Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17223)
- úlovky (svět) (2159)
- trofeje (4695)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42968)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39039)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13498)
- zbraně (2567)
- lidé (4648)
- fotopast (15474)
- myslivecké umění (4819)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7003)
- ptactvo v přírodě (19992)
- hmyz v přírodě (7014)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15511)
- myslivecké stavby (3925)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24435)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Můj první
vloženo: 19.11.2016 10:11
autor: Daniel Donaťák
úlovky (svět)
tetrov hlucháň v Rusku
vloženo: 27.1.2015 19:17
autor: mirojevo
trofeje
Dnešní oslava sv. Huberta.
vloženo: 4.11.2017 17:44
autor: Petr Waclawek
zvěř v přírodě
Kvartet
vloženo: 3.2.2014 21:17
autor: Svatopluk Šedivý
zbraně
Zavírací nože
vloženo: 1.9.2016 08:35
autor: Děda z lesa
fotopast
ako by ich jedná mater mala...
vloženo: 4.5.2020 14:42
autor: pali1
myslivecké umění
najnovšia práca
vloženo: 16.1.2016 18:04
autor: Marek Horňák
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Kňour na čtvrty pokus
Tohoto knourka jsem ulovil na letos prvním snehu v otcove honitbe v Beskydech. Přišel sam chvíli po osme hodine vecer ke krmelišti lehce posypanem kukurici. Vzdaletost asi 50m a dobra viditelnost mi nabízela ranu za slecho. Ustavim cerveny bod „bác“ a kanec pada jako podťaty a zustava v ohni. Prebijim, zapaluju cigaretu a vychutnavam kouzelne okamžiky po uspesnem lovu. Volam otci ,který je na nedaleke kazatelne, že letosni první kus cerne byl uloven. Zacinam balit věci, když najednou slyším pohyb na snehu. Divam se co se deje, když najednou knour vstava a pomalu odchazi k lesu. Stacim rychle ještě vystrelit když mi mizi na hranici husteho smrkového lesa, ale tuto ranu chybim. S otevřenými usty jen nevericne ziram, něco takového vidim prvne v zivote. Z udivu me budi drncici telefon. Otec „co pak tam valcis?!“Osvetluji mu jaka je situace. Lezu dolu a sebou beru jen baterku a kulovnici bez optiky. Tatik brzo prijizdi. Vedu ho na nastrel kde je celkem dost barvy a dále spura ve snehu smerem do lesa, tam uz snih není. Procházíme hranici lesa a zvazujeme zda nenechat dosled az na rano,když v tom slyším sto metru pod nama zalamovani. Rikam jdeme. Otec „osvětlovač“ a ja „dostrelovac“ za nedlouho prichazime k zalehlemu cunikovi, který ihned vstava a pomaha si od nás těžkym krokem pryc. Zastavují ho suché vetve po tezbe. Rozkaz „strilej vole“! Mirim na hlavu, chybim…lovecka horecka pusobi, ve schrance zustava poslední ctvrty naboj. Na ctvrty pokus ranou mezi slecha konecne udilim smrtelny zasah a knour zhasina. Nasleduje predani ulomku, tresu se ještě při vyvrhu. Asi 70ti kiloveho divocaka tahnu sam shruba 200m dolu k ceste kde prijizdi tatik s autem, porizujem foto a jedem jej domu zapit .Jde o muj ctvrty kus cerne. Uloven razi 308 win .vložil: Jan Přikryl
vloženo: 19.12.2011 17:34
zobrazeno: 3974x
hodnocení: 13 hlasů
vloženo: 19.12.2011 17:34
zobrazeno: 3974x
hodnocení: 13 hlasů
Komentáře:
30.12.2011 12:39 vložil Jan Přikryl
vrazi :)
vrazi :)
30.12.2011 12:36 vložil Jiří Hyvnar
Jojo.. hon jsme měli a výsledek jsi slyšel... :o)
Jojo.. hon jsme měli a výsledek jsi slyšel... :o)
26.12.2011 08:06 vložil Jan Přikryl
Tobe taky jiriku.Dneska mete ten hon ze?u nas je treba jeste lovit tak po stacich se ozvu a jedem...
Tobe taky jiriku.Dneska mete ten hon ze?u nas je treba jeste lovit tak po stacich se ozvu a jedem...
24.12.2011 11:35 vložil Jiří Hyvnar
Lovu zdar, kamaráde! Pěkné svátky tobě i Monči ;-) PS: Měli bysme něco podniknout...
Lovu zdar, kamaráde! Pěkné svátky tobě i Monči ;-) PS: Měli bysme něco podniknout...
22.12.2011 15:08 vložil Fergus
má reakce na Jan Prikryl ve 12.55
má reakce na Jan Prikryl ve 12.55
22.12.2011 15:07 vložil Fergus
for Jan Prikryl- to je slovo od poradnýho chlapa !!! Smekám před tebou a přeji Ti taktéž příjemné prožití svátku a do Nového roku jen to nejlepší.
for Jan Prikryl- to je slovo od poradnýho chlapa !!! Smekám před tebou a přeji Ti taktéž příjemné prožití svátku a do Nového roku jen to nejlepší.
22.12.2011 14:50 vložil Roman Šima
Lovu zdar ti přeju.. a až tě příště po ráně za slecho při dosledu chytne prase za prdel, tak se zamysli, proč vlastně střílíš jako frajer!! První co se ptám, když jdu na dosled se psem, kam lovec mířil. Pokud bys mi řekl, že za slecho, tak bych se zeptal, jestli si upadl a psa bych ani na stopu nenasadil. Poznáš to, až tě budou zašívat a pak si možná rozmyslíš střílet tímto způsobem. A netýká se to jen ran za slecho, ale jakékoliv rány, která je nezodpovědná.
Lovu zdar ti přeju.. a až tě příště po ráně za slecho při dosledu chytne prase za prdel, tak se zamysli, proč vlastně střílíš jako frajer!! První co se ptám, když jdu na dosled se psem, kam lovec mířil. Pokud bys mi řekl, že za slecho, tak bych se zeptal, jestli si upadl a psa bych ani na stopu nenasadil. Poznáš to, až tě budou zašívat a pak si možná rozmyslíš střílet tímto způsobem. A netýká se to jen ran za slecho, ale jakékoliv rány, která je nezodpovědná.
22.12.2011 12:55 vložil Jan Přikryl
tak vam dekuji za spoustu zajimavych nazoru...je zde spousta veci k zamysleni...hlavne jsem se presvedcil o tom ze bezchybne nejde strilet do nekonecna a budu tuto chybu brat jako pouceni a budu se snazit pri techto "jistych" situacich vice premyslet. Myslim ze to pujde i bez tech facek. Prejivsem poklidne straveni vanocnich svatku a vse nejlepsi do noveho roku, hodne mysliveckych i loveckych zazitku! Lovu lesu!
tak vam dekuji za spoustu zajimavych nazoru...je zde spousta veci k zamysleni...hlavne jsem se presvedcil o tom ze bezchybne nejde strilet do nekonecna a budu tuto chybu brat jako pouceni a budu se snazit pri techto "jistych" situacich vice premyslet. Myslim ze to pujde i bez tech facek. Prejivsem poklidne straveni vanocnich svatku a vse nejlepsi do noveho roku, hodne mysliveckych i loveckych zazitku! Lovu lesu!
22.12.2011 11:53 vložil Leoš Lukášek
K ulovení černé zvěře Lovu Zdar! Co se týče střílení na hlavu, absolutně nesouhlasím. Mám uloveno přes 300 kusů černé zvěře, ale vždy střílím na komoru. Zvěř ulovenou na hlavu, bych konzumovat nechtěl, neboť jsem si několikrát zjistil, že ve zvěřině ostává více barvy, než u zvěře ulovené na plíce. Co se týče 308 Winchester, radši ani komentovat nebudu.
K ulovení černé zvěře Lovu Zdar! Co se týče střílení na hlavu, absolutně nesouhlasím. Mám uloveno přes 300 kusů černé zvěře, ale vždy střílím na komoru. Zvěř ulovenou na hlavu, bych konzumovat nechtěl, neboť jsem si několikrát zjistil, že ve zvěřině ostává více barvy, než u zvěře ulovené na plíce. Co se týče 308 Winchester, radši ani komentovat nebudu.
22.12.2011 10:55 vložil robert volek
Tak mi to panove nedalo a poprve jsem se prihlasil abych napsal svuj nazor. Bere tady nekdo v uvahu vubec to, jak je velka hlava oproti celemu telu? Vypada to, ze ano, ale stale jen pod jednim zornym uhlem! Jinymi slovy, kdyz bude strilet strelec, ktery si je jisty svou ranou, tak je uplne jedno jestli streli prase na komoru nebo na hlavu. POkud bude strilet strelec nejisty tak v pripade mireni na komoru muze cernou tak postrelit, ze ji uz nemusi nikdy dohledat. Kdyz ten samy strelec bude strilet na hlavu, tak je vysoka pravdepodobnost, ze kdyz se trefi, zver uz nikam neodejde a kdyz se netrefi, naopak odejde zdrava. Samozrejme uz vidim ,jak tady zacne diskuze o ustrelenych celistich, ale kolik je takovych pripadu procentuelne? A kolik je tech, kdy zver zcela zbytecne trpi postrelena do jinych casti tela a nedohledana? Anebo, se z toho v tom lepsim pripade nakonec dostane-znam pripad, kdy se strelilo prase, ktere uz melo temer zahojenou ranu na plice (clovek by rekl smrtelnou). Takze asi tolik k večné debate o strileni na hlavu a komoru a o mysliveckych ranach. To, ze to nekdo nekdy nekde napsal, preci nic neznamena. Doba nezamrzla a jde dal. Mame kvalitnejsi optiku, kvalitnejsi zbrane atd. Podobne je to s kvalitnim oblecenim, ktere bohuzel ne uplne vzdy odpovida nasim tradicim. Takze co, budeme mrznout nebo se potit v zelenem anebo si udelame pohodlicko treba v oranzovem???? To uz si musi zodpovedet kazdy sam, stejne jako s tim strilenim. Mel by pri tom mit vzdy na pameti, ze pokud bude zveri zivot brat, mel by to udelat co nejrychleji a bez zbytecneho trapeni!!
Tak mi to panove nedalo a poprve jsem se prihlasil abych napsal svuj nazor. Bere tady nekdo v uvahu vubec to, jak je velka hlava oproti celemu telu? Vypada to, ze ano, ale stale jen pod jednim zornym uhlem! Jinymi slovy, kdyz bude strilet strelec, ktery si je jisty svou ranou, tak je uplne jedno jestli streli prase na komoru nebo na hlavu. POkud bude strilet strelec nejisty tak v pripade mireni na komoru muze cernou tak postrelit, ze ji uz nemusi nikdy dohledat. Kdyz ten samy strelec bude strilet na hlavu, tak je vysoka pravdepodobnost, ze kdyz se trefi, zver uz nikam neodejde a kdyz se netrefi, naopak odejde zdrava. Samozrejme uz vidim ,jak tady zacne diskuze o ustrelenych celistich, ale kolik je takovych pripadu procentuelne? A kolik je tech, kdy zver zcela zbytecne trpi postrelena do jinych casti tela a nedohledana? Anebo, se z toho v tom lepsim pripade nakonec dostane-znam pripad, kdy se strelilo prase, ktere uz melo temer zahojenou ranu na plice (clovek by rekl smrtelnou). Takze asi tolik k večné debate o strileni na hlavu a komoru a o mysliveckych ranach. To, ze to nekdo nekdy nekde napsal, preci nic neznamena. Doba nezamrzla a jde dal. Mame kvalitnejsi optiku, kvalitnejsi zbrane atd. Podobne je to s kvalitnim oblecenim, ktere bohuzel ne uplne vzdy odpovida nasim tradicim. Takze co, budeme mrznout nebo se potit v zelenem anebo si udelame pohodlicko treba v oranzovem???? To uz si musi zodpovedet kazdy sam, stejne jako s tim strilenim. Mel by pri tom mit vzdy na pameti, ze pokud bude zveri zivot brat, mel by to udelat co nejrychleji a bez zbytecneho trapeni!!
21.12.2011 15:43 vložil Fergus
Novodobá hospodská myslivost, on třeba za to ani nemůže, ale když to slyší od ostatních starších.... ti by si měli nafackovat !!!! Přeji ti Lovu Zdar a doufám, že uděláš v hlavě jasno sám a příště to bude super.
Novodobá hospodská myslivost, on třeba za to ani nemůže, ale když to slyší od ostatních starších.... ti by si měli nafackovat !!!! Přeji ti Lovu Zdar a doufám, že uděláš v hlavě jasno sám a příště to bude super.
21.12.2011 12:04 vložil Miroslav Novak
Kdy bych ukazal hospodařovi,střelene prase na krk,a ještě mu to podrobně řekl,tak jsem na pul roku,na rok bez povolenky na černou.
Kdy bych ukazal hospodařovi,střelene prase na krk,a ještě mu to podrobně řekl,tak jsem na pul roku,na rok bez povolenky na černou.
20.12.2011 14:56 vložil Michael Brož
Lovu zdar!
Lovu zdar!
20.12.2011 11:11 vložil Petr Jelen
Jene, být Tvým otcem, tak Ti dám u dostřeleného kusu hned přes hubu.Z kazatelny s oporou to poděláš a pak z volné ruky zkoušíš drze tu samou prasárnu za slecho, promiň, ale černé jsi tolik nenalovil, aby jsi se mohl takto ke zvěři chovat. Evidentně nejsi vystřílený !!! Pokud tatík tak neučinil, zasloužil by si vlastník honitby to samé co Ty :((( Trochu skromnosti by neuškodilo. Přesto Lovu Zdar .
Jene, být Tvým otcem, tak Ti dám u dostřeleného kusu hned přes hubu.Z kazatelny s oporou to poděláš a pak z volné ruky zkoušíš drze tu samou prasárnu za slecho, promiň, ale černé jsi tolik nenalovil, aby jsi se mohl takto ke zvěři chovat. Evidentně nejsi vystřílený !!! Pokud tatík tak neučinil, zasloužil by si vlastník honitby to samé co Ty :((( Trochu skromnosti by neuškodilo. Přesto Lovu Zdar .
20.12.2011 08:36 vložil jiří marek
Není to náhodou baška?...dělám srandu.Lovu zdar!
Není to náhodou baška?...dělám srandu.Lovu zdar!
20.12.2011 00:39 vložil Pavel Veverka
Lovu zdar, dobrá zkušenost do života. Pouč se z ní, ale nenech se tím rozhodit. Přeju mnoho dalších úspěchů.
Lovu zdar, dobrá zkušenost do života. Pouč se z ní, ale nenech se tím rozhodit. Přeju mnoho dalších úspěchů.
19.12.2011 21:13 vložil Radim Melichárek
Já tedy Lovu zdar popřeji,ale s tou ránou "za slecho" hrubě nesouhlasím.Také mám střeleno několik kusů černé,ale vždy na komoru-jistota je jistota.Lovím s 243 win.a se správným výběrem střeliva ani tato ráže neničí zvěřinu...
Já tedy Lovu zdar popřeji,ale s tou ránou "za slecho" hrubě nesouhlasím.Také mám střeleno několik kusů černé,ale vždy na komoru-jistota je jistota.Lovím s 243 win.a se správným výběrem střeliva ani tato ráže neničí zvěřinu...
19.12.2011 21:06 vložil Jan Novák
Kdo z nás se nenechal někdy, většinou v mládí, unést. Honza to sám připouští a věřím, že se už poučil.Sám jsem si jednou za měsíčné noci chtěl "vychutnat" sele na sněhu. Hnulo se a střela ho úplně minula. A dobře ti to Honzíku napsal pan Novotný z jeho příspěvkem se plně ztotožňuji.
Kdo z nás se nenechal někdy, většinou v mládí, unést. Honza to sám připouští a věřím, že se už poučil.Sám jsem si jednou za měsíčné noci chtěl "vychutnat" sele na sněhu. Hnulo se a střela ho úplně minula. A dobře ti to Honzíku napsal pan Novotný z jeho příspěvkem se plně ztotožňuji.
19.12.2011 20:47 vložil Jan Přikryl
souhlasim,clovek se necha unest tim jak mu dosud vse pada jak ma...a pak to jednou nevyjde...
souhlasim,clovek se necha unest tim jak mu dosud vse pada jak ma...a pak to jednou nevyjde...
19.12.2011 20:41 vložil František Mlčoch
Raději něco vykrájet pro psa,než vystavit zvěř utrpení.Myslím,že tahle rána tě vyučila...Lovu Zdar!
Raději něco vykrájet pro psa,než vystavit zvěř utrpení.Myslím,že tahle rána tě vyučila...Lovu Zdar!
19.12.2011 20:39 vložil Jan Přikryl
na hlavu sly pouze dostrelovaci rany z velke blizkosti kdyz zver uz temer nepopochazela
na hlavu sly pouze dostrelovaci rany z velke blizkosti kdyz zver uz temer nepopochazela
19.12.2011 20:34 vložil Ing. Petr Novotný
Když je zásah špatně umístěn, je jedno o jakou jde ráži. Pokud lovec uvádí umístění 10 cm za slechem, je jasné, že to nemůže být rána smrtelná. Tam jste trefil poze svaly krku. Mozek divočáka je velice malý a je umístěn jakoby pod, respektive v kořeni slechu při pohledu z profilu. Za slechem je pouze svalovina krku, páteř se lomí za hlavou ostře dolů. To je v každé knize o černé zvěři pěkně zobrazeno. Tento typ ran je dost rizikový: dá se to pokud je dobře vidět, je to nablízko, zbraň na takovou střelbu musí být dokonale nastřelena a musí se umět dobře střílet, protože když to je lehce vedle je zvěř pouze úděsně zmrzačena. Nešvar vidím v tom, že i v odborných časopisech je tento typ zásahu všeobecně publikován. Časem sám zjistíte, že je daleko lepší klasická rána do oblasti komory, tam když to o pár cm ujede tak se nic nestane. Lovu zdar.
Když je zásah špatně umístěn, je jedno o jakou jde ráži. Pokud lovec uvádí umístění 10 cm za slechem, je jasné, že to nemůže být rána smrtelná. Tam jste trefil poze svaly krku. Mozek divočáka je velice malý a je umístěn jakoby pod, respektive v kořeni slechu při pohledu z profilu. Za slechem je pouze svalovina krku, páteř se lomí za hlavou ostře dolů. To je v každé knize o černé zvěři pěkně zobrazeno. Tento typ ran je dost rizikový: dá se to pokud je dobře vidět, je to nablízko, zbraň na takovou střelbu musí být dokonale nastřelena a musí se umět dobře střílet, protože když to je lehce vedle je zvěř pouze úděsně zmrzačena. Nešvar vidím v tom, že i v odborných časopisech je tento typ zásahu všeobecně publikován. Časem sám zjistíte, že je daleko lepší klasická rána do oblasti komory, tam když to o pár cm ujede tak se nic nestane. Lovu zdar.
19.12.2011 20:25 vložil Jan Přikryl
vstrel byl mezi komorou a slechem,ale vystrel sel primo stredem lopatky ven...ranu jsem si o par cm strhnul a pater tak minul...kdbych strilel na komoru a strhnul si ji stejne,tak by to byl zasah na zadni komoru a zver by odchazela tak ci tak...
vstrel byl mezi komorou a slechem,ale vystrel sel primo stredem lopatky ven...ranu jsem si o par cm strhnul a pater tak minul...kdbych strilel na komoru a strhnul si ji stejne,tak by to byl zasah na zadni komoru a zver by odchazela tak ci tak...
19.12.2011 20:23 vložil Milan Jirmann
Pane Klímo, já Vám odpovím. Přece si neprostřelí zvěřinu na žebrech, nedejbože obě plecka, tak raději riskují zmrzačení zvěře. Rána na hlavu, mimo dostřelné rány, je nemyslivecká. To se učí každý adept. Dobře to tentokrát dopadlo, taky je mohl ten kňourek pěkně pocuchat. Jo a v použité ráži to také není. LOVU ZDAR!!!
Pane Klímo, já Vám odpovím. Přece si neprostřelí zvěřinu na žebrech, nedejbože obě plecka, tak raději riskují zmrzačení zvěře. Rána na hlavu, mimo dostřelné rány, je nemyslivecká. To se učí každý adept. Dobře to tentokrát dopadlo, taky je mohl ten kňourek pěkně pocuchat. Jo a v použité ráži to také není. LOVU ZDAR!!!
19.12.2011 20:13 vložil Filip Pětivlas
308 win je dobrá ráže, možná to bylo pouze volbou náboje. Na hlavu nestřílím, ale nejsem nějaký výrazný odpůrce. Každopádně je blbost se snažit střílet na postřelené odbíhající prase na hlavu. Je to moc malý cíl a velká šance, že zraněná zvěř zůstane v revíru.. Každopádně při střelbě na hlavu určitě na volbě střely ani ráže nezáleží, byla tam jasná chyba střelce. Ale dobře to dopadlo tak Lovu zdar. Jinak střílet na hlavu při volbě dobrého náboje beru jako naprostou zbytečnost. S 308 lovím taky a prase mi jenom jednou odběhlo po ráně dál než 20 metrů..
308 win je dobrá ráže, možná to bylo pouze volbou náboje. Na hlavu nestřílím, ale nejsem nějaký výrazný odpůrce. Každopádně je blbost se snažit střílet na postřelené odbíhající prase na hlavu. Je to moc malý cíl a velká šance, že zraněná zvěř zůstane v revíru.. Každopádně při střelbě na hlavu určitě na volbě střely ani ráže nezáleží, byla tam jasná chyba střelce. Ale dobře to dopadlo tak Lovu zdar. Jinak střílet na hlavu při volbě dobrého náboje beru jako naprostou zbytečnost. S 308 lovím taky a prase mi jenom jednou odběhlo po ráně dál než 20 metrů..
19.12.2011 20:08 vložil Jan Přikryl
lovim tretim rokem a tohle byl petatricaty kus sparkete zvere, vse touto razi...za slecho jsem strilel podruhe, kde prvne vse dopadlo jak melo. Nyni jsem byl o deset cisel vzadu, ale micha nebyla prerusena...bylo to zraneni smrtelne...jinak mi nikdy kus neusel dale jak 20m od nastrelu, v 80% v ohni. Lovim zver jeleni,srnci a cernou, (skodnou)...Bohuzel mi to ted nevyslo jak jsem chtel.razi asi nikdy menit nebudu...Lovu zdar!
lovim tretim rokem a tohle byl petatricaty kus sparkete zvere, vse touto razi...za slecho jsem strilel podruhe, kde prvne vse dopadlo jak melo. Nyni jsem byl o deset cisel vzadu, ale micha nebyla prerusena...bylo to zraneni smrtelne...jinak mi nikdy kus neusel dale jak 20m od nastrelu, v 80% v ohni. Lovim zver jeleni,srnci a cernou, (skodnou)...Bohuzel mi to ted nevyslo jak jsem chtel.razi asi nikdy menit nebudu...Lovu zdar!
19.12.2011 20:06 vložil Stanislav Klíma
Ač je mi 64 roků necítím se kompetentní dávat nějaké rady,jen se ptám proč je nutno na 50 metrů střílet na hlavu.Velice snadno to mohla být ustřelená čelist,jak se takováto rána napravuje se nemusím rozepisovat.Myslím že takový lovec zaslouží výchovný pohlavek a dělat nějaký čas honce jen s hůlkou.Ale v otcově honitbě to asi nehrozí.Přeji všem rozvážným myslivcům Lovu zdar.
Ač je mi 64 roků necítím se kompetentní dávat nějaké rady,jen se ptám proč je nutno na 50 metrů střílet na hlavu.Velice snadno to mohla být ustřelená čelist,jak se takováto rána napravuje se nemusím rozepisovat.Myslím že takový lovec zaslouží výchovný pohlavek a dělat nějaký čas honce jen s hůlkou.Ale v otcově honitbě to asi nehrozí.Přeji všem rozvážným myslivcům Lovu zdar.
19.12.2011 20:03 vložil Zdenek Š v o m a
Ja Lovu zdar popřeju.Chybu může udělat každej z nás.Důležitý je se z těch chyb poučit.
Ja Lovu zdar popřeju.Chybu může udělat každej z nás.Důležitý je se z těch chyb poučit.
19.12.2011 20:03 vložil Jan Přikryl
lovim tretim rokem a tohle byl petatricaty kus sparkete zvere, vse touto razi...za slecho jsem strilel podruhe, kde prvne vse dopadlo jak melo. Nyni jsem byl o deset cisel vzadu, ale micha nebyla prerusena...bylo to zraneni smrtelne...jinak mi nikdy kus neusel dale jak 20m od nastrelu, v 80% v ohni. Lovim zver jeleni,srnci a cernou, (skodnou)...Bohuzel mi to ted nevyslo jak jsem chtel.razi asi nikdy menit nebudu...Lovu zdar!
lovim tretim rokem a tohle byl petatricaty kus sparkete zvere, vse touto razi...za slecho jsem strilel podruhe, kde prvne vse dopadlo jak melo. Nyni jsem byl o deset cisel vzadu, ale micha nebyla prerusena...bylo to zraneni smrtelne...jinak mi nikdy kus neusel dale jak 20m od nastrelu, v 80% v ohni. Lovim zver jeleni,srnci a cernou, (skodnou)...Bohuzel mi to ted nevyslo jak jsem chtel.razi asi nikdy menit nebudu...Lovu zdar!
19.12.2011 20:02 vložil Tomáš Palička
Lovu zdar.Jistá rána není nikdy to si pamatuj,jistá je jenom smrt!Pokud to jde střílej vždy na komoru a 308 je dobrá ráže.Mám ji také a po zásahu mě černá odešla nejdále 60 metrů větší kus jako lončák ,selata zůstávají na nástřelu.
Lovu zdar.Jistá rána není nikdy to si pamatuj,jistá je jenom smrt!Pokud to jde střílej vždy na komoru a 308 je dobrá ráže.Mám ji také a po zásahu mě černá odešla nejdále 60 metrů větší kus jako lončák ,selata zůstávají na nástřelu.
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.