Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17228) (2 dnes)
- úlovky (svět) (2159)
- trofeje (4695)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42968)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39049) (4 dnes)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13504) (2 dnes)
- zbraně (2567)
- lidé (4651) (3 dnes)
- fotopast (15477) (3 dnes)
- myslivecké umění (4820)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7005) (2 dnes)
- ptactvo v přírodě (19993)
- hmyz v přírodě (7015) (1 dnes)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15512)
- myslivecké stavby (3925)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24440) (1 dnes)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Vzpomínka na říjnový lov
vloženo: 28.4.2013 14:38
autor: David Janásek
úlovky (svět)
Bezoar Ibex - turecký démon
vloženo: 6.3.2016 08:07
autor: Radek
trofeje
jeleň
vloženo: 3.10.2014 15:31
autor: Roman Dudek
zvěř v přírodě
Strom je můj.
vloženo: 6.3.2015 08:33
autor: Děda z lesa
zbraně
R 8
vloženo: 3.5.2018 12:40
autor: Ondřej Trlifaj
fotopast
V řepce
vloženo: 11.5.2013 18:01
autor: Václav Jelenek
myslivecké umění
jeleň...
vloženo: 8.1.2013 16:03
autor: Marek Horňák
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Ustřelil jsem se
I to patří k myslivostiPro Kubika Másla poznáš kde to je-tam se zranil Akim
žádný bok :)
vložil: jakub tůma
vloženo: 3.3.2011 17:41
zobrazeno: 6352x
hodnocení: 18 hlasů
vloženo: 3.3.2011 17:41
zobrazeno: 6352x
hodnocení: 18 hlasů
Komentáře:
16.3.2011 17:00 vložil Robátko
Pro pana Buriana mám střeleno přes sedmset prasat a takovou KRAVINU,bych neřekl natož NAPSAL. Pokud jde o selata jde o to jestli nějaká měla.Jestly se Vám nic podobného nesatalo tak s tím počítejte,protože kdo nic nedělá nic nezkazí.
Pro pana Buriana mám střeleno přes sedmset prasat a takovou KRAVINU,bych neřekl natož NAPSAL. Pokud jde o selata jde o to jestli nějaká měla.Jestly se Vám nic podobného nesatalo tak s tím počítejte,protože kdo nic nedělá nic nezkazí.
7.3.2011 09:29 vložil michal burian
tak já osobně bych na takový prase nestřílel, ani dřív když jsme je měli povolený, protože ty seleta od tý střelený bachny se rozběhnou a dělaj škody všude možně........co já vim tak prasata u nás nebyla dokad neutekla po válce z obor, ve velkých komplexech lesa se prasata množila a všude tam, kde toho lesa tolik nebylo se řezalo všechno co mělo štětiny a jak to dopadlo jsou přemnožený a je v dnešní době je to skoro všude stejný jako dřív i když ne všude
tak já osobně bych na takový prase nestřílel, ani dřív když jsme je měli povolený, protože ty seleta od tý střelený bachny se rozběhnou a dělaj škody všude možně........co já vim tak prasata u nás nebyla dokad neutekla po válce z obor, ve velkých komplexech lesa se prasata množila a všude tam, kde toho lesa tolik nebylo se řezalo všechno co mělo štětiny a jak to dopadlo jsou přemnožený a je v dnešní době je to skoro všude stejný jako dřív i když ne všude
7.3.2011 09:28 vložil michal burian
pardon chvátal jsem, tak je ta poslední řádka trochu nesrozumitelná
pardon chvátal jsem, tak je ta poslední řádka trochu nesrozumitelná
7.3.2011 09:26 vložil michal burian
tak já osobně bych na takový prase nestřílel, ani dřív když jsme je měli povolený, protože ty seleta od tý střelený bachny se rozběhnou a dělaj škody všude možně........co já vim tak prasata u nás nebyla dokad neutekla po válce z obor, ve velkých komplexech lesa se prasata množila a všude tam, kde toho lesa tolik nebylo se řezalo všechno co mělo štětiny a jak to dopadlo jsou přemnožený a je v dnešní době je to skoro všude stejný jako dřív i když ne všude
tak já osobně bych na takový prase nestřílel, ani dřív když jsme je měli povolený, protože ty seleta od tý střelený bachny se rozběhnou a dělaj škody všude možně........co já vim tak prasata u nás nebyla dokad neutekla po válce z obor, ve velkých komplexech lesa se prasata množila a všude tam, kde toho lesa tolik nebylo se řezalo všechno co mělo štětiny a jak to dopadlo jsou přemnožený a je v dnešní době je to skoro všude stejný jako dřív i když ne všude
5.3.2011 19:24 vložil Zdeněk Touš
Dle mého názoru 100 kg nemá. A jinak, co by dotyčného lovce vedlo k tomu, že by udával jinou hmotnost než udává? Vždyť se sám přece přiznal, že se ustřelil. Proto myslím, že nemá důvod si něco vymýšlet. A ti, co Jakuba okamžitě odsoudí, ať se sami zamyslí zda vše dělají správně a každý jejich úlovek byl vždy ok. Pro J.S. Ano, když máš normovanou černou, musíš šáhnout i do dospělé zvěře.Ale samozřejmě s rozumem.
Dle mého názoru 100 kg nemá. A jinak, co by dotyčného lovce vedlo k tomu, že by udával jinou hmotnost než udává? Vždyť se sám přece přiznal, že se ustřelil. Proto myslím, že nemá důvod si něco vymýšlet. A ti, co Jakuba okamžitě odsoudí, ať se sami zamyslí zda vše dělají správně a každý jejich úlovek byl vždy ok. Pro J.S. Ano, když máš normovanou černou, musíš šáhnout i do dospělé zvěře.Ale samozřejmě s rozumem.
5.3.2011 16:24 vložil Jakub Steinocher
Není to tak dávno co sem někdo (nevzpomenu si na jméno) vložil fotku tří bachyněk, myslím, že to byly všechno lončačky. Seprali jste ho tu jak malýho kluka a toho kdo upálil metrákovou bachnu obhajujete. Kuba Tůma je jistě dobrý a poctivý myslivec. O tom svědčí i to, že sem tuto fotku vložil a veřejně prohlásil, že se ustřelil. Někdo tu vypráví, že je třeba lovit plánovanou dospělou černou zvěř. Takže jestli tomu dobře rozumím tak aby byl splněn plán lovu a aby bylo zabráněno co nejvíce škodám tak dojdete upálit takovouhle bachnu jo ? ... :-)
Není to tak dávno co sem někdo (nevzpomenu si na jméno) vložil fotku tří bachyněk, myslím, že to byly všechno lončačky. Seprali jste ho tu jak malýho kluka a toho kdo upálil metrákovou bachnu obhajujete. Kuba Tůma je jistě dobrý a poctivý myslivec. O tom svědčí i to, že sem tuto fotku vložil a veřejně prohlásil, že se ustřelil. Někdo tu vypráví, že je třeba lovit plánovanou dospělou černou zvěř. Takže jestli tomu dobře rozumím tak aby byl splněn plán lovu a aby bylo zabráněno co nejvíce škodám tak dojdete upálit takovouhle bachnu jo ? ... :-)
5.3.2011 14:47 vložil Radek Chadim
Tady nejde o to, že střelil bachyni, ale jakou. Tahle si zasloužila žít, protože má 100 kg, byla zdravá a černá (z dostupných informací), navíc sám lovec uvádí, že se ustřelil, takže to asi taky nebyl odlov, jaký si představoval nebo jaký mají v jeho honitbě v plánu realizovat. A máte snad někdo v revíru málo světlých, slabých nebo poraněných bachyň? Když budeme střílet takovéto kusy a nechávat ty nechovné, kam to s těma divočákama dojde? Proto tento odstřel nemůžu hodnotit kladně. U špičáka Eriky Doležalové všichni plakali, jakýže to byl chovný kus a jaká je ho škoda, u téhle chovné bachyně řekne polovina, že to není žádná škoda - takže chyba je v myšlení některých zde diskutujících, že si myslí, že u divočáků není třeba dodržovat chovatelská pravidla a mláceni to "hlava nehlava" (i když to není tento konkretní případ) není žádná pohroma, protože se v tom nedá udělat nic špatného, což je pro mě osobně nepřijatelné. A lovce beru o to víc, že to zde přiznal, stává se to každému, i mě se to už stalo, ale byla by chyba napsat, že to nebyla chyba :-).
Tady nejde o to, že střelil bachyni, ale jakou. Tahle si zasloužila žít, protože má 100 kg, byla zdravá a černá (z dostupných informací), navíc sám lovec uvádí, že se ustřelil, takže to asi taky nebyl odlov, jaký si představoval nebo jaký mají v jeho honitbě v plánu realizovat. A máte snad někdo v revíru málo světlých, slabých nebo poraněných bachyň? Když budeme střílet takovéto kusy a nechávat ty nechovné, kam to s těma divočákama dojde? Proto tento odstřel nemůžu hodnotit kladně. U špičáka Eriky Doležalové všichni plakali, jakýže to byl chovný kus a jaká je ho škoda, u téhle chovné bachyně řekne polovina, že to není žádná škoda - takže chyba je v myšlení některých zde diskutujících, že si myslí, že u divočáků není třeba dodržovat chovatelská pravidla a mláceni to "hlava nehlava" (i když to není tento konkretní případ) není žádná pohroma, protože se v tom nedá udělat nic špatného, což je pro mě osobně nepřijatelné. A lovce beru o to víc, že to zde přiznal, stává se to každému, i mě se to už stalo, ale byla by chyba napsat, že to nebyla chyba :-).
5.3.2011 08:56 vložil Milan Flora
Jiří i Ondro je to 100% pravda a to nejsem žádný masař. Však placení škod v zemědělství nás donutí přemýšlet nad řáděním černé, pak člověk bude zvažovat, jestli tlumit černou nebo zachovat drobnou a srnčí v našich revírech alespoň na normativním stavu...
Jiří i Ondro je to 100% pravda a to nejsem žádný masař. Však placení škod v zemědělství nás donutí přemýšlet nad řáděním černé, pak člověk bude zvažovat, jestli tlumit černou nebo zachovat drobnou a srnčí v našich revírech alespoň na normativním stavu...
4.3.2011 22:35 vložil Mgr. Ondřej Bělka
Jiří Lengyel Nádherně napsáno, tohle je prostě faktem. Divím se, že to myslivce nenapadlo dříve.. Černá vládne v revírech a škody jsou všem známé.
Jiří Lengyel Nádherně napsáno, tohle je prostě faktem. Divím se, že to myslivce nenapadlo dříve.. Černá vládne v revírech a škody jsou všem známé.
4.3.2011 21:46 vložil Josef Novák
kubo v pohodě, já se ustřelil trochu včera, jen měl trochu zoubky :)
kubo v pohodě, já se ustřelil trochu včera, jen měl trochu zoubky :)
4.3.2011 20:05 vložil Radim Knot
Jiří ach, nic než pravdu díš.. Nechápu jak se jim podařilo za Marie Terezie tuto zvěř va volnosti vyhubit. Když si vezmem, že do roku (mám dojem) 1924 se mohla čená chovat jen v oborách a až teprve potom byla vypuštěna do volnosti a jaký početní nárust udělala!!, to je na pováženou!...
Jiří ach, nic než pravdu díš.. Nechápu jak se jim podařilo za Marie Terezie tuto zvěř va volnosti vyhubit. Když si vezmem, že do roku (mám dojem) 1924 se mohla čená chovat jen v oborách a až teprve potom byla vypuštěna do volnosti a jaký početní nárust udělala!!, to je na pováženou!...
4.3.2011 19:51 vložil Jiří Lengyel,starší
Vážení,nevím proč tolik emocí,všichni naříkáme na úbytek drobné zvěř,my dříve narození si pamatujeme na stovkové výřady zajíců a bažantů,kteří se rodili od Pána boha, Ale---nebyla prasata!Většína z nás loví v rámci plánu lovu samičí zvěř,ať jsou to srny,laně.A to nemluvím o naháňkách,kde se loví prakticky vše.Nikomu nevadí,že jsou na výřadu laně,ještě vodící,ale je hřích ulovit jakoukoliv bachyni, všichni ví,že černá zvěř je již totálně přemnožená,domníváte se snad,že lovem selat nebo lončáků stavy snížíte?To se již dělá 30let a výsledek známe:je vůbec vůle s tímto stavem něco udělat?Není,my máme prasata raději,než zmiňovanou drobnou zvěř.A to není jen drobná,není nám divné,že se snižují i stavy srnčího?Byli jsme zvyklí,že každá srna vodila minimálně jedno srnče,ale to nebyla prasata.Viděl někdo z Vás,jak se tahá bachyně se selaty o ještě pískající srnče? Já ano.Čili,jestliže někdo uloví v zimě jakoukoliv bachyni,nenadávejte mu,i bachyně,nejenom selata je nutné lovit
Vážení,nevím proč tolik emocí,všichni naříkáme na úbytek drobné zvěř,my dříve narození si pamatujeme na stovkové výřady zajíců a bažantů,kteří se rodili od Pána boha, Ale---nebyla prasata!Většína z nás loví v rámci plánu lovu samičí zvěř,ať jsou to srny,laně.A to nemluvím o naháňkách,kde se loví prakticky vše.Nikomu nevadí,že jsou na výřadu laně,ještě vodící,ale je hřích ulovit jakoukoliv bachyni, všichni ví,že černá zvěř je již totálně přemnožená,domníváte se snad,že lovem selat nebo lončáků stavy snížíte?To se již dělá 30let a výsledek známe:je vůbec vůle s tímto stavem něco udělat?Není,my máme prasata raději,než zmiňovanou drobnou zvěř.A to není jen drobná,není nám divné,že se snižují i stavy srnčího?Byli jsme zvyklí,že každá srna vodila minimálně jedno srnče,ale to nebyla prasata.Viděl někdo z Vás,jak se tahá bachyně se selaty o ještě pískající srnče? Já ano.Čili,jestliže někdo uloví v zimě jakoukoliv bachyni,nenadávejte mu,i bachyně,nejenom selata je nutné lovit
4.3.2011 19:47 vložil Radim Knot
Michale je kousek za kusem, ono to dost zkresluje... Jinak jen můj názor..
Michale je kousek za kusem, ono to dost zkresluje... Jinak jen můj názor..
4.3.2011 17:01 vložil Michal / admin /
Toto prase že namá 100 kg , tak to má 100 %
Toto prase že namá 100 kg , tak to má 100 %
4.3.2011 15:58 vložil Radek Chadim
Ta výška tam je, hřeben nemá bůhvíjaký a leží na břiše, takže bych to spíše viděl k těm 100 kg než k 80ti.
Ta výška tam je, hřeben nemá bůhvíjaký a leží na břiše, takže bych to spíše viděl k těm 100 kg než k 80ti.
4.3.2011 15:30 vložil Radim Knot
Myslím, že sto kilo je moc, zimní srst a pod., jen když si představím kolik udělá na výšku hřeben...
Myslím, že sto kilo je moc, zimní srst a pod., jen když si představím kolik udělá na výšku hřeben...
4.3.2011 14:50 vložil jakub tůma
Střelené bylo 20.12.2009 věk nevým.Jedině že bych zapřemejšlel kde zkončila hlava a našel jí :)
Střelené bylo 20.12.2009 věk nevým.Jedině že bych zapřemejšlel kde zkončila hlava a našel jí :)
4.3.2011 14:48 vložil Radek Chadim
Já bych jí tipoval v žívé váze +-100 kg, a né 80 kg, protože už je to opravdu kus masa. Pak chápu a celkem oprávněně, že ve sdružení z toho nadšení nebyli, když se střelí takováto chovná bachyně. Těch ochránců jelenů špičáků si taky nikdo nevšimejme, těch je taky více než dost :-).
Já bych jí tipoval v žívé váze +-100 kg, a né 80 kg, protože už je to opravdu kus masa. Pak chápu a celkem oprávněně, že ve sdružení z toho nadšení nebyli, když se střelí takováto chovná bachyně. Těch ochránců jelenů špičáků si taky nikdo nevšimejme, těch je taky více než dost :-).
4.3.2011 14:07 vložil Filip Pětivlas
tak sto kilo nebude mit asi ani nahodou. zda se mi dost pred strelcem. to nekdy i sele vypada velky. ja se taky takhle fotim tak to musim vedet :-). a vubec bych se nedivil kdyby to byla loncacka. u nas uz jsem taky videl strelenou podobne velkou. knourka jsem videl loncaka i 107 kg. ani v jednom pripade jsem nebyl lovec ale je to klidne mozne. i kdyz bych se spis priklanel k tem trem letum. kubo kdyby si tam nedal tenhle nadpis tak si toho ctyry petiny lidi ani nevsimne:). myslim, ze jsi zas tak velkou chybu neudelal, ale to je vec nazoru. Lovu zdar!
tak sto kilo nebude mit asi ani nahodou. zda se mi dost pred strelcem. to nekdy i sele vypada velky. ja se taky takhle fotim tak to musim vedet :-). a vubec bych se nedivil kdyby to byla loncacka. u nas uz jsem taky videl strelenou podobne velkou. knourka jsem videl loncaka i 107 kg. ani v jednom pripade jsem nebyl lovec ale je to klidne mozne. i kdyz bych se spis priklanel k tem trem letum. kubo kdyby si tam nedal tenhle nadpis tak si toho ctyry petiny lidi ani nevsimne:). myslim, ze jsi zas tak velkou chybu neudelal, ale to je vec nazoru. Lovu zdar!
4.3.2011 13:39 vložil Radim Knot
Kubo tak tu napiš věk... Má vůbec plně vyvinutou šestou stoličku? Háky není vůbec vidět.. Jinak vidím rovina, pole, v prosinci. V prosinci 80 kg to je u nás kolikrát lončák.. Lovu zdar!
Kubo tak tu napiš věk... Má vůbec plně vyvinutou šestou stoličku? Háky není vůbec vidět.. Jinak vidím rovina, pole, v prosinci. V prosinci 80 kg to je u nás kolikrát lončák.. Lovu zdar!
4.3.2011 13:02 vložil jiří janek
Jakube chválit tě nebudu ale věřím že jsi čestnej chlap a dobrej myslivec stačilo sem tu fotku prostě nedávat, jinak to dobře napsali pan Vilšer a Donaťák .(Možná si střílel na kňourka ten se tak neřeší a dopadlo to jinak)přeji Ti mnoho loveckých úspěchů a lovu lesu.
Jakube chválit tě nebudu ale věřím že jsi čestnej chlap a dobrej myslivec stačilo sem tu fotku prostě nedávat, jinak to dobře napsali pan Vilšer a Donaťák .(Možná si střílel na kňourka ten se tak neřeší a dopadlo to jinak)přeji Ti mnoho loveckých úspěchů a lovu lesu.
4.3.2011 13:02 vložil George George
Všude se mluví o přemnožení černé a jak se mají redukovat stavy bez zásahu do samiči zvěře. Pokud je vystavená povolenka tak není co řešit,jen nestřílet na vedoucí bachu. Potom ten rudl už nemusí přijit.Ono to přemnožení je jak kde a každý jsme hospodářem nebo taky jaký si to uděláme takovy to máme.
Všude se mluví o přemnožení černé a jak se mají redukovat stavy bez zásahu do samiči zvěře. Pokud je vystavená povolenka tak není co řešit,jen nestřílet na vedoucí bachu. Potom ten rudl už nemusí přijit.Ono to přemnožení je jak kde a každý jsme hospodářem nebo taky jaký si to uděláme takovy to máme.
4.3.2011 12:34 vložil Jakub Máslo
PRO VŠECHNY OCHRÁNCE ČERNÉ ZVĚŘE, POKUD NEVÍTE NIC O DANÉM REVÍRU, ANI SE NEOZÝVEJTE!!!!! Zdar Kubas, jasný, že vim, kde se Akim utkal s těmi rytíři, je to malé rákosíčko hned za benzínkou. Tuhle fotku jsem viděl asi pětkrát .o) Takhle bys ty úlovky měl pokládat, alespoň se nespleteš :o) Těch ochránců prasat si nevšímej, bohužel je jich už víc než dost. Škoda to sice je, ale tříletý bachyňky se musí lovit taky, i když je to většině lidem proti srsti a ty sám to bereš jako ustřelení, zato tě chválím.
PRO VŠECHNY OCHRÁNCE ČERNÉ ZVĚŘE, POKUD NEVÍTE NIC O DANÉM REVÍRU, ANI SE NEOZÝVEJTE!!!!! Zdar Kubas, jasný, že vim, kde se Akim utkal s těmi rytíři, je to malé rákosíčko hned za benzínkou. Tuhle fotku jsem viděl asi pětkrát .o) Takhle bys ty úlovky měl pokládat, alespoň se nespleteš :o) Těch ochránců prasat si nevšímej, bohužel je jich už víc než dost. Škoda to sice je, ale tříletý bachyňky se musí lovit taky, i když je to většině lidem proti srsti a ty sám to bereš jako ustřelení, zato tě chválím.
4.3.2011 11:47 vložil Jan Novák
Nevyvržená měla min. 100 kg , na to dám krk.
Nevyvržená měla min. 100 kg , na to dám krk.
4.3.2011 11:46 vložil George George
Souhlasím s Vámi,bachyně 80kg=3roky,ale lončačka asi určiťe 80kg nemá,jak to tu někteří napsali.
Souhlasím s Vámi,bachyně 80kg=3roky,ale lončačka asi určiťe 80kg nemá,jak to tu někteří napsali.
4.3.2011 11:41 vložil Petr Volš
Lovu zdar. Podle fotky, barvy srsti a celkových proporcí bych ji tipnul minimálně na 90kg 100% a jestli je, nebo není lončačka, to bych potřeboval vidět pírko. Pokud byla ulovena v době lovu na čekané. Nepsal bych tak zavádějící nadpis.
Lovu zdar. Podle fotky, barvy srsti a celkových proporcí bych ji tipnul minimálně na 90kg 100% a jestli je, nebo není lončačka, to bych potřeboval vidět pírko. Pokud byla ulovena v době lovu na čekané. Nepsal bych tak zavádějící nadpis.
4.3.2011 11:25 vložil jakub tůma
Řekl bych 2-3roky vyvržená měla asi míň to byl můj odhad.Máme dobrou úživnost takže neni problém lončák 80-100kg to je běžné.u bachen okolo těch 80kg 2-3roky. Dneska na procházce s pejskem jsem netrefil 15kg sele bylo se třema baškama 50kg.
Řekl bych 2-3roky vyvržená měla asi míň to byl můj odhad.Máme dobrou úživnost takže neni problém lončák 80-100kg to je běžné.u bachen okolo těch 80kg 2-3roky. Dneska na procházce s pejskem jsem netrefil 15kg sele bylo se třema baškama 50kg.
4.3.2011 11:03 vložil George George
Zase zajímavá diskuse. reaguji na příspěvky typu lončak bachyně 80-100kg. Tato váha je možná u kňoura a to zřídka,ale baška je menší.Tolik můj názor,ale asi jsou tu větší odbornici a já se něco přiučím jen tak dál.Lovu lesu zdar.
Zase zajímavá diskuse. reaguji na příspěvky typu lončak bachyně 80-100kg. Tato váha je možná u kňoura a to zřídka,ale baška je menší.Tolik můj názor,ale asi jsou tu větší odbornici a já se něco přiučím jen tak dál.Lovu lesu zdar.
4.3.2011 09:52 vložil Sláva Dolníček
Lovu zdar, souhlasím s Danem.
Lovu zdar, souhlasím s Danem.
4.3.2011 09:51 vložil Radek Chadim
To měla 80 kg vyvržená? A jak byla stará?
To měla 80 kg vyvržená? A jak byla stará?
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.