Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17236)
- úlovky (svět) (2160)
- trofeje (4696) (1 dnes)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42969)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39075) (2 dnes)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13512)
- zbraně (2567)
- lidé (4662)
- fotopast (15500) (3 dnes)
- myslivecké umění (4827)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7009)
- ptactvo v přírodě (20007)
- hmyz v přírodě (7015)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15512)
- myslivecké stavby (3925)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24449) (1 dnes)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
1.
vloženo: 2.4.2018 09:45
autor: Milan Severa
úlovky (svět)
Losy z Kamčatky
vloženo: 24.3.2013 06:32
autor: mirojevo
trofeje
Trofej jelena z úlovků
vloženo: 24.11.2016 13:52
autor: Ondřej Tomek
zvěř v přírodě
Liška
vloženo: 9.2.2018 06:05
autor: Josef Vršan
zbraně
V dílně...
vloženo: 20.1.2016 08:25
autor: jirka krbeček
fotopast
...
vloženo: 24.5.2020 14:54
autor: Miroslav Svoboda
myslivecké umění
Vyřezávaná podložka pod "zbraně"
vloženo: 7.3.2018 15:50
autor: jirka krbeček
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Našoulaná liška
Ve stejných místech, kde jsem střelil šestou lišku letošní sezony se brzy začala oběvovat lištička další, také fena. Chodila stejnými místy a ve stejnou dobu jako její předchůdkyně. Takže bylo jasné, že jedna z ranních vycházek bude určena přímo jí.Proto už hodinu před rozbreskem sedím ve stařině na kraji rozlehlé louky, sníh je zmrzlý a chůze hlasitě křupe, proto nechci riskovat a jsem tu tak brzy. 150 m pode mnou teče potůček lemovaný olšemi. Odtud zrána chodí od městečka, vždy chvíli myškuje na louce a po rozednění, někdy i dost pozdě, zatahuje do lesa. Nevzal jsem si nic pod sebe, mrzne, fouká, sněží a zadnice mi přimrzá ke sněhu. Opravdu dobře jsem to dnes vymyslel! Nejdřív si říkám, snad ji trefím, až přijde. Potom - snad mě nezmerčí hned jak vyleze. Nejsem ničím krytý, mám přes sebe jen bílou plachtu s bílou čepicí. Chlad prostupuje celým tělem. Snad aspoň přijde než zmrznu!! Aspoň ji zahlédnout!
200 m za potokem se ozývá skolení feny. Konečně! Už jde! Letos je to slabší, jsem rád když slyším jedno skolení za vycházku, a to je to teď v únoru lepší než za celý leden. Za chvíli se ozve ze stejných míst lišák. Doháje. Ve své zamilovanosti asi nebude lištička přesně držet svých spádů. Tak snad to byla jiná.
Po víc než hodině to vzdávám, je plné světlo a liška nikde. Nejspíš tu byla už při příchodu a zradil jsem ji. Odtrhávám se od zmrzlé země a jdu k autu. Psi se můžou zbláznit, doufali že něco nesu. Ještě není tak pozdě, je půl osmé. Nasedám a projíždím po polní cestě kolem okolních luk. No jistě! Jedna sedí ani ne 100 m v pravo a je jí jedno, že jsem hodinu mrznul jinde. No počkej! Kousek dál parkuji, házím na sebe bílé a mažu za ní. Auto se jí nezdálo a poodběhla asi na 350 m. Naštěstí je mezi námi malý remízek. Opatrně se vydávám k němu, vítr je dobrý, liška začala myškovat. Na bílém pozadí nejdu skoro vidět a tak se mi přes vrzání sněhu podaří dojít až na kraj remízu. Skrz něj nemůžu, liška je 100 m za ním a určitě mě uslyší. Horečně přemýšlím. Nechci myškovat, za poslední týden mi jich pár uteklo, sotva uslyšely jemný myší pískot. Někdo mě musel prásknout.
Ale Diana stála při mě a liška se i tak klusem vydává šikmo ke mě. Vzdálenost už je dobrá, ale čekám až vyběhne zpoza remízu. Sedím na sněhu a snažím se zklidnit šílený tlukot a loveckou horečku. Zadnice už neprotestuje, vzdala to. Asi umrzla.
Konečně! Liška vyplula ze clony větví, běží naširoko na nějakých 70 m. Krátce syknu, liška zarazí a ticho protne výstřel. Liška sebou mrskne o zem a zuřivě se převaluje. Přebíjím a koukám na ni, věřím, že to bude dobré. Kdeže! Zvedá se a maže pryč, za chvíli sebou zase praští a zase se zvedá. Nechci střílet, stejně bych asi minul. Mám psy. Liška se ztratila za horizontem, ale psi jsou v mžiku na stopě a peláší za ní. Snažím se pelášit za nimi, ale nemám čtyři běhy jako oni. ZA kopečkem slyším hlášení. Po 700 m jsem na horizontu a o 100 m dál už vidím, že myslivec bez psa, je jen poloviční myslivec. Oba na ni visí. Ax jako zkušený harcovník drží hrdlo, Dagi má 8 měsíců a protože na hrdle není místo, drží oháňku:). Ale nechce se nechat zahanbit a přetahuje se o ni statečně.
Vstřel na kořeni krku, hodně dole, výstřel rozbil ramenní kloub, díra 5x10 cm. Přesto liška uběhla 800 m a dokázala se postavit dvěma psům, Dagi má jizvu nad světlama (první jizva:)) a Ax lehce cvaknuté na čenichu. Vzdávám hold statečné lišce i mým psům. Jediný kdo zklamal, jsem já se svým střeleckým (ne)uměním.
Diano i ty, sv. Huberte, díky!
Tuto loveckou sezonu osmá, třetí v kalendářním roce, plus dvě ukázkově minuté. Otázka k diskuzi, jak se Vám daří ve střelbě? Jak často minete lišku?
vložil: Pavel Zábranský
vloženo: 6.2.2013 14:25
zobrazeno: 4655x
hodnocení: 57 hlasů
vloženo: 6.2.2013 14:25
zobrazeno: 4655x
hodnocení: 57 hlasů
Komentáře:
11.2.2013 10:07 vložil Ladislav Novák
Lovu zdar,letos mám již 3 lišky minuté kulí a přitom potřebuji ještě některé kůžičky. Tam musejí vypomoc kamarádi.
Lovu zdar,letos mám již 3 lišky minuté kulí a přitom potřebuji ještě některé kůžičky. Tam musejí vypomoc kamarádi.
11.2.2013 08:53 vložil Michael Brož
Lovu zdar!1*
Lovu zdar!1*
9.2.2013 11:05 vložil Jiří Lengyel,starší
Jen podotýkám-A rádi....:-))
Jen podotýkám-A rádi....:-))
8.2.2013 15:41 vložil Lumír Mikeška
Blahopřeji k ulovení lišky,pěkný příběh.Jenom krátce k některým pisatelům.Víte co dělají ti,co neumí si dobře vycvičit norníka,udělat umělé nory,a krásnou spoluprácí se psem během chvíle vynorovat lišku?Ti přece na posedu mrznou!:-))) Jinak lovci Lovu zdar
Blahopřeji k ulovení lišky,pěkný příběh.Jenom krátce k některým pisatelům.Víte co dělají ti,co neumí si dobře vycvičit norníka,udělat umělé nory,a krásnou spoluprácí se psem během chvíle vynorovat lišku?Ti přece na posedu mrznou!:-))) Jinak lovci Lovu zdar
7.2.2013 18:04 vložil Jiří Wenzl
Pan Lengyel problém mezi příznivci resp. odpůrci obou způsobů tlumení lišek popsal vyčerpávajícím způsobem ( jistěže i pro něho samotného-stále někteří nechápou). Kdo nevidí rozdíl mezi fotkou chundelaté lišky, padlé do sněhové peřiny, a fotkami pocuchané a zkrvavené lišky povalující se v blátě, kolem níž jsou v lepším případě vyskládána již mrtvá, v horším případě právě psy rdoušená slepá liščí "holátka", v pozadí s hrdě pózujícíma chlapama v montérkách, opřenýma o lopaty a rýče - tak ten nepochopí nikdy. Lovu zdar.
Pan Lengyel problém mezi příznivci resp. odpůrci obou způsobů tlumení lišek popsal vyčerpávajícím způsobem ( jistěže i pro něho samotného-stále někteří nechápou). Kdo nevidí rozdíl mezi fotkou chundelaté lišky, padlé do sněhové peřiny, a fotkami pocuchané a zkrvavené lišky povalující se v blátě, kolem níž jsou v lepším případě vyskládána již mrtvá, v horším případě právě psy rdoušená slepá liščí "holátka", v pozadí s hrdě pózujícíma chlapama v montérkách, opřenýma o lopaty a rýče - tak ten nepochopí nikdy. Lovu zdar.
7.2.2013 15:11 vložil Tomáš Lenhart
Panové každý má trochu své pravdy a často si nenechá vymluvit, i když třeba pravdu nemá. Možná jsem moc mladý, ale určitě se nemá cenu vzájemně osočovat, co je lepší. Osobně lovím lišky na čekané i norováním a mám i jezevčíka, který je mým dobrým přitelem a členem rodiny. Oba způsoby lovu jsou krásné, nebudu tu hajit ani jeden způsob. Jen chci řict, že všichni jsme myslivci a podle toho bychom se měli chovat jak na veřejnosti, tak i ke svým kolegům. Navíc si tyto stránky mohou přečíst i lidé z řad mimo myslivost a co si pak o nás pomyslí?? Chovejme se prosím k sobě s úctou! Myslivosti Zdar!
Panové každý má trochu své pravdy a často si nenechá vymluvit, i když třeba pravdu nemá. Možná jsem moc mladý, ale určitě se nemá cenu vzájemně osočovat, co je lepší. Osobně lovím lišky na čekané i norováním a mám i jezevčíka, který je mým dobrým přitelem a členem rodiny. Oba způsoby lovu jsou krásné, nebudu tu hajit ani jeden způsob. Jen chci řict, že všichni jsme myslivci a podle toho bychom se měli chovat jak na veřejnosti, tak i ke svým kolegům. Navíc si tyto stránky mohou přečíst i lidé z řad mimo myslivost a co si pak o nás pomyslí?? Chovejme se prosím k sobě s úctou! Myslivosti Zdar!
7.2.2013 14:21 vložil Jiří Lengyel,starší
Protože můj Pc nevezme delší text,píši na několikrát:Tomáši,když již nemám Tvoji majlovou adresu,musím psát takto a možná připravuji o čas nezůčastněné,ale přeci jen:Zůžit myslivost jen na norování,mě připadá scestné,je tolik krásných lovů a loveckých zážitků,které přeci nelze ignorovat.Já sám jsem rád lovil lišky,za svůj život jsem jich ulovil téměř dvě stě,ale napodzim,v zimě při kaňkování i při tzv.obnově,lov,který dnes ani nikdo nezná,kdo dnes umí obeznat lišku,kdo ví co je dlouhá či krátká obnova?Může být hezčí lov,ulovit lišku v zimní srsti brokem,ne ji roztřelit kulí napůl a hodit do příkopu,že jsem si jen dobře vystřelil.Jsem ale rád,jak vidím z předložených fotek,že i dost mladých myslivců,zimnímu lovu přišlo"na chuť",zážitky na celý život,které můžeme srovnat s lovem trofejové zvěře.Ne nejsem nepřítelem norování,také bych nerad urazil,ale všeho s mírou.Hrozím se jara,až zde budeme vidět"šťastné lovce" s liščaty povětšinou zabitých motykou, s tím,že zachraňují drobnou zvěř,kdy problém je ,jak víme jinde.....
Protože můj Pc nevezme delší text,píši na několikrát:Tomáši,když již nemám Tvoji majlovou adresu,musím psát takto a možná připravuji o čas nezůčastněné,ale přeci jen:Zůžit myslivost jen na norování,mě připadá scestné,je tolik krásných lovů a loveckých zážitků,které přeci nelze ignorovat.Já sám jsem rád lovil lišky,za svůj život jsem jich ulovil téměř dvě stě,ale napodzim,v zimě při kaňkování i při tzv.obnově,lov,který dnes ani nikdo nezná,kdo dnes umí obeznat lišku,kdo ví co je dlouhá či krátká obnova?Může být hezčí lov,ulovit lišku v zimní srsti brokem,ne ji roztřelit kulí napůl a hodit do příkopu,že jsem si jen dobře vystřelil.Jsem ale rád,jak vidím z předložených fotek,že i dost mladých myslivců,zimnímu lovu přišlo"na chuť",zážitky na celý život,které můžeme srovnat s lovem trofejové zvěře.Ne nejsem nepřítelem norování,také bych nerad urazil,ale všeho s mírou.Hrozím se jara,až zde budeme vidět"šťastné lovce" s liščaty povětšinou zabitých motykou, s tím,že zachraňují drobnou zvěř,kdy problém je ,jak víme jinde.....
7.2.2013 13:17 vložil Jiří Lengyel,starší
Tomáši,jsi jeden z mých prvních přátel na tomto Webu,ano máme rozdílné názory na norování,zvlášť na prezentování"úlovků"zabitých liščat a jezevců,ty mnohdy mimo zákon,ale vážím si každého myslivce,který se jako myslivec chová,nejen při lovu zvěře,ale i u norování....Mám rád psy,kteří mě doprovází celý život,jsou to členy rodiny,není mě proto jasné,jak máte rádi své psy,když je necháte rasovat od jezevců,ještě se zde pochlubíte,když například ulovení jezevce mimo noru,je tím nesnazším lovem,který znám,a není třeba kopat v potu tváři několik metrů pod zem,víš,jsem již starý myslivec,také jsem prožil lovecká léta,také jsem noroval,ale liščata jsem si do úlovků nepočítal,byla to nutnost pramenící ze zaměstnání.Jezevce jsem v mých tisících úlovků ulovil jen tři.Kdo chodí do lesa,potvrdí,že jezevec je takové prasátko,špatně vidí,slyší,pouze čich jej chrání a pomáhá.S dobrým větrem přijde až k noze,proč tedy kopat a kopat a nechat rasovat své psy?Nory byly vždy tabu,nikdy se neničily kopáním,protože,lišky a jezevci našly jiné,a pak babo raď....Domnívám se,že každý s věkem,to je můj případ ,loví již citově,nepokládá zvěř jen za objekt pro flintu....Lovte,ale s citem,jestli jste toho schopni....
Tomáši,jsi jeden z mých prvních přátel na tomto Webu,ano máme rozdílné názory na norování,zvlášť na prezentování"úlovků"zabitých liščat a jezevců,ty mnohdy mimo zákon,ale vážím si každého myslivce,který se jako myslivec chová,nejen při lovu zvěře,ale i u norování....Mám rád psy,kteří mě doprovází celý život,jsou to členy rodiny,není mě proto jasné,jak máte rádi své psy,když je necháte rasovat od jezevců,ještě se zde pochlubíte,když například ulovení jezevce mimo noru,je tím nesnazším lovem,který znám,a není třeba kopat v potu tváři několik metrů pod zem,víš,jsem již starý myslivec,také jsem prožil lovecká léta,také jsem noroval,ale liščata jsem si do úlovků nepočítal,byla to nutnost pramenící ze zaměstnání.Jezevce jsem v mých tisících úlovků ulovil jen tři.Kdo chodí do lesa,potvrdí,že jezevec je takové prasátko,špatně vidí,slyší,pouze čich jej chrání a pomáhá.S dobrým větrem přijde až k noze,proč tedy kopat a kopat a nechat rasovat své psy?Nory byly vždy tabu,nikdy se neničily kopáním,protože,lišky a jezevci našly jiné,a pak babo raď....Domnívám se,že každý s věkem,to je můj případ ,loví již citově,nepokládá zvěř jen za objekt pro flintu....Lovte,ale s citem,jestli jste toho schopni....
7.2.2013 13:11 vložil Novák Zdeněk
Lovu zdar. Pěkný příběh a s tím norováním naprosto souhlasím. Také mám nornika a nechápu proč to někdo odsuzuje.
Lovu zdar. Pěkný příběh a s tím norováním naprosto souhlasím. Také mám nornika a nechápu proč to někdo odsuzuje.
7.2.2013 11:06 vložil Martin Vojtěch
Lovu zdar! Pěkně popsaný příběh! Jinak přidám k Vaší otázce: Lišek u nás mnoho není a tak setkání s ní byla vzácností. Mám jich ulovených asi dvacet za dvanáct let. Lišku jsem chybil poprvé letos a tedy jen jednou v životě - i když chybil je špatné slovo, škrábl jsem jí přes kloub předního běhu a o čtrnáct dní později, kdy jsem na ní neustále chodil jsem ji i ulovil. Napadala na přední běh, kde měla zahojenou ránu právě na kloubu. Všechny lišky jsem ulovil kulí na vzdálenosti do cca 150 m. Začal jsem 7x57 R pak 7x64 a 8x57 JS. V tomto mysliveckém roce jich mám osm, letos dvě. Jsem dost perfekcionista, co se týče střelby, nastřelení atd. a tak střílím jen když si jsem 100% jistý dobrým zásahem, možná proto bych za těch dvanáct let spočítal chybené rány na individuálním lovu na obou mých rukách. Snad můj příspěvěk nikoho nerozlítí. Nechlubím se, jen rozvíjím autorovu otázku a věcnou diskuzi... Rád si přečtu i další Vaše zkušenosti a výsledky vašich setkání s liškami. Lov lišek mně také velmi baví a rád si přečtu právě takovéto příspěvky a příběhy. Ještě jednou lovu zdar!
Lovu zdar! Pěkně popsaný příběh! Jinak přidám k Vaší otázce: Lišek u nás mnoho není a tak setkání s ní byla vzácností. Mám jich ulovených asi dvacet za dvanáct let. Lišku jsem chybil poprvé letos a tedy jen jednou v životě - i když chybil je špatné slovo, škrábl jsem jí přes kloub předního běhu a o čtrnáct dní později, kdy jsem na ní neustále chodil jsem ji i ulovil. Napadala na přední běh, kde měla zahojenou ránu právě na kloubu. Všechny lišky jsem ulovil kulí na vzdálenosti do cca 150 m. Začal jsem 7x57 R pak 7x64 a 8x57 JS. V tomto mysliveckém roce jich mám osm, letos dvě. Jsem dost perfekcionista, co se týče střelby, nastřelení atd. a tak střílím jen když si jsem 100% jistý dobrým zásahem, možná proto bych za těch dvanáct let spočítal chybené rány na individuálním lovu na obou mých rukách. Snad můj příspěvěk nikoho nerozlítí. Nechlubím se, jen rozvíjím autorovu otázku a věcnou diskuzi... Rád si přečtu i další Vaše zkušenosti a výsledky vašich setkání s liškami. Lov lišek mně také velmi baví a rád si přečtu právě takovéto příspěvky a příběhy. Ještě jednou lovu zdar!
7.2.2013 10:28 vložil Pavel Zábranský
Rád bych se vyjádřil k poměrně ostré diskuzi na facebooku, kterou způsobila tahle moje fotka. Facebook nemám, tak aspoň takhle: 1)Mám moc rád lov škodné na povrchu, ať už šoulačkou s vábením, nebo čekanou. Těším se na to celé léto, až napadne sníh. Lovím teď v honitbě, která má značné plochy pastvin a luk, jsou to i 100 ha otevřené plochy protkané jen malými remízky. V těchto podmínkách se lišky loví velmi dobře, a to i ve dne. 2)Ale znám i podmínky, například čistě lesní honitby s náročným terénem, kde takto lovit nelze. Bez norování by byly stavy lišek úplně jinde. 3) Sám mám dva bordíky, a nemám je jen proto, když lišce přestřelím běh, aby neutekla a netrápila se. Mám rád i norování. Je to způsob lovu stejně jako šoulačka. Máme vynorované i jezevce, ale v polovině případů musíme šít. Z posledního norování Axovi chybí kus rtu. Proto cílené norovnání jezevců v přírodních norách už ne. U lišek je to jiné. Liška není psovi soupeřem. Proto, pokud mám vhodné terénní podmínky a spoustu času lišky obeznávat a celé noci lovit, pak lovím převážně na povrchu. Pokud mi to podmínky nedovolí a nemám čas trávit v lese celé dny, vezmu v sobotu psy a jdu norovat. To že to je stejně napínavé a řekl bych mnohoem náročnější způsob lovu je jisté. Každopádně budu rád, když místo osocování se který způsob lovu je lepší, protože to není ani jeden, buďme rádi, že nás škodná baví a můžeme tak pomoci naší přírodě. Vždyť dle mého daleko rozporuplnější je legislativa týkající se lovu norka, psíka, krkavce, kormorána, ale také přemnoženého jezevce a kuny...Kdyby každý kdo zde haní některý způsob lovu vzal radši brokovnici a šel na straky a vrány, udělal by mnohem lépe. Mír zbraním, pánové aneb miřme na škodnou, ne na sebe.
Rád bych se vyjádřil k poměrně ostré diskuzi na facebooku, kterou způsobila tahle moje fotka. Facebook nemám, tak aspoň takhle: 1)Mám moc rád lov škodné na povrchu, ať už šoulačkou s vábením, nebo čekanou. Těším se na to celé léto, až napadne sníh. Lovím teď v honitbě, která má značné plochy pastvin a luk, jsou to i 100 ha otevřené plochy protkané jen malými remízky. V těchto podmínkách se lišky loví velmi dobře, a to i ve dne. 2)Ale znám i podmínky, například čistě lesní honitby s náročným terénem, kde takto lovit nelze. Bez norování by byly stavy lišek úplně jinde. 3) Sám mám dva bordíky, a nemám je jen proto, když lišce přestřelím běh, aby neutekla a netrápila se. Mám rád i norování. Je to způsob lovu stejně jako šoulačka. Máme vynorované i jezevce, ale v polovině případů musíme šít. Z posledního norování Axovi chybí kus rtu. Proto cílené norovnání jezevců v přírodních norách už ne. U lišek je to jiné. Liška není psovi soupeřem. Proto, pokud mám vhodné terénní podmínky a spoustu času lišky obeznávat a celé noci lovit, pak lovím převážně na povrchu. Pokud mi to podmínky nedovolí a nemám čas trávit v lese celé dny, vezmu v sobotu psy a jdu norovat. To že to je stejně napínavé a řekl bych mnohoem náročnější způsob lovu je jisté. Každopádně budu rád, když místo osocování se který způsob lovu je lepší, protože to není ani jeden, buďme rádi, že nás škodná baví a můžeme tak pomoci naší přírodě. Vždyť dle mého daleko rozporuplnější je legislativa týkající se lovu norka, psíka, krkavce, kormorána, ale také přemnoženého jezevce a kuny...Kdyby každý kdo zde haní některý způsob lovu vzal radši brokovnici a šel na straky a vrány, udělal by mnohem lépe. Mír zbraním, pánové aneb miřme na škodnou, ne na sebe.
7.2.2013 06:14 vložil Josef Vršan
Lovu zdar
Lovu zdar
6.2.2013 23:42 vložil ladislavkohousek
Lovu zdar.
Lovu zdar.
6.2.2013 23:24 vložil petr vesely
LOVU ZDAR! Moc pěkné.
LOVU ZDAR! Moc pěkné.
6.2.2013 23:04 vložil tomas baca
je vubec p.Donaták myslivec s tímto přístupem ke kolegum ? uráží tu spoustu výborných myslivcu a mnoho skvělých psu , kteří si zaslouží spíše chválu a poděkování za přínos myslivosti .né pohrdání a výsměch.
je vubec p.Donaták myslivec s tímto přístupem ke kolegum ? uráží tu spoustu výborných myslivcu a mnoho skvělých psu , kteří si zaslouží spíše chválu a poděkování za přínos myslivosti .né pohrdání a výsměch.
6.2.2013 22:53 vložil tomas baca
pro pana Lengyela , vážím si vás pro váš věk i zkušenosti ,proto se divím že nevíte že každý máme v myslivosti tu svoji ulohu a cestu , my se dali cestou lovu škodné pomocí našich norníku a vy jako zkušený myslivec tuto práci HANÍTE ?
pro pana Lengyela , vážím si vás pro váš věk i zkušenosti ,proto se divím že nevíte že každý máme v myslivosti tu svoji ulohu a cestu , my se dali cestou lovu škodné pomocí našich norníku a vy jako zkušený myslivec tuto práci HANÍTE ?
6.2.2013 22:49 vložil tomas baca
pro.Donatáka A ti co ví o norování hovno,ruky na kopání maj levý ,nemaj kamarády protože je maj zablokovaný a smrdí jim práce ti lišky střílí jen na čekané a sou sami .
pro.Donatáka A ti co ví o norování hovno,ruky na kopání maj levý ,nemaj kamarády protože je maj zablokovaný a smrdí jim práce ti lišky střílí jen na čekané a sou sami .
6.2.2013 22:46 vložil tomas baca
Pavle krásně popsaný ,přeji mnoho takových zážitku se psy a Lovu Zdar
Pavle krásně popsaný ,přeji mnoho takových zážitku se psy a Lovu Zdar
6.2.2013 22:06 vložil Tomáš Lenhart
Lovu zdar, pěkný příběh jako bych tam lovil s tebou. Já v této lovecké sezoně mám dvě na čekané, 4 vynorované s mým jezevčíkem a před tydnem jsem ze stohy ukazkově chybil brokem lišku.
Lovu zdar, pěkný příběh jako bych tam lovil s tebou. Já v této lovecké sezoně mám dvě na čekané, 4 vynorované s mým jezevčíkem a před tydnem jsem ze stohy ukazkově chybil brokem lišku.
6.2.2013 18:58 vložil karel zvářal
Lovu zdar! Nó, sedm, to už se počítá! Navíc moc hezky popsáno.
Lovu zdar! Nó, sedm, to už se počítá! Navíc moc hezky popsáno.
6.2.2013 18:50 vložil Miroslav Šteffek
1*
1*
6.2.2013 18:38 vložil Gerhard Závorka
Lovu Zdar,pěkně napsáno ať se daří.(jinak musím prásknout na Jirku Zábrana,že je to náš myslivecký hospodář,velice zkušený lovec lišek a dokáže střelit čtyři lišky za večer).
Lovu Zdar,pěkně napsáno ať se daří.(jinak musím prásknout na Jirku Zábrana,že je to náš myslivecký hospodář,velice zkušený lovec lišek a dokáže střelit čtyři lišky za večer).
6.2.2013 18:37 vložil František Mlčoch
Dobrý příběh,Lovu Zdar!
Dobrý příběh,Lovu Zdar!
6.2.2013 18:13 vložil Blanka Klatovská
Lovu zdar.
Lovu zdar.
6.2.2013 17:49 vložil František Zapalač
Lovu zdar !!!
Lovu zdar !!!
6.2.2013 17:31 vložil pepa
Krásně jsi to napsal.Je vidět že jsi myslivec,tělem i duší.Přeji ti aby se ti dařilo neustále.LOVU ZDAR.
Krásně jsi to napsal.Je vidět že jsi myslivec,tělem i duší.Přeji ti aby se ti dařilo neustále.LOVU ZDAR.
6.2.2013 17:12 vložil Petr Šmída
LOVU ZDAR! Já měl letos na lišky od kamaráda pujčené zh 7x57/12,hned na první čekáné jsem ulovil dvě lišky,jednu kulí na 120 metrů,za deset minut druhou brokem,pak jsem šel ráno a ostudně netrefil na 80 metrů.Šel jsem opět a lehce postřelil kunu.Druhý den jsem ulovil lišku na 20 kroků brokem a druhou netrefil brokem na 35 kroků.Pak jsem si dal několik dní pauzu,tentokrát jsem si vzal malorážku,a podařila se mi s ní moje první liška na 35 kroků a zůstala v ohni.Tu chybenou kulí tu přisuzuji sobě,u té kuny a druhé lišky jsem neodhadl vzdálenost a broky měly velký rozptyl :-(,jinak všechny ulovené lišky byly feny.
LOVU ZDAR! Já měl letos na lišky od kamaráda pujčené zh 7x57/12,hned na první čekáné jsem ulovil dvě lišky,jednu kulí na 120 metrů,za deset minut druhou brokem,pak jsem šel ráno a ostudně netrefil na 80 metrů.Šel jsem opět a lehce postřelil kunu.Druhý den jsem ulovil lišku na 20 kroků brokem a druhou netrefil brokem na 35 kroků.Pak jsem si dal několik dní pauzu,tentokrát jsem si vzal malorážku,a podařila se mi s ní moje první liška na 35 kroků a zůstala v ohni.Tu chybenou kulí tu přisuzuji sobě,u té kuny a druhé lišky jsem neodhadl vzdálenost a broky měly velký rozptyl :-(,jinak všechny ulovené lišky byly feny.
6.2.2013 16:49 vložil Jiří Lengyel,starší
Pavle všechna čest,hezký příběh,ten stojí za 10 bodů....Ještě se chci jen zastavit u posledního komentáře Dana D.-Svatá pravda.....
Pavle všechna čest,hezký příběh,ten stojí za 10 bodů....Ještě se chci jen zastavit u posledního komentáře Dana D.-Svatá pravda.....
6.2.2013 16:39 vložil Kamil Plíšek
Dobrý lovecký příběh, díky za něj. "Lovu zdar!"
Dobrý lovecký příběh, díky za něj. "Lovu zdar!"
6.2.2013 16:33 vložil Daniel Donaťák
Ještě něco na odlehčení. Víte co dělají ti, kteří neumí lišku ulovit? Ti norujou ! :-)))))
Ještě něco na odlehčení. Víte co dělají ti, kteří neumí lišku ulovit? Ti norujou ! :-)))))
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.