Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17236)
- úlovky (svět) (2159)
- trofeje (4695)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42969) (1 dnes)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39066)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13510)
- zbraně (2567)
- lidé (4660)
- fotopast (15491)
- myslivecké umění (4825)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7007)
- ptactvo v přírodě (20003) (1 dnes)
- hmyz v přírodě (7015)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15512)
- myslivecké stavby (3925)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24445) (1 dnes)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Říje 2016
vloženo: 25.10.2016 11:35
autor: Zdeněk Němejc
úlovky (svět)
Puszta vydala princa. 6 r. 147,2b
vloženo: 14.7.2020 19:46
autor: hubertushk
trofeje
moje tvorba
vloženo: 9.4.2013 12:53
autor: Miloslav Šlapanský
zvěř v přírodě
líška a bažant
vloženo: 26.3.2017 22:06
autor: Rastislav Rejko
zbraně
Nůž
vloženo: 26.1.2013 12:11
autor: Karel Obrtál
fotopast
Náš král
vloženo: 16.3.2018 19:58
autor: Petr Hruška
myslivecké umění
diana
vloženo: 23.4.2018 12:05
autor: Ondřej Trlifaj
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Kachní hon - Ponětovický rybník.
Na prvním letošním honu bylo uloveno 68 ks.kachen.vložil: Václav Karmazín
vloženo: 1.9.2013 22:09
zobrazeno: 5735x
hodnocení: 15 hlasů
vloženo: 1.9.2013 22:09
zobrazeno: 5735x
hodnocení: 15 hlasů
Komentáře:
5.9.2013 23:37 vložil Jan Z.
Donaťaku, škoda, že tě nevzali na platné. Ty nemáš s českou myslivostí nic společného. Lovu zdar, pěkný výřad.
Donaťaku, škoda, že tě nevzali na platné. Ty nemáš s českou myslivostí nic společného. Lovu zdar, pěkný výřad.
3.9.2013 12:26 vložil Pavel Štěrba
Daniely, pokud kachny nelítaly, tak to byla jen chyba hospodáře, a pravděpodobně jeho neznalosti biologie, že nenaplánoval hon na dobu, kdy budou kachny přepeřené. Kachna totiž přepeřuje v 90 a 120 dnech a trvá to týden. V tomto období prostě nelítá, a pokud se na ně uspořádá lov, tak je to prostě pro ostudu. Všechno se musí umět a dělat s rozmyslem. A to že se tam nedodržovali pravidla bezpečnosti, je zase jen na vedoucím lovu, že si neudržel pořádek. To je o lidech, ne o způsobu lovu. Postřelit tě můžou na naháňce, na honu na zajíce, nebo i na tom tahu na dvounohé kočky:):)
Daniely, pokud kachny nelítaly, tak to byla jen chyba hospodáře, a pravděpodobně jeho neznalosti biologie, že nenaplánoval hon na dobu, kdy budou kachny přepeřené. Kachna totiž přepeřuje v 90 a 120 dnech a trvá to týden. V tomto období prostě nelítá, a pokud se na ně uspořádá lov, tak je to prostě pro ostudu. Všechno se musí umět a dělat s rozmyslem. A to že se tam nedodržovali pravidla bezpečnosti, je zase jen na vedoucím lovu, že si neudržel pořádek. To je o lidech, ne o způsobu lovu. Postřelit tě můžou na naháňce, na honu na zajíce, nebo i na tom tahu na dvounohé kočky:):)
3.9.2013 07:07 vložil Jiří Olejník
Diskuze se rozvinula. Díky za vyčerpávající odpovědi. Filozofií souhlasím s D. Donaťákem, podle znění předpisů upravujících lov drobné zvěře, tedy také divokých kachen, musím dát za pravdu dalším diskutujícím. Díky, myslivosti a lovu zdar!
Diskuze se rozvinula. Díky za vyčerpávající odpovědi. Filozofií souhlasím s D. Donaťákem, podle znění předpisů upravujících lov drobné zvěře, tedy také divokých kachen, musím dát za pravdu dalším diskutujícím. Díky, myslivosti a lovu zdar!
2.9.2013 22:30 vložil Jaromír Kugel
Na tahu lze též úspěšně lovit nejen kachny, ale i kočky, zvláště pak ty dvounohé. Jen je třeba je nakonec místo zastřelení zapíchnout...
Na tahu lze též úspěšně lovit nejen kachny, ale i kočky, zvláště pak ty dvounohé. Jen je třeba je nakonec místo zastřelení zapíchnout...
2.9.2013 21:29 vložil Daniel Donaťák
Vážený kolego,páru takových "masařských akcí" ,nebo jak vy tomu říkáte, "honu na kachny" jsem se už za svůj život zůčastnil. Tak zaprvé,kachny většinou moc nelítaly a když už,tak těsně nad vodou,popřípadě se na vodu hned vracely. Takže vyhánění z rákosu,ať už na loďkách, nebo psy,bylo nutné. Toto já osobně nepovažuji za lov ! To bylo ale většinou to nejmenší, co mi vadilo. Horší už byla střelba,nad hladinou,popřípadě na hladinu. Což bylo pravidelné na každé akci, ať už to bylo na východě,nebo západě republiky. O tom,že jsem byl s kamarádem na takovém "lovu" postřelen,se raději ani nezmiňuji. Jinak pocházím z kraje republiky,kde se kačeny vždy lovívaly,ale jen způsobem, společného lovu "na tahu",což pro mne mělo a má, opravdové kouzlo lovu. Tyto "masařské" akce nevyhledávám a skoro se jich nezůčastňuji. To už asfaltový holub na střelnici,je pro mne větším zážitkem,než neopeřená,vykrmená kačena,kroužící nad vodní hladinou.
Vážený kolego,páru takových "masařských akcí" ,nebo jak vy tomu říkáte, "honu na kachny" jsem se už za svůj život zůčastnil. Tak zaprvé,kachny většinou moc nelítaly a když už,tak těsně nad vodou,popřípadě se na vodu hned vracely. Takže vyhánění z rákosu,ať už na loďkách, nebo psy,bylo nutné. Toto já osobně nepovažuji za lov ! To bylo ale většinou to nejmenší, co mi vadilo. Horší už byla střelba,nad hladinou,popřípadě na hladinu. Což bylo pravidelné na každé akci, ať už to bylo na východě,nebo západě republiky. O tom,že jsem byl s kamarádem na takovém "lovu" postřelen,se raději ani nezmiňuji. Jinak pocházím z kraje republiky,kde se kačeny vždy lovívaly,ale jen způsobem, společného lovu "na tahu",což pro mne mělo a má, opravdové kouzlo lovu. Tyto "masařské" akce nevyhledávám a skoro se jich nezůčastňuji. To už asfaltový holub na střelnici,je pro mne větším zážitkem,než neopeřená,vykrmená kačena,kroužící nad vodní hladinou.
2.9.2013 21:02 vložil Martin Schneider
Ač většinou nechávám rejpaly bez komentáře, tak tohle mi nedalo a musel jsem se přihlásit. Pane Donaťáku, tak na nic takového ("hony na kachny") nelezte, když se Vám to nelíbí a tady taky dejte kolegům pokoj. Já na ně taky nechodím (možnosti mám), ale nikomu to nehodlám zošklivovat.
Ač většinou nechávám rejpaly bez komentáře, tak tohle mi nedalo a musel jsem se přihlásit. Pane Donaťáku, tak na nic takového ("hony na kachny") nelezte, když se Vám to nelíbí a tady taky dejte kolegům pokoj. Já na ně taky nechodím (možnosti mám), ale nikomu to nehodlám zošklivovat.
2.9.2013 17:39 vložil Mil.Šimek
Zákon zná pojem společný lov, pouze jeho prováděcí vyhláška upravuje specifický způsob společného lovu na tahu. V § 45 odst. 1. písm. v) zákona o myslivosti je jednoznačně uveden společný lov, kde je zmíněna i kachna divoká. To, že následně prováděcí vyhláška upravuje specifický způsob lovu (na tahu) neznamená, že jsou automaticky zákonem zakázané všechny způsoby společného lovu kachen (např. obstavená leč). V zákoně to není uveden přímo (vysloveně) ani to nelze nepřímo dovodit. Děkuji již stačilo, Vaše argumenty již znám.
Zákon zná pojem společný lov, pouze jeho prováděcí vyhláška upravuje specifický způsob společného lovu na tahu. V § 45 odst. 1. písm. v) zákona o myslivosti je jednoznačně uveden společný lov, kde je zmíněna i kachna divoká. To, že následně prováděcí vyhláška upravuje specifický způsob lovu (na tahu) neznamená, že jsou automaticky zákonem zakázané všechny způsoby společného lovu kachen (např. obstavená leč). V zákoně to není uveden přímo (vysloveně) ani to nelze nepřímo dovodit. Děkuji již stačilo, Vaše argumenty již znám.
2.9.2013 17:23 vložil Milan Flora
Strycu,Lovu Zdar, dobrý výřad kachen...1***
Strycu,Lovu Zdar, dobrý výřad kachen...1***
2.9.2013 16:19 vložil Daniel Donaťák
M.Šimek -promiň,ale znovu se ukázalo typický české uvažování. "Co není vyloženě zakázáno,je povoleno". Tak ještě jednou. Zákon žáden "hon na kachny" nezná a nikdy neznal. Zákon zná,tedy v případě kachny,husy atd. jen "SPOLEČNÝ LOV NA TAHU". A tak to bylo odjakživa. Ještě jednou ???
M.Šimek -promiň,ale znovu se ukázalo typický české uvažování. "Co není vyloženě zakázáno,je povoleno". Tak ještě jednou. Zákon žáden "hon na kachny" nezná a nikdy neznal. Zákon zná,tedy v případě kachny,husy atd. jen "SPOLEČNÝ LOV NA TAHU". A tak to bylo odjakživa. Ještě jednou ???
2.9.2013 16:13 vložil Pavel Štěrba
Ono kritizovat polodivoký chov kachen, nebo bažantů je stejné, jako kritizovat chov spárkaté v oborách. Tam je zvěř zavřená celoročně, možnost úniku téměř nulová, a lov mnohem snazší než ve volnosti. Netvrdím že v každé oboře, to je ale na další diskuzi. Cíl je u obou chovů v podstatě stejný, vykrmit, ulovit, zužitkovat. S tím rozdílem, že ty kachny mají alespoň tu možnost úniku. Netvrdím, že jsem z tohoto stavu kdoví jak nadšený, raději si střelím 1 kachnu na tahu, než 10 na společném lovu, ale pokud v přírodě nechcete mít jen dravce, tak to prostě v dnešní době jinak nejde.
Ono kritizovat polodivoký chov kachen, nebo bažantů je stejné, jako kritizovat chov spárkaté v oborách. Tam je zvěř zavřená celoročně, možnost úniku téměř nulová, a lov mnohem snazší než ve volnosti. Netvrdím že v každé oboře, to je ale na další diskuzi. Cíl je u obou chovů v podstatě stejný, vykrmit, ulovit, zužitkovat. S tím rozdílem, že ty kachny mají alespoň tu možnost úniku. Netvrdím, že jsem z tohoto stavu kdoví jak nadšený, raději si střelím 1 kachnu na tahu, než 10 na společném lovu, ale pokud v přírodě nechcete mít jen dravce, tak to prostě v dnešní době jinak nejde.
2.9.2013 15:24 vložil Mil.Šimek
A on zná zákon nějaký pojem hon na bažanta nebo hon na zajíce?. Nezná. Zná pouze společný lov a rozlišuje ho podle druhu zvěře. Napiště mi prosím číslo paragrafu zákona o myslivosti, který zakazuje lovit kachnu na společném lovu, jak popisujete. To, že je zákonem upraven specifický způsob lovu ještě neznamená, že jsou automaticky vyloučeny ostatní způsoby lovu. Pokud při lovu vyplaším jakoukoli zvěř, tak tím rozhodně zákon neporušiji!
A on zná zákon nějaký pojem hon na bažanta nebo hon na zajíce?. Nezná. Zná pouze společný lov a rozlišuje ho podle druhu zvěře. Napiště mi prosím číslo paragrafu zákona o myslivosti, který zakazuje lovit kachnu na společném lovu, jak popisujete. To, že je zákonem upraven specifický způsob lovu ještě neznamená, že jsou automaticky vyloučeny ostatní způsoby lovu. Pokud při lovu vyplaším jakoukoli zvěř, tak tím rozhodně zákon neporušiji!
2.9.2013 15:03 vložil Daniel Donaťák
Společným lovem dle zákona je lov "na tahu". Žádný "hon na kachny". A popis lovu na kachny,tedy "plašením" který uvádíš,je tedy protizákonný.
Společným lovem dle zákona je lov "na tahu". Žádný "hon na kachny". A popis lovu na kachny,tedy "plašením" který uvádíš,je tedy protizákonný.
2.9.2013 14:59 vložil Daniel Donaťák
Zákon pojem "hon" na kachny nezná a nikdy neznal. Vždy se lovila a směla lovit kachna jen na tahu. Odstavec předpisu 245/2002 Vyhláška Ministerstva zemědělství č. 245/2002 Sb., o době lovu jednotlivých druhů zvěřě a o bližších podmínkách provádění lovu § 3 § 3 Bližší podmínky provádění lovu (1) Na stejném honebním pozemku lze lovit zajíce polního pouze jedenkrát v roce a bažanta obecného pouze dvakrát v roce. Omezení se nevztahuje na lov zajíce polního a bažanta obecného loveckými dravci a na lov bažanta obecného v bažantnicích [§ 2 písm. k) zákona]. (2) Společným lovem "na tahu" lze lovit a) husu běločelou, husu polní a husu velkou pouze 3 dny v týdnu, a to ve středu, v sobotu a v neděli, b) kachnu divokou, lysku černou, poláka chocholačku a poláka velkého pouze 2 dny v týdnu, a to ve středu a v sobotu.
Zákon pojem "hon" na kachny nezná a nikdy neznal. Vždy se lovila a směla lovit kachna jen na tahu. Odstavec předpisu 245/2002 Vyhláška Ministerstva zemědělství č. 245/2002 Sb., o době lovu jednotlivých druhů zvěřě a o bližších podmínkách provádění lovu § 3 § 3 Bližší podmínky provádění lovu (1) Na stejném honebním pozemku lze lovit zajíce polního pouze jedenkrát v roce a bažanta obecného pouze dvakrát v roce. Omezení se nevztahuje na lov zajíce polního a bažanta obecného loveckými dravci a na lov bažanta obecného v bažantnicích [§ 2 písm. k) zákona]. (2) Společným lovem "na tahu" lze lovit a) husu běločelou, husu polní a husu velkou pouze 3 dny v týdnu, a to ve středu, v sobotu a v neděli, b) kachnu divokou, lysku černou, poláka chocholačku a poláka velkého pouze 2 dny v týdnu, a to ve středu a v sobotu.
2.9.2013 14:47 vložil Mil.Šimek
Tak přeci použuji jiné způsoby provedení společného lovu (např. obstavenou leč), kdy rybník s přilehlým rákosím bude tvořit střelci obstavenou leč, do které pustím psy nebo podle podmínek i honce. I ploužením si to lze představit, kdy leč bude končit třeba na břehu řeky. Pokud je pro Vás zavádějící pojem "hon" na kachny, tak si ho nahraďte slovem společný lov na kachny. Prostě způsob provedení společného lovu přizpůsobím druhu lovené zvěře.
Tak přeci použuji jiné způsoby provedení společného lovu (např. obstavenou leč), kdy rybník s přilehlým rákosím bude tvořit střelci obstavenou leč, do které pustím psy nebo podle podmínek i honce. I ploužením si to lze představit, kdy leč bude končit třeba na břehu řeky. Pokud je pro Vás zavádějící pojem "hon" na kachny, tak si ho nahraďte slovem společný lov na kachny. Prostě způsob provedení společného lovu přizpůsobím druhu lovené zvěře.
2.9.2013 14:28 vložil Milan Ječný
Václave,lovu zdar.Tam kde mají rybníky a vyskytují se nich kachny se uskutečňují kachní hony,nejen u nás,ale po celé republice a jestli to někdo neví,tak má smůlu.
Václave,lovu zdar.Tam kde mají rybníky a vyskytují se nich kachny se uskutečňují kachní hony,nejen u nás,ale po celé republice a jestli to někdo neví,tak má smůlu.
2.9.2013 14:18 vložil Daniel Donaťák
Problém vidím v proveditelnosti tohoto lovu. U např.bažanta,zajíce má svůj lov nějaký postup,popř.řád. (Např.kruhová leč atd.) Jak je tedy "hon" proveditelný u kačeny ???Nezlobte se na mně,ale toto jsou opravdu novodobá jatka,ať už se na to díváte jak chcete. Musíme něco vychovat,aby jsme si potom mohli do toho střelit. Tady se nedá hovořit o "lovu",jelikož tuto zvěř nám nedala matka příroda. To je stejné,jako když si doma v chlívku vychováte prasátko a pak ho střelíte do palice.
Problém vidím v proveditelnosti tohoto lovu. U např.bažanta,zajíce má svůj lov nějaký postup,popř.řád. (Např.kruhová leč atd.) Jak je tedy "hon" proveditelný u kačeny ???Nezlobte se na mně,ale toto jsou opravdu novodobá jatka,ať už se na to díváte jak chcete. Musíme něco vychovat,aby jsme si potom mohli do toho střelit. Tady se nedá hovořit o "lovu",jelikož tuto zvěř nám nedala matka příroda. To je stejné,jako když si doma v chlívku vychováte prasátko a pak ho střelíte do palice.
2.9.2013 13:43 vložil Václav Karmazín
Krátce k níže uvedeným příspěvkům.Skutečnost je přesně taková,jak ji popisuje pan Pavel Štěrba.Za mne vysvětlil vše, na co se dotazujete.Byl na těchto stránkách dříve než já.Tímto panu Štěrbovi děkuji.Panu Donaťákovi, nekritizujte,když o tom nic nevíte. O jatka se v žádném případě nejedná.Koncem dubna jsme nakoupili 200 ks třítýdenních kachen dvakrát očkovaných proti botulismu. Včera jsme jich včetně divokých ( těch je na vodě cca 100 ks) 68 ulovili.
Krátce k níže uvedeným příspěvkům.Skutečnost je přesně taková,jak ji popisuje pan Pavel Štěrba.Za mne vysvětlil vše, na co se dotazujete.Byl na těchto stránkách dříve než já.Tímto panu Štěrbovi děkuji.Panu Donaťákovi, nekritizujte,když o tom nic nevíte. O jatka se v žádném případě nejedná.Koncem dubna jsme nakoupili 200 ks třítýdenních kachen dvakrát očkovaných proti botulismu. Včera jsme jich včetně divokých ( těch je na vodě cca 100 ks) 68 ulovili.
2.9.2013 13:41 vložil Mil.Šimek
Co je společný lov na drobnou zvěř je snad jasný. Jestli je to na bažanta, zajíce nebo kachnu je jedno, pouze se tím může lišit způsob jeho provedení. Nevím v čem hledáte problém.
Co je společný lov na drobnou zvěř je snad jasný. Jestli je to na bažanta, zajíce nebo kachnu je jedno, pouze se tím může lišit způsob jeho provedení. Nevím v čem hledáte problém.
2.9.2013 13:14 vložil Daniel Donaťák
M.Šimek-("Při lovu kachen na tahu se loví kachny, které ve večerních nebo ranních hodinách přelétávají (přetahují) mezi jednotlivými vodními plochami, na pastevní plochy nebo se z nich vracejí, nebo létají nad vodními plochami a jejich bezprostředním okolím, aniž byly vyrušeny (zvednuty) z vodní hladiny nebo krytin osobami nebo loveckými psy".) Toto je řeč o lovu na "tahu",ale rád bych si přečetl definici o "honu" na kachny.
M.Šimek-("Při lovu kachen na tahu se loví kachny, které ve večerních nebo ranních hodinách přelétávají (přetahují) mezi jednotlivými vodními plochami, na pastevní plochy nebo se z nich vracejí, nebo létají nad vodními plochami a jejich bezprostředním okolím, aniž byly vyrušeny (zvednuty) z vodní hladiny nebo krytin osobami nebo loveckými psy".) Toto je řeč o lovu na "tahu",ale rád bych si přečetl definici o "honu" na kachny.
2.9.2013 12:56 vložil Pavel Štěrba
Ohledně chovu polodivokých kachen, se nejedná o žádné jatky, je to jen důsledek civilizační tlaku na přírodu. Divoká kachna dnes téměř vymizela vinou botulizmu, introdukovaného norka amerického, atd. Slovitelnost na těchto honech je max 60%, zbylých 40% jsou právě ty kachny které se loví na tahu, protože značná část jich po druhém přepeření přelétne na řeky. Náklady na jednu kachnu jsou cca 70 kč, včetně těch neulovených. Nebýt polodivokých chovů, tak dnes vidíte březňačku lada u Karlova mostu a ještě s kdoví čím skříženou. Takže klidně si suďte. Jinak co se týče legislativy, je to tak jak napsali pánové Šimek a Fic
Ohledně chovu polodivokých kachen, se nejedná o žádné jatky, je to jen důsledek civilizační tlaku na přírodu. Divoká kachna dnes téměř vymizela vinou botulizmu, introdukovaného norka amerického, atd. Slovitelnost na těchto honech je max 60%, zbylých 40% jsou právě ty kachny které se loví na tahu, protože značná část jich po druhém přepeření přelétne na řeky. Náklady na jednu kachnu jsou cca 70 kč, včetně těch neulovených. Nebýt polodivokých chovů, tak dnes vidíte březňačku lada u Karlova mostu a ještě s kdoví čím skříženou. Takže klidně si suďte. Jinak co se týče legislativy, je to tak jak napsali pánové Šimek a Fic
2.9.2013 11:31 vložil Mil.Šimek
"Při lovu kachen na tahu se loví kachny, které ve večerních nebo ranních hodinách přelétávají (přetahují) mezi jednotlivými vodními plochami, na pastevní plochy nebo se z nich vracejí, nebo létají nad vodními plochami a jejich bezprostředním okolím, aniž byly vyrušeny (zvednuty) z vodní hladiny nebo krytin osobami nebo loveckými psy". Toť citace z mysliveckého řádu a předpokládám, že většina myslivců to tak i chápe. Pak můžeme mít,ale poměrně častý případ, kdy vodni hladina (řeka, rybník) je samostatnou lečí nebo součást leče nebo kachny jen přelétávají v místě, kde probíhá společný hon na drobnou zvěř a za dodržení zákoných podmínek můžeme normálně lovit. A nemusí se jednat ani o žádná jatka nebo o vypuštěné kachny.
"Při lovu kachen na tahu se loví kachny, které ve večerních nebo ranních hodinách přelétávají (přetahují) mezi jednotlivými vodními plochami, na pastevní plochy nebo se z nich vracejí, nebo létají nad vodními plochami a jejich bezprostředním okolím, aniž byly vyrušeny (zvednuty) z vodní hladiny nebo krytin osobami nebo loveckými psy". Toť citace z mysliveckého řádu a předpokládám, že většina myslivců to tak i chápe. Pak můžeme mít,ale poměrně častý případ, kdy vodni hladina (řeka, rybník) je samostatnou lečí nebo součást leče nebo kachny jen přelétávají v místě, kde probíhá společný hon na drobnou zvěř a za dodržení zákoných podmínek můžeme normálně lovit. A nemusí se jednat ani o žádná jatka nebo o vypuštěné kachny.
2.9.2013 10:47 vložil Daniel Donaťák
To by mne tedy taky zajímalo,jak se dá kachna jinak lovit,když né jen na tahu ??? Nevím,jestli myslivecká terminologie zná pojem "kachní hon". Něco jiného je to u bažanta a zajíce,kteří se pohybují po pevnině,takže tam výrazu "hon" je možno porozumět. Tkzv. "kachní hony" není nic jiného,než postřílet to,co jsem si vychoval,takže v jistém slova smyslu,jen obyčejné jatka.
To by mne tedy taky zajímalo,jak se dá kachna jinak lovit,když né jen na tahu ??? Nevím,jestli myslivecká terminologie zná pojem "kachní hon". Něco jiného je to u bažanta a zajíce,kteří se pohybují po pevnině,takže tam výrazu "hon" je možno porozumět. Tkzv. "kachní hony" není nic jiného,než postřílet to,co jsem si vychoval,takže v jistém slova smyslu,jen obyčejné jatka.
2.9.2013 10:43 vložil Jakub Fic
Pokud je hon hlášený na Magistrátu města, může být kterýkoliv den v týdnu, v době lovu ;)
Pokud je hon hlášený na Magistrátu města, může být kterýkoliv den v týdnu, v době lovu ;)
2.9.2013 10:11 vložil Mil.Šimek
Tak snad pokud se nejedná o tah, tak lze lovit kachnu třeba i v pondělí, pokud to je řádně naplánováno. Středa a sobota je zákonem stanovená pouze na lov na tahu.
Tak snad pokud se nejedná o tah, tak lze lovit kachnu třeba i v pondělí, pokud to je řádně naplánováno. Středa a sobota je zákonem stanovená pouze na lov na tahu.
2.9.2013 10:08 vložil Jiří Olejník
*....pardon, neporušili.
*....pardon, neporušili.
2.9.2013 09:57 vložil Jiří Olejník
Lovu zdar! Tady potřebuju vysvětlení. Kachna se loví středa, sobota. Jak je možné, že jste měli společný lov na kachny v neděli 1.9. a neporučili jste platné předpisy?
Lovu zdar! Tady potřebuju vysvětlení. Kachna se loví středa, sobota. Jak je možné, že jste měli společný lov na kachny v neděli 1.9. a neporučili jste platné předpisy?
2.9.2013 08:49 vložil René Hlaváč
Lovu Zdar!
Lovu Zdar!
2.9.2013 08:24 vložil Lubomír Prokeš
Lovu zdar!!!! 1****
Lovu zdar!!!! 1****
2.9.2013 07:31 vložil Jaroslav Vlosovský
lovu zdar...dobrý začátek
lovu zdar...dobrý začátek
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.