Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17232)
- úlovky (svět) (2159)
- trofeje (4695)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42968)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39061)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13507) (1 dnes)
- zbraně (2567)
- lidé (4656) (2 dnes)
- fotopast (15486) (3 dnes)
- myslivecké umění (4824)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7007)
- ptactvo v přírodě (19995) (2 dnes)
- hmyz v přírodě (7015)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15512)
- myslivecké stavby (3925)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24444) (3 dnes)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Stříbrný srnec
vloženo: 13.11.2012 23:39
autor: Radomír KULANDA
úlovky (svět)
Puszta vydala princa. 6 r. 147,2b
vloženo: 14.7.2020 19:46
autor: hubertushk
trofeje
najväčší....
vloženo: 14.2.2019 11:35
autor: pali1
zvěř v přírodě
***
vloženo: 14.2.2017 03:57
autor: Jaroslav Vlosovský
zbraně
Nůž
vloženo: 26.1.2013 12:11
autor: Karel Obrtál
fotopast
ja som ani nazaľahol....
vloženo: 5.2.2020 12:29
autor: pali1
myslivecké umění
vlk
vloženo: 28.2.2015 11:40
autor: Marek Horňák
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Kňourek z rybníka
Každý máme nějaké ty priority, u nás je to chov drobné a kvalitní srnčí zvěře, ale současný stav zemědělství nahrává bohužel zvěři černé, které rok od roku především v období vegetace, lovíme čím dál víc. Tak v delší době máme povoleno i zvěř dospělou i když především lovíme mladé kusy. Tak doufám, že tento příspěvek chovatelé černé zvěře ve zdraví přežijí.Při dopoledním přikrmování obeznávám podle čerstvých stop tři kusy černé zvěře, která mají zataženo do rybníka s rozsáhlými rákosinami. Navečír usedám na kazatelnu a s napětím poslouchám a pozoruju travinu před sebou, mimo srnčího, které mě chodí před kazatelnou, je naprostý klid až po 19.hodině se ozývá první zapraskání přímo před kazatelnou z rákosin. Tento známý zvuk vždy udělá radost a jsem rád, že jsem se nemýlil a že divočáci jsou tu, praskání postupuje přímo přede mě a už stojí v hraně lesíka, větří, ale jsem v klidu, vítr mám výborný, všechny tři stejná velikost, předpokládám, že se jedná o lončáky (máme je tu slušné, vyžrané z kukuřice) , jedno zůstává v hraně lesíka a dvě buchtují před kazatelnou v nízké travině ve vzdálenosti cca 40m. To si je již prohlížím přes puškohled a s napětím čekám až se jeden z nich postaví na široko, druhé z prasátek se natáčí, což se mu stává osudným a rybníkem protíná výstřel. Překvapení nastává, když k němu přicházím a zjišťuji, že se jedná o 4-letého kňoura o váze cca 90kg. Lovu zdar.
vložil: Jiří Novák KL
vloženo: 7.11.2012 18:17
zobrazeno: 7496x
hodnocení: 59 hlasů
vloženo: 7.11.2012 18:17
zobrazeno: 7496x
hodnocení: 59 hlasů
Komentáře:
11.11.2012 18:05 vložil Josef Strejc
Lovu zdar,Vláďo mít tolik kukuřice tak už nemáme kde sedět,čti zodpovědně přízpěvky.Nikdo Tě nebere nějakého sekáče či kňoura ve 40 kusové tlupě,taktéž v oboře.Ale dle fota střelce a bez dalších dohadů, takové rytíře na poly nebo strništi bok po boku neuvidíš.Lovu-Pepa
Lovu zdar,Vláďo mít tolik kukuřice tak už nemáme kde sedět,čti zodpovědně přízpěvky.Nikdo Tě nebere nějakého sekáče či kňoura ve 40 kusové tlupě,taktéž v oboře.Ale dle fota střelce a bez dalších dohadů, takové rytíře na poly nebo strništi bok po boku neuvidíš.Lovu-Pepa
11.11.2012 18:02 vložil Martin Saifrt
Lovu zdar!!! Nenech se vyvézt z míry blbejma kecama o "pomyslné chovnosti" starých kňourů. Máme li tlumit stav černé zvěře, musíme se samozřejmě opřít jak do dětí, tak do rodičů./ Jako u cikánů/
Lovu zdar!!! Nenech se vyvézt z míry blbejma kecama o "pomyslné chovnosti" starých kňourů. Máme li tlumit stav černé zvěře, musíme se samozřejmě opřít jak do dětí, tak do rodičů./ Jako u cikánů/
10.11.2012 17:29 vložil Lukáš Bernklau
Založil jsem na odkazu "diskuze" kolonku a rád tam budu diskutovat.Neříkám, že znám všechno a hodně něcí čtu v knížkách,ale dávám i tak přednost tomu, co jsem někdy zažil z praxe. V oboře je pravda, že se zvěř chová jinak, to vím a plně uznávám,ale třeba lov černé v honitbě na Hlinecku ve VČ, kde příjde před kazatelnu i 40 ks černé a někteří myslivci říkají že i větší tlupy, je chování černé zase jiné...Když to je prostě složité...
Založil jsem na odkazu "diskuze" kolonku a rád tam budu diskutovat.Neříkám, že znám všechno a hodně něcí čtu v knížkách,ale dávám i tak přednost tomu, co jsem někdy zažil z praxe. V oboře je pravda, že se zvěř chová jinak, to vím a plně uznávám,ale třeba lov černé v honitbě na Hlinecku ve VČ, kde příjde před kazatelnu i 40 ks černé a někteří myslivci říkají že i větší tlupy, je chování černé zase jiné...Když to je prostě složité...
10.11.2012 12:31 vložil bronisla Benáček
lukasi uz jsem par obor navstivil a tak by mne zajimalo ve ktere z obor pracujes.poripade jestli jste na netu.
lukasi uz jsem par obor navstivil a tak by mne zajimalo ve ktere z obor pracujes.poripade jestli jste na netu.
10.11.2012 10:25 vložil bronisla Benáček
lukasi podle citaci z knich co jsi tu uvedl mam duvod si myslet ze jsi to doopravdy cetl .mam rad myslivce kteri se sami vzdelavaji i kdyz nemusej .take jsem propadl cerne zveri akorat pred vice lety.chapu tve rozhorceni nad prispevkem od martina ale ver tomu ze je to doopravdy odbornik na cernou.mnel jsem moznost parkrat navstivit jejich honitbu a doopravdy bylo na zveri mozne pozorovat jak se chova ve volnosti kdyz tam je klid a je oni pecovano.mnel jsem moznot pozorovat pocetne tlupy v nichz jsem take videl knoury 3 lete jak pise vladimir.ne vsechno funguje podle knich s tim stebou souhlasim proto se snazim vzdy predejit tomu aby mne neprekvapilo ze tam bude neco jine nez jsem chtel.cela diskuze byla vyvolana zrejmne kvuli mne kdyz jsem napsal jirkovi ze strilet na hrubsi prase po 19h. bych se bal obvzlas pri dnestni viditelnosti kdy je mesic v odchodu.cely prispevek si najdi hned zkraje.zajimalo by mne jak hospodarite u vas ze 3 a4 letejma knourama u vas v obore.popripade jestli jsi to nekde vyhledal v knizkach ze by se mneli strilet a proc.dik.ber to v dobrem ale taky bych se rad vzdelal a budu si povazovat tveho nazoru at je jakykoli
lukasi podle citaci z knich co jsi tu uvedl mam duvod si myslet ze jsi to doopravdy cetl .mam rad myslivce kteri se sami vzdelavaji i kdyz nemusej .take jsem propadl cerne zveri akorat pred vice lety.chapu tve rozhorceni nad prispevkem od martina ale ver tomu ze je to doopravdy odbornik na cernou.mnel jsem moznost parkrat navstivit jejich honitbu a doopravdy bylo na zveri mozne pozorovat jak se chova ve volnosti kdyz tam je klid a je oni pecovano.mnel jsem moznot pozorovat pocetne tlupy v nichz jsem take videl knoury 3 lete jak pise vladimir.ne vsechno funguje podle knich s tim stebou souhlasim proto se snazim vzdy predejit tomu aby mne neprekvapilo ze tam bude neco jine nez jsem chtel.cela diskuze byla vyvolana zrejmne kvuli mne kdyz jsem napsal jirkovi ze strilet na hrubsi prase po 19h. bych se bal obvzlas pri dnestni viditelnosti kdy je mesic v odchodu.cely prispevek si najdi hned zkraje.zajimalo by mne jak hospodarite u vas ze 3 a4 letejma knourama u vas v obore.popripade jestli jsi to nekde vyhledal v knizkach ze by se mneli strilet a proc.dik.ber to v dobrem ale taky bych se rad vzdelal a budu si povazovat tveho nazoru at je jakykoli
9.11.2012 21:34 vložil vladimír dvořák
Lovu zdar. Chtěl bych říct Broňovi a Josefu Strejcovi že jsou trochu na omylu máme ročně v revíru 600hek kukuřice a při raní čekané mi přišel rudl o 40 kusech kde byli 4 kńouři takže o těch samotářích to asi tak uplně nebude šli mi za světla s kukuřice.
Lovu zdar. Chtěl bych říct Broňovi a Josefu Strejcovi že jsou trochu na omylu máme ročně v revíru 600hek kukuřice a při raní čekané mi přišel rudl o 40 kusech kde byli 4 kńouři takže o těch samotářích to asi tak uplně nebude šli mi za světla s kukuřice.
9.11.2012 20:51 vložil Lukáš Bernklau
Tak už jen něco málo z těch knížek... -...Malá myslivost IV vydání autor prof.Ing.Antonín Dyk z roku 1946 píše...."Divočáci žijí v tlupách, jen hlavní staří kňouři jsou samotáři".... -...Základy myslivostiIng.Ctirad Rakušan, z roku 1979 strana 61..."Černá zvěř je společenská.Sdružuje se do po většinu roku do početných tlup, jejichž jádro tvoří bachyně se selaty, loňská mláďata, nazývaná lončáky, popř.i mladší kňouři. Staří kňouři vytvářejí někdy samostatné méně početné tlupy. Samotářský život vedou pouze staří kňouři. K samičí zvěři se připojují jen v době chrutí, tedy v říji"... Tak nevím,ale mám hodně knížek o černé zvěři a i přímo jen o ní a všude se dočtu podobné věci, tak nevím...ale i tak děkuji za poučení...Lukáš :-D
Tak už jen něco málo z těch knížek... -...Malá myslivost IV vydání autor prof.Ing.Antonín Dyk z roku 1946 píše...."Divočáci žijí v tlupách, jen hlavní staří kňouři jsou samotáři".... -...Základy myslivostiIng.Ctirad Rakušan, z roku 1979 strana 61..."Černá zvěř je společenská.Sdružuje se do po většinu roku do početných tlup, jejichž jádro tvoří bachyně se selaty, loňská mláďata, nazývaná lončáky, popř.i mladší kňouři. Staří kňouři vytvářejí někdy samostatné méně početné tlupy. Samotářský život vedou pouze staří kňouři. K samičí zvěři se připojují jen v době chrutí, tedy v říji"... Tak nevím,ale mám hodně knížek o černé zvěři a i přímo jen o ní a všude se dočtu podobné věci, tak nevím...ale i tak děkuji za poučení...Lukáš :-D
9.11.2012 20:28 vložil Lukáš Bernklau
A pane Jiří Novák KL...omlouvám se, že jsem možná debatou, kterou jsem tady vyvolal asi pokazil radost z lovu a trofeje a o podělení se o zážitek z lovu...o to tady přeci jde...na zbytek je diskuze..(první odkaz v horním panelu) Tak LOVU A LESU ZDAR!!
A pane Jiří Novák KL...omlouvám se, že jsem možná debatou, kterou jsem tady vyvolal asi pokazil radost z lovu a trofeje a o podělení se o zážitek z lovu...o to tady přeci jde...na zbytek je diskuze..(první odkaz v horním panelu) Tak LOVU A LESU ZDAR!!
9.11.2012 20:25 vložil Lukáš Bernklau
ooooo moc děkuji za poučení, to musím přečíst na poradě :-D lovím už asi 20 let a pravda je, že jenom černou a jen tu a tam srnce a holou spíše z povinosti a na daňka a nebo muflona spíše také jen doprovázím i když na mé zdi jsou i tyto trofeje,ale lov černé zvěře v noci ať už na sněhu a nebo při měsíčku má pro mě prostě zvláštní kouzlo, kterému jsem před asi 15 lety opravdu propadl. Jsem rád, že jsem naprostý amatér a konečně mohu napsat, že jsem přečetl málo literatury,asi dávám moc přednost praxi...ok, vrátím se ke knihám :-D :-D je mi líto, že se tady rozebírají hovadiny a z některých myslívců tady je mi na zvracení, jde buď o závist z trofeje a nebo prostě musí být všechno podle knížek a jen "já" jsem zkušený a sekači nesmějí nikdy jít spolu:-D (smích). Ještě že se černá zvěř potuluje jen podle knížek a né podle mojí praxe v oboře,ale hlavně i v režijní honitbě ve volnosti, prostě jsem to také několikrát viděl a dokonce jednou host ulovil také lončáka ze dvou lončáků, kteří při konci čekané na srnce náhodou dorazili do pole...teda jen do té doby, než jsme k divočákovi dorazili...no, byla to moje chyba, že to byl 3 letý sekáč...no jo, on chudák nešel podle knížky,ale podle toho jak ho to napadlo. A to musím říci, že jsme je pozorovali asi 20 minut a oba, sjem se shodli na lončících, jak podle postavy, tak podle toho, že jsou spolu...byl z toho docela problém. Nejsem tak jako někteří tady prostě bez chyby a nechápu, jak ty sekáči mohli přijít spolu, když to bylo ve volnosti a v knížce to píšou jinak :-D Ach jo...píšeme tady o blbostech, protože v myslivosti a v přírodě není nikdy nic podle knížek...teda myslím si to (co se týká chování zvěře) domnívám se, že všechno je možný...No nic, vyjadřovat se tady už k ničemu nebudu...přeji upřímné Lovu zdar!!
ooooo moc děkuji za poučení, to musím přečíst na poradě :-D lovím už asi 20 let a pravda je, že jenom černou a jen tu a tam srnce a holou spíše z povinosti a na daňka a nebo muflona spíše také jen doprovázím i když na mé zdi jsou i tyto trofeje,ale lov černé zvěře v noci ať už na sněhu a nebo při měsíčku má pro mě prostě zvláštní kouzlo, kterému jsem před asi 15 lety opravdu propadl. Jsem rád, že jsem naprostý amatér a konečně mohu napsat, že jsem přečetl málo literatury,asi dávám moc přednost praxi...ok, vrátím se ke knihám :-D :-D je mi líto, že se tady rozebírají hovadiny a z některých myslívců tady je mi na zvracení, jde buď o závist z trofeje a nebo prostě musí být všechno podle knížek a jen "já" jsem zkušený a sekači nesmějí nikdy jít spolu:-D (smích). Ještě že se černá zvěř potuluje jen podle knížek a né podle mojí praxe v oboře,ale hlavně i v režijní honitbě ve volnosti, prostě jsem to také několikrát viděl a dokonce jednou host ulovil také lončáka ze dvou lončáků, kteří při konci čekané na srnce náhodou dorazili do pole...teda jen do té doby, než jsme k divočákovi dorazili...no, byla to moje chyba, že to byl 3 letý sekáč...no jo, on chudák nešel podle knížky,ale podle toho jak ho to napadlo. A to musím říci, že jsme je pozorovali asi 20 minut a oba, sjem se shodli na lončících, jak podle postavy, tak podle toho, že jsou spolu...byl z toho docela problém. Nejsem tak jako někteří tady prostě bez chyby a nechápu, jak ty sekáči mohli přijít spolu, když to bylo ve volnosti a v knížce to píšou jinak :-D Ach jo...píšeme tady o blbostech, protože v myslivosti a v přírodě není nikdy nic podle knížek...teda myslím si to (co se týká chování zvěře) domnívám se, že všechno je možný...No nic, vyjadřovat se tady už k ničemu nebudu...přeji upřímné Lovu zdar!!
9.11.2012 18:56 vložil bronisla Benáček
dobra rada nad zlato
dobra rada nad zlato
9.11.2012 18:00 vložil Martin Čermák
Pro pana Lukaše: Doporučoval bych vám si přečíst odbornou literaturu a v lese místo střílení někdy černou zvěř pozorujte a zjistíte, jak se chová a jaká je hierarchie černé zvěře ve volnosti podotýkám.
Pro pana Lukaše: Doporučoval bych vám si přečíst odbornou literaturu a v lese místo střílení někdy černou zvěř pozorujte a zjistíte, jak se chová a jaká je hierarchie černé zvěře ve volnosti podotýkám.
9.11.2012 09:03 vložil bronisla Benáček
martine dik ze jsi stal pri mne.vim ze jsi vychovan v moc dobre zazverene honitbe prave cernou zveri .oto vic si vazim tvych skusenosti a nazoru.vsechno je zalozeno na klidu v honitbe a spravnemu odstrelu.prasata je take zver a patri jim venovat cas nez budu chtit lovit.proc to u jine zvere muze fungova a u prasat ne.je to v nas vsech jakej pohled jsme si udelali.jirko u nas se lovi bud za svetla a nebo kdyz jde mesic do uplnku.jinak maji klid v reviru.patrim k tem co rozdelujou loncaky na chovne a odstrelove.
martine dik ze jsi stal pri mne.vim ze jsi vychovan v moc dobre zazverene honitbe prave cernou zveri .oto vic si vazim tvych skusenosti a nazoru.vsechno je zalozeno na klidu v honitbe a spravnemu odstrelu.prasata je take zver a patri jim venovat cas nez budu chtit lovit.proc to u jine zvere muze fungova a u prasat ne.je to v nas vsech jakej pohled jsme si udelali.jirko u nas se lovi bud za svetla a nebo kdyz jde mesic do uplnku.jinak maji klid v reviru.patrim k tem co rozdelujou loncaky na chovne a odstrelove.
8.11.2012 22:55 vložil Josef Strejc
Lovu zdar,pakliže u Jirky mají vyjímku nejenom do dvou let věku není co řešit.Pro Lukáša v tlupě můžete vidět pár starších sekáčů či knourů ale takhle chodí parta odražených lončáků nikoliv čtyřletých leda tak v oboře,jinak to bylo jiné složení.Lovu-Pepa
Lovu zdar,pakliže u Jirky mají vyjímku nejenom do dvou let věku není co řešit.Pro Lukáša v tlupě můžete vidět pár starších sekáčů či knourů ale takhle chodí parta odražených lončáků nikoliv čtyřletých leda tak v oboře,jinak to bylo jiné složení.Lovu-Pepa
8.11.2012 21:39 vložil Jiří Novák KL
Rád bych doplnil Lukáše poněvadž jsem stejného názoru. Tyto 3 kusy byly pozorovány myslivcem z jiného sdružení při dosekávání kukuřice týden předem, shodli jsme se na tom, že se jednalo o lončáky. Asi tomu tak nebylo, ale jsem si jist, že se jednalo o kňourky. Pokud lovíte jen selata a lončáky jen asi za úplného světla podle vašich komentářů, tak se také nedivím, že jsou v ČR takové problémy s černou zvěří jaké jsou.
Rád bych doplnil Lukáše poněvadž jsem stejného názoru. Tyto 3 kusy byly pozorovány myslivcem z jiného sdružení při dosekávání kukuřice týden předem, shodli jsme se na tom, že se jednalo o lončáky. Asi tomu tak nebylo, ale jsem si jist, že se jednalo o kňourky. Pokud lovíte jen selata a lončáky jen asi za úplného světla podle vašich komentářů, tak se také nedivím, že jsou v ČR takové problémy s černou zvěří jaké jsou.
8.11.2012 21:13 vložil Lukáš Bernklau
Lovu zdar!! Pokud ještě někdo nikdy neviděl při sobě 3 a ž 4 leté kňourky, tak ještě opravdu nikdy nic neviděl. Lov černé na posedu v noci je naprosto přirozený...nejsem zastáncem lovu nátlačkou, protože snad všichni víme, jak je zvěř rozhoněná a kolik kusů nezůstane v ohni a jaká prasata se tady střílí. Tento lov resp.odstřel považuji s přihlédnutím k honitbě a povolení za naprosto v pořádku a nenechtě si prosím radost z lovu něčím a nebo někým znechutit. Všichni tady dobře vědí, kolik kňourů se odloví a pak to hospodář překryje a napíše UHYN!! Tak ještě jednou Lovu!!
Lovu zdar!! Pokud ještě někdo nikdy neviděl při sobě 3 a ž 4 leté kňourky, tak ještě opravdu nikdy nic neviděl. Lov černé na posedu v noci je naprosto přirozený...nejsem zastáncem lovu nátlačkou, protože snad všichni víme, jak je zvěř rozhoněná a kolik kusů nezůstane v ohni a jaká prasata se tady střílí. Tento lov resp.odstřel považuji s přihlédnutím k honitbě a povolení za naprosto v pořádku a nenechtě si prosím radost z lovu něčím a nebo někým znechutit. Všichni tady dobře vědí, kolik kňourů se odloví a pak to hospodář překryje a napíše UHYN!! Tak ještě jednou Lovu!!
8.11.2012 21:07 vložil Josef Strejc
Lovu zdar,Jirko ať to bylo jak bylo tak má Martin pravdu čtyřletý kňour nemá parťáky.Lovu-Pepa
Lovu zdar,Jirko ať to bylo jak bylo tak má Martin pravdu čtyřletý kňour nemá parťáky.Lovu-Pepa
8.11.2012 20:33 vložil Martin Čermák
Lovu zdar, jen něco málo k článkům. Kdyby byli statní knouři, tak nejsou v ČR takové problémy s černou zvěří. Dnes selata má 30 kg bachyňka a těžko jí nakryl statný kňour. Těch už je dnes málo a za tím je chamtivost českých myslivců. Škoda každého dobrého kňoura a nikdy jsem neviděl 3 čtyřleté kňoury u sebe. A jestli si nejsem 100 % jistý, tak nestřílím. Broňo, jsem při tobě :))
Lovu zdar, jen něco málo k článkům. Kdyby byli statní knouři, tak nejsou v ČR takové problémy s černou zvěří. Dnes selata má 30 kg bachyňka a těžko jí nakryl statný kňour. Těch už je dnes málo a za tím je chamtivost českých myslivců. Škoda každého dobrého kňoura a nikdy jsem neviděl 3 čtyřleté kňoury u sebe. A jestli si nejsem 100 % jistý, tak nestřílím. Broňo, jsem při tobě :))
8.11.2012 17:33 vložil Jiří Novák KL
Všem vám lovu dík, loven přes puškohled meopta 7x50, viditelnost byla slušná. Jak už jsem psal srnčí bylo vidět dobře.
Všem vám lovu dík, loven přes puškohled meopta 7x50, viditelnost byla slušná. Jak už jsem psal srnčí bylo vidět dobře.
8.11.2012 17:31 vložil Petr Novák
Lovu zdar!
Lovu zdar!
8.11.2012 15:51 vložil Zdeněk Mařík
LOVU ZDAR
LOVU ZDAR
8.11.2012 12:58 vložil Vlastimil Pavlíček
Přeji lovu zdar !!!
Přeji lovu zdar !!!
8.11.2012 12:30 vložil Honza 7x64
Lovu zdar.Kdo chce mít drobnou,musí být k černé nekompromisní.Jinak to nejde.
Lovu zdar.Kdo chce mít drobnou,musí být k černé nekompromisní.Jinak to nejde.
8.11.2012 10:09 vložil bronisla Benáček
ja osobne nemam rad kdyz by tam lezelo neco jine nez jsem chtel.vim ze bych si to v sobe byl tezko vymluvil ale na to uz byva pozde.snazim se tomu predejit pak s toho mam vetsi radost.radeji slabsi bachyne nez takove knoury prave v tuto dobu
ja osobne nemam rad kdyz by tam lezelo neco jine nez jsem chtel.vim ze bych si to v sobe byl tezko vymluvil ale na to uz byva pozde.snazim se tomu predejit pak s toho mam vetsi radost.radeji slabsi bachyne nez takove knoury prave v tuto dobu
8.11.2012 10:01 vložil bronisla Benáček
frantisku mate pravdu stim ze se mohlo zdat ze jde zrovna o loncaky.souhlasim s vama s odstrelem bachyn zrovna v teto dobe.u nas jsou prasata celorocne a presto mne doopravdy prijde po 19hod dost velka tma pro dobre obeznani prasat.je bezne ze mi prijde 20 i 30 prasat vzdy cekam az vylezou vsechna a potom z nich teprve vyberu.snazim se vybirat selata a tudis bych se bal v teto situlaci strilet.bal bych se zrovna tech 4 letych knourku kterych bych rek ze je doopravdy skoda.ale podle tech prispevku se tak lovi zrejmne vsude.verim tomu ze je to mozna prave ten duvod proc jsou s tema skodama takove problemy.pouze muj nazor
frantisku mate pravdu stim ze se mohlo zdat ze jde zrovna o loncaky.souhlasim s vama s odstrelem bachyn zrovna v teto dobe.u nas jsou prasata celorocne a presto mne doopravdy prijde po 19hod dost velka tma pro dobre obeznani prasat.je bezne ze mi prijde 20 i 30 prasat vzdy cekam az vylezou vsechna a potom z nich teprve vyberu.snazim se vybirat selata a tudis bych se bal v teto situlaci strilet.bal bych se zrovna tech 4 letych knourku kterych bych rek ze je doopravdy skoda.ale podle tech prispevku se tak lovi zrejmne vsude.verim tomu ze je to mozna prave ten duvod proc jsou s tema skodama takove problemy.pouze muj nazor
8.11.2012 09:39 vložil Katy Langmajerová
Lovu zdar!a hezky napsáno!1***
Lovu zdar!a hezky napsáno!1***
8.11.2012 09:23 vložil Lubomír Prokeš
Lovu zdar!!!
Lovu zdar!!!
8.11.2012 08:19 vložil J. Král
Někdo má, někdo nemá.Lovu zdar.
Někdo má, někdo nemá.Lovu zdar.
8.11.2012 08:11 vložil Michael Brož
Lovu zdar!
Lovu zdar!
8.11.2012 06:22 vložil Josef Vršan
Lovu zdar
Lovu zdar
7.11.2012 22:41 vložil Zdenek Š v o m a
Lovu zdar!Parádní kousek,zvlášť pokud černou lovíte "Vyjímku"
Lovu zdar!Parádní kousek,zvlášť pokud černou lovíte "Vyjímku"
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.