Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17231) (3 dnes)
- úlovky (svět) (2159)
- trofeje (4695)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42968)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39052) (3 dnes)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13505) (1 dnes)
- zbraně (2567)
- lidé (4653) (2 dnes)
- fotopast (15481) (4 dnes)
- myslivecké umění (4820)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7006) (1 dnes)
- ptactvo v přírodě (19993)
- hmyz v přírodě (7015)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15512)
- myslivecké stavby (3925)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24440)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Uloven 12/2012 , ve volnosti
vloženo: 11.2.2013 12:20
autor: michal bezega
úlovky (svět)
Maďarsko 2013
vloženo: 3.2.2014 17:42
autor: Karel Maršík
trofeje
Životní srnec...
vloženo: 19.9.2016 11:23
autor: Jaroslav Davídek
zvěř v přírodě
Sluníčko občas hřeje
vloženo: 9.3.2018 09:55
autor: Děda z lesa
zbraně
Zetky se nám sešly.
vloženo: 19.6.2012 15:37
autor: Petr Waclawek
fotopast
...
vloženo: 13.2.2015 10:38
autor: Miroslav Svoboda
myslivecké umění
zátišie s farbiarom..
vloženo: 22.5.2013 16:13
autor: Marek Horňák
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Tak se mi vrátili kamarádi ze Slovenska. :-)
vložil: Pavel Číp
vloženo: 17.10.2014 10:51
zobrazeno: 23856x
hodnocení: 58 hlasů
vloženo: 17.10.2014 10:51
zobrazeno: 23856x
hodnocení: 58 hlasů
Komentáře:
11.12.2014 21:34 vložil Lesy hory
Eurohorne,připadá mi spíše, že někdo kdo ani není myslivec,ale "jelení teoretik",falzifikátor fotografií a opisovač z internetu mávající jakýmsi průkazem si v této debatě léčí vlastní pokřivenost.A my jsme do toho nechtíc vtahováni.Ale jak praví přísloví:šakali vyjí a karavana jde dál.Věřím,že mezi lidmi a s jeleny bude někdy líp.
Eurohorne,připadá mi spíše, že někdo kdo ani není myslivec,ale "jelení teoretik",falzifikátor fotografií a opisovač z internetu mávající jakýmsi průkazem si v této debatě léčí vlastní pokřivenost.A my jsme do toho nechtíc vtahováni.Ale jak praví přísloví:šakali vyjí a karavana jde dál.Věřím,že mezi lidmi a s jeleny bude někdy líp.
7.11.2014 11:20 vložil Michal Příhoda
A pro pana Žalmana pokud bude chtít snadnou práci a jistý peníz pro svého právního zástupce od pana Holínky. Rád mu po vzájemné dohodě předám svou vlastní fotografii, kterou mi ukradl a prezentuje se s ní na těchto stránkách pan Holínka. Jde o zřejmé porušení autorských práv.
A pro pana Žalmana pokud bude chtít snadnou práci a jistý peníz pro svého právního zástupce od pana Holínky. Rád mu po vzájemné dohodě předám svou vlastní fotografii, kterou mi ukradl a prezentuje se s ní na těchto stránkách pan Holínka. Jde o zřejmé porušení autorských práv.
7.11.2014 11:16 vložil Michal Příhoda
A pro pana Žalmana pokud bude chtít snadnou práci a jistý peníz pro svého právního zástupce od pana Holínky. Rád mu po vzájemné dohodě předám svou vlastní fotografii, kterou mi ukradl a prezentuje se s ní na těchto stránkách pan Holínka. Jde o zřejmé porušení autorských práv.
A pro pana Žalmana pokud bude chtít snadnou práci a jistý peníz pro svého právního zástupce od pana Holínky. Rád mu po vzájemné dohodě předám svou vlastní fotografii, kterou mi ukradl a prezentuje se s ní na těchto stránkách pan Holínka. Jde o zřejmé porušení autorských práv.
7.11.2014 11:05 vložil Michal Příhoda
K lovu jelenů.... Lovu zdar!!! dobré trofeje-proto ta závist od jistých lidí. Nemající prostředky ani možnost, lovu této ušlechtilé tzv. Královské zvěři. K této diskuzi ... je o ničem, chov jelena např. v Jeseníkách v tomto stavu a podobě viz. nesmyslné plány chovu a lovu. Příklad z jednoho mého horského revíru. TABULKA: Minimální stav zvěře 12 Ks, Normovaný stav zvěře 14 A TEĎ Odsouhlasený plán lovu 44. Zvláštní a nezapomínejme na možné sankce které hrozí z nesplnění plánu lovu (zatím není osob, které by je vymáhali ale to přijde). Další možné škody zvěří na porostech. Chov jelenů v jeseníkách není snadný a lov v této smrkové monokultuře je pro většinu lovců či myslivců jak chcete za hranicí jejich možností. Pane Holínku kupte si prut a sedněte si někam k rybníku a užívejte důchodku. V Bludově za kolejema mají prý dobrou kořaličku. nekažte radost a uspokojení spokojeným lovcům. Čest
K lovu jelenů.... Lovu zdar!!! dobré trofeje-proto ta závist od jistých lidí. Nemající prostředky ani možnost, lovu této ušlechtilé tzv. Královské zvěři. K této diskuzi ... je o ničem, chov jelena např. v Jeseníkách v tomto stavu a podobě viz. nesmyslné plány chovu a lovu. Příklad z jednoho mého horského revíru. TABULKA: Minimální stav zvěře 12 Ks, Normovaný stav zvěře 14 A TEĎ Odsouhlasený plán lovu 44. Zvláštní a nezapomínejme na možné sankce které hrozí z nesplnění plánu lovu (zatím není osob, které by je vymáhali ale to přijde). Další možné škody zvěří na porostech. Chov jelenů v jeseníkách není snadný a lov v této smrkové monokultuře je pro většinu lovců či myslivců jak chcete za hranicí jejich možností. Pane Holínku kupte si prut a sedněte si někam k rybníku a užívejte důchodku. V Bludově za kolejema mají prý dobrou kořaličku. nekažte radost a uspokojení spokojeným lovcům. Čest
7.11.2014 08:36 vložil Karel Kašpar
No myslím že jsem měl spíš napsat psychopat -tabulkář No nezávidím vašim myslickým kolegům mít tohle po svém boku ve sdružení nebo revíru..... Nezapomeňte si na každýho založit spis s označením ON :-) Je vidět jak se dá využít pracovní doba.....
No myslím že jsem měl spíš napsat psychopat -tabulkář No nezávidím vašim myslickým kolegům mít tohle po svém boku ve sdružení nebo revíru..... Nezapomeňte si na každýho založit spis s označením ON :-) Je vidět jak se dá využít pracovní doba.....
7.11.2014 07:45 vložil Lesy hory
Pan Holínek je zřejmě srandista,tak ho tak berme. :-)
Pan Holínek je zřejmě srandista,tak ho tak berme. :-)
7.11.2014 07:13 vložil Bořivoj Holínek
Na snímku uvedeným lovcům se omlouvám za slovní „přestřelku“, která se pod jejich snímkem odehrála a současně je chci ujistit, že je to moje poslední reakce na výlevy pánů Jaroslava Schindlera, Vojtěcha Molnára a Karla Kašpara. Pokud by v textu nepoučovali pana Jiřího Lengyela, koho má či nemá chválit, nezneuctili jméno zakladatele myslivecké jednoty pana Žalmana, či veřejně neoznačili člověka, jehož osobně ani neznají, za duševně nemocného, tak by mi ani nestáli za slovo. Takže jen heslovitě: 1. Nikde jsem v textu neuvedl, že veškeré jmenované rostliny a živočichy jsem na vlastní oči viděl, ale pouze, že tyto se ve VÚ Libavá vyskytují (pokud by měl někdo zájem o soupis mnou pozorovaných živočichů a rostlin, jsem ochoten tento poskytnout el. poštou). 2. U snímků z Jeseníků před 30 lety jsem v komentářích mj. uvedl, že jsou také z archivu mého bratrance Miloslava H. 3. Pokud bych měl – dle tvrzení K. Kašpara – citace: „... duševní problém se kterým už se pere možná třicet let...“, pak ví více jako NBÚ i BIS dohromady, neboť jsem od roku 1996, po opakovaném příslušném prověřování, držitelem osvědčení na stupeň utajení „TAJNÉ“ a následně „DŮVĚRNÉ“. Vám pane Pavle Žalmane pouze jediné. Opravdu vám (co by křesťan) nepřeji, aby se všichni ti vaši „kamarádi“, které jste v minulosti využil a zneužil ve svůj prospěch a následně je odhodil jako kus špinavého hadru, jednou spojili a následně zúčtovali s vámi. Jinak VAŠIM právníkem mi nevyhrožujte, to na mě neplatí. Buď jej využijte (a na to se opravdu těším), nebo mlčte!
Na snímku uvedeným lovcům se omlouvám za slovní „přestřelku“, která se pod jejich snímkem odehrála a současně je chci ujistit, že je to moje poslední reakce na výlevy pánů Jaroslava Schindlera, Vojtěcha Molnára a Karla Kašpara. Pokud by v textu nepoučovali pana Jiřího Lengyela, koho má či nemá chválit, nezneuctili jméno zakladatele myslivecké jednoty pana Žalmana, či veřejně neoznačili člověka, jehož osobně ani neznají, za duševně nemocného, tak by mi ani nestáli za slovo. Takže jen heslovitě: 1. Nikde jsem v textu neuvedl, že veškeré jmenované rostliny a živočichy jsem na vlastní oči viděl, ale pouze, že tyto se ve VÚ Libavá vyskytují (pokud by měl někdo zájem o soupis mnou pozorovaných živočichů a rostlin, jsem ochoten tento poskytnout el. poštou). 2. U snímků z Jeseníků před 30 lety jsem v komentářích mj. uvedl, že jsou také z archivu mého bratrance Miloslava H. 3. Pokud bych měl – dle tvrzení K. Kašpara – citace: „... duševní problém se kterým už se pere možná třicet let...“, pak ví více jako NBÚ i BIS dohromady, neboť jsem od roku 1996, po opakovaném příslušném prověřování, držitelem osvědčení na stupeň utajení „TAJNÉ“ a následně „DŮVĚRNÉ“. Vám pane Pavle Žalmane pouze jediné. Opravdu vám (co by křesťan) nepřeji, aby se všichni ti vaši „kamarádi“, které jste v minulosti využil a zneužil ve svůj prospěch a následně je odhodil jako kus špinavého hadru, jednou spojili a následně zúčtovali s vámi. Jinak VAŠIM právníkem mi nevyhrožujte, to na mě neplatí. Buď jej využijte (a na to se opravdu těším), nebo mlčte!
6.11.2014 23:53 vložil Karel Kašpar
Myslím že k tomu není co dodat pán(PISÁLEK) má asi duševní problém se kterým už se pere možná třicet let.Většinou takto smýšlí lidé kteří za celý život nic nedokázali.....a snaží jen špinit ostatní.Možná by si pán měl raději založit nějakou charitativní sbírku na lov trofejové zvěře.
Myslím že k tomu není co dodat pán(PISÁLEK) má asi duševní problém se kterým už se pere možná třicet let.Většinou takto smýšlí lidé kteří za celý život nic nedokázali.....a snaží jen špinit ostatní.Možná by si pán měl raději založit nějakou charitativní sbírku na lov trofejové zvěře.
6.11.2014 20:18 vložil Pavel Žalman
Především se omlouvám lovcům na fotografii za nedůstojnou debatu, do které jsme byli zavlečeni. Dále děkuji za podporu vyjádřenou zde,telefonicky či mailem. K bývalému kamarádovi(20 let nazad) mi právník doporučil se prozatím nevyjadřovat. Ano Jardo Schindlere,je zvláštní kam jsou někteří lidé v diskusi až dojít,respektivě klesnout. Myslivosti zdar.
Především se omlouvám lovcům na fotografii za nedůstojnou debatu, do které jsme byli zavlečeni. Dále děkuji za podporu vyjádřenou zde,telefonicky či mailem. K bývalému kamarádovi(20 let nazad) mi právník doporučil se prozatím nevyjadřovat. Ano Jardo Schindlere,je zvláštní kam jsou někteří lidé v diskusi až dojít,respektivě klesnout. Myslivosti zdar.
6.11.2014 16:26 vložil Vojtěch Molnár
Pane Holínku, kdo Vás nezná, možná by se i pozastavil nad Vašimi komentáři. Vzpomínám si, že vy jste se tu proslavil fotografiemi jako jsou např "Jeseníky před 30 lety" kde jste tak zaslepeně obhajoval jejich pravost. Smutné je, že Vy jste snad jediný, kdo pravosti Vašich fotek věří. Takže obrázek na Vaše komentáře je více než jasný. S pozdravem Myslivosti Zdar!
Pane Holínku, kdo Vás nezná, možná by se i pozastavil nad Vašimi komentáři. Vzpomínám si, že vy jste se tu proslavil fotografiemi jako jsou např "Jeseníky před 30 lety" kde jste tak zaslepeně obhajoval jejich pravost. Smutné je, že Vy jste snad jediný, kdo pravosti Vašich fotek věří. Takže obrázek na Vaše komentáře je více než jasný. S pozdravem Myslivosti Zdar!
6.11.2014 08:30 vložil Bořivoj Holínek
Poděkování od pana Jiřího Lengyela si vážím a proto nejen jemu sděluji, že lokalita Vojenského újezdu Libavá (celková rozloha cca 33 tis. ha) si opravdu zaslouží ochranu přírody se vším všudy. Mimo mnou již níže uvedené zástupce fauny i flory zde můžeme pozorovat celou řadu zvláště chráněných druhů rostlin i živočichů, jakými jsou např. starček potoční, kosatec sibiřský, hořec hořepník, mečík střechovitý, prstenec májový či hadí mord nízký. Zahlédnout zde můžete poletovat modráska očkovaného a černoskvrnného, nebo některou ze třinácti zde žijících druhů vážek. Kolem nohou vám, s trochou štěstí, přeběhne ještěrka živorodá či mlok skvrnitý. I pavouka lovčíka vodního zde najdete, stejně jako piskoře pruhovaného. Vedle často viděného ťuhýka obecného a bramborníčka hnědého se zde vyskytuje více jako 160 ptačích druhů, z toho takřka stovka hnízdících, včetně celosvětově ohroženého chřástala polního, který se zde vyskytuje v několika desítkách párů. To byl také důvod k nedávnému vyhlášení Ptačí oblasti Libavá. Ze zvěře spárkaté je zde velmi kvalitní chov zvěře jelení, mufloní i dančí. Rovněž zvěř srnčí je zde hojně zastoupena a její kvalita je na dobré úrovni. Vše výše uvedené mě doslova učarovalo již při první návštěvě této vzácné lokality, což jsem dal veřejně najevo a také sdělil hned při prvním posezení s myslivci, kteří se o kvalitu zdejší zvěře nejvíce zasloužili, v čele s panem Janem Jenišem.
Poděkování od pana Jiřího Lengyela si vážím a proto nejen jemu sděluji, že lokalita Vojenského újezdu Libavá (celková rozloha cca 33 tis. ha) si opravdu zaslouží ochranu přírody se vším všudy. Mimo mnou již níže uvedené zástupce fauny i flory zde můžeme pozorovat celou řadu zvláště chráněných druhů rostlin i živočichů, jakými jsou např. starček potoční, kosatec sibiřský, hořec hořepník, mečík střechovitý, prstenec májový či hadí mord nízký. Zahlédnout zde můžete poletovat modráska očkovaného a černoskvrnného, nebo některou ze třinácti zde žijících druhů vážek. Kolem nohou vám, s trochou štěstí, přeběhne ještěrka živorodá či mlok skvrnitý. I pavouka lovčíka vodního zde najdete, stejně jako piskoře pruhovaného. Vedle často viděného ťuhýka obecného a bramborníčka hnědého se zde vyskytuje více jako 160 ptačích druhů, z toho takřka stovka hnízdících, včetně celosvětově ohroženého chřástala polního, který se zde vyskytuje v několika desítkách párů. To byl také důvod k nedávnému vyhlášení Ptačí oblasti Libavá. Ze zvěře spárkaté je zde velmi kvalitní chov zvěře jelení, mufloní i dančí. Rovněž zvěř srnčí je zde hojně zastoupena a její kvalita je na dobré úrovni. Vše výše uvedené mě doslova učarovalo již při první návštěvě této vzácné lokality, což jsem dal veřejně najevo a také sdělil hned při prvním posezení s myslivci, kteří se o kvalitu zdejší zvěře nejvíce zasloužili, v čele s panem Janem Jenišem.
6.11.2014 05:57 vložil Bořivoj Holínek
Pavle Žalmane, je chvályhodné, že se o své zkušenosti, které jste nabyl častým zapíjením vašich "loveckých úspěchů", podělíte s širokou veřejností. Byť jen formu udělování rad. Že mix léků s fernetem zanechává následky, je zřejmé mj. z toho, že i jednoduché skloňováni slov vám činí potíže. Správné oslovení je Holínku, pokud byla rada adresována mně. V tom případě vás ovšem tímto žádám, abyste uvedl jméno alespoň jedné osoby, která mě - řekněme v posledním deceniu - viděla pít fernet. V opojení jste navíc zapomněl na to podstatné. A sice uvést vaše myslivecko-podnikatelské kurikulum vité, kterým byste vyvrátil mnou popisované skutečnosti ve věci genocidy trofejové zvěře v Jeseníkách. Toť začátek!
Pavle Žalmane, je chvályhodné, že se o své zkušenosti, které jste nabyl častým zapíjením vašich "loveckých úspěchů", podělíte s širokou veřejností. Byť jen formu udělování rad. Že mix léků s fernetem zanechává následky, je zřejmé mj. z toho, že i jednoduché skloňováni slov vám činí potíže. Správné oslovení je Holínku, pokud byla rada adresována mně. V tom případě vás ovšem tímto žádám, abyste uvedl jméno alespoň jedné osoby, která mě - řekněme v posledním deceniu - viděla pít fernet. V opojení jste navíc zapomněl na to podstatné. A sice uvést vaše myslivecko-podnikatelské kurikulum vité, kterým byste vyvrátil mnou popisované skutečnosti ve věci genocidy trofejové zvěře v Jeseníkách. Toť začátek!
5.11.2014 21:28 vložil Jiří Lengyel,starší
Pan Holínek ve svém komentář dokázal hlubokou znalost flory i fauny ve jmenované území,to bychom se nikde nedočetli-díky
Pan Holínek ve svém komentář dokázal hlubokou znalost flory i fauny ve jmenované území,to bychom se nikde nedočetli-díky
5.11.2014 10:53 vložil Karel Kašpar
Lovu zdar
Lovu zdar
4.11.2014 17:58 vložil Pavel Žalman
Lovcům lovu zdar! Bořivoji Holinko ze Zábřehu. Když bereš silné léky tak nepij Fernet!! Toť vše.
Lovcům lovu zdar! Bořivoji Holinko ze Zábřehu. Když bereš silné léky tak nepij Fernet!! Toť vše.
3.11.2014 05:50 vložil Bořivoj Holínek
Vážený pane Jiří Šrome, s obsahem Vašeho komentáře ze dne 23.10.2014 se zcela ztotožňuji. Snad jen pozadí „nezřízeného vybíjení“ – jak jste správně vyjádřil současný stav věci - bych místo slova „kulišářství“ pojmenoval jasně a všem myslivcům srozumitelně. Rozhodující roli v likvidaci genofondu jelení zvěře (nejen) v Jeseníkách sehrála výše nájemného za výkon práva myslivosti v honitbách s jelení a kamzičí zvěří. Částku 500 tis. Kč a vyšší za roční nájem honitby si normální smrtelník dovolit nemůže, byť by se spolčil s dalšími myslivci. K tak vysokému majetku, který dovolí ucházet se o nájem lukrativní honitby, přišli po převratu '89 v mnoha případech lidé, kteří se neštítili a neštítí ničeho. Podvody všeho druhu včetně dotací, nevratné úvěry, tunelování státního majetku, "obchodování" s LTO, likvidace nepohodlných svědků jejich aktivit, ožebračování pracujících nejen v agrární oblasti, nezřídka jejich dřívější podpora totalitního režimu, to je stručný výčet jejich praktik při nabývání špinavých peněz. Těmto individuím nešlo a nejde o kvalitu zvěře, ale pouze o ukojení své vášně, kratochvíli a trofeje na stěně. Když spárkatou zvěř vystřílí, stejně jako sarančata, změní plochu (lokalitu). Příkladem těchto aktérů genocidy trofejové zvěře v jesenické oblasti je Pavel Žalman z Rovenska (jak příznačné), který - mimo jména - nemá s PANEM myslivcem a zakladatelem Myslivecké jednoty nic, ale vůbec nic společného. Pane Camku, k Vašemu konstatování - doslovná citace: „Na Libave jsem lovil.Kromne jeleni zvere na ni nevidim nic zajimaveho... “, si dovolím pouze jednu poznámku. Z Vašeho komentáře je zřejmé, že jste pouze lovec a ne vyznavač přírody. V oblasti Libavé jsem se před pár lety pohyboval v rámci výkonu kontroly více jako půl roku a to i v lokalitách veřejnosti nepřístupných. Proto se domnívám, že jsem oprávněn jednoznačně konstatovat, že tak nedotčenou přírodu, z hlediska fauny ale i flory, jsem na území naší republiky neviděl. Ve společenství květnatých bučin, smrkových porostů a druhově bohatých smilkových loukách jsem měl možnost na vlastní oči opakovaně pozorovat tok tetřívků, přelety čápa černého, luňáka hnědého a sluky lesní, slyšet typický hlas chřástala polního či lejska černohlavého. Od svého dětský jsem po čtyřiceti letech opět v bystřině viděl střevli potoční i mihuli potoční. Nejednou jsem zavadil o větev, na níž seděla rosnička zelená a tak bych mohl dlouze ve výčtu bohatství libavské přírody pokračovat. Kdo má oči i srdce na pravém místě, ten vidí i slyší!
Vážený pane Jiří Šrome, s obsahem Vašeho komentáře ze dne 23.10.2014 se zcela ztotožňuji. Snad jen pozadí „nezřízeného vybíjení“ – jak jste správně vyjádřil současný stav věci - bych místo slova „kulišářství“ pojmenoval jasně a všem myslivcům srozumitelně. Rozhodující roli v likvidaci genofondu jelení zvěře (nejen) v Jeseníkách sehrála výše nájemného za výkon práva myslivosti v honitbách s jelení a kamzičí zvěří. Částku 500 tis. Kč a vyšší za roční nájem honitby si normální smrtelník dovolit nemůže, byť by se spolčil s dalšími myslivci. K tak vysokému majetku, který dovolí ucházet se o nájem lukrativní honitby, přišli po převratu '89 v mnoha případech lidé, kteří se neštítili a neštítí ničeho. Podvody všeho druhu včetně dotací, nevratné úvěry, tunelování státního majetku, "obchodování" s LTO, likvidace nepohodlných svědků jejich aktivit, ožebračování pracujících nejen v agrární oblasti, nezřídka jejich dřívější podpora totalitního režimu, to je stručný výčet jejich praktik při nabývání špinavých peněz. Těmto individuím nešlo a nejde o kvalitu zvěře, ale pouze o ukojení své vášně, kratochvíli a trofeje na stěně. Když spárkatou zvěř vystřílí, stejně jako sarančata, změní plochu (lokalitu). Příkladem těchto aktérů genocidy trofejové zvěře v jesenické oblasti je Pavel Žalman z Rovenska (jak příznačné), který - mimo jména - nemá s PANEM myslivcem a zakladatelem Myslivecké jednoty nic, ale vůbec nic společného. Pane Camku, k Vašemu konstatování - doslovná citace: „Na Libave jsem lovil.Kromne jeleni zvere na ni nevidim nic zajimaveho... “, si dovolím pouze jednu poznámku. Z Vašeho komentáře je zřejmé, že jste pouze lovec a ne vyznavač přírody. V oblasti Libavé jsem se před pár lety pohyboval v rámci výkonu kontroly více jako půl roku a to i v lokalitách veřejnosti nepřístupných. Proto se domnívám, že jsem oprávněn jednoznačně konstatovat, že tak nedotčenou přírodu, z hlediska fauny ale i flory, jsem na území naší republiky neviděl. Ve společenství květnatých bučin, smrkových porostů a druhově bohatých smilkových loukách jsem měl možnost na vlastní oči opakovaně pozorovat tok tetřívků, přelety čápa černého, luňáka hnědého a sluky lesní, slyšet typický hlas chřástala polního či lejska černohlavého. Od svého dětský jsem po čtyřiceti letech opět v bystřině viděl střevli potoční i mihuli potoční. Nejednou jsem zavadil o větev, na níž seděla rosnička zelená a tak bych mohl dlouze ve výčtu bohatství libavské přírody pokračovat. Kdo má oči i srdce na pravém místě, ten vidí i slyší!
29.10.2014 23:34 vložil Jindrich Camek
Na Libave jsem lovil.Kromne jeleni zvere na ni nevidim nic zajimaveho. Myslim,ze za posledni dva,tri roky je tam pocet kusu jeleni zvere znacne omezovan.
Na Libave jsem lovil.Kromne jeleni zvere na ni nevidim nic zajimaveho. Myslim,ze za posledni dva,tri roky je tam pocet kusu jeleni zvere znacne omezovan.
23.10.2014 20:00 vložil Jiří Šrom
Lovu zdar! Souhlasím s názory většiny diskutujících. Silné a kapitální jeleny je možné v ČR v současnosti vychovat pouze ve velkých honitbách VLS. Současná legislativa a dle mého názoru především kulišářství a vyčůranost některých soukromých nájemců a vlastníků honiteb a to nejen se zvěří vysokou, vede k nezřízenému vybíjení všeho co vyjde. Cílem není chov, ale lov. No, a jelikož kvalita zvěře v těchto honitbách silně klesá,zároveň stoupá tlak na odtržení okrajových částí vycvikových vojenských újezdů, či některé újezdy zcela zrušit. Pod zástěrkou práva vzniku samospráv měst a obcí ve VVP je zřejmá snaha o okamžité pronájmy nově vzniklých honiteb na okraji oblastí chovu jelení zvěře. A že to tak je, ví každý, kdo v této oblasti žije. Pak už by opravdu byl s kvalitní jelení zvěří v ČR konec.
Lovu zdar! Souhlasím s názory většiny diskutujících. Silné a kapitální jeleny je možné v ČR v současnosti vychovat pouze ve velkých honitbách VLS. Současná legislativa a dle mého názoru především kulišářství a vyčůranost některých soukromých nájemců a vlastníků honiteb a to nejen se zvěří vysokou, vede k nezřízenému vybíjení všeho co vyjde. Cílem není chov, ale lov. No, a jelikož kvalita zvěře v těchto honitbách silně klesá,zároveň stoupá tlak na odtržení okrajových částí vycvikových vojenských újezdů, či některé újezdy zcela zrušit. Pod zástěrkou práva vzniku samospráv měst a obcí ve VVP je zřejmá snaha o okamžité pronájmy nově vzniklých honiteb na okraji oblastí chovu jelení zvěře. A že to tak je, ví každý, kdo v této oblasti žije. Pak už by opravdu byl s kvalitní jelení zvěří v ČR konec.
23.10.2014 13:14 vložil Milan Janovský
Pne Čip v podstatě s Vámi souhlasím,jelení zvěř se nedá chovat v honitbách o výměře 500 a něco více ha,byli chovatelské oblasti a kde jsou dnes?Máte pravdu když to neulovím já střelí to sousedi a zde je ten kámen úrazu.Na obhajobu LČR mohu pouze konstatovat že na velikou honitbu v dnešní době by dosáhl pouze lichvář,politik a pár podnikatelů.Proto jsou revíry rozdrobeny aby byli dosažitelné pro širokou vrstvu obyvatelstva ale bohužel na chov zvěře se nebere ohled.Klobouk dolů před hospodáři sousedících honitbách kteří byli schopni dát hlavy do hromady.Jinak je to konec naší jelení zvěře.Tak to vidím já a mnozí se mnou třeba nemusí souhlasit.S pozdravem "české"myslivosti zdar.
Pne Čip v podstatě s Vámi souhlasím,jelení zvěř se nedá chovat v honitbách o výměře 500 a něco více ha,byli chovatelské oblasti a kde jsou dnes?Máte pravdu když to neulovím já střelí to sousedi a zde je ten kámen úrazu.Na obhajobu LČR mohu pouze konstatovat že na velikou honitbu v dnešní době by dosáhl pouze lichvář,politik a pár podnikatelů.Proto jsou revíry rozdrobeny aby byli dosažitelné pro širokou vrstvu obyvatelstva ale bohužel na chov zvěře se nebere ohled.Klobouk dolů před hospodáři sousedících honitbách kteří byli schopni dát hlavy do hromady.Jinak je to konec naší jelení zvěře.Tak to vidím já a mnozí se mnou třeba nemusí souhlasit.S pozdravem "české"myslivosti zdar.
23.10.2014 08:17 vložil Pavel Číp
Na obhajobu LČR v dnešní době uvádím, že ve smlouvě na pronájem honiteb je bod, který pojednává, že sčítané stavy nesmí být větší než normované, jinak je to důvod k vypovězení smlouvy. Touto podmínkou, kde si LČR mysleli, že udrží stavy na stavech normovaných, se stal právě obrácený efekt, kde všichni uvádějí stavy normované, ale skutečné stavy jsou několikrát větší. U pronajatých honiteb jsou majitelé nuceni počty nad schválený plán lovu ulovit bez evidence, protože zákon jim nedovoluje jinač a samozřejmě loví veškerou zvěř bez ohledu na chovnost a přednostně loví samčí zvěř, v dnešní době už jen mladou. Prostě chtějí, aby se jim co nejvíce vrátil nájem. U režijních honiteb LČR, které vycházejí z plánu lovu stavy zvěře narůstají, personál může lovit jeleny max. v první věkové třídě a jak přijedou poplatkoví hosté, kteří nemají na lov čas, tak stejně lovečtí průvodci LČR pro ně nemají nic obeznaného, jak říkají - " Chodí lovit na ostro ". To znamená, že starší jeleni v režijních honitbách LČR mají možnost zestárnout a tím LČR v dnešní době můžeme poděkovat, ale stejně životnost těchto jelenů díky malým výměrám honiteb není dlouhá.
Na obhajobu LČR v dnešní době uvádím, že ve smlouvě na pronájem honiteb je bod, který pojednává, že sčítané stavy nesmí být větší než normované, jinak je to důvod k vypovězení smlouvy. Touto podmínkou, kde si LČR mysleli, že udrží stavy na stavech normovaných, se stal právě obrácený efekt, kde všichni uvádějí stavy normované, ale skutečné stavy jsou několikrát větší. U pronajatých honiteb jsou majitelé nuceni počty nad schválený plán lovu ulovit bez evidence, protože zákon jim nedovoluje jinač a samozřejmě loví veškerou zvěř bez ohledu na chovnost a přednostně loví samčí zvěř, v dnešní době už jen mladou. Prostě chtějí, aby se jim co nejvíce vrátil nájem. U režijních honiteb LČR, které vycházejí z plánu lovu stavy zvěře narůstají, personál může lovit jeleny max. v první věkové třídě a jak přijedou poplatkoví hosté, kteří nemají na lov čas, tak stejně lovečtí průvodci LČR pro ně nemají nic obeznaného, jak říkají - " Chodí lovit na ostro ". To znamená, že starší jeleni v režijních honitbách LČR mají možnost zestárnout a tím LČR v dnešní době můžeme poděkovat, ale stejně životnost těchto jelenů díky malým výměrám honiteb není dlouhá.
23.10.2014 07:35 vložil Bořivoj Holínek
Vážená paní Anno, jako vždy - trefila jste hřebíček přímo a silně na hlavičku. Přeji Vám pěkné zážitky v PŘÍRODĚ.
Vážená paní Anno, jako vždy - trefila jste hřebíček přímo a silně na hlavičku. Přeji Vám pěkné zážitky v PŘÍRODĚ.
22.10.2014 14:00 vložil Milan Janovský
Pane Zatloukal u VLS se ale myslivecky hospodaří v ucelené honitbě o výměře několika desítek tisíc ha.Příklad Doupov má 35.5 tisíce ha.
Pane Zatloukal u VLS se ale myslivecky hospodaří v ucelené honitbě o výměře několika desítek tisíc ha.Příklad Doupov má 35.5 tisíce ha.
22.10.2014 09:13 vložil Pavel Číp
Kolegové myslivci, děkuji za kamarády za vřelé ohlasy k jejich uloveným jelenům. K problematice politice vzniku honiteb řízených LČR byla hlavní jejich filozofie vystřílet jelení zvěř a to docílit zminimalizováním výměr honiteb, tím pádem lepší ekonomická dostupnost a možnost vyšší ceny ( malá honitba se snadněji zaplatí a dá se zvednout cena ), dále zvětšení hraničních úseků mezi honitbami a tím pádem " Když to nestřelím já, tak to střelí soused " to byly hlavní myšlenky nejmenovaných hlavních pohlavárů LČR tvořících honitby k pronájmu. Samozřejmě další už udělala myslivecká závist českých myslivců a tak to dnes u nás vypadá ! Jen pár rozumných myslivců se v sousedních honitbách domluvilo a snaží se myslivecky hospodařit, tím že se snaží zvěř zestárnout, ale výsledek je málo kdy splněn z důvodu dalších okolních honiteb, které " myslivecky hospodaří" trošku jinak .
Kolegové myslivci, děkuji za kamarády za vřelé ohlasy k jejich uloveným jelenům. K problematice politice vzniku honiteb řízených LČR byla hlavní jejich filozofie vystřílet jelení zvěř a to docílit zminimalizováním výměr honiteb, tím pádem lepší ekonomická dostupnost a možnost vyšší ceny ( malá honitba se snadněji zaplatí a dá se zvednout cena ), dále zvětšení hraničních úseků mezi honitbami a tím pádem " Když to nestřelím já, tak to střelí soused " to byly hlavní myšlenky nejmenovaných hlavních pohlavárů LČR tvořících honitby k pronájmu. Samozřejmě další už udělala myslivecká závist českých myslivců a tak to dnes u nás vypadá ! Jen pár rozumných myslivců se v sousedních honitbách domluvilo a snaží se myslivecky hospodařit, tím že se snaží zvěř zestárnout, ale výsledek je málo kdy splněn z důvodu dalších okolních honiteb, které " myslivecky hospodaří" trošku jinak .
22.10.2014 06:48 vložil Bořivoj Holínek
Pane Miroslave Zatloukale, po zhlédnutí trofeje jelena, kterou jste zde prezentoval dne 14.7.2013 pod názvem „Jeseníky, Šumperk 196,48 CIC / 7 let", musí i laik dospět k závěru, že více jako politika LČR, se na špatné kvalitě jelení zvěře (nejen) v Jeseníkách podílí samotní lovci. A to je zase můj názor.
Pane Miroslave Zatloukale, po zhlédnutí trofeje jelena, kterou jste zde prezentoval dne 14.7.2013 pod názvem „Jeseníky, Šumperk 196,48 CIC / 7 let", musí i laik dospět k závěru, že více jako politika LČR, se na špatné kvalitě jelení zvěře (nejen) v Jeseníkách podílí samotní lovci. A to je zase můj názor.
21.10.2014 10:06 vložil Miroslav Zatloukal
Pokud se nezmění politika LČR v hospodaření s jelení zvěří v návaznosti na pronajaté honitby, tak není šance dosáhnout nějakého plošného úspěchu. Protože, jak vidíme, tak u vojáků to funguje a jde to. To je můj názor.
Pokud se nezmění politika LČR v hospodaření s jelení zvěří v návaznosti na pronajaté honitby, tak není šance dosáhnout nějakého plošného úspěchu. Protože, jak vidíme, tak u vojáků to funguje a jde to. To je můj názor.
21.10.2014 06:09 vložil Bořivoj Holínek
Oběma lovcům - Lovu zdar!
Oběma lovcům - Lovu zdar!
21.10.2014 05:58 vložil Bořivoj Holínek
Vážená paní Jeziková, se smutkem v duši se připojuji ke slovům Jirky L., neb velmi výstižně, stručně a hlavně pravdivě popsal stav věci (krále lesů). Bohužel i já jsem již hodil flintu do žita (a trvale pověsil na hřebík), protože se nebudu příliš mýlit, když povím, že i jeleni na Libavé dopadnou stejně, jako jejich druzi v Jeseníkách! Po zúžení příp. zrušení vojenského újezdu jsou totiž již nyní připraveni na těchto pozemcích "hospodařit" ti, kteří poslední desetiletí "řídí" ČMMJ a za jejichž éry došlo ke genocidě jelenů ve volnosti.
Vážená paní Jeziková, se smutkem v duši se připojuji ke slovům Jirky L., neb velmi výstižně, stručně a hlavně pravdivě popsal stav věci (krále lesů). Bohužel i já jsem již hodil flintu do žita (a trvale pověsil na hřebík), protože se nebudu příliš mýlit, když povím, že i jeleni na Libavé dopadnou stejně, jako jejich druzi v Jeseníkách! Po zúžení příp. zrušení vojenského újezdu jsou totiž již nyní připraveni na těchto pozemcích "hospodařit" ti, kteří poslední desetiletí "řídí" ČMMJ a za jejichž éry došlo ke genocidě jelenů ve volnosti.
20.10.2014 17:47 vložil Vlastimil Kosina
To je něco.... přeji lovu zdar oběma!
To je něco.... přeji lovu zdar oběma!
20.10.2014 17:42 vložil Igor Málik
Lovu zdar!
Lovu zdar!
20.10.2014 08:37 vložil Radek Kotrč
Dobří jeleni. Lovu zdar!
Dobří jeleni. Lovu zdar!
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.