Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17223)
- úlovky (svět) (2159)
- trofeje (4695)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42968)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39042) (3 dnes)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13501) (3 dnes)
- zbraně (2567)
- lidé (4648)
- fotopast (15474)
- myslivecké umění (4820) (1 dnes)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7003)
- ptactvo v přírodě (19992)
- hmyz v přírodě (7014)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15511)
- myslivecké stavby (3925)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24435)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Letošní jelení říje.
vloženo: 26.10.2014 21:22
autor: Martin Staník
úlovky (svět)
Kudu
vloženo: 21.6.2016 08:21
autor: Josef Langmajer
trofeje
Exkurze Maďarsko 2007
vloženo: 17.2.2020 09:01
autor: Děda z lesa
zvěř v přírodě
Obnova
vloženo: 11.2.2015 08:39
autor: Děda z lesa
zbraně
Nové zapažbení lankasterového kulobroku,moje práce.
vloženo: 28.1.2020 15:49
autor: Stanislav Satoria
fotopast
trocha adrenalinu
vloženo: 13.3.2014 16:33
autor: Jaroslav Válek
myslivecké umění
jeleň...
vloženo: 8.1.2013 16:03
autor: Marek Horňák
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Ještě jedna...
bodové hodnocení: 203 CICváha: 170 kg
věk: 9 let
Dnes vkládám fotku, kde snad nebude nejmenší pochyb o tom ,že VEŠKERÉ tradice byly dodržené a to se vší parádou. Zde jsme samozřejmě byli všichni (trubači, všichni kluci ze správy, a samozřejmě i já) oblečení v zeleném. Včerejší fotka byla pořízená s obrovskou radostí a je to téměř okamžitě po příchodu k jelenovi. Samozřejmé je i to ,že jsme s Petrem okamžitě volali na správu že se bude slavnostně troubit tomuto jelenovi jako projev úcty.
Nedá mi to také reagovat na některé komentáře...
Vilšer – na Doupově se loví ročně 4 tisíce kusů zvěře. Každý ten hajný má jako základ plánu na osobu odstřel 80-90 kusů holé a první věkové, Od konce srpna se k tomu přidávají lovecké hosty (dalších 30 kusů zvěře trofejové) , od konce října začínají naháňky (4-5 x do týdne), které končí pak až v lednu. Jestli se zamyslíte a uvědomíte, že sezona začíná 1. srpna tak Vám dojde kolik práce to všechno je. Odsuzovat doprovod ,že při jednom ustřelení by už nikdy nedoprovázel a jen počítal kubíky v lese tak jste při nejmenším blázen. To by jste jisto jistě na celém revíru 30 tisíc ha byl během dvou tří let jediný a neomylný a chtěl bych vás vidět, jak by jste to všechno zvládl sám. On totiž ten Petr, který mě doprovází má ne jen výbornou pověst ale i je skutečným odborníkem ,ale hlavně člověk, který mezi jelenami tráví veškerý svůj čas. Ne jen jeden rok byl i ohodnocen a odměněn jako nejlepší doprovod na správě. A člověk jako Vy, by jste mu nejraději zařídil konec jelenů a počítat jen ty kubíky že?
Daniel Donaťák – píšete ,že by mělo být prioritou ihned zajistit pocty pro ulovenou zvěr. Jak jsem psal, ihned jsem volal na správu ,aby se to mohlo vše zorganizovat. A to ,že lovím v maskáčích? To je tak, to oblečení je nástroj. Stejně jako když používám barvářskou šnůru na dosled ,tak ale i mám na psovi GPS obojek, i to mi jednou bylo vyčteno. To ,že jsme byli na kazatelně a měli maskáče ,tak k tomu je jednoduché vysvětlení a to takové, že nikdy nevíme jestli budeme sedět dlouho a nebo ne. Téměř vždy totiž z posedu vyklouzneme a jdeme jelenům naproti. Letos jsme se nejblíže dostali ke staršímu jelenovi na 10m a i tak jsme ho nedokázali přesně přečíst. To i pres to, že jsme u něj byli tak blízko a určitě přes hodinu. To camo oblečení je jen NÁSTROJ stejně jako by se dalo říct ,že přímo tažní závěr kulovnice Blaser, kterou Vy propagujete/ prodáváte není „tradiční“ kulovnice na lov jelenů z období před rokem 89. Ale je pohodlná a dobře se používá že? Stejně tak toto oblečení je funkční (teplé, lehké, tiché, voděodolné, a i to rozbije siluetu člověka) a tak se v tom dobře šoulá. A co je to tradiční myslivecké oblečení? Není to hubertus na místo rakouský střih lovecké zelené bundy? Řeči o tom ,že kdo nosí camo je automaticky člověk, který jde něco ulovit a neumí to, jsou při nejmenším jsou projevem demence.
Rudolf Husák – Zde mohu napsat to, že jak píšete vše dobré myslíte také jako pan Donaťák ty krásné časy před rokem 89? Jestli ano, tak díky bohu za to. Bolševizmus se pomalu ale jistě vytrácí z naší krásné země a to je jedině dobře.
Marek Konečný – tady to snad ani nemá smysl nic psát... nejprve negativní ohodnocení, pak kladný hlas, a dnes ,že vkládám bullshit. Marek bude zřejmě jeden z těch internetových bojovníků ,kteří doma za klávesnicí jsou siláci ale jinak sedí tiše v rohu ,aby se jim náhodou něco někde nestalo že?
Pánové, to, že si někdo vezme funkční oblečení (camo a nebo někdo dokonce nedej bože hejkala) na samotný lov ,ale při tom nezapomíná na krásy naši tradice české podle mého ,nemůže být bráno jako mínus. Znova opakuji ,že jelen byl odvezen na správu. Byly mu uděleny veškeré pocty a BYLY DODRŽENÉ VEŠKERÉ TRADICE a rozhodně nád rámec prostého podání ruky a popřání Lovu Zdar v lese.
Celý ten včerejší příběh byl ,abych mohl někomu, koho to zajímá přiblížit zážitek ,který jsem letos zažil a proto i fotka rovnou z místa...
Lesu a Lovu Zdar! (to jidiné jsem si z komentářu vzal a uvědomil ☺ )
Jiří Krampera
vložil: Jiri Krampera
vloženo: 26.12.2015 14:18
zobrazeno: 13643x
hodnocení: 28 hlasů
vloženo: 26.12.2015 14:18
zobrazeno: 13643x
hodnocení: 28 hlasů
Komentáře:
30.12.2015 11:35 vložil Milan Janovský
Vážení přátelé zde je debata o ničem,uvědomte si že se jedná o VVP. Přeji Vám všem mnoho mnoho krásných mysliveckých zážitků v Novém roce a rovnou mušku.S pozdravem Lesu lovu zdar.
Vážení přátelé zde je debata o ničem,uvědomte si že se jedná o VVP. Přeji Vám všem mnoho mnoho krásných mysliveckých zážitků v Novém roce a rovnou mušku.S pozdravem Lesu lovu zdar.
30.12.2015 11:01 vložil jan zeman
Kteto fotce nemam ani jedno proti me se libi.co se tyka doprovodu nejakej postich ho urcite postihl. Sme lidi a nejsme neomylni. Ja treba osobne a nejsem nato hrdej sem doprovodil hosta na prvniho jelena a bohuzel oba ale hlavne ja sem prehledl jednu vysadu a ejhle pruser na svete:-( . Kdo zvas mel tu moznost Doupovem jen projit tak vi jak to tam vypada proste prales snazi se neco malo udrzovat ale musi nato bejt kazdej rok penize vemte jsi kdyz ty hlohy sipky ostruzyny rakosy atd sfrezujou a co stoho vznikne krasna planina ale beda kdyz jse nato jeden rok vykaslou tak to vse vyhodi nove slahouny a je to tam jeste horsi nez to bylo :-( :-( :-(
Kteto fotce nemam ani jedno proti me se libi.co se tyka doprovodu nejakej postich ho urcite postihl. Sme lidi a nejsme neomylni. Ja treba osobne a nejsem nato hrdej sem doprovodil hosta na prvniho jelena a bohuzel oba ale hlavne ja sem prehledl jednu vysadu a ejhle pruser na svete:-( . Kdo zvas mel tu moznost Doupovem jen projit tak vi jak to tam vypada proste prales snazi se neco malo udrzovat ale musi nato bejt kazdej rok penize vemte jsi kdyz ty hlohy sipky ostruzyny rakosy atd sfrezujou a co stoho vznikne krasna planina ale beda kdyz jse nato jeden rok vykaslou tak to vse vyhodi nove slahouny a je to tam jeste horsi nez to bylo :-( :-( :-(
29.12.2015 19:40 vložil Jiri Krampera
A tak teď jsem se opravdu zasmál... A myslím to upříjmě a bez jakékoliv ironie. Pane Konečný, na doupově se ten terén snaží již několik let upravovat a myslím že se jim to i daří. Ale i přes to že několik měsíců v roce se mulčuje a připravuje se na nadcházející říjí tak prostě 20tis ha ze 30tisíce ha je prostě trní. Ale pořádné, vysoké, husté, a pořádně ostré. K tomu když si představíte že tam přijedou vojáci NATO cvičit (i třeba 3000 najednou) a tam si hrajou na válku (ale se vším všudy včetně likvidace příjezdových cest v terénu a pokácené stromy přes cesty) tak když znovu otevřou brány k lovu tak to kolikrát sotva pozná místní... A jeleni tam jsou opravdu krátké jak píše Karel Myslivec... nejsilnější tam byl střelen před 7 lety a měl 102 cm a 226 bodů pokud se nepletu. Mám fotku v pc ale raději jí nevložím na stránky protože to neni moje. Každopádně pánové a dámy ... Přeji Vám všem do nového roku jen a jen to nejlepší! Mnoho zdraví a štestí! A jak psal nik Lesy Hory aby takovéto problémy byly jediné které musíme řešit. Lesu a Lovu Zdar! Jirka
A tak teď jsem se opravdu zasmál... A myslím to upříjmě a bez jakékoliv ironie. Pane Konečný, na doupově se ten terén snaží již několik let upravovat a myslím že se jim to i daří. Ale i přes to že několik měsíců v roce se mulčuje a připravuje se na nadcházející říjí tak prostě 20tis ha ze 30tisíce ha je prostě trní. Ale pořádné, vysoké, husté, a pořádně ostré. K tomu když si představíte že tam přijedou vojáci NATO cvičit (i třeba 3000 najednou) a tam si hrajou na válku (ale se vším všudy včetně likvidace příjezdových cest v terénu a pokácené stromy přes cesty) tak když znovu otevřou brány k lovu tak to kolikrát sotva pozná místní... A jeleni tam jsou opravdu krátké jak píše Karel Myslivec... nejsilnější tam byl střelen před 7 lety a měl 102 cm a 226 bodů pokud se nepletu. Mám fotku v pc ale raději jí nevložím na stránky protože to neni moje. Každopádně pánové a dámy ... Přeji Vám všem do nového roku jen a jen to nejlepší! Mnoho zdraví a štestí! A jak psal nik Lesy Hory aby takovéto problémy byly jediné které musíme řešit. Lesu a Lovu Zdar! Jirka
29.12.2015 19:00 vložil Daniel Donaťák
Jsem rozčarován z toho, že naší slovenští přátelé, neví jak fungují lovy v né soukromých revírech. Nebylo to nikdy jinak a myslím, že dodnes se to nezměnilo. "Šouláky" vždy udržovali "poddaní" dnes zaměstnanci různých podniků. A za co ? Vy si snad myslíte, že ulovení takového jelena stojí 2,50 Kč ??? Tak to asi nemáte ponětí o realitě. Takový jelen stojí ke sta tisícům korun a tedy nějaká ta pracovní hodina, se dá z těchto peněz zafinancovat. Jinak jak vojenské lesy, tak státní lesy, mají myslivost jako výdělečnou činnost. Takže kecy, kdo a za co, se mi zdají trochu mimo mísu.
Jsem rozčarován z toho, že naší slovenští přátelé, neví jak fungují lovy v né soukromých revírech. Nebylo to nikdy jinak a myslím, že dodnes se to nezměnilo. "Šouláky" vždy udržovali "poddaní" dnes zaměstnanci různých podniků. A za co ? Vy si snad myslíte, že ulovení takového jelena stojí 2,50 Kč ??? Tak to asi nemáte ponětí o realitě. Takový jelen stojí ke sta tisícům korun a tedy nějaká ta pracovní hodina, se dá z těchto peněz zafinancovat. Jinak jak vojenské lesy, tak státní lesy, mají myslivost jako výdělečnou činnost. Takže kecy, kdo a za co, se mi zdají trochu mimo mísu.
29.12.2015 18:55 vložil Karel myslivec
Tak po komentáři pána Konečného o chodnících na Doupově předpokládám že tam asi nikdy nebyl a asi ani neví kolik je hektar, potažmo 30000:-)))) Pokud tam pan Krampera pár jelenů, navíc zralých trolejových střelil bude lovec bez ohledu na to jestli střílí v teplákách nebo hubertusu. A kdo zná populaci tamní zvěře, nemůže napsat že by tam měl starý jelen parohy okolo 120 cm, to pane Vilšer bez urážky, nikdo prostě nemůže znát všechno. Leda já :-))Je dobře, že se takto nekonečné debaty stále vedou, aspoň je vidět, že nás myslivost stále baví a vzrušuje.
Tak po komentáři pána Konečného o chodnících na Doupově předpokládám že tam asi nikdy nebyl a asi ani neví kolik je hektar, potažmo 30000:-)))) Pokud tam pan Krampera pár jelenů, navíc zralých trolejových střelil bude lovec bez ohledu na to jestli střílí v teplákách nebo hubertusu. A kdo zná populaci tamní zvěře, nemůže napsat že by tam měl starý jelen parohy okolo 120 cm, to pane Vilšer bez urážky, nikdo prostě nemůže znát všechno. Leda já :-))Je dobře, že se takto nekonečné debaty stále vedou, aspoň je vidět, že nás myslivost stále baví a vzrušuje.
29.12.2015 06:17 vložil Daniel Donaťák
Než se odhodlám ke komentáři, vždy si fotku řádně prohlídnu. O tom, že by jelen na předchozí fotografii neměl poslední hryz a Vy úlomek za kulichem, jsem se v žádném komentáři nezmiňoval. Ten kdo ho chce vidět , ho tam vidí.
Než se odhodlám ke komentáři, vždy si fotku řádně prohlídnu. O tom, že by jelen na předchozí fotografii neměl poslední hryz a Vy úlomek za kulichem, jsem se v žádném komentáři nezmiňoval. Ten kdo ho chce vidět , ho tam vidí.
29.12.2015 04:17 vložil Jiri Krampera
Zdravím pánové, Daniel Donaták – první fotka nebyla provokace a ani jsem se náramně nebavil na vzniklou diskuzí. I na té první fotce má jelen poslední hryz a i já úlomek který jsme vzaly z šípku u kterého jelen zhasl. Ten jsem si poté sundal z kulichu a dal za klobouk o hodinu po této fotce na správě. Spíše se mi zdá že se ani nevěřilo mému psaní že veškeré pocty byly provedeni. Proč bych to proboha dělal? Jinak i já raději diskutuji než abych urážel ale nčekejte že můžete někoho napadnout a že bude tiše kývat hlavou nad patetickýma blbostma. Jinak nemusíte být paranoidní že je zde hacker... ty starší komentáře se automaticky mažou/ mizí když diskuze překročí určitou délku... Vilšer – Jak píšete že vám něco podsouvám tak to ani nemusím. Sám jste napsal „ Kdyby se to stalo za zlých komunistů, tak ten chlap už nedoprovázel nikoho ani ze schodů a dobudoucna počítal kubíky dřeva“ a tak jsem to asi pochopil správně snad ne? Takže jak jsem psal... do budoucna by jste tam těch 4000 kusů musel asi lovit sám jako jediní a neomylní myslivec. I vaš komentář o ohodnocení místních hajných je založen na fikci – tak to rozhodně není. Stejně tak je fikce když jste schopen napsat že ohodnotíte jelena bodově v hranici 5ti bodů. Ano, u menších určitě ano. Ale u jelenů kteří jsou přes 200 tak težko. Podle korpusu /těla jsme i my odhadovali... bohužel špatně. Ale napsat zde že hájím doprovod který mi nechal vystřelit tak to spíše vy naznačujete že to bylo schválně. To že byl jelen mladší mělo za důsledek to že Petr sám ihned po vyvaření nahlásil svou chybu, odhad věku, a odevzdal povolenku na jelena 3.vt. kterou získal právě jako bonus za předchozí rok doprovodů (a že se těšil na „svého“ jelena vám ani nemusím psát). To je proč ho hájím, protože on za tu chybu zaplatil. Ne že musel, ale že on takový je. Ano, já toužím velmi po zlatém jelenovi z volnosti a s Petrem jsme tu možnost měly už loni ale byl mladý a tak jsme nestříleli. I jsem toho jelena dal sem na stránky s názvem „koli mu je?“, takže kdyby mě a nebo nám šlo jen o ty body tak bychom ho již měli... A proto jsem se s prominutím nasral nad vaším komentářem že by už nadobro (tak jak jste napsal vy) už nikdy neměl doprovázet. Tyto vetší jeleni se tam potkáte dva až tři krát do roka. A to vždy jen na pár vteřin. Není tomu tak že by měl své říjiště a tam jste měl možnost si ho prohlížet týden... Jinak na Doupově mám ulovených 8 jelenů jak píšete ve zralém věku 12 a jeden jediní má jeden paroh delší než 1 metr a to přesně 102cm. Tento jelen byl tím pádem druhý nejdelší a měl 98,5cm. A většina z těch ostatních 8 starších jelenů byly také medailové takže nesrovnávám jablka s hruškami. Doupov je specifický v tom že máte většinou hen několik vteřin možnost si prohlídnout jelena. Není to tak že vyjde na louku a tam říjí. A do polovina míst se ani přes trnky a hlohy nenechá zalézt. Ještě jedna věc... Souhlasím že na Libavé se to vede správně také ale tvrdit že se tam nikdy nestřelí červený jelen tak to je také fikce. Bohužel se chyby prostě stávají – kromě vám samozřejmě, vám by se to nikdy stát nemohlo... Jiří Krampera
Zdravím pánové, Daniel Donaták – první fotka nebyla provokace a ani jsem se náramně nebavil na vzniklou diskuzí. I na té první fotce má jelen poslední hryz a i já úlomek který jsme vzaly z šípku u kterého jelen zhasl. Ten jsem si poté sundal z kulichu a dal za klobouk o hodinu po této fotce na správě. Spíše se mi zdá že se ani nevěřilo mému psaní že veškeré pocty byly provedeni. Proč bych to proboha dělal? Jinak i já raději diskutuji než abych urážel ale nčekejte že můžete někoho napadnout a že bude tiše kývat hlavou nad patetickýma blbostma. Jinak nemusíte být paranoidní že je zde hacker... ty starší komentáře se automaticky mažou/ mizí když diskuze překročí určitou délku... Vilšer – Jak píšete že vám něco podsouvám tak to ani nemusím. Sám jste napsal „ Kdyby se to stalo za zlých komunistů, tak ten chlap už nedoprovázel nikoho ani ze schodů a dobudoucna počítal kubíky dřeva“ a tak jsem to asi pochopil správně snad ne? Takže jak jsem psal... do budoucna by jste tam těch 4000 kusů musel asi lovit sám jako jediní a neomylní myslivec. I vaš komentář o ohodnocení místních hajných je založen na fikci – tak to rozhodně není. Stejně tak je fikce když jste schopen napsat že ohodnotíte jelena bodově v hranici 5ti bodů. Ano, u menších určitě ano. Ale u jelenů kteří jsou přes 200 tak težko. Podle korpusu /těla jsme i my odhadovali... bohužel špatně. Ale napsat zde že hájím doprovod který mi nechal vystřelit tak to spíše vy naznačujete že to bylo schválně. To že byl jelen mladší mělo za důsledek to že Petr sám ihned po vyvaření nahlásil svou chybu, odhad věku, a odevzdal povolenku na jelena 3.vt. kterou získal právě jako bonus za předchozí rok doprovodů (a že se těšil na „svého“ jelena vám ani nemusím psát). To je proč ho hájím, protože on za tu chybu zaplatil. Ne že musel, ale že on takový je. Ano, já toužím velmi po zlatém jelenovi z volnosti a s Petrem jsme tu možnost měly už loni ale byl mladý a tak jsme nestříleli. I jsem toho jelena dal sem na stránky s názvem „koli mu je?“, takže kdyby mě a nebo nám šlo jen o ty body tak bychom ho již měli... A proto jsem se s prominutím nasral nad vaším komentářem že by už nadobro (tak jak jste napsal vy) už nikdy neměl doprovázet. Tyto vetší jeleni se tam potkáte dva až tři krát do roka. A to vždy jen na pár vteřin. Není tomu tak že by měl své říjiště a tam jste měl možnost si ho prohlížet týden... Jinak na Doupově mám ulovených 8 jelenů jak píšete ve zralém věku 12 a jeden jediní má jeden paroh delší než 1 metr a to přesně 102cm. Tento jelen byl tím pádem druhý nejdelší a měl 98,5cm. A většina z těch ostatních 8 starších jelenů byly také medailové takže nesrovnávám jablka s hruškami. Doupov je specifický v tom že máte většinou hen několik vteřin možnost si prohlídnout jelena. Není to tak že vyjde na louku a tam říjí. A do polovina míst se ani přes trnky a hlohy nenechá zalézt. Ještě jedna věc... Souhlasím že na Libavé se to vede správně také ale tvrdit že se tam nikdy nestřelí červený jelen tak to je také fikce. Bohužel se chyby prostě stávají – kromě vám samozřejmě, vám by se to nikdy stát nemohlo... Jiří Krampera
28.12.2015 23:33 vložil PavelF
Není to tak dlouho, co jsem psal ohledně vylepšení těchto stránek.. dával jsem i nějaké návrhy co a jak.. například nějak uspořádat fotky v kategoriích do různých složek např. podle roku nebo měsíce, když člověk otevře řekněme úlovky a hledá nějakou fotku z minulosti, většinou už tu fotku ani nenajde.. nebo najde, ale až se prokliká přes x stránek.. (ten měsíc by určitě orientačně pomohl) Další věc, mohlo by chodit nějaké upozornění, že je vaše vložená fotka komentována nebo ohodnocena. To samé s komentáři, chtělo by to vidět, že na něj někdo reaguje třeba nějakým označením našeho "nicku".. pak taky když člověk napíše něco s chybou, nemůžeme to po sobě ani opravit. Bylo mi řečeno, že je to dobrý nápad, ale že ten kdo stránky upravuje je mimo ČR.. čas utekl a žádná změna nenastala.. tak nevím kde je chyba nebo zda se na tom už pracuje. Je to sice mimo téma, ale ne každému je to šumák. Pořád jsme přece jedna velká zelená parta. :))
Není to tak dlouho, co jsem psal ohledně vylepšení těchto stránek.. dával jsem i nějaké návrhy co a jak.. například nějak uspořádat fotky v kategoriích do různých složek např. podle roku nebo měsíce, když člověk otevře řekněme úlovky a hledá nějakou fotku z minulosti, většinou už tu fotku ani nenajde.. nebo najde, ale až se prokliká přes x stránek.. (ten měsíc by určitě orientačně pomohl) Další věc, mohlo by chodit nějaké upozornění, že je vaše vložená fotka komentována nebo ohodnocena. To samé s komentáři, chtělo by to vidět, že na něj někdo reaguje třeba nějakým označením našeho "nicku".. pak taky když člověk napíše něco s chybou, nemůžeme to po sobě ani opravit. Bylo mi řečeno, že je to dobrý nápad, ale že ten kdo stránky upravuje je mimo ČR.. čas utekl a žádná změna nenastala.. tak nevím kde je chyba nebo zda se na tom už pracuje. Je to sice mimo téma, ale ne každému je to šumák. Pořád jsme přece jedna velká zelená parta. :))
28.12.2015 23:01 vložil Daniel Donaťák
Marku, asi to tak nejspíš bude, protože se nyní ztratil další komentář. Ale na mém tvrzení, že sám dokážu na těchto stránkách mazat věci jiných , se nic nemění. (Né všechny). Jinak já se raději k některým komentářům, nebo pisatelům nevyjadřuji. A už vůbec né vulgárně. Obrázek si však udělám.
Marku, asi to tak nejspíš bude, protože se nyní ztratil další komentář. Ale na mém tvrzení, že sám dokážu na těchto stránkách mazat věci jiných , se nic nemění. (Né všechny). Jinak já se raději k některým komentářům, nebo pisatelům nevyjadřuji. A už vůbec né vulgárně. Obrázek si však udělám.
28.12.2015 19:38 vložil Daniel Donaťák
Jen maličkost mimo toto téma. Kdo sleduje tuto diskuzi, jistě postřehl můj komentář k této fotografii. Dnes je komentář odstraněn a se 100% jistotou to nebyl admin, kterÿ ho smáznul. Tímto bych chtěl všechny návštěvníky upozornit na špatnou ochranu těchto webových stránek. Já osobně nejsem žáden internetový hacker, ale do jisté míry dokážu do obsahu těchto stránek zasáhnout. A to díky špatné ochraně. Takže pokud se Vám tratí Vaše fotografie,komentáře atd. tak Vám teď doufám bude jasné proč. O tom že Vám na Vaší e-mailovou adresu, na kterou se zde přihlašujete, budou chodit různé spamy a víry, nemusíte pochybovat. Nevím do jaké míry může špatné zabezpečení těchto stránek ovlivnit údaje a data na Vašem PC. V každém případě si dávejte pozor. Myslivosti zdar !
Jen maličkost mimo toto téma. Kdo sleduje tuto diskuzi, jistě postřehl můj komentář k této fotografii. Dnes je komentář odstraněn a se 100% jistotou to nebyl admin, kterÿ ho smáznul. Tímto bych chtěl všechny návštěvníky upozornit na špatnou ochranu těchto webových stránek. Já osobně nejsem žáden internetový hacker, ale do jisté míry dokážu do obsahu těchto stránek zasáhnout. A to díky špatné ochraně. Takže pokud se Vám tratí Vaše fotografie,komentáře atd. tak Vám teď doufám bude jasné proč. O tom že Vám na Vaší e-mailovou adresu, na kterou se zde přihlašujete, budou chodit různé spamy a víry, nemusíte pochybovat. Nevím do jaké míry může špatné zabezpečení těchto stránek ovlivnit údaje a data na Vašem PC. V každém případě si dávejte pozor. Myslivosti zdar !
27.12.2015 21:29 vložil Rudolf Husák
Pane Krampera,já vím že by jste na svoji obhajobu použil a zneužil přijmení i kdybych se jmenoval třeba Štrougal,ovšem nepodsouvejte mě nějaký bolševismus,jsem pouze pamětník té doby a řeší se tu pouze, vámi vložené nešťastné foto a to vy moc dobře víte . V té bolševické myslivecké době,když už jste ji zmínil,tak co se týče myslivosti a zvěře,zas tak špatná nebyla, ale též se pohybovalo mezi myslivci, hodně mocných rudých soudruhu křupanu,kteří se chovali podobně a kteří si dokonce říkali i myslivci a co se hlavně lovu týče,poněvadž nic jiného neznali,lízali jen tu nejlepší smetanu. Jestli jste si nevšiml,tak já Vám nic nezávidím a také jsem nehodnotil správnost uloveného Jelena,nehraji si na jelenáře. Reagoval jsem pouze na,pro mě vložený provokativní příspěvek a na vámi vložené foto s uloveným Jelenem,což bylo pro mě,skutečně provokativní. Nikdy,ať se to někomu líbí či ne,nebudu přát Lovu zdar lovci,osobě,která klečí, nad ,,Královskou zvěří,,pro mě v maskovacích hadrech,kulichem,nad uloveným jelenem, ležícím na levém boku,který nemá poslední hryz a šťastný lovec nemá kam dát úlomek.Můj táta i děda,který mě myslivosti od malička učil,by s mým příspěvkem určitě souhlasil.
Pane Krampera,já vím že by jste na svoji obhajobu použil a zneužil přijmení i kdybych se jmenoval třeba Štrougal,ovšem nepodsouvejte mě nějaký bolševismus,jsem pouze pamětník té doby a řeší se tu pouze, vámi vložené nešťastné foto a to vy moc dobře víte . V té bolševické myslivecké době,když už jste ji zmínil,tak co se týče myslivosti a zvěře,zas tak špatná nebyla, ale též se pohybovalo mezi myslivci, hodně mocných rudých soudruhu křupanu,kteří se chovali podobně a kteří si dokonce říkali i myslivci a co se hlavně lovu týče,poněvadž nic jiného neznali,lízali jen tu nejlepší smetanu. Jestli jste si nevšiml,tak já Vám nic nezávidím a také jsem nehodnotil správnost uloveného Jelena,nehraji si na jelenáře. Reagoval jsem pouze na,pro mě vložený provokativní příspěvek a na vámi vložené foto s uloveným Jelenem,což bylo pro mě,skutečně provokativní. Nikdy,ať se to někomu líbí či ne,nebudu přát Lovu zdar lovci,osobě,která klečí, nad ,,Královskou zvěří,,pro mě v maskovacích hadrech,kulichem,nad uloveným jelenem, ležícím na levém boku,který nemá poslední hryz a šťastný lovec nemá kam dát úlomek.Můj táta i děda,který mě myslivosti od malička učil,by s mým příspěvkem určitě souhlasil.
27.12.2015 17:48 vložil Karel myslivec
Tak už se tady snad všichni odborníci vyjádřili. Mě přísluší pouze popřát upřímné Lovu zdar!!! Jelen super bohužel mladší, ale kdo nestřílí nechybí, pokud Vás doprovázel Petr V. věřím že to byl super záżitek. Vše něj do nového roku Vám i ostatním.
Tak už se tady snad všichni odborníci vyjádřili. Mě přísluší pouze popřát upřímné Lovu zdar!!! Jelen super bohužel mladší, ale kdo nestřílí nechybí, pokud Vás doprovázel Petr V. věřím že to byl super záżitek. Vše něj do nového roku Vám i ostatním.
27.12.2015 14:04 vložil PavelF
Pan Vilšer je velký odborník na jelení zvěř a na zvěř jakožto takovou. U fotek co sem někdo vložil, on dokázal POUZE podle fotky posoudit a odpovědět lidem dříve a správně, než autor sám vložené fotky.. ať už to byl věk .. nebo délka paroží.. zbraní u kňourů atd. S čímkoliv přijdete, co se týče zvěře.. vsadím se s vámi, že pan Vilšer o tom bude vědět dost. Takových lidí už je v myslivosti hodně málo. A jak zde naznačil, dneska vyhrávají právě ty peníze.. Takže bych pana Vilšera raději respektoval, ať je vám kolik chcete.. ale tento člověk si to zaslouží. A Pan Donaťák je taky velký Myslivec s velkým M !!!! K úlovku gratuluji, jelena už k životu nikdo nepřivede. Lovu zdar.
Pan Vilšer je velký odborník na jelení zvěř a na zvěř jakožto takovou. U fotek co sem někdo vložil, on dokázal POUZE podle fotky posoudit a odpovědět lidem dříve a správně, než autor sám vložené fotky.. ať už to byl věk .. nebo délka paroží.. zbraní u kňourů atd. S čímkoliv přijdete, co se týče zvěře.. vsadím se s vámi, že pan Vilšer o tom bude vědět dost. Takových lidí už je v myslivosti hodně málo. A jak zde naznačil, dneska vyhrávají právě ty peníze.. Takže bych pana Vilšera raději respektoval, ať je vám kolik chcete.. ale tento člověk si to zaslouží. A Pan Donaťák je taky velký Myslivec s velkým M !!!! K úlovku gratuluji, jelena už k životu nikdo nepřivede. Lovu zdar.
27.12.2015 12:44 vložil Lesy hory
Přeji všem zúčastněným této debaty co nejvíce roků s pokud možno stejnými problémy ,zdraví, štěstí a veselou mysl. PF 2016
Přeji všem zúčastněným této debaty co nejvíce roků s pokud možno stejnými problémy ,zdraví, štěstí a veselou mysl. PF 2016
27.12.2015 09:59 vložil Sojka
Délka lodyhy je na Doupove problém i vzhledem k původu jeleni zvěře. Pokud si vzpomínám tak zatím nejsilnější měl pod 100 cm, obvody jsou nadprumer, délka ne. MS
Délka lodyhy je na Doupove problém i vzhledem k původu jeleni zvěře. Pokud si vzpomínám tak zatím nejsilnější měl pod 100 cm, obvody jsou nadprumer, délka ne. MS
26.12.2015 23:40 vložil Martin Saifrt
Pane Krampera, lovu i tradicím zdar. Nenechte se prosím vyvézt z míry zdejšími komentáři a nenechte si kazit radost z presentace trofeje. Je to 1 +
Pane Krampera, lovu i tradicím zdar. Nenechte se prosím vyvézt z míry zdejšími komentáři a nenechte si kazit radost z presentace trofeje. Je to 1 +
26.12.2015 20:33 vložil jan zeman
Tady nezbývá než poprat velke lovu zdar a 1*
Tady nezbývá než poprat velke lovu zdar a 1*
26.12.2015 19:56 vložil Zdeněk Parč
Lovu zdar. Gratuluji k ulovení dobrého jelena. Jinak co se týče oblečení, já tenhle styl nepropaguji, ani není součástí mého šatníku. Ale tohle je každého věc, co má oblečeno. No a pak samozřejmě přijdou komentáře, že to není podle mysliveckých tradic. No protože je to vidět na první pohled. Ale kde jsou ty tradice, když jiný myslivec uloví jelena v tradičním oblečení, ale...v noci s nočním viděním. Ale to samozřejmě není vidět a žádné negativní komentáře nepřicházejí a je vše v pořádku. Proto si myslím, že to oblečení je úplně poslední věc, co by mi vadilo. Důležité je, že ulovené zvěři byly vzdány veškeré pocty, které jí náleží a které si zaslouží.
Lovu zdar. Gratuluji k ulovení dobrého jelena. Jinak co se týče oblečení, já tenhle styl nepropaguji, ani není součástí mého šatníku. Ale tohle je každého věc, co má oblečeno. No a pak samozřejmě přijdou komentáře, že to není podle mysliveckých tradic. No protože je to vidět na první pohled. Ale kde jsou ty tradice, když jiný myslivec uloví jelena v tradičním oblečení, ale...v noci s nočním viděním. Ale to samozřejmě není vidět a žádné negativní komentáře nepřicházejí a je vše v pořádku. Proto si myslím, že to oblečení je úplně poslední věc, co by mi vadilo. Důležité je, že ulovené zvěři byly vzdány veškeré pocty, které jí náleží a které si zaslouží.
26.12.2015 19:38 vložil Jaroslav Hasenohrl
jinak lovu zdar
jinak lovu zdar
26.12.2015 19:38 vložil Jaroslav Hasenohrl
tak,tak na hromadu nechodí,tak uspořádáme naháňku aby jsme ten plán splnily
tak,tak na hromadu nechodí,tak uspořádáme naháňku aby jsme ten plán splnily
26.12.2015 19:23 vložil Josef Kouba
Lovu... Dobrý jelínek... K tradicím tolik: Nejvíce dodržovanou českou tradicí posledních let je lov nejen jelenů v noci na hromadách krmení. Je to neštěstí takováhle zima bez sněhu. Nechcou a nechcou chodit na krmení jak jen ty jeleny máme postřílet...
Lovu... Dobrý jelínek... K tradicím tolik: Nejvíce dodržovanou českou tradicí posledních let je lov nejen jelenů v noci na hromadách krmení. Je to neštěstí takováhle zima bez sněhu. Nechcou a nechcou chodit na krmení jak jen ty jeleny máme postřílet...
26.12.2015 19:03 vložil
Jan Tesař- jej ty musíš být dement :)
Jan Tesař- jej ty musíš být dement :)
26.12.2015 18:52 vložil Jan Tesař
Milý Jirko. Nerad se zapojuji do blbé debaty, ale. Buď jsi blbý od narození nebo jsi utrpěl úraz hlavy. Jiné vysvětlení nemám....
Milý Jirko. Nerad se zapojuji do blbé debaty, ale. Buď jsi blbý od narození nebo jsi utrpěl úraz hlavy. Jiné vysvětlení nemám....
26.12.2015 18:16 vložil dan sova
Zdravím. Přeji Lovu zdar!. Rád koukám pravidelně na tento web již několik let a většinou jen prohlížím fotky a případné komentáře. Nedá mi to tentokrát nereagovat. Pokud se zde objeví foto nějakého opravdu vyjimečného úlovku (viz. nyní), je vždy zpravidla namístě nějaké negativní hodnocení některých "moralistů". Je to v pořádku, každý může mít svůj názor na danou fotku, způsob lovu apod.. Je ovšem zbytečné zacházet, pak do osobních urážek.Takové úlovky vždy budou vzbuzovat touhu hodnotit, hledat pozitiva či negativa. Někteří znalí vždy vědí, jak by to bylo nejlépe udělat, kde se stala chyba a chtějí to sdělit ostatním. Ale měli by vědět, že si to mohou myslet, psát (to už je na nich) a to je tak vše. Děkuji za popis lovu a Vaši prezentaci úlovku. Myslím si, že takových jako Vy ubývá, neboť nechtějí se zde zbytečně nechat znechucovat. Těch fotek za ty roky mám prohlédnuto spousty a ten letošní rok mi přijde znatelný úbytek.
Zdravím. Přeji Lovu zdar!. Rád koukám pravidelně na tento web již několik let a většinou jen prohlížím fotky a případné komentáře. Nedá mi to tentokrát nereagovat. Pokud se zde objeví foto nějakého opravdu vyjimečného úlovku (viz. nyní), je vždy zpravidla namístě nějaké negativní hodnocení některých "moralistů". Je to v pořádku, každý může mít svůj názor na danou fotku, způsob lovu apod.. Je ovšem zbytečné zacházet, pak do osobních urážek.Takové úlovky vždy budou vzbuzovat touhu hodnotit, hledat pozitiva či negativa. Někteří znalí vždy vědí, jak by to bylo nejlépe udělat, kde se stala chyba a chtějí to sdělit ostatním. Ale měli by vědět, že si to mohou myslet, psát (to už je na nich) a to je tak vše. Děkuji za popis lovu a Vaši prezentaci úlovku. Myslím si, že takových jako Vy ubývá, neboť nechtějí se zde zbytečně nechat znechucovat. Těch fotek za ty roky mám prohlédnuto spousty a ten letošní rok mi přijde znatelný úbytek.
26.12.2015 17:57 vložil Jaroslav Klemsa
Lovu zdar!!!
Lovu zdar!!!
26.12.2015 17:46 vložil 00
Martin Medek,dobre napsano.
Martin Medek,dobre napsano.
26.12.2015 17:37 vložil Martin Medek
Lovu zdar! Abych tošku něco přilil... Lidé se mění, časy se mění a vybavení se mění... vše se mění a postupně vyvíjí. Tradice jsou sice pěkná věc, je dobré je dodržovat, ale jsou to tradice, ne žádné strikntní zákony! Proto si z nich vezměně co nejvíce "dobrého", přidejme něco dnešního "dobrého", ale především se chovejme k přírodě, ke zvěři a hlavně sami sobě co nejslušněji, tak abychom se za X let sami za sebe nemuseli stydět.
Lovu zdar! Abych tošku něco přilil... Lidé se mění, časy se mění a vybavení se mění... vše se mění a postupně vyvíjí. Tradice jsou sice pěkná věc, je dobré je dodržovat, ale jsou to tradice, ne žádné strikntní zákony! Proto si z nich vezměně co nejvíce "dobrého", přidejme něco dnešního "dobrého", ale především se chovejme k přírodě, ke zvěři a hlavně sami sobě co nejslušněji, tak abychom se za X let sami za sebe nemuseli stydět.
26.12.2015 16:25 vložil
Donaťáku- Provokatér jsi jedině ty i s tvým rádoby chytrým komentářem.
Donaťáku- Provokatér jsi jedině ty i s tvým rádoby chytrým komentářem.
26.12.2015 16:18 vložil ing.Karel Rait
Vážený pane! Už jsem přeci jen z té "přesluhující"generace, poznal jsem horko i zimu a tak si dovoluji Vám i doprovodu pogratulovat ke složení tohoto impozantního jelena. A nezastírám,že ač nějakého toho jelena jsem ulovil,u této trofeje bych se i snad rád ustřelil!
Vážený pane! Už jsem přeci jen z té "přesluhující"generace, poznal jsem horko i zimu a tak si dovoluji Vám i doprovodu pogratulovat ke složení tohoto impozantního jelena. A nezastírám,že ač nějakého toho jelena jsem ulovil,u této trofeje bych se i snad rád ustřelil!
26.12.2015 15:31 vložil Daniel Donaťák
Přeji ještě jednou upřímné lovu zdar. Jsem rád, že "negativní" komentáře mají do jisté míry své opodstatnění. Vážený pane Krampera, nebudu se ponižovat komentáři vašeho způsobu, protože jsem toho názoru, že jsme dospělí lidé se stejnými zájmy. Proto konstruktivní diskuze bez urážek je mi mnohem milejší. Možná pociťujete mé cítění z vaší první fotografie za dementní, v čem vám osobně nemůžu bránit. Co je mi však umožněno, napsat zde svůj názor. Jistě můj dementní mozek nepochopí chování člověka, který vloží na tyto webové stránky fotografii svého ůlovku, která s jistotou vyvolá diskuzi, když přitom má ve svém PC uloženou fotografii, která by mnohé komentáře,urážky a pod. mohla eliminovat. Nyní se můžeme jen domnívat, jestli se častokrát nejedná o jistý způsob provokace k vyvolání diskuze , nad kterou se "provokatér " náramně baví.
Přeji ještě jednou upřímné lovu zdar. Jsem rád, že "negativní" komentáře mají do jisté míry své opodstatnění. Vážený pane Krampera, nebudu se ponižovat komentáři vašeho způsobu, protože jsem toho názoru, že jsme dospělí lidé se stejnými zájmy. Proto konstruktivní diskuze bez urážek je mi mnohem milejší. Možná pociťujete mé cítění z vaší první fotografie za dementní, v čem vám osobně nemůžu bránit. Co je mi však umožněno, napsat zde svůj názor. Jistě můj dementní mozek nepochopí chování člověka, který vloží na tyto webové stránky fotografii svého ůlovku, která s jistotou vyvolá diskuzi, když přitom má ve svém PC uloženou fotografii, která by mnohé komentáře,urážky a pod. mohla eliminovat. Nyní se můžeme jen domnívat, jestli se častokrát nejedná o jistý způsob provokace k vyvolání diskuze , nad kterou se "provokatér " náramně baví.
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.