Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17223)
- úlovky (svět) (2159)
- trofeje (4695)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42968)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39042) (3 dnes)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13501) (3 dnes)
- zbraně (2567)
- lidé (4648)
- fotopast (15474)
- myslivecké umění (4819)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7003)
- ptactvo v přírodě (19992)
- hmyz v přírodě (7014)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15511)
- myslivecké stavby (3925)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24435)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Zima 2014/15
vloženo: 23.3.2015 21:51
autor: josef stoklasa
úlovky (svět)
raritka
vloženo: 17.2.2012 07:00
autor: Svatoslav Ščudla
trofeje
Srnec 22.5.2012
vloženo: 23.5.2012 20:49
autor: Petr Sobek
zvěř v přírodě
Zatoulané
vloženo: 2.11.2017 09:01
autor: Děda z lesa
zbraně
Prinzezna
vloženo: 28.2.2016 10:33
autor: Daniel Donaťák
fotopast
Meďo I
vloženo: 10.4.2015 21:42
autor: Ladislav Mlynský
myslivecké umění
darček pre kamoša..
vloženo: 3.2.2016 16:29
autor: Marek Horňák
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Sanitární odlov a pro mě životní kňour
Můj zřejmě životní kňour, uloven náhodou - sanitární odlov. Věk kusu odhadnut na 10 let, délka páráků 19 cm (ulomené a znovu obroušené), klektáků 18 cm !!! - nádherně pálené a zakroucené, špičkami vrostlé do kůže na ryji. Viz další foto detail hlavy! Váha kusu po vyvržení JEN 65 kg!!!!!vložil: Martin Jemelka
vloženo: 20.3.2011 17:19
zobrazeno: 19067x
hodnocení: 53 hlasů
vloženo: 20.3.2011 17:19
zobrazeno: 19067x
hodnocení: 53 hlasů
Komentáře:
22.3.2011 18:48 vložil petr marek
Lovu Zdar.Nádhera.Opět souhlas s DD.
Lovu Zdar.Nádhera.Opět souhlas s DD.
22.3.2011 18:32 vložil Martin Jemelka
Díky za rady, přátelé, lakovat se nebude! :-)
Díky za rady, přátelé, lakovat se nebude! :-)
21.3.2011 23:19 vložil Petr Volš
Zbraně nelakuju.
Zbraně nelakuju.
21.3.2011 21:05 vložil Daniel Donaťák
Martine od laků bych upustil. Zaprvé to nebude vypadat tak "přírodně" a po čase ti lak zežloutne. No jinak lepidlo je levnější a odzkoušené. Však uvidíš sám,ale je škoda takové zbraně zničit. I když ti to od srdce přeji ,ale takového kňoura, tak brzo nestřelíš.
Martine od laků bych upustil. Zaprvé to nebude vypadat tak "přírodně" a po čase ti lak zežloutne. No jinak lepidlo je levnější a odzkoušené. Však uvidíš sám,ale je škoda takové zbraně zničit. I když ti to od srdce přeji ,ale takového kňoura, tak brzo nestřelíš.
21.3.2011 20:42 vložil Martin Jemelka
Přidal jsem fotku zbraní tohoto kňoura do oddílu trofeje. Je to zatím pracovní foto, nejsou ještě na podložce.
Přidal jsem fotku zbraní tohoto kňoura do oddílu trofeje. Je to zatím pracovní foto, nejsou ještě na podložce.
21.3.2011 20:40 vložil Martin Jemelka
Přátelé, moc díky za rady. Nakonec jsem zvolil Dentakryl, stál 230 Kč za balení 100g. Do zbraní jsem nalil na odmaštění technický benzin, chvili ho nechal uvnitř a potom vylil. Mezitím jsem si namíchal podle návodu Dentakryl a vlil jej dovnitř. Všechno krásně klaplo, čistá práce, po hodině zatvrdnuto! Klektáky jsou super, tam Dentakryl krásně zbělel. U páráků zřejmě někde došlo k chybě, Dentakryl ztvrdl, ale nezbělal, má barvu jako vosk a zřejmě už ani nezbělá. Problém mám jen s tím, že se mi zřejmě Dentakryl vpil do zbraní v místě, kudy jsem jej naléval,neboť na obou párácích mi zůstal 1 centimetr tlustý proužek barvy nezbělalého Dentakrylu - tlouštka zbraní zde je nejtenší a pórovitá.:-( Co myslíte, mám zbraně ještě přetřít matným bezbarvým lakem?
Přátelé, moc díky za rady. Nakonec jsem zvolil Dentakryl, stál 230 Kč za balení 100g. Do zbraní jsem nalil na odmaštění technický benzin, chvili ho nechal uvnitř a potom vylil. Mezitím jsem si namíchal podle návodu Dentakryl a vlil jej dovnitř. Všechno krásně klaplo, čistá práce, po hodině zatvrdnuto! Klektáky jsou super, tam Dentakryl krásně zbělel. U páráků zřejmě někde došlo k chybě, Dentakryl ztvrdl, ale nezbělal, má barvu jako vosk a zřejmě už ani nezbělá. Problém mám jen s tím, že se mi zřejmě Dentakryl vpil do zbraní v místě, kudy jsem jej naléval,neboť na obou párácích mi zůstal 1 centimetr tlustý proužek barvy nezbělalého Dentakrylu - tlouštka zbraní zde je nejtenší a pórovitá.:-( Co myslíte, mám zbraně ještě přetřít matným bezbarvým lakem?
21.3.2011 19:07 vložil Petr Volš
Málo jsem to rozvedl s tím peroxidem.Samozřejmě je nijak nemáčím,nebo nenechávám delší dobu,ale jen je dvakrát přetřu mokrým štečkem, nechám 5minut a přetřu mokrým (namočeným ve vodě) hadrem. Dělám to jen kvůli blance, která na zubech je. Občas se mi po vyvaření zdálo, že už je mám perfektně oškrábané. A na stěně mi "vylezl" asi tuk a ta mikro blanka, která na zubech je. Používám peroxid, jak jsem psal a "bílá je opravdu bílá" :-D Kresba ani pálení touto metodou nejsou v ohrožení.
Málo jsem to rozvedl s tím peroxidem.Samozřejmě je nijak nemáčím,nebo nenechávám delší dobu,ale jen je dvakrát přetřu mokrým štečkem, nechám 5minut a přetřu mokrým (namočeným ve vodě) hadrem. Dělám to jen kvůli blance, která na zubech je. Občas se mi po vyvaření zdálo, že už je mám perfektně oškrábané. A na stěně mi "vylezl" asi tuk a ta mikro blanka, která na zubech je. Používám peroxid, jak jsem psal a "bílá je opravdu bílá" :-D Kresba ani pálení touto metodou nejsou v ohrožení.
21.3.2011 16:58 vložil Limberský Jiří
Lovu zdar.tak parádní trofej zatím nemám,ale zkoušel jsem na zbraně lončáka dentakril,těd jsem se šel na ně po delší době podívat,ty první mám už 10let.nic není prasklé,zdají se v pořádku.taky bez bělení.
Lovu zdar.tak parádní trofej zatím nemám,ale zkoušel jsem na zbraně lončáka dentakril,těd jsem se šel na ně po delší době podívat,ty první mám už 10let.nic není prasklé,zdají se v pořádku.taky bez bělení.
21.3.2011 14:48 vložil Daniel Donaťák
Dane,díky za info. Krátkodobě (1-3 roky) je každá metoda a vyplňující materiál dobrý. Dlouhodobě už to vypadá jinak. Ještě malá připomínka. Pokud nemám čas zbraně vylít hned po preparaci,nechám je položené v hrníčku(ci) s čistou vodou ,aby ještě před vyplněním, nedocházelo k rychlému vyschnutí a případnému prasknutí.
Dane,díky za info. Krátkodobě (1-3 roky) je každá metoda a vyplňující materiál dobrý. Dlouhodobě už to vypadá jinak. Ještě malá připomínka. Pokud nemám čas zbraně vylít hned po preparaci,nechám je položené v hrníčku(ci) s čistou vodou ,aby ještě před vyplněním, nedocházelo k rychlému vyschnutí a případnému prasknutí.
21.3.2011 14:12 vložil Daniel Kral
Pro D.D. Před 4 roky jsem zbraně vyplnil bezbar.silikonem. Loni byli ještě v pořádku,dnes už jsou na nich 5cm prasklinky. Pro P.Volše.Peroxid na zbraně je podle mě nesmysl!
Pro D.D. Před 4 roky jsem zbraně vyplnil bezbar.silikonem. Loni byli ještě v pořádku,dnes už jsou na nich 5cm prasklinky. Pro P.Volše.Peroxid na zbraně je podle mě nesmysl!
21.3.2011 12:58 vložil Daniel Donaťák
Promiňte chyby,jedu přes mobil a psaní je trochu složitější.
Promiňte chyby,jedu přes mobil a psaní je trochu složitější.
21.3.2011 12:56 vložil Daniel Donaťák
Dlouho jsem experimentoval čím zbaně z divočáků vyplnit,nebo vylít. A opravdu se mi také osvědčila metoda ,vylít zbraně lepidlem. Já ale nepoužívám Herkules,ale lepidlo na plovoucí podlahy. Není v tom ale značný rozdíl,protože jsou dělaná na stejné bázi. Zbaně vytáhnu,odmastím a jednou vyleju lepidlem. Toto nechám uvnitř stéci ke špici zubu. Po zaschnutí (asi 24 hod ) opakuji vyléváním. Peroxid na zbraně že zásady nepoužívám,vyžírá totiž barvu zubu(pálení). Silikon může být dobrý,ale chtělo by to delší čas zbraně pozorovat (3-5 let) a až pak dělat závěry o jeho použití.
Dlouho jsem experimentoval čím zbaně z divočáků vyplnit,nebo vylít. A opravdu se mi také osvědčila metoda ,vylít zbraně lepidlem. Já ale nepoužívám Herkules,ale lepidlo na plovoucí podlahy. Není v tom ale značný rozdíl,protože jsou dělaná na stejné bázi. Zbaně vytáhnu,odmastím a jednou vyleju lepidlem. Toto nechám uvnitř stéci ke špici zubu. Po zaschnutí (asi 24 hod ) opakuji vyléváním. Peroxid na zbraně že zásady nepoužívám,vyžírá totiž barvu zubu(pálení). Silikon může být dobrý,ale chtělo by to delší čas zbraně pozorovat (3-5 let) a až pak dělat závěry o jeho použití.
21.3.2011 12:35 vložil David Jirgala
Tak a já už vím proč unás na krmelišti(hromadě) v lese mají "nastláno". Včera sem šel se psi lesem a poprvé sem to spatřil u nás. Že mezi klasy kukuřice a vysypaném obylí byla sláma. Takže už vím proč. Protože to tu Martin napsal =). A já mám doma zbraně z lončáků a jednoho kňoura vylíté obyčejným voskem a nemůžu říct půl slova. Ale určitě vyzkouším ten Herkules jak tady psali chlapi předemnou. A myslím že preparací celé hlavy by ty klektáky tak nevynikli...=)
Tak a já už vím proč unás na krmelišti(hromadě) v lese mají "nastláno". Včera sem šel se psi lesem a poprvé sem to spatřil u nás. Že mezi klasy kukuřice a vysypaném obylí byla sláma. Takže už vím proč. Protože to tu Martin napsal =). A já mám doma zbraně z lončáků a jednoho kňoura vylíté obyčejným voskem a nemůžu říct půl slova. Ale určitě vyzkouším ten Herkules jak tady psali chlapi předemnou. A myslím že preparací celé hlavy by ty klektáky tak nevynikli...=)
21.3.2011 12:24 vložil Josef Šafránek
Martine Lovu Zdar!Také na vylevání zbrani používám lepidlo Herkules jako pan Volš a zatím mi žádné neprasky.
Martine Lovu Zdar!Také na vylevání zbrani používám lepidlo Herkules jako pan Volš a zatím mi žádné neprasky.
21.3.2011 12:23 vložil Josef Šafránek
Martine Lovu Zdar!Také na vylevání zbrani používám lepidlo Herkules jako pan Volš a zatím mi žádné neprasky.
Martine Lovu Zdar!Také na vylevání zbrani používám lepidlo Herkules jako pan Volš a zatím mi žádné neprasky.
21.3.2011 12:16 vložil Jakub Máslo
Lovu zdar! Super úlovek
Lovu zdar! Super úlovek
21.3.2011 11:16 vložil Erika Doležalová
Martine Lovu zdar. S preparací moc neporadím, mám na štítku jen jedny zbraně ( z prvního lončáka), ale peroxid jsem nepoužívala, po vyvaření, očištění a usušení jsem do nic nalila bezbarvou epoxyd. pryskyřici (název nevím, malá plechovka koupená v drigerii), jsou to dva roky a nic (zatím?) neprasklo.
Martine Lovu zdar. S preparací moc neporadím, mám na štítku jen jedny zbraně ( z prvního lončáka), ale peroxid jsem nepoužívala, po vyvaření, očištění a usušení jsem do nic nalila bezbarvou epoxyd. pryskyřici (název nevím, malá plechovka koupená v drigerii), jsou to dva roky a nic (zatím?) neprasklo.
21.3.2011 10:47 vložil Petr Volš
Na preparaci v kůži se vykašli,bylo by to dost pracné a určitě by ty mega klektáky tolik nevynikly.Zbraně z černé po vyvaření a vytažení z čelistí zvenku dvakrát přetřu peroxidem (naneseném malířským štětcem), poté vylévám lepidlem Herkules. Zkoušel sem různé silikony i vosky a jen s lepidlem Herkules zuby drží pohromadě, nepraskají, ani hrany ze zbraní neodpadají. Vyplňování lepidlem je o trochu pracnější než vyplnění silikonem, protože po zaschnutí lepidla se "vyplněný vnitřek" pokaždé trochu propadne, ale do takto vznikle dutiny znovu plním lepidlo, dokud ce prostor nezacelý.Dost špatně se to vysvětluje, ale věřím, žes mi porozuměl, pokud ne, ptej se, odpovím.
Na preparaci v kůži se vykašli,bylo by to dost pracné a určitě by ty mega klektáky tolik nevynikly.Zbraně z černé po vyvaření a vytažení z čelistí zvenku dvakrát přetřu peroxidem (naneseném malířským štětcem), poté vylévám lepidlem Herkules. Zkoušel sem různé silikony i vosky a jen s lepidlem Herkules zuby drží pohromadě, nepraskají, ani hrany ze zbraní neodpadají. Vyplňování lepidlem je o trochu pracnější než vyplnění silikonem, protože po zaschnutí lepidla se "vyplněný vnitřek" pokaždé trochu propadne, ale do takto vznikle dutiny znovu plním lepidlo, dokud ce prostor nezacelý.Dost špatně se to vysvětluje, ale věřím, žes mi porozuměl, pokud ne, ptej se, odpovím.
21.3.2011 10:45 vložil Ondřej Kratochvíl
Bylo mi doporučeno použít technický dentakril je to dvousložkový tmel. http://web.elchemco.cz/dentacryl.php Mám s ním doma vylitej párák, a jediná známka po prasknutí na něm není a pár let už to bude...
Bylo mi doporučeno použít technický dentakril je to dvousložkový tmel. http://web.elchemco.cz/dentacryl.php Mám s ním doma vylitej párák, a jediná známka po prasknutí na něm není a pár let už to bude...
21.3.2011 10:07 vložil Pavel Beran
Martine, podstatně hezčí, ale i dražší by bylo si nechat udělat celou hlavu. Ale jestli ti půjde o body, tak s preparací neporadím, protože nevím. Osobně bych si to nechal udělat i s hlavou.
Martine, podstatně hezčí, ale i dražší by bylo si nechat udělat celou hlavu. Ale jestli ti půjde o body, tak s preparací neporadím, protože nevím. Osobně bych si to nechal udělat i s hlavou.
21.3.2011 09:45 vložil Martin Jemelka
Dobrá, přátelé, nechejme vášnivých debat a radši mi zkušenější poraďte, jak nejlíp tyto zbraně upravit od vytažení z čelistí po umístění na podložku? Naléváte dovnitř peroxíd? Čím zbraně vylít, aby nepraskly? Kombinujete vylévání zbraní spolu s vložením vaty dovnitř, aby se hmota měla kam rozpínat? Natíráte zbraně zvenku bezbarvým lakem?Každý radí něco jiného, faktem je, že většinu zbraní kolegů popraskalo. Jak to vidíte vy?
Dobrá, přátelé, nechejme vášnivých debat a radši mi zkušenější poraďte, jak nejlíp tyto zbraně upravit od vytažení z čelistí po umístění na podložku? Naléváte dovnitř peroxíd? Čím zbraně vylít, aby nepraskly? Kombinujete vylévání zbraní spolu s vložením vaty dovnitř, aby se hmota měla kam rozpínat? Natíráte zbraně zvenku bezbarvým lakem?Každý radí něco jiného, faktem je, že většinu zbraní kolegů popraskalo. Jak to vidíte vy?
21.3.2011 06:53 vložil Daniel Donaťák
Pavle,možná tuto nesmyslnou debatu jsem tak trochu zavinil já. Měl jsem se nejdříve zeptat na vzdálenost a světelné podmínky při lovu. I když, oni by si někteří, opět našli způsob,jak zde naladit ten "vysoký tón". To,že i my dva se v mnohých názorech lišíme,nás přece nevede k tomu,aby jsme si nějakým způsobem nadáváli,nebo se uráželi.
Pavle,možná tuto nesmyslnou debatu jsem tak trochu zavinil já. Měl jsem se nejdříve zeptat na vzdálenost a světelné podmínky při lovu. I když, oni by si někteří, opět našli způsob,jak zde naladit ten "vysoký tón". To,že i my dva se v mnohých názorech lišíme,nás přece nevede k tomu,aby jsme si nějakým způsobem nadáváli,nebo se uráželi.
20.3.2011 23:16 vložil Pavel Beran
Dany, člověče ty jsi rychlej - no asi bych při tom psaní neměl koukat taky na kriminálku :-)
Dany, člověče ty jsi rychlej - no asi bych při tom psaní neměl koukat taky na kriminálku :-)
20.3.2011 23:13 vložil Pavel Beran
Dany, člověče ty jsi rychlej - no asi bych při tom psaní neměl koukat taky na kriminálku :-)
Dany, člověče ty jsi rychlej - no asi bych při tom psaní neměl koukat taky na kriminálku :-)
20.3.2011 23:12 vložil Pavel Beran
Ještě k DDmu. Dana osobně znám a osobně si nemyslím že by byl špatný člověk. Možná je někdy trochu neomalený a to je dnes dost lidí. Alespoň se nebojí říci svůj názor a jenom nepřitakává tomu, co napíší ostatní. To že kritizuje některé věci na jiných nebude na 100% proto, že by záviděl, ale spíš proto, že má naloveno víc než kde kdo z nás a něco už zažil. Vím, že je někdy jako brouk Pytlík, ale asi ho tak budete muset brát. Jsou i tací, co by si z jeho přístupu mohli vzít příklad. Jestli si jeho odpůrci nevšimli, tak nikdy nezačíná on, ale oni reakcí na jeho příspěvek.
Ještě k DDmu. Dana osobně znám a osobně si nemyslím že by byl špatný člověk. Možná je někdy trochu neomalený a to je dnes dost lidí. Alespoň se nebojí říci svůj názor a jenom nepřitakává tomu, co napíší ostatní. To že kritizuje některé věci na jiných nebude na 100% proto, že by záviděl, ale spíš proto, že má naloveno víc než kde kdo z nás a něco už zažil. Vím, že je někdy jako brouk Pytlík, ale asi ho tak budete muset brát. Jsou i tací, co by si z jeho přístupu mohli vzít příklad. Jestli si jeho odpůrci nevšimli, tak nikdy nezačíná on, ale oni reakcí na jeho příspěvek.
20.3.2011 23:11 vložil František Mlčoch
LOVU ZDAR!!!Dávám bod mimo jiné za zkrácení trápení....
LOVU ZDAR!!!Dávám bod mimo jiné za zkrácení trápení....
20.3.2011 23:06 vložil Daniel Donaťák
Pavle,nikdo nenapsal že tady bylo něco špatně. Nebo ty snad vidíš takový příspěvek ?
Pavle,nikdo nenapsal že tady bylo něco špatně. Nebo ty snad vidíš takový příspěvek ?
20.3.2011 23:02 vložil Daniel Donaťák
Martine,všechno se dá prodiskutovat v klidu,aniž bych musel o někom psát jestli je normální nebo né,popřípadě někomu vnucovat nějaké komplexy. Takže nevím, kdo tady startuje. Jinak k divočákovi ještě jednou lovu zdar.
Martine,všechno se dá prodiskutovat v klidu,aniž bych musel o někom psát jestli je normální nebo né,popřípadě někomu vnucovat nějaké komplexy. Takže nevím, kdo tady startuje. Jinak k divočákovi ještě jednou lovu zdar.
20.3.2011 22:58 vložil Pavel Beran
Chlapi, MArtin ulovil víc než oprávněně. Myslíte že 65 kg měl kvůli věku? Já ne. Když se pořádně podíváte na ten anomální tvar páráků, tak je víc než zřjmé, že poslední roky trpěl tím, že se pořádně nenažral. Dokážete si představit, že Vás při každém soustu bude něco "kurevsky" řezat do tváří. Někde se stala chyba a páráky rostly za klektáky, proto i ty byly tak dlouhý. Bylo to ukončení jednoho obrovského utrpení. Možná že o tom Michal úplně nevěděl, ale střílel na lončáka, který za sebou tahal zadní běh. Před chvílí jste někteří z Vás hodnotili chovnýho kňoura jako "dobrýho" a tohle je špatně? Nevim, nevim, možná si nevidíte do pusy.
Chlapi, MArtin ulovil víc než oprávněně. Myslíte že 65 kg měl kvůli věku? Já ne. Když se pořádně podíváte na ten anomální tvar páráků, tak je víc než zřjmé, že poslední roky trpěl tím, že se pořádně nenažral. Dokážete si představit, že Vás při každém soustu bude něco "kurevsky" řezat do tváří. Někde se stala chyba a páráky rostly za klektáky, proto i ty byly tak dlouhý. Bylo to ukončení jednoho obrovského utrpení. Možná že o tom Michal úplně nevěděl, ale střílel na lončáka, který za sebou tahal zadní běh. Před chvílí jste někteří z Vás hodnotili chovnýho kňoura jako "dobrýho" a tohle je špatně? Nevim, nevim, možná si nevidíte do pusy.
20.3.2011 22:32 vložil Martin Jemelka
Dane, zbytečně startujete. Fakt je, že málokdy se od Vás autor fotky dozví něco povzbudivého, spíše všechno kritizujete a za vším něco vidíte - z toho důvodu na Vás většina přispívajících pouští do vášnivých debat - malinko bych brzdil v závěrech a neomylných názorech a bude vše v pořádku! Lovil jsem jej z pátku na sobotu v lese na 40 metrů po asi hodinovém hodnocení. Bylo zataženo, k lepší viditelnosti mi doprovod dopomohl tak, že kolem vnadiště nastlal balík slámy, takže zvěr stojící na slámě byla proti světlému pozadí v kontrastu. Holt k tomu, abychom viděli zbraně nám to nepomohlo. Lovit samotný kus této velikosti v březnu bychom si nedovolili, kdyby byl zdravý. A kdybysme věděli, že máme před sebou PANA kňoura, tak bysme ho nelovili ani v tomto případě.
Dane, zbytečně startujete. Fakt je, že málokdy se od Vás autor fotky dozví něco povzbudivého, spíše všechno kritizujete a za vším něco vidíte - z toho důvodu na Vás většina přispívajících pouští do vášnivých debat - malinko bych brzdil v závěrech a neomylných názorech a bude vše v pořádku! Lovil jsem jej z pátku na sobotu v lese na 40 metrů po asi hodinovém hodnocení. Bylo zataženo, k lepší viditelnosti mi doprovod dopomohl tak, že kolem vnadiště nastlal balík slámy, takže zvěr stojící na slámě byla proti světlému pozadí v kontrastu. Holt k tomu, abychom viděli zbraně nám to nepomohlo. Lovit samotný kus této velikosti v březnu bychom si nedovolili, kdyby byl zdravý. A kdybysme věděli, že máme před sebou PANA kňoura, tak bysme ho nelovili ani v tomto případě.
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.