak proč hned řeči o krmelcích? tam nestřílí snad žádný myslivec) spousta lidí říká - krmeliště, zákrm, zásyp, vnadiště.. ale pod každým si každý člověk představí něco jiného, ať už je to stejné nebo to má nějaké rozdíly.. tím krmelištěm se ale může myslet buď to jeden kyblík kukuřice, jablek.. která jsou pravidelně dosypávána.. po dlouhá léta.. A nebo také ne.. pokud to není ""zakrmená"" plocha hnijícího ""krmení"" o rozměrech např. 5x5 metrů, není na tomto lovu nic špatného ani na přístupu lovce. Ani tady nikdo z nás nezná pravidla odstřelů různé zvěře ve sdružení, kde lovec působí.. (tím myslím komentáře odstřelový/chovný.. Taky stačí aby byla fotka focena pod určitým úhlem a už se zdá být trofej silná nebo naopak slabá..) Podle mne tohle byla jedna z dalších zbytečných konverzací, kde se objevilo spoustu negativních komentářů. Lovci přeji lovu zdar a ať se daří i nadále! PS. pokud si tohle čtete, tak to tady prostě chodí.. nic si z toho nedělejte. My nejsme ti, kteří jsou tady na těchto stránkách za ""bohy"". ;))
Lov na čekané je jeden z několika lovů. nikde se nepíše, že šouláním lovíme jeleny, muflony a na čekané zase prasata atd. každý lov je něčím zajímavý.. Kdyby na krmeliště přišel životní jelen a lovec měl možnost lovu, tak by podle vás nemohl střílet, protože nebyl např. našoulán ? Ano naráží se tu hlavně na krmeliště, ale nikdo neví, co tím lovec vlastně myslel.. (tak proč hned řeči o krmelcích? tam nestřílí snad žádný myslivec) spousta lidí říká - krmeliště, zákrm, zásyp, vnadiště.. ale pod každým si každý člověk představí něco jiného, ať už je to stejné nebo to má nějaké rozdíly.. tím krmelištěm se ale může myslet buď to jeden kyblík kukuřice, jablek.. která jsou pravidelně dosypávána.. po dlouhá léta.. A nebo také ne.. pokud to není ""zakrmená"" plocha hnijícího ""krmení"" o rozměrech např. 5x5 metrů, není na tomto lovu nic špatného ani na přístupu lovce. Ani tady nikdo z nás nezná pravidla odstřelů různé zvěře ve sdružení, kde lovec působí.. (tím myslím komentáře odstřelový/chovný.. Taky stačí aby byla fotka focena pod určitým úhlem a už se zdá být trofej silná nebo naopak slabá..) Podle mne tohle byla jedna z dalších zbytečných konverzací, kde se objevilo spoustu negativních komentářů. Lovci přeji lovu zdar a ať se daří i nadále! PS. pokud si tohle čtete, tak to tady prostě chodí.. nic si z toho nedělejte. My nejsme ti, kteří jsou tady na těchto stránkách za ""bohy"". ;))
31.10.2015 11:34 vložil myslivec
lovu zdar dobrej beran jestli je 5letý tak určitě odstřelový
lovu zdar dobrej beran jestli je 5letý tak určitě odstřelový
31.10.2015 08:46 vložil Miroslav Šteffek
Lovu zdar!Nenechte si zkazit radost z lovu... Ing. Šteffek
Lovu zdar!Nenechte si zkazit radost z lovu... Ing. Šteffek
31.10.2015 08:01 vložil Josef Vyskočil
No hlavně si nemyslím, že by ho lovec nějak četl aspoň dle popisu prostě přišel beran tak měl smůlu tohle mě docela zaráží.
No hlavně si nemyslím, že by ho lovec nějak četl aspoň dle popisu prostě přišel beran tak měl smůlu tohle mě docela zaráží.
31.10.2015 00:48 vložil Karel Kolář
Lovu zdar! Pánové, "Přej a bude ti přáno!" Berana jsem neměl v ruce, tak jak ho můžu hodnotit!? Podle mě je na bázi slabý a není náhodou odlupčivý? Z téhle fotky to neposoudím.
Lovu zdar! Pánové, "Přej a bude ti přáno!" Berana jsem neměl v ruce, tak jak ho můžu hodnotit!? Podle mě je na bázi slabý a není náhodou odlupčivý? Z téhle fotky to neposoudím.
30.10.2015 20:02 vložil aleš panchártek
Lovu zdar!dle mého názoru je lov mimo krmeliště úplně jiným,silnějším zážitkem.ale co člověk,to názor..jinak přeji lovci radost z úlovku berana.přikláním se k názoru p.Vyskočila a Kouby,že z foto vypadají obvody slabé.
Lovu zdar!dle mého názoru je lov mimo krmeliště úplně jiným,silnějším zážitkem.ale co člověk,to názor..jinak přeji lovci radost z úlovku berana.přikláním se k názoru p.Vyskočila a Kouby,že z foto vypadají obvody slabé.
30.10.2015 19:37 vložil Petr Zeman
lovu zdar.
lovu zdar.
30.10.2015 18:07 vložil Josef Vyskočil
No jasně všichni musíte, co kdyby ho zítra střelil Lojza ách jo..Faktem, ale je, že ty obvody vypadají dost slabé, nicméně hotový beran vypadá jinak.
No jasně všichni musíte, co kdyby ho zítra střelil Lojza ách jo..Faktem, ale je, že ty obvody vypadají dost slabé, nicméně hotový beran vypadá jinak.
30.10.2015 17:36 vložil Jiří Kejkrt
lovu zdar,z rypáků si nic nedělejte,já jsem zde také usurpován za takové berany,ale tady třeba nechápou že v této V.T u nás třeba odstřelový není a lovit musíme.
lovu zdar,z rypáků si nic nedělejte,já jsem zde také usurpován za takové berany,ale tady třeba nechápou že v této V.T u nás třeba odstřelový není a lovit musíme.
30.10.2015 17:21 vložil Josef Kouba
Lovu... Dotočený, nedotočený... Mě to přijde, že i když má slušnou rozlohu, tak má slabé obvody, ale z fotky se to nedá zodpovědně hodnotit. Krom toho neznám kvalitu zvěře v oblasti. Bylo by vhodné si uvědomit, že co je někde vysoce chovné, bude jinde jen obyčejný průměr.
Lovu... Dotočený, nedotočený... Mě to přijde, že i když má slušnou rozlohu, tak má slabé obvody, ale z fotky se to nedá zodpovědně hodnotit. Krom toho neznám kvalitu zvěře v oblasti. Bylo by vhodné si uvědomit, že co je někde vysoce chovné, bude jinde jen obyčejný průměr.
30.10.2015 16:08 vložil bohuslav šeda
Tak ses pochlubil a máš to ,tak sem příště zase něco dej ať máš radost první a asi i poslední foto.
Tak ses pochlubil a máš to ,tak sem příště zase něco dej ať máš radost první a asi i poslední foto.
30.10.2015 15:46 vložil ing.Karel Rait
Takže Lovu zdar,i když to třeba bylo všelijak! Jinak podle mne též předčasný odlov!
Takže Lovu zdar,i když to třeba bylo všelijak! Jinak podle mne též předčasný odlov!
30.10.2015 14:57 vložil Rumcajs
Za prvé a především ze slušnosti „Upřímné lovu zdar!“. Za druhé: Neobhajuji, netvrdím, že s průběhem a výsledkem lovu souhlasím či naopak. Za třetí: Nehodnotím průběrnost či chovnost uloveného kusu. A konečně za čtvrté: Všichni „moralisté“, poměrně snadno se dokážu vžít do běžné situace, kdy sedám ještě za světla k vnadišti na černou. Nechci přeci pozdním příchodem za tmy na místo, s již pravděpodobně vytáhlou zvěří, vše plašit. Tedy ještě za světla a dříve než jednu hodinu po západu slunce „sedím u vnadiště“ a čekám na čas, kdy přijdou černí rytíři. Ale dříve než oni a dříve než tma přijde muflon (jelen, daněk)… Samo sebou, vždyť na vnadišti pro černou jsou mimo jiného jistě i jablka, která přilákají i ostatní spárkatou. Je doba lovu, jedná se o trofejovou zvěř, kterou mám v povolence. Lovit / nelovit? Myslím si, že před odsouzením by bylo vhodné si uvědomit, že ne každý kus ulovený na stejné louce, kde je i vnadiště na černou, musí být nezbytně kusem uloveným v rozporu s mysliveckou etikou a morálkou. Třeba to v tomto případě bylo jinak a třeba ne…
Za prvé a především ze slušnosti „Upřímné lovu zdar!“. Za druhé: Neobhajuji, netvrdím, že s průběhem a výsledkem lovu souhlasím či naopak. Za třetí: Nehodnotím průběrnost či chovnost uloveného kusu. A konečně za čtvrté: Všichni „moralisté“, poměrně snadno se dokážu vžít do běžné situace, kdy sedám ještě za světla k vnadišti na černou. Nechci přeci pozdním příchodem za tmy na místo, s již pravděpodobně vytáhlou zvěří, vše plašit. Tedy ještě za světla a dříve než jednu hodinu po západu slunce „sedím u vnadiště“ a čekám na čas, kdy přijdou černí rytíři. Ale dříve než oni a dříve než tma přijde muflon (jelen, daněk)… Samo sebou, vždyť na vnadišti pro černou jsou mimo jiného jistě i jablka, která přilákají i ostatní spárkatou. Je doba lovu, jedná se o trofejovou zvěř, kterou mám v povolence. Lovit / nelovit? Myslím si, že před odsouzením by bylo vhodné si uvědomit, že ne každý kus ulovený na stejné louce, kde je i vnadiště na černou, musí být nezbytně kusem uloveným v rozporu s mysliveckou etikou a morálkou. Třeba to v tomto případě bylo jinak a třeba ne…
30.10.2015 13:10 vložil Zdeněk Urban
Můj názor je stejný jako u předposledního presentovaného berana v této sekci.
Můj názor je stejný jako u předposledního presentovaného berana v této sekci.
30.10.2015 13:07 vložil Josef Vyskočil
Přesně jak píše p.Jindra další předčasný lov nadějného berana nevím co teď na těch kursech ty adepty učí asi jak nejrychleji vše postřílet, protože je všecko přemnožený.
Přesně jak píše p.Jindra další předčasný lov nadějného berana nevím co teď na těch kursech ty adepty učí asi jak nejrychleji vše postřílet, protože je všecko přemnožený.
30.10.2015 12:38 vložil Michal Jindra
Ulovit berana na krmelišti není žádný lovecký zážitek.Navíc tento beran není dotočený.Vypadá to,ze má i slušnou rozlohu.Určitě by v budoucnu udělal větší radost.Pro mě předčasný odlov.
Ulovit berana na krmelišti není žádný lovecký zážitek.Navíc tento beran není dotočený.Vypadá to,ze má i slušnou rozlohu.Určitě by v budoucnu udělal větší radost.Pro mě předčasný odlov.
30.10.2015 12:33 vložil Zuzka a Miloš
Nic proti,ale to je jako střelit kohouta pod zásypem... M.
Nic proti,ale to je jako střelit kohouta pod zásypem... M.
30.10.2015 12:29 vložil Zdeněk Bláha
Lovu zdar!
Lovu zdar!
30.10.2015 11:52 vložil Milan Janovský
Na krmelišti to dokáže s odpuštěním každý tr..ba.
Na krmelišti to dokáže s odpuštěním každý tr..ba.
30.10.2015 11:25 vložil Tomáš Abrahámek
Tak na krmníku střelit berana to jsem ještě neviděl a neslyšel...u nás se musí pracně vychodit.
Tak na krmníku střelit berana to jsem ještě neviděl a neslyšel...u nás se musí pracně vychodit.
30.10.2015 11:19 vložil Jiří Lengyel,starší
No,přišel na krmeliště a to měl smůlu...Kurník,to již neumíme lovit jinak než u krmelišť? Kdysi byl smrtelný hřích lovit zvěř v blízkosti krmelců.....
No,přišel na krmeliště a to měl smůlu...Kurník,to již neumíme lovit jinak než u krmelišť? Kdysi byl smrtelný hřích lovit zvěř v blízkosti krmelců.....
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.