Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17232)
- úlovky (svět) (2159)
- trofeje (4695)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42968)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39061)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13507) (1 dnes)
- zbraně (2567)
- lidé (4656) (2 dnes)
- fotopast (15483)
- myslivecké umění (4824)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7007)
- ptactvo v přírodě (19993)
- hmyz v přírodě (7015)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15512)
- myslivecké stavby (3925)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24444) (3 dnes)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Daněk
vloženo: 22.10.2015 16:13
autor: Osvald Kotrnec
úlovky (svět)
Magadan 2012
vloženo: 16.1.2013 17:58
autor: Sláva Dolníček
trofeje
najlepší tejto sezony na preparáciu
vloženo: 1.2.2014 12:43
autor: Roman Dudek
zvěř v přírodě
...pozor !
vloženo: 4.6.2013 17:23
autor: Vít Hlavica
zbraně
Zavírací nože
vloženo: 1.9.2016 08:35
autor: Děda z lesa
fotopast
...
vloženo: 6.5.2018 07:41
autor: Jaroslav Richter
myslivecké umění
farbiar
vloženo: 9.1.2012 16:00
autor: Marek Horňák
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Zřejmě nejširší muflon na světě
bodové hodnocení: 241 CICDélky 97/100 cm, rozloha 67 cm!!!
vložil: chasse
vloženo: 19.3.2015 11:25
zobrazeno: 32022x
hodnocení: 42 hlasů
vloženo: 19.3.2015 11:25
zobrazeno: 32022x
hodnocení: 42 hlasů
Komentáře:
25.3.2015 15:41 vložil chasse
Pane Žalman debatě se divím, ten muflon je vyjímečný pouze rozlohou, ničím jiným. Do světových tabulek nezasáhne, "zřejmě nejširší ..." je jen nepodstatný nadpis. Šlo jen o to ukázat, co příroda občas dokáže vytvořit. Vzhledem k Vašemu slušnému dotazu v "ostatních" najdete foto celého muflona, a díky tomu že se ulovili dva, tak i porovnání s muflonem s normální trofejí. A děkuji, že se ještě najdou lidi schopní slušně komunikovat.
Pane Žalman debatě se divím, ten muflon je vyjímečný pouze rozlohou, ničím jiným. Do světových tabulek nezasáhne, "zřejmě nejširší ..." je jen nepodstatný nadpis. Šlo jen o to ukázat, co příroda občas dokáže vytvořit. Vzhledem k Vašemu slušnému dotazu v "ostatních" najdete foto celého muflona, a díky tomu že se ulovili dva, tak i porovnání s muflonem s normální trofejí. A děkuji, že se ještě najdou lidi schopní slušně komunikovat.
25.3.2015 12:50 vložil Josef Vyskočil
No a vše je vysvětleno ovšem pochybuji, že všemi pochopeno. To s těmi detaily naprosto chápu, vždyť je to vidět už jen u takové fotky co vzbudila za emoce.
No a vše je vysvětleno ovšem pochybuji, že všemi pochopeno. To s těmi detaily naprosto chápu, vždyť je to vidět už jen u takové fotky co vzbudila za emoce.
25.3.2015 11:33 vložil Pavel Žalman
Zdravím Vás pane "chasse". Je problém dát sem foto celého kusu? A opravdu se nedivte debatě u fotografie "nejširšího na světě.
Zdravím Vás pane "chasse". Je problém dát sem foto celého kusu? A opravdu se nedivte debatě u fotografie "nejširšího na světě.
25.3.2015 09:37 vložil chasse
Navíc pane Žalman, tento muflon má naprosto typické zbarvení. Co by jste říkal potom na doslova černého besedlového berana, že je to taky kříženec.... s čertem?? ;-) Délka rouna je dle tohoto ročního období úměrná, proto taky někteří lovci co chtějí mít muflona na preparaci přijíždí až leden/únor. Ovšem někteří berani mají rouno kratší celoročně. Vzhledem k tomu, že se rouno nelíbilo ani panu Lengyelovi, přikládám fotku muflona z obory Lány kde sloužil. Mimochodem kvalita populace muflonů v prezidentské oboře,je děsná. A to by měla být vitrína České myslivosti. Se pak nedivím, že nad kvalitní trofejí Vám zůstává rozum stát.
Navíc pane Žalman, tento muflon má naprosto typické zbarvení. Co by jste říkal potom na doslova černého besedlového berana, že je to taky kříženec.... s čertem?? ;-) Délka rouna je dle tohoto ročního období úměrná, proto taky někteří lovci co chtějí mít muflona na preparaci přijíždí až leden/únor. Ovšem někteří berani mají rouno kratší celoročně. Vzhledem k tomu, že se rouno nelíbilo ani panu Lengyelovi, přikládám fotku muflona z obory Lány kde sloužil. Mimochodem kvalita populace muflonů v prezidentské oboře,je děsná. A to by měla být vitrína České myslivosti. Se pak nedivím, že nad kvalitní trofejí Vám zůstává rozum stát.
25.3.2015 09:12 vložil chasse
Je zvláštní, že u tohoto berana http://www.myslivost-lovectvi.cz/moje-fotografie/ulovky-cr-sr:3/76131/ taková polemika nebyla :-D Má rozlohu 65cm, také vytočil před větrník a konce ubrušoval ještě více. Potkal jsem ho rok před ulovením a vyfotil. V dalším roce měl sice ještě přírůstky, ale vše na špicích ubrousil. Pochází z jiné obory. Dokonce tenhle jak jsem se díval se panu Lengyelovi líbil, přitom je to úplně stejné ;-)
Je zvláštní, že u tohoto berana http://www.myslivost-lovectvi.cz/moje-fotografie/ulovky-cr-sr:3/76131/ taková polemika nebyla :-D Má rozlohu 65cm, také vytočil před větrník a konce ubrušoval ještě více. Potkal jsem ho rok před ulovením a vyfotil. V dalším roce měl sice ještě přírůstky, ale vše na špicích ubrousil. Pochází z jiné obory. Dokonce tenhle jak jsem se díval se panu Lengyelovi líbil, přitom je to úplně stejné ;-)
25.3.2015 09:00 vložil chasse
Vážení, posledním mým příspěvkem jsem myslel, že pro mne diskuze skončila. Nemám čas zde vypisovat podrobnosti a diskutovat nad hovadinami. Švéda, co se týče detailů...až skončí doba kdy se beztrestně pytlačí, až se z obor přestane ztrácet živá zvěř kradená na zakázku, pak možná bude možné psát podrobnosti. Pane Vilšer Vás si vážím (ne pro váš slovník v některých diskuzích) ale jako znalce zvěře, jen díky Vašemu poslednímu příspěvku píši toto: Chov pochází z Česka, na křížení zapomeňte. Kdo o muflonech něco ví, ví jak to bylo s křížením v 70tých letech, viz anulovaný svět rekord na výstavě v Budapešti. Už se přišlo na to, že tudy cesta nevede. Už pan Egrt dokázal, že důslednou a velmi přísnou selekcí nevhodných jedinců se dá dopěstovat kvalitních trofejí. V jeho šlépějích jde MS Machov a jejich výsledky mluví za vše. Muflonům se věnuji opravdu hodně, a vím, že není vůbec podstatné zda je muflon v oboře (ani jak velké), nebo volné, ale buď jaký je tam genetický základ, nebo jak se o zvěř starají a jak provádí průběrný lov. Muflon je poměrně nenáročný a myslím, že ve volné má pestřejší a bohatší potravu (samozřejmě mimo horské oblasti). Jsou v základě dva druhy beranů. S menší rozlohou co brzo točí, nebo s velkou rozlohou, co dotočí málokdy. Jak psal správě Karel, i u beranů se může občas vyskytnout abnorma. Tento muflon je skvěle založený, loni měl ještě dobrý přírustek, bohužel točil hodně do široka a vrůstavě, tak toulce se mu dostali před větrník. Tím jejich konce ubrušoval, proto jsou bílé, nic zvláštního viz odkaz který přidám. Kdo viděl proběhnout muflony po oranici po dešti, nebude polemizovat na trochou bláta na toulcích. Nejsou až tak světlé toulce jak se na fotce zdá, fotka může klamat obzvášť když na trofej svítí slunce. Pravda jsou trochu světlejší, tak barva za 2.
Vážení, posledním mým příspěvkem jsem myslel, že pro mne diskuze skončila. Nemám čas zde vypisovat podrobnosti a diskutovat nad hovadinami. Švéda, co se týče detailů...až skončí doba kdy se beztrestně pytlačí, až se z obor přestane ztrácet živá zvěř kradená na zakázku, pak možná bude možné psát podrobnosti. Pane Vilšer Vás si vážím (ne pro váš slovník v některých diskuzích) ale jako znalce zvěře, jen díky Vašemu poslednímu příspěvku píši toto: Chov pochází z Česka, na křížení zapomeňte. Kdo o muflonech něco ví, ví jak to bylo s křížením v 70tých letech, viz anulovaný svět rekord na výstavě v Budapešti. Už se přišlo na to, že tudy cesta nevede. Už pan Egrt dokázal, že důslednou a velmi přísnou selekcí nevhodných jedinců se dá dopěstovat kvalitních trofejí. V jeho šlépějích jde MS Machov a jejich výsledky mluví za vše. Muflonům se věnuji opravdu hodně, a vím, že není vůbec podstatné zda je muflon v oboře (ani jak velké), nebo volné, ale buď jaký je tam genetický základ, nebo jak se o zvěř starají a jak provádí průběrný lov. Muflon je poměrně nenáročný a myslím, že ve volné má pestřejší a bohatší potravu (samozřejmě mimo horské oblasti). Jsou v základě dva druhy beranů. S menší rozlohou co brzo točí, nebo s velkou rozlohou, co dotočí málokdy. Jak psal správě Karel, i u beranů se může občas vyskytnout abnorma. Tento muflon je skvěle založený, loni měl ještě dobrý přírustek, bohužel točil hodně do široka a vrůstavě, tak toulce se mu dostali před větrník. Tím jejich konce ubrušoval, proto jsou bílé, nic zvláštního viz odkaz který přidám. Kdo viděl proběhnout muflony po oranici po dešti, nebude polemizovat na trochou bláta na toulcích. Nejsou až tak světlé toulce jak se na fotce zdá, fotka může klamat obzvášť když na trofej svítí slunce. Pravda jsou trochu světlejší, tak barva za 2.
25.3.2015 06:08 vložil František
Ale to je přece jednoduché,stačí napsat ,co,kdo,kde,jak.Ukázat pár fotek z jaké populace pochází,určitě existuje i foto tohoto kusu před lovem,byl uloven vlastně předčasně jak se píše .Pokud je cílem cílem chov v oboře tak nějaká dokumentace musí být.A to by měl doložit ten kdo tuhle fotku zveřejnil,protože jinak ..................
Ale to je přece jednoduché,stačí napsat ,co,kdo,kde,jak.Ukázat pár fotek z jaké populace pochází,určitě existuje i foto tohoto kusu před lovem,byl uloven vlastně předčasně jak se píše .Pokud je cílem cílem chov v oboře tak nějaká dokumentace musí být.A to by měl doložit ten kdo tuhle fotku zveřejnil,protože jinak ..................
24.3.2015 21:24 vložil Karel myslivec
A ještě mi to nedá. Vezmeme li v potaz velkou variabilitu muflonich toulcu nelze se divit ze jeden z tisíců muflonů u nás každoročně strelenych dosáhl takovéto rozlohy. Kdyby mel rozlohu 59 což není výjimečně mel by o 8 bodu min a nikoho by ani nenapadlo spekulovat nad rounem a barvou toulcu. Az se takových beranu ukáže během krátké doby v male lokalitě víc, pak spekulujme o křížení. Nad abnormem srncem se každý rozplývá, přitom je to dle staré literatury srnec "zrůda" a absolutní odchylka od cílů chovu, a jeden trochu odlišný muflon zde dráždí některé z nás už snad týden?
A ještě mi to nedá. Vezmeme li v potaz velkou variabilitu muflonich toulcu nelze se divit ze jeden z tisíců muflonů u nás každoročně strelenych dosáhl takovéto rozlohy. Kdyby mel rozlohu 59 což není výjimečně mel by o 8 bodu min a nikoho by ani nenapadlo spekulovat nad rounem a barvou toulcu. Az se takových beranu ukáže během krátké doby v male lokalitě víc, pak spekulujme o křížení. Nad abnormem srncem se každý rozplývá, přitom je to dle staré literatury srnec "zrůda" a absolutní odchylka od cílů chovu, a jeden trochu odlišný muflon zde dráždí některé z nás už snad týden?
24.3.2015 21:07 vložil Karel myslivec
Pane Švéda sice nemohu předložit foto ale v knize Dutoroha zvěř od lochmana hromase a kotrleho se na straně 50 píše ze hromas při měření 157trofeji pouze u 2 ubrus nezaznamenal.
Pane Švéda sice nemohu předložit foto ale v knize Dutoroha zvěř od lochmana hromase a kotrleho se na straně 50 píše ze hromas při měření 157trofeji pouze u 2 ubrus nezaznamenal.
24.3.2015 20:39 vložil Pavel Žalman
Dříve i nyní docházelo a dochází k pokusům "zvětšit" trofeje některých druhů zvěře. Např.křížením srnce obecného se sibiřským,jelena evropského s maralem či Wapiti,siky japonského s Dybowákem,Dybováka s jelenem evrop. atd. Před pár dny jsme se s jedním z účastníků této debaty shodli,že rohy,délka rouna a zbarvení srsti na krku tohoto berana napovídá,že jde o křížence. A zároveň ať se nikdo nezlobí,že u této "vyjímečné" trofeje se vedou diskuze a polemiky.Mě osobně by zajímal rovněž snímek celého těla tohoto berana.
Dříve i nyní docházelo a dochází k pokusům "zvětšit" trofeje některých druhů zvěře. Např.křížením srnce obecného se sibiřským,jelena evropského s maralem či Wapiti,siky japonského s Dybowákem,Dybováka s jelenem evrop. atd. Před pár dny jsme se s jedním z účastníků této debaty shodli,že rohy,délka rouna a zbarvení srsti na krku tohoto berana napovídá,že jde o křížence. A zároveň ať se nikdo nezlobí,že u této "vyjímečné" trofeje se vedou diskuze a polemiky.Mě osobně by zajímal rovněž snímek celého těla tohoto berana.
24.3.2015 17:25 vložil František
Pokud jsou takhle obroušené konce toulců celkem běžná věc ,tak ukažte nějaké další, abychom se poučili.
Pokud jsou takhle obroušené konce toulců celkem běžná věc ,tak ukažte nějaké další, abychom se poučili.
24.3.2015 15:20 vložil Josef Vyskočil
A proč by ta fotka měla provokovat ? Neprovokujete náhodou Vy ? To že to je muflon otom snad není sporu a to, že má obroušené konce toulců je při takové trofeji celkem běžná věc.
A proč by ta fotka měla provokovat ? Neprovokujete náhodou Vy ? To že to je muflon otom snad není sporu a to, že má obroušené konce toulců je při takové trofeji celkem běžná věc.
24.3.2015 09:47 vložil Jan Máca
Pane Horáček vy jste tady scházel, ostatně vrána k vráně sedá. Myslím, že kdyby byl chovný, nebude uloven, je tu od chasse popsáno proč byl uloven. Jako věčný moralista a zastánce myslivecké mluvy jste to s tím paskvilem přehnal. Řek bych že odstřelový, lovný je správně. Jen mě je líto, že u tak výjimečné trofeje se vede tak nedůstojná debata.
Pane Horáček vy jste tady scházel, ostatně vrána k vráně sedá. Myslím, že kdyby byl chovný, nebude uloven, je tu od chasse popsáno proč byl uloven. Jako věčný moralista a zastánce myslivecké mluvy jste to s tím paskvilem přehnal. Řek bych že odstřelový, lovný je správně. Jen mě je líto, že u tak výjimečné trofeje se vede tak nedůstojná debata.
23.3.2015 23:00 vložil Jan Horáček
Pravdu má Švéda, eurohorn a Jirka Lengyel. Fotka bez potřebných údajů je k ničemu. Jen provokuje. Trofej je to nenormální, o čemž svědčí ušoupané konce rohů. Jak správně Jirka poznamenal, muflon se nedostal k pastvě kvůli přečnívajícím rohům. Spíše tedy paskvil než chovný kus. Lovu zdar.
Pravdu má Švéda, eurohorn a Jirka Lengyel. Fotka bez potřebných údajů je k ničemu. Jen provokuje. Trofej je to nenormální, o čemž svědčí ušoupané konce rohů. Jak správně Jirka poznamenal, muflon se nedostal k pastvě kvůli přečnívajícím rohům. Spíše tedy paskvil než chovný kus. Lovu zdar.
23.3.2015 19:12 vložil František
Kvanta fotek nikde,obora neznámá,vlastník a rozloha?lovec -neznámý vojín,živá zvěř z "obory" není,poučení od "odborníka" taky nic. Je to "jedináček" ze zahrady dovezený a "ulovený" v "lese".
Kvanta fotek nikde,obora neznámá,vlastník a rozloha?lovec -neznámý vojín,živá zvěř z "obory" není,poučení od "odborníka" taky nic. Je to "jedináček" ze zahrady dovezený a "ulovený" v "lese".
23.3.2015 18:47 vložil Jiří Lengyel,starší
Pan Žalman i pan Lotrinský,docela bych se přikláněl k Vašemu názoru,takto naši mufloni nevypadají.Toulce a i rouno moje pochybosti zvětšují.Zchází nám vyjádření lovce,jak je již několikrát žádáno.Nevím,to tak nesleduji,ale ani světový rekord nemá asi takovou rozlohu,navíc, tento beran byl uloven právě včas,jinak by padl hladem,toulce mu již bránili přijímat potravu
Pan Žalman i pan Lotrinský,docela bych se přikláněl k Vašemu názoru,takto naši mufloni nevypadají.Toulce a i rouno moje pochybosti zvětšují.Zchází nám vyjádření lovce,jak je již několikrát žádáno.Nevím,to tak nesleduji,ale ani světový rekord nemá asi takovou rozlohu,navíc, tento beran byl uloven právě včas,jinak by padl hladem,toulce mu již bránili přijímat potravu
23.3.2015 17:55 vložil Pavel Žalman
Asi si koleduji že to v této debatě schytám,ale myslím si,že toto není čistokrevný "ovis musimon" ,ale kříženec s jiným druhem ovce. Lovci Lovu zdar !!
Asi si koleduji že to v této debatě schytám,ale myslím si,že toto není čistokrevný "ovis musimon" ,ale kříženec s jiným druhem ovce. Lovci Lovu zdar !!
23.3.2015 06:42 vložil Josef Vyskočil
Opravdu ale nemá smysl se zde dohadovat, muflon ja to více než dobrý to je bez debat, kde byl uloven se asi nedozvíme, nic méně fotka perfektní více takových.
Opravdu ale nemá smysl se zde dohadovat, muflon ja to více než dobrý to je bez debat, kde byl uloven se asi nedozvíme, nic méně fotka perfektní více takových.
23.3.2015 06:37 vložil Josef Vyskočil
A co Vás tak pohoršilo já Vás osobně neznám vycházím čistě z toho co píšete a to jsem také použil to jsou Vaše slova, ale jestli se Vás to jakkoli dotklo tak se omlouvám.
A co Vás tak pohoršilo já Vás osobně neznám vycházím čistě z toho co píšete a to jsem také použil to jsou Vaše slova, ale jestli se Vás to jakkoli dotklo tak se omlouvám.
22.3.2015 20:17 vložil Jiří Lengyel,starší
Pan Vyskočil,zklamal jste mě,vím ,že Vám to může být jedno,ale po přečtení Vašeo předposledního příspěvku jsem se domníval,že jste ten,z kterým se dá hovořit kultivovaně,,no,ale poslední příspěvek mě tohoto dojmu zbavil,škoda,srovnal jste se s panem Mácou,který ani neviděl ještě tolik muflonů,na které jsem úspěšně doprovodil lovecké hosty,no,Váš a pana Máci názor neberu máte na něj nárok ,ale já budu klidně spát,jen škoda,že diskuze zas zklouzla k velice nekonstruktivní,znova píš,škoda......
Pan Vyskočil,zklamal jste mě,vím ,že Vám to může být jedno,ale po přečtení Vašeo předposledního příspěvku jsem se domníval,že jste ten,z kterým se dá hovořit kultivovaně,,no,ale poslední příspěvek mě tohoto dojmu zbavil,škoda,srovnal jste se s panem Mácou,který ani neviděl ještě tolik muflonů,na které jsem úspěšně doprovodil lovecké hosty,no,Váš a pana Máci názor neberu máte na něj nárok ,ale já budu klidně spát,jen škoda,že diskuze zas zklouzla k velice nekonstruktivní,znova píš,škoda......
22.3.2015 20:08 vložil Jiří Horák
Krásy české myslivosti.
Krásy české myslivosti.
22.3.2015 19:16 vložil Josef Vyskočil
Odborníka s 50letou praxí ze sebe děláte Vy.
Odborníka s 50letou praxí ze sebe děláte Vy.
22.3.2015 19:15 vložil Josef Vyskočil
Pane Lengyel já rozhodně netvrdím, že jsem odborník na muflony, ale u podniku na kterém mám velmi dobrého kamaráda a kolegu to tak funguje jedná se o režijní honitbu o výměře cca 8000ha. Možná to u Vás bylo jinak, já píši o mé zkušenosti s touto zvěří.
Pane Lengyel já rozhodně netvrdím, že jsem odborník na muflony, ale u podniku na kterém mám velmi dobrého kamaráda a kolegu to tak funguje jedná se o režijní honitbu o výměře cca 8000ha. Možná to u Vás bylo jinak, já píši o mé zkušenosti s touto zvěří.
22.3.2015 18:41 vložil Jan Máca
Pane Lengyel já myslím, že už se ani nic učit nemusíte, když jste na to nepřišel za 50 let praxe. Z Vašich komentářů mi vyplývá, že o muflonech víte kulový. Muflonů u nás moc nemáme, je pravda že když nemají klid tak přecházejí, ale svá oblíbená stávaniště mají. Vím přesně kam jít abych se s nimi potkal. A díky deštivým zimám je půda kolem krmelců a ve stávaništích hodně podobná jak na fotce.
Pane Lengyel já myslím, že už se ani nic učit nemusíte, když jste na to nepřišel za 50 let praxe. Z Vašich komentářů mi vyplývá, že o muflonech víte kulový. Muflonů u nás moc nemáme, je pravda že když nemají klid tak přecházejí, ale svá oblíbená stávaniště mají. Vím přesně kam jít abych se s nimi potkal. A díky deštivým zimám je půda kolem krmelců a ve stávaništích hodně podobná jak na fotce.
22.3.2015 18:02 vložil Jiří Lengyel,starší
No,jak je vidět,sešla se zde řada odborníků na muflony a já se ješte po 50letech praxe musím učit,co jsem ještě nevěděl.....
No,jak je vidět,sešla se zde řada odborníků na muflony a já se ješte po 50letech praxe musím učit,co jsem ještě nevěděl.....
22.3.2015 10:27 vložil Josef Vyskočil
Přesně tak naprostý souhlas s p. Králem období kdy mufloni ve volnosti pendlují začíná 1.8 a končí 31.12 jinak se zdržují plus mínus na známých místech pokud tam je co žrát to je má zkušenost
Přesně tak naprostý souhlas s p. Králem období kdy mufloni ve volnosti pendlují začíná 1.8 a končí 31.12 jinak se zdržují plus mínus na známých místech pokud tam je co žrát to je má zkušenost
22.3.2015 10:03 vložil Daniel Kral
Pane Lengyel, tedˇ nemáte úplně pravdu.Stačí jižní svahy s trochou klidu a máte je tam skoro každý den. A 7 tis.ha mě nepřipadá,jako malý životní prostor!
Pane Lengyel, tedˇ nemáte úplně pravdu.Stačí jižní svahy s trochou klidu a máte je tam skoro každý den. A 7 tis.ha mě nepřipadá,jako malý životní prostor!
22.3.2015 09:48 vložil František
Chasee,já nepsal ze mi vadí obora,jen jsem se slušně zeptal odkud atd.,právě proto že tuhle problematiku neznám,myslel jsem že mě o muflonech něco ukážeš a poučíš co je při chovu dobře a špatně.Z jedné fotky se toho moc nedozvím.Mě to opravdu zajímá.Nevím proč bych se měl na něco dotazovat ČMMJ na nějaký audit když nejsem jejich členem, tomu nerozumím co tím myslíš?
Chasee,já nepsal ze mi vadí obora,jen jsem se slušně zeptal odkud atd.,právě proto že tuhle problematiku neznám,myslel jsem že mě o muflonech něco ukážeš a poučíš co je při chovu dobře a špatně.Z jedné fotky se toho moc nedozvím.Mě to opravdu zajímá.Nevím proč bych se měl na něco dotazovat ČMMJ na nějaký audit když nejsem jejich členem, tomu nerozumím co tím myslíš?
22.3.2015 09:22 vložil bohuslav šeda
A je to tu zase čejs nám ukázal super trofej berana a malost českého národa nezná mezí a proto sem spousta lidí přestalo dávat fotky trofeji to raději cvaknu kus bůčku a mám klid na to utáhneš kdejakého "vola":-)))
A je to tu zase čejs nám ukázal super trofej berana a malost českého národa nezná mezí a proto sem spousta lidí přestalo dávat fotky trofeji to raději cvaknu kus bůčku a mám klid na to utáhneš kdejakého "vola":-)))
22.3.2015 09:15 vložil Josef Vyskočil
To máte p.Lengyel sice pravdu nicméně své úseky v honitbě kde zdržují dodržují naprosto přesně a stačí když tam jsou den dva a je vymalováno pochopitelně pak jdou zase jinam.
To máte p.Lengyel sice pravdu nicméně své úseky v honitbě kde zdržují dodržují naprosto přesně a stačí když tam jsou den dva a je vymalováno pochopitelně pak jdou zase jinam.
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.