ZMRZLINA ŠTARNOV  |   NAFTA ŠTARNOV  |   VEJCE ŠTARNOV  |   MAKRELA ŠTARNOV  |   MYSLIVOST a LOVECTVÍ
15 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

odlov muflona v naší honitbě
odlov muflona v naší honitbě
vloženo: 4.9.2014 13:04
autor: Jiří Kejkrt

úlovky (svět)

Letošní říje - Maďarsko
Letošní říje - Maďarsko
vloženo: 3.10.2018 00:42
autor: Tomáš Kraus

trofeje

Nejsilnější jelen p.Váchala
Nejsilnější jelen p.Váchala
vloženo: 16.2.2017 08:57
autor: Děda z lesa

zvěř v přírodě

Ze říje
Ze říje
vloženo: 8.9.2014 21:46
autor: Svatopluk Šedivý

zbraně

První pokus
První pokus
vloženo: 19.4.2016 22:43
autor: Jiří Pavlovský

fotopast

okolo polnoci-to je jeho čas.....
okolo polnoci-to je jeho čas.....
vloženo: 10.12.2019 13:23
autor: pali1

myslivecké umění

Jestřáb na sametu
Jestřáb na sametu
vloženo: 16.2.2017 14:42
autor: Jiří Netík
Statistika
  • 236520 fotek (12 dnes)
  • 8132 videí (0 dnes)
  • 332 odkazů (0 dnes)
  • 9195 inzerátů (6 dnes)
  • 289 diskuzí (1 dnes)
  • 753001 komentářů fotek (17 dnes)
  • 12960 komentářů videí (0 dnes)
  • 3319337 hlasování fotek (133 dnes)
  • 56718 hlasování videí (3 dnes)
  • 38245 registrovaných uživatelů
    6 dnes nových, 25 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

Říje

vložil: Ladislav Straka
vloženo: 9.10.2014 20:43
zobrazeno: 6113x
hodnocení: 30 hlasů



Komentáře:

22.10.2014 21:38 vložil Ladislav Straka
Dobrý večer pane Dostále, potřeboval bych, abyste byl konkrétnější. Zmiňujete, že: "se zasazuje o tzv. čistotu myslivosti a sám to pak ne zcela naplňujete." - můžete mi dát příklad čím to nenaplňuji? Co se týče kategorie "Ostatní", tak se Vám to pokusím upřesnit ještě jednou a doufám, že budete více chápavější nežli třeba např. pan Novotný. Pokud dobře čtete, tak je pod kategorií ostatní napsáno: "fotografie s mysliveckou a loveckou tématikou, které nejsou vhodné do zařazení v ostatních kategoriích" - průběh výroby chleba, tam asi OPRAVDU nepatří - nemyslíte? A co se týče Vámi zmíněného: "To si musí zvážit každý sám. A to ostatní nechte na posouzení Admina,který za stránky zodpovídá" - tento Váš názor by se dal přirovnat k tomuto, (nyní to hodně zveličím) "Krást se nemá, ale pokud to nikdo nehlídá, tak proč toho nevyužít!" Stručně řečeno - využívat toho, že zde není někdo důsledný.....no nevím nevím. Dle mého názoru Admin ani zasáhnout nechce, protože kvůli těmto "žabomyším válkám" stoupá navštěvovanost a o to tu přeci jde... To jak jsou jeleni staří nebo kolik mají bodů se mi sem ani psát nechtělo - nemám náladu se s někým dohadovat, zda mu je o rok více či méně nebo že má méně bodů, prostě co jsem vyplnil, tak jsem vyplnil a jak jsem již zmiňoval fotografie obsahuje dvě trofeje. Prostě jsem to sem vkládal spíše kvůli vizuální prezentaci. A co se týče, Vámi zmiňovaného, pana Vršana, tak s Vámi plně souhlasím, pan Vršan je jeden z mála, který má můj velký obdiv - co pro myslivost dělá :o). Přeji Vám hezký zbytek večera, Lovu Lesu Zdar
21.10.2014 16:16 vložil Jiří Krupička
Lovu zdar! Pane Straka, dle mého názoru máte fotorgafii povedenou a správně umístěnou. Každopádně já jsem moc rád, že jste ji vložil a přispěl tím myslivosti podstatně více, než řada jiných komentátorů.
21.10.2014 11:47 vložil Ladislav Straka
Vážený pane Dostále, abych se Vám přiznal, tak jsem od Vás nějaký komentář již očekával, každopádně jsem si myslel, že budete rychlejší. :o). Jen mě od Vás trochu mrzí, že by jste si mě možná ani nevšímal, kdybych se s Vámi nedohadoval u již zmíněné fotografie: http://www.myslivost-lovectvi.cz/fotografie/ostatni:12/167266/
21.10.2014 11:33 vložil Ladislav Straka
Vážený pane Dostále, já se za to, co Vy zmiňujete, určitě nepovažuji. Je to Vaš a možná i spousty jiných názor - každopádně ho Vám ani ostatním nezazlívám. Na tomto webu se již mnoho nerozepisuji, protože..... Základní údaje, jak Vy zmiňujete, se u této fotografie špatně vyplňují, jelikož jsou zveřejněny dvě trofeje. Kolega, který lovil chvíli přede mnou, bohužel oddělil trofej od těla.... O průběhu lovu jsem se podělil jen s těmi, kteří mi jsou blízcí. Pokud by jste četl mé komentáře důkladně, tak spíše upozorňuji na to, co sem na tento web nepatří nebo když někdo, dle vložené fotografie "špekuluje". Co se týče zařazení fotografie do kategorie, tak jsem váhal mezi "úlovkovou a trofejovou" a zvolil jsem jak jsem zvolil. PS: Tento Váš komentář si dokáži spojit s komunikací (mou a Vaší) ohledně fotografie: http://www.myslivost-lovectvi.cz/fotografie/ostatni:12/167266/ Lovu Lesu zdar
16.10.2014 09:51 vložil Standa Kysela
Lovu zdar!
12.10.2014 23:00 vložil Jan Horáček
Naprostý souhlas s druhou a třetí větou Eurohorna.
11.10.2014 19:40 vložil Lubomír Černý
Jinak samozřejmě přeji Lovu zdar.
11.10.2014 19:39 vložil Lubomír Černý
Už se narad zapojuji do podobných diskusí,ale kolega Horáček to popsal úplně přesně.Pokud bude naše generace nemístně tolerantní,v jaké formě budou tradice dodržovat naše děti a jejich děti?
11.10.2014 18:24 vložil Jan Horáček
Dovolím si malou polemiku s názorem Jiřího Šroma ze dne 10.10. Mám opačný názor. Tolerance a shovívavost na místě není. Snad jen u začátečníků ano. Většina myslivců tvrdí, jak je myslivost ušlechtilý koníček, jaké má zvyky, tradice, specifickou mluvu, jaké pocty se dávají ulevené zvěři, apod. A jaká je skutečnost? V řadě případů vidíme fotky veškeré myslivecké etice odporující a v doprovodných textech hlouposti k neuvěření, bez známek myslivecké oduševnělosti a mysliveckého vyjadřování. K tomu nelze být tolerantní, ani shovívavý, protože by se tyto stránky časem staly ostudou myslivosti. Názory zkušených a znalých zmizely proto, že tito lidé rychle zjistili že diskuse zde vedené jsou marné. Zůstávají jen ti s hroší kůží. Proti převaze všech možných "takymyslivců" a novodobých předělávačů myslivosti je to však marný boj. Minulou neděli jsem na MKP chvíli seděl u stolu s rozhodčímí a chovaleteli. Bylo zajímavé naslouchat odborníkům. Jeden ze starších rozhodčích ale mj. taky řekl, že půjde-li to takhle dál, bude do deseti let po tradiční myslivosti. Myslivosti zdar.
11.10.2014 01:01 vložil jiří petrželka
Lovu zdar! Pánové neberte se tak vážně...
10.10.2014 21:27 vložil Milan Janovský
Žabomyší válka?
10.10.2014 21:08 vložil Ladislav Straka
Pro pana Novotného:7.7.2014 20:28 vložil Ladislav Straka Lovu zdar Jakube, v prvním komentáři je vidět, že se tu někteří těší na poučování a "zbytečné rýpání" za každou cenu a mnohdy se nechají unést! Tady se přesně ukázalo pořekadlo "Dvakrát měř a jednou řež" :o) http://www.myslivost-lovectvi.cz/fotografie/ulovky-cr-sr:3/163148/
10.10.2014 20:51 vložil Ladislav Straka
Pro pana Novotného:21.10.2013 11:58 vložil Ladislav Straka Lovu Zdar! Pokud dobře vidím, tak má na levém očníku "mini" výsadu - je tomu tak? Kolik měl u sebe holé? http://www.myslivost-lovectvi.cz/fotografie/ulovky-cr-sr/139648/
10.10.2014 19:55 vložil Václav Boxan
Lovu zdar!
10.10.2014 19:51 vložil František Mlčoch
Lovu Zdar!
10.10.2014 19:32 vložil Jiří Šrom
oprava ( aneb jak se dá pěkně zmastit úvod k příspěvku) Použiji již jednou vložený svůj příspěvek ze sekce: "zvěř v zajetí ze dne 3.10.2014 13:38"
10.10.2014 19:30 vložil Jiří Šrom
Použoji již jedno vložený svůj příspěvek ze sekce: "zvšř v zajetí ze dne 3.10.2014 13:38"... Vidím to asi tak, čím více rejpalů a netykavek, tím méně fotek na tomto fóru. Zmizí tak jako zmizely popisy a názory zkušených a znalých v diskuzních příspěvcích. Pokud to tak půjde dál, za chvíli nebude proč tyto stránky navštěvovat. Vyzývám k větší toleranci a shovívavosti. Občas je třeba zauvažovat, proč, s jakým cílem a kdo příspěvek či fotografii vkládá, předtím , než vyřkneme mnohdy povrchní odsouzení. Nazýváme se "Myslivci", což je od slova myslit. Mysleme tedy občas, prosím.
10.10.2014 19:27 vložil Pavel Štěrba
Asi to každý podá jak umí.... Zrovna tak to i někteří chápou, těch je mi ovšem víc líto....
10.10.2014 19:26 vložil Jaroslav Novotný
Pane Strako,co si o mě myslíte,to je mi absolutně u pr..le a máte pravdu,že ten záporný hlas byl reakcí na Vaše komentáře u fotek(a nejen u mých).Kladný ohlas ani příspěvek jsem zde od Vás nikde nenašel.U žádné fotky.Připadá mi to,jako by jste si byl sám sebou tak jistý,že se Vám nemůže nic stát a že jste nelepší.V tom případě by byl každý druhý velký blbec,nebo jak tomu mám rozumět???????Vaše suverenita asi nezná mezí!!!!
10.10.2014 19:23 vložil Ladislav Straka
Vážený pane Štěrbo, já nemám nic proti tomu, když někdo někomu šlápne na bebíčko! Jde mi spíše o to, jak to formuluje. Kritika jde přeci podat pozitivní formou, třeba například upozorněním..... A to jsem vždy oceňoval třeba např. na Jirkovi Němcovi.....
10.10.2014 19:02 vložil Pavel Štěrba
No pane Strako, použiji Váš slovník - je smutné že se na těchto stránkách už nedokážeme shodnout ani na tom, jakou barvu má mít hovno. Nevím v čem vidíte pravdu pana Knapa. Jirka ještě nic nenapsal, a přesto ho sem hned někdo tahá. Podle Vás pravda, podle mne rejpání. A to že se někdo hned ozve aby se ho zastal, si klidně považujte za líbání prdele, já to považuji za kamarádství. Ono to není poprvé, co si tu někdo bez důvodu vzal do huby jméno Lengyel. Jenže někomu občas stačí zhrzená ješitnost k tomu, aby se hned ozval. Holt tu Jirka občas někomu šlápne na bebíčko. No a co? To je ta společnost tak v prdeli, aby byla kritika od starších jen k nasrání? Ale je to Vaše fotka, tak si pište co chcete. Toliko můj názor. Ještě jednou Lovu zdar.
10.10.2014 18:01 vložil Milan Janovský
Zcela "vyjímečně" musím s p.Strakou souhlasit že zde mnoho lidí čeká na nějaký názor a pak se přidá ale svůj názor jako první nepřidá a pokud ano tak pod smyšleným jménem.
10.10.2014 17:48 vložil Ladislav Straka
Dobrý den všem, děkuji Vám za příspěvky, obzvláště pak panu Novotnému Jaroslavovi za jeho záporný hlas - chápu, že jsem ho rozhořčil mými komentáři k jeho, dle mého názoru, nehodícím se fotkám na tento web (traktůrky - hodící se spíše na web kutilství, pokrmy + pečení + vaření - hodící se spíše na web o vaření). Velice mě těší, že mi tímto projevem dokázal, to co si o něm myslím, ještě jednou Vám pane Novotný moc děkuji! Od srdce Vám přeji, aby se Vám Vaše duševno ještě více "nekazilo". Komentáři pana Knapa se vůbec nedivím, protože má tak trochu pravdu. Pan Lengyel je Myslivec s velkým "M", to nezpochybňuji, ovšem kritiku, dle mého názoru, neumí správně formulovat.....a dost často slovíčkaří. Na tomto webu je bohužel spousty "líbačů prdelí" (promiňte mi, prosím Vás, tento výraz, ale je to dosti výstižné), kteří zde čekají až někdo napíše nějaký názor, a pak se začnou přidávat... Přeji Vám mnoho mysliveckých zážitků, pozitivní náladu, ..... Lovu Lesu Zdar
10.10.2014 16:16 vložil Jiří Šrom
Lovu zdar!
10.10.2014 15:22 vložil Jiří Lengyel,starší
Abych nezapomněl,hezká fotka, přeji Lovu zdar!
10.10.2014 15:19 vložil Jiří Lengyel,starší
Pane Knap,musím Vás zklamat,žádná kritika jen pochvala,sám mám takový.Ale Vy patříte Bohužel k lidem ,kteří musí hrotit sitaci,a domníváte se,že jste vtipný,kdo se Vás o Váš komentář prosil?..A těm vypuzeným,nevím o nikom,fotografií je zde denně řada,ale všechny jak se sluší a patří,no a s těmi zastánci je to tak,že nejsem jedinný Chvála Bohu,že jen na místo přání lovu zdar a jen tak dál si dovolí mít svůj názor a to se zde nenosí.....
10.10.2014 13:21 vložil Bořivoj Holínek
Lovu zdar oběma.
10.10.2014 12:01 vložil David Hruška
LOVU ZDAR!
10.10.2014 10:49 vložil Vlastimil Pavlíček
Přeji lovu zdar !!!
10.10.2014 10:15 vložil Libor Knap
Dovolte mi abych se zasmál,ten pán odsud vypudil spoustu lidí kteří si sem dovolili dát fotku úlovku. On a jeho ochránci se hned na každého sesypou jak vosy.

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.