ZMRZLINA ŠTARNOV  |   NAFTA ŠTARNOV  |   VEJCE ŠTARNOV  |   MAKRELA ŠTARNOV  |   MYSLIVOST a LOVECTVÍ
15 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

Jelení řije na valašsku!!!
Jelení řije na valašsku!!!
vloženo: 3.10.2020 20:54
autor: josef stoklasa

úlovky (svět)

Bezoár Ibex v Turecku
Bezoár Ibex v Turecku
vloženo: 15.1.2019 08:34
autor: Radek

trofeje

Trofej jelena z úlovků
Trofej jelena z úlovků
vloženo: 24.11.2016 13:52
autor: Ondřej Tomek

zvěř v přírodě

Jubilejní 1.000 fotografie
Jubilejní 1.000 fotografie
vloženo: 27.9.2014 08:26
autor: Děda z lesa

zbraně

Výroba celého nového kohoutu s hlavou kozorožce, moje práce.
Výroba celého nového kohoutu s hlavou kozorožce, moje práce.
vloženo: 27.9.2019 20:23
autor: Stanislav Satoria

fotopast

...
...
vloženo: 6.5.2018 07:41
autor: Jaroslav Richter

myslivecké umění

vlk na dreve
vlk na dreve
vloženo: 1.2.2016 17:44
autor: Marek Horňák
Statistika
  • 236545 fotek (1 dnes)
  • 8135 videí (1 dnes)
  • 332 odkazů (0 dnes)
  • 9187 inzerátů (6 dnes)
  • 288 diskuzí (0 dnes)
  • 753032 komentářů fotek (5 dnes)
  • 12960 komentářů videí (0 dnes)
  • 3319537 hlasování fotek (32 dnes)
  • 56720 hlasování videí (0 dnes)
  • 38252 registrovaných uživatelů
    2 dnes nových, 22 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

Silvestrovský zlaty

Některé tradice jsou mimořádně příjemné a Silvestrovské lovy na muflony mezi ně nepochybně patří. Letošní beran je mimořádný zážitkem, nikoliv hodnotou trofeje, byť je zlatý. Po třech hodinách plazeni se v trní a následným zrazenim tlupy byl tento beran obeznan a následně uloven na 430m.


Omlouvám se za diakritiku textu, ale píšu z mobilu a některá slova nedokáži napsat s háčky a čárkami.

Tikka T3, puskohled Leupold, .270 wsm, střelivo Winchester Silvertip
vložil: radek snabl
vloženo: 1.1.2019 17:25
zobrazeno: 11383x
hodnocení: 0 hlasů



Komentáře:

1.2.2019 18:50 vložil Petr
Tady za ten prasackej odstrel zadnej kladnej hlas a jeste u baracku.
1.2.2019 11:17 vložil Petr
napřed vypij víno, pak sem zase napiš kraviny
29.1.2019 00:06 vložil Petr
Tebe nikdy a setri na cukricek na slovensku je za eura a drahej. Rozmysli ai dobre cim budea cpat vnoucka. Ja jsem na cukrik velkej
28.1.2019 21:38 vložil Petr
Zaplatim ti pobyt v dobranech chces?tam te vyleci
28.1.2019 21:37 vložil Petr
Za to tvoje vycho a byla velice precizni. Ty jsi mela zustat u taty v kulich. Ale je pravda ze jsi schopna vseho, ale to je dano i tim nadmernym pouzivanim alkoholu a fetu a jeste kdyz jsi belko. Tak to je kombinace
28.1.2019 20:10 vložil Petr
Jezim tuhle debatu muze diteti ukazat jedino to hovado. Cukrik si slehni sama. Obezni jezikobelko
28.1.2019 15:52 vložil Petr
Ty tvoje dedukce, odkud a kam a jak co přišlo. ty máš na každé zvěři co překročí hranice asi čip a přesně víš co kde je.
28.1.2019 15:50 vložil Petr
Tobě bude 95 a už zapomínáš, píšeš zmateně a s dávkou alkoholu. Neboj hned co vylezu z deváté třídy napíšu ti. a cukrovinky si nech pro belku, od tebe by stejně letěli do popelnice
28.1.2019 13:06 vložil Petr
přepni se na belku, už dlouho jsem o něm neslyšel, jedině že by měl funus a zbyla si jen ty
28.1.2019 13:05 vložil Petr
JEN POKRAČUJ HITLERKO, JEN TAK DÁL. NE jenom blbá, ale ještě fašistka. Že ty máš doma nad postelí obraz Hitlera a pořád na něj čumíš.
28.1.2019 11:57 vložil Petr
Ten titul nepatří jen tobě, ale celý tvojí rodině, jak ty ráda používáš. Hodnotnější je kdokoliv, ale ty v žádném případě! Ty jsi omyl...ale bavím se dobře. Když to nikomu vyprávím, tak nevěří vlastním uším a chechtá se ti celá západočeský kraj
28.1.2019 10:11 vložil Petr
Ne ten titul patří tobě a mámu si do tvé tlamy neber maďarská cikánko. A vlky si klidně nechte, mi je tu nechceme
27.1.2019 21:39 vložil Petr
Jezik ty jsi vazne jedna velka stara zakomplexovana pica. Par dni tu nejsem, ale to je poctenicko. Vetsi kraviny jsem dlouho necetl. Ty uz zrejme chlastas a fetujes porad kazdy den. A ze mas rodinu v cesku, tak to je taky jeden velkej pruser. Magori jako ty jsou uz i u nas diky tobe no hnus
26.1.2019 23:09 vložil Marián Zobina
Jezikova Anna - paní Jezikova,pokud tomu tak skutečně je a vy jste mi poslala soukromou zprávu,tak se zde veřejné za svůj poslední příspěvek omlouvam. Bohužel se musím přiznat,ze ani netusim,ze tu nějaké soukromé zprávy posílat jdou,nikdy jsem tuto možnost zde nevyužil a na vině může byt i to,ze jsem v 31 letech téměř počítačový analfabet... Vaší zprávu si samozřejmě rad přečtu. Ještě jednku,pokud je to možné,berte můj poslední příspěvek s rezervou... Nejsem z tech,kteří by nějak pokrivovali fakta,nebo dělal mrtvého brouka,vážně jsem o vaší zprávě nevedel
26.1.2019 22:04 vložil Marián Zobina
Jezikova Anna-vubec,ale vůbec nic jste nepochopila a stále si jako kolovrátek melete svou, svou o ničem. Popravdě jsem čekal na vaší reakci a pak se doctu to,co jsem se nyní dočetl,opět slova o ničem. Na vlastně ani nechapu o čem pisete a jisté to není tím,ze pisete slovenštinou. Vy vazne 90% příspěvků a argumentů nechapete,přitom na ne odpovídate a ještě je rozvijite. Stále se jen litujte a děláte ze sebe chudinku/chudaka. Věřte,ze zrovna já jsem člověk se kterým se da bavit o cemkoliv na jekekoliv tema,necham si poradit a dovedu poradit i pomoct,ale s někým takovým jako jste vy jsem se ještě nesetkal.Misto toho abyste odpověděl/a na poměrně vážne otázky na vaší a panu Belkovu stranu,kterou jsem zde položil,neustále něco melete o stredu Evropy, toreadorech apod...vážně tomu nerozumím. Jste vážně hloupá,je mi líto ze to musím napsat. Nebo hloupý,nevím kdo skutečně jste. Jediné co za sebe mohu svědomitě napsat je to,ze jste člověk který nestojí za jakoukoliv reakci a diskuzi,jste zjevně nějak zakomplexovany či zamindrakovany a zlý člověk. Doporučují i ostatním aby na vas vůbec již nereagovali a věřím,ze se tak po čase přestěhuje té na jiný web,kde s vámi budou chvíli bojovat a pak vas taky kopnou do zadnice... Mějte krásný virtuální život,toho lidského zjevně nejste schopen/a
26.1.2019 09:35 vložil Marián Zobina
Pane Ditrichu zbytečně se nad tím zkamanelym individuum nerozcilujte. On se sam usvedci,respektive se už usvedcuje. Ono v dnešní době není zase az takový problém zjistit,jestli na internetu píše pod jedním nickem/jménem jedna a tatáž osoba...:) Jedno se ale musí uznat a sice ze paní JezikoBelkova musela v dobe bez internetu neskutecne trpět. Az s příchodem internetu mohl/a nasadit ty spravna ramena a kafrat do všeho možného i nemožného. To je sila internetu... Do te doby věřím,ze s nim/ni nemohl sedět nikdo ani u jednoho stolu bez toho,aniž by mel neskonalou chuť dat jemu/ji par facek... Je to svým způsobem opravdu chudák (v tom dobrem slova smyslu)
26.1.2019 09:24 vložil Marián Zobina
Paní Jezikova/Bellová,či pane Jeziku/Belko nebo jak se ve skutečnosti jmenujete,pokud jsem byl ochoten a schopen vaše názory přinejhorsim respektovat,tak nyní vám dam dobrou radu-jiz se vážně nevyjadrujte. Toto co zde nyní plodite hranici už s trapnosti a ubohosti. Není to už ani z nouzecnost,ale jsou to pouhé výkřiky do tmy člověka,který se topí... Jako vždy jen slovockarite,vymyslite nemožné a věčné neodpovidate. Zmiňujete tu geograficky stred Evropy,kdesi na Slovensku v souvislosti se střední Evropou a zpochybnujete tak světové zakořeněný pojem střed Evropy,do kterého mimo jíme patří naše republika,Slovensko, Rakousko, Nemecko, Maďarsko, Polsko atd...takže netusim,co to tu zase vedete za konverzaci a kam tím směřujete. Ale vlastně vas záměr znám,vy mate totiž neskonalou touhu bořit fakta a ke vsem problémům se vyjadřovat po svém. Někomu to může přijít obdivuhodné (např. paní Jezikove či panu Belkovi),me to přijde krajně nevhodné nerku-li ubohé. Pojem střední Evropa zde byl myšlen v tom smyslu,ze ve střední Evropě je provozována podobná činnost jako naše myslivost,tzn.racionální hospodaření s přírodou,její ochrana a záchrana. Mate pravdu v tom,ze se tato činnost v okolních zemích nenazývá myslivost,ale mají pro to svuj název (světe div se,ale asi to bude tím,ze třeba v Rakousku,Německu,Maďarsku ale ani Slovensku atd..se český nemluví),proto mi přijde vaše poznámka k tomuto naprosto irelevantní a naprosto zcestna a mimo misu. Vlastně ani nevim,co tím chtěl vas básník říct... Jak zde někdo níže trefně poznamenal k p.Belkovi o klickujicim zajíci,tak to presne sedí i na vas. "Ume" se snažíte klickovat jako zajíc před některými odpověďmi a přesto si dal vesele odpovídáte na to,co se vám hodí do kramu a dělat jako ze nic,ono se to v te záplavě příspěvků ztratí,ze?? Ze by opět pouze čirá náhoda v podobnosti s pánem Belkem? Opravdu se již dale "odborné" nevyjadrujte,je to nedustojne,trapné,ubohé a děláte tím nejenom ostudu myslivcum,ale i bratrům Slovákům.
25.1.2019 18:13 vložil Petr
Jezik je belko ted uz je to na beton. Uchylarna mit dva profily. Dneska si dala opravdu skvelou davku. To je blabol zase
25.1.2019 16:28 vložil Marián Zobina
Pane Belko (či paní Jezikova?),vas příspěvek z 13:03 nějak nechapu. Je psany jak když paní Jezikovou,jelikož zde pisete o Jozovi a o tom jaké ma Jozo na svém profilu fotky a jaké tam mate fotky vy,ale autorem je pan Jozef Belko,tak to nějak nechapu...? Možná mi to osvetlite,ale zatím to vypadá tak,ze jste chtěla coby Anna Jezikova psát o Jozovi Belkovi,ale neprehlasila jste se s Bělka na Jezikovou? Nebo jak si to mám vysvětlit? :)) Mate pravdu,zde na svých fotkách rovněž nejsem vyfoceny primo já,ale to nebyl z me strany žádný postranní úmysl. Navíc jsem plně dohledatelna osoba,např.na Facebooku a tam již jsem vyfocen i se srncem. Navíc lide,co mám zde v přátelích me znají i tzv.face to face,takže žádný fantom opravdu nejsem. Opravdu mi prosím vysvetlete vas příspěvek z 13:03,třeba jej jen špatně chápu a není chybou ze pan Belko psal o Jozovi a o své osobě psal jako o paní Jezikova...
25.1.2019 15:15 vložil Josef Vyskočil
Ten Slovák je fakt komik, on Vás nakonec chce převychovat prostě jak píšu je to celé o h.vně !!
25.1.2019 14:04 vložil Petr
A JÁ MYSLEL, ŽE DÁ POKOJ.
25.1.2019 12:41 vložil Josef Vyskočil
Pane Zobina to že je to jedna a tatáž osoba je nad slunce jasné, mě jen zaráží jak procítěně dokáže psát tak dlouho o h...ě asi invalidní důchodce, který toho nemá příliš na práci.
25.1.2019 10:46 vložil Marián Zobina
Jedna otazka na vas,paní Jezikova,mate napr.facebookovy profil? Nebo nějaký profil,kde byste byla vidět jako člověk? Stejně tak pan Belko? Opravdu ve me hloda myšlenka,zda jste paní Jezikova z masa a kosti a nařčení z jedné osoby s pánem Belkem je vážně jen nařčením... Na vasich fotkách zde nejste ani na jedné fotografii,stejně tak pan Belko není ani na jedné fotce,naproti tomu mate vy i pan Belko fotky květin z vašich zahrad kdy kompozice i styl fotek si je vice než podobná :) Samozřejmě ted je to z me strany čistá konspirace,ale trochu to te myšlence jedné a tytéž osobě nahrává.
25.1.2019 10:30 vložil Marián Zobina
Popravdě takovéto handrkovani na těchto stránkách me dost desi a překvapuje. Myslel jsem vzdy ,ze nám všem jde o tu samou či minimálně podobnou věc,ale jak tak zjišťují,pohledy na myslivost a myslivce se dost u některých různí a je to opravdu pro českou myslivost škoda. Na nemysliveckych serverech se takto "dohaduji" s lidmi,kteří se na myslivost a myslivce dívají s despektem či snad az s pohrdáním. Za myslivosti vidí jen zabíjení zvířátek,plne mrazaky zvěřiny,střelbu na cokoliv co se pohne (možná i bez ohledu na vzdálenost střelby,která tu byla důvodem diskuze) atd atd. Snažím se těmto lidem s "vypětím" sil myslivost přiblížit,vysvětlit její smysl a funkci v přírodě. Nastínit jim právě naše tradice,zvyky,zásady apod...a odměnou pro me je,když aspoň jeden z nich uzná ze na te myslivosti přece jen něco je,ze třeba vůbec netušili ze máme nějaké tradice,nějakou mluvu,ze se podle něčeho řídíme,ze myslivost není jen o tom nastřílet o honu zvěř,nahazet ji na kupu na vůz a mazat do hospody. Samostatnou kapitolou jsou pak hádky s ruznymi ekoteroristy,ti nejsou v podatae vůbec schopni přijmout jakýkoliv druh hospodaření člověka se zvířaty. V očích laicke veřejnosti se právě díky tradicím a zvykům da poukázat na myslivost jako na kulturní organizovanou a disciplinovanou společnost. Nebýt těchto tradic a zvyku a celkové filozofie myslivosti,byli bychom opravdu pouhymi lovci...
25.1.2019 10:12 vložil Marián Zobina
Paní Jezikova,nějak jsem se sam v sobě zařekl,ze již na vas nebudu reagovat,ale když vy k tomu tak nějak v tom podvědomí člověka vybizite,nebo spis,možná i nezamerne,nutite k reakci. Stále mám pocit,ze vám uniká spoustu podstatnálych věci a sice, ze tech lidi,není jen par,co tu pravou českou myslivost z minulosti chtějí dělat i v budoucnosti. Stale se nám tu snažíte vnutit nějaký vas názor,ze tech zaslepených zkamenělých individui je nás jen par,ale opak je naštěstí pravdou. Další vas mýtus,ze tu někdo tvrdí či tvrdil,ze jediné česká myslivost je ta práva a správná z celého světového hospodaření se zvěří a zvířaty,to ke další z vašich fabulaci!! Vy totiž nejste schopna stále rozmístí pojem myslivost a lovectví a v tom tkví zásadní problém vašeho pohledu na danou věc. Za další,vy si tu stále zoufate,ze vas někdo slovně napadá a ze vy s panem Belkem jste čistí jako lilium a tím pádem vlastně pronásledování chudaci. V tomto případě vám chybí jakákoliv sebereflexe. Po přečtení vašich komentářů několik let zpátky,musím konstatovat,ze vy zcela záměrně? reagujete na jakýkoliv názor kohokoliv,byt je názor dotyčného sebekratsi,jen o par slovech,tak vy jej ihned zpochybnujete,vyvracite...mate v tom snad nějakou zálibu či co. Jste dle me schopna zpochybnit i jen "prosté" poprani Lovu zdar!! Předpokládam ve vašem smýšlení o neuprimnosti či závisti tohoto přání. Zoufate si,ze vas zde někdo napadá společně s Jožom,ale kdo trochu vycurane a skryté napadá a zesměšňuje ostatní jste vy. Schovavate to vsam ume za různé přívlastky a slova,ale žel Bohu pro vad,my jsme lide myslící (proto vykonávame právo myslivosti) a tyto vaše schovane nadávky v tom vidíme. Jinak přívlastek zkamenělé individuum apod. Vy chcete stále nějakou shovívavost či toleranci,ale přitom toho sami nejste schopni.
23.1.2019 19:55 vložil Petr
Soudruzka jsi mozna ty. Povolej belka do zbrane
23.1.2019 19:36 vložil Petr
To neznamena ze mate fotky s prezidentem atd ze nejste uplne mimo a tupa
23.1.2019 19:04 vložil Petr
Takze dobrany. Ted uz vim vsechno
23.1.2019 18:58 vložil Petr
Tak to se mas cim vytahovat doufam ze jsi dokoncila aspon sestou tridu. Ale nevypada to tak belkova
23.1.2019 18:52 vložil Petr
Na rozdil od tebe lovim 20 let,ty nemyslivko. A je pravda ze takovou k...u jsme nikdy nevideli. Dej nam sem tvoji fotku at vime kdo jsi zac. A nebo radsi ne prasknul by mi monitor

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.