ZMRZLINA ŠTARNOV  |   NAFTA ŠTARNOV  |   VEJCE ŠTARNOV  |   MAKRELA ŠTARNOV  |   MYSLIVOST a LOVECTVÍ
15 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

muflon
muflon
vloženo: 23.10.2015 22:15
autor: Jiří Kejkrt

úlovky (svět)

Osmerák
Osmerák
vloženo: 21.2.2012 05:54
autor: Josef Vršan

trofeje

rarita 2012
rarita 2012
vloženo: 20.3.2013 21:47
autor: Trlifaj Vladimír

zvěř v přírodě

Předčasný tok bažantů
Předčasný tok bažantů
vloženo: 13.2.2019 13:48
autor: Miroslav Franěk

zbraně

 Milenky mého mysliveckého dědu a přítele v jednom...
Milenky mého mysliveckého dědu a přítele v jednom...
vloženo: 3.4.2013 21:26
autor: František Mlčoch

fotopast

Meďo I
Meďo I
vloženo: 10.4.2015 21:42
autor: Ladislav Mlynský

myslivecké umění

Svědí, svědí, to to svědí, aneb jaro je tu.
Svědí, svědí, to to svědí, aneb jaro je tu.
vloženo: 25.4.2019 11:52
autor: Petr Hruška
Statistika
  • 236504 fotek (3 dnes)
  • 8131 videí (0 dnes)
  • 332 odkazů (0 dnes)
  • 9193 inzerátů (3 dnes)
  • 289 diskuzí (0 dnes)
  • 752940 komentářů fotek (17 dnes)
  • 12959 komentářů videí (0 dnes)
  • 3319099 hlasování fotek (57 dnes)
  • 56709 hlasování videí (0 dnes)
  • 38233 registrovaných uživatelů
    0 dnes nových, 14 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

Jelen z říje


Vzpomínka na lov jelena v říji. Lov byl ve volnosti.
vložil: Radek
vloženo: 17.4.2016 09:08
zobrazeno: 7640x
hodnocení: 31 hlasů



Komentáře:

21.4.2016 14:51 vložil Klein Karel
Vážená dámo a panové,to je kecu řečí a nesmyslu což nemá hlavu ani patu kolem střeleného jednoho velmi trofejově slušného čtrnácteráka přiznejte si, že jste někteří z Vás vživotě takového jelena neviděli ani živého!! nacož aby vám bylo umožněno ho ulovit,ponechte komentáře, pokochejte se krásou a prějte lovci Lovu zdar.
20.4.2016 10:09 vložil ivan strelec
eurohorn - to je až nenormálne do akých národnostných krajností dokážete zájsť !
19.4.2016 20:59 vložil Jan Horáček
Jak už bylo některým z předřečníků uvedeno, u fotky by měl být alespoň krátký komentář o lovu, věku, bodové hodnotě, apod. Jinak je fotka vlastně bezcenná. Co se bodové hodnoty týká, tak pravdou je, že významné trofeje jsou vizitkou honitby a myslivců v ní hospodařících. Co se lovců týká, tak tam je to otázkou peněz nebo známostí. Zkrátka, kdo má jeleny má ceník a kdo má peníze, loví významné trofeje. Méně majetní se spokojí se zážitky a slabším jelínkem. Ti majetní se baví hlavně o bodech, ti méně majetní o zážitcích. P.S.: Souhlasím s názory Eriky a P.V. Lovu zdar.
19.4.2016 17:19 vložil Vladimír Kal
A úplně naposledy vážená paní Jezíková. Přál bych Vám, abyste se dožila 150 let, to přejito skutečně. Alespoň byste mohla posoudit, kolik z Vašich názorů by bylo realizováno........ Spíše jsem však přesvědčen, že ještě mnohokráte své názory na poctivou a odbornou myslivost budete měnit často. Za to žádný postih není.... Příjemný den paní Jezíková
19.4.2016 17:11 vložil Vladimír Kal
Vážená paní Anno Jezíková - léta jsem studoval práce prof. Nečase, Hella a dalších po nich. Bylo jich mnoho a vždy jsem se dovídal nové a nové, zajímavé a zajímavé. Pokud přijdou změny za CIC ( uvažuje se správně, neboť vše není věčné ), ale věřte mi, Vaše názory ( máte na ně právo) jsou hodně mimo mísu. Pokud by bylo možno učinit nějakou statistiku, hodně byste se divila. Jsem však pevně přesvědčen, že v "kuchyni" určitě kralujete a proto Vám držím palce. Příjemný den.
19.4.2016 16:13 vložil ivan strelec
Annka ukľudnite sa, zatiaľ neni dôvod na infarkt možno u niektorých jedincov je predpoklad na diagnózu !!!
18.4.2016 23:26 vložil Jiří Lengyel,starší
Již jak vždy se tato diskuze opět ubírá naprosto jiným směre.Opět zde čteme vysoce odborná pojednání pana Ježíka,které jsou obyčejnému myslivci na h....Zásadní otázka stála,jakou má jelen bodovou hodnutu,lovec nevěděl,což nám některým bylo pdivné.Vidíme zde i fotky šťastných myslivců, ktří ulovili "Obyčejného "jelínka,špičáka či šesteráka a o takových kapitálních jelenech se jim ani nezdá,proto někteří z nás se chtěli podělit s radostí lovce,,který ani neví bodovou hodnot.Takových obrázků jelenů můžeme vidět v každé publikaco přírodě,ale na tomto Webu by měl být úlovek se vším co k němu patří,nic víc,nic míň.Místo toho se vzděláváme obsáhlými kecy(odpusťe mě to slovo).Tato polemika mohla skončit ihned jak začala a nikdo by neměl smutek z toho,že se nedozvěděl,vše to co ze bylo za víc jak za hodinu napsáno.Diskuze k ničemu.Škoda,měl jsem se raději dívat na televzní telonovelu......
18.4.2016 20:50 vložil Erika Doležalová
Ale Pavle.. Ano, bodová hodnota není jen prázdné číslo, ALE proč by měla být tak smrtelně důležitá pro toho, kdo má tu trofej doma (tedy lovce)? Pokud byla trofej na CHP, jistě zde byly body uvedeny, stejně tak i název honitby. Všichni - co se zajímali - tak měli možnost vidět výsledek hospodaření v daném revíru. A lovec snad není povinen nadále "dělat reklamu" (není to myšleno nijak zle, jen mě momentálně nenapadá příhodnější obrat :-) Copak je tak důležité, kdyby Radek napsal 197,5 nebo 212,3 nebo 231,7 nebo cokoli jiného? Mě osobně by třeba víc než body zajímal věk a průběh lovu :-) Když sem dá někdo fotku nějaké rarity, je zde mnoho komentářů, jak je taková trofej lepší než nějaký "mocaterák".. A teď jsou najednou body tak zásadní? (nehledě na to, že odborníci jako ty či Jirka to jistě dokážou odhadnout i z fotky a těm ostatním to číslo stejně bude platné jako hadovi noha :-)
18.4.2016 20:10 vložil Jiří Lengyel,starší
Nevidíme zde často příspěvek pana Kala,ale tentokrát trefil desítku,díky Vladimíre !!!
18.4.2016 19:15 vložil Vladimír Kal
Pro paní Annu Jezíkovou - odpověď 18.4.2016 13:07 Nedivím se Vaší odpovědi. Pravidelně se ke všemu vysoce "odborně" vyjadřujete. Stačil mi Váš snímek myslím z loňska a to hlav mnoha srnců odříznutých a vystavených na platech. Po kritice jste je rychle stáhla, ale věřím, že mnoho poctivých myslivců a mysliveckých odborníků si pomyslelo své. Věřte, to bylo něco, co sem nepatří! A mnoho Vašich názorů rovněž. Promiňte otevřenost, ale prosím nehrajte si na odbornici. S milým pozdravem
18.4.2016 18:22 vložil Erika Doležalová
No vidíš Jiří, tak zrovna já tedy mezi tu většinu nepatřím - přestože mám jen jednoho silnějšího jelena, body si nepamatuju. Vím, že je to bronz, ale přesné číslo v hlavě už prostě nemám.. A pokud má někdo medailových trofejí povícero, nevěřím, že si všechna ta čísla pamatuje. Ale detailní průběh lovu by určitě "vysypal" bez přemýšlení..
18.4.2016 18:02 vložil Jiří Lengyel,starší
Omlouvám se panu Strelcovi,on se ptal první.....
18.4.2016 17:57 vložil Vladimir Benadik
Lovu zdar!
18.4.2016 17:21 vložil Jiří Lengyel,starší
Zdravím Eriko,tak jsem se špatně vyjádřil.Máš pravdu,ani já jsem neposuzoval bodovou hodnotu, při lovu měřil jsem vždy lov jako úžasný lovecký zážitek.Nemusel jsem,já jsem nikdy nelovil poplatkově za peníze a tak mě dodová hodnota trofeje nechávala chladným.Tam jde již mnohdy o značné peníze,Ale otázka pana Buriana zněla jedoznačně-kolik má jelen bodů,to jistě zajímalo více lidí,odpověď :Určitě zlato,musel musel bych se podívat do bodovacítabulky.A tak jsem se domníval a i jsem to napsal,že většina z nás si bude pamatovat kolik měl jeho jelen bodů vzlášť pokud se jedná ve většině případů o jelena životního jako je tento.Ale dobře mě doplnil EUrohorn,my staří bereme již asi lov jinak jak dnes
18.4.2016 16:46 vložil Zdeněk Bláha
Lovu zdar!
18.4.2016 16:24 vložil Erika Doležalová
Jiří, v této větě se dost ztrácím: "skutečná bodová hodnota svědčí nejenom o loveckém zážitku" - jak souvisí lovecký zážitek s body? To jako čím víc bodů, tím lepší zážitek? Pokud by šlo o téma diskuze, pak je jistě v pořádku hodnotit lokality, stáří jelenů a bodové hodnoty. Ale toto vše je důležité a podstatné pro vlastníky/nájemce honiteb, hospodáře, průvodce apod. Ne vždy to zajímá lovce. Někteří jezdí na lov s tím, že chtějí "silnou trofej", pak je pro ně každý bod navíc životně důležitý :-) A pak jsou ti, kterým je šumák, jestli má jelen (srnec, daněk, muflon...) bodů tři sta nebo tři padesát...
18.4.2016 15:13 vložil Ján Burian
Pani Jezíková, vôbec nie je podstatné čo si o bodovaní trofejí myslíte Vy alebo ja, rovnako ani to, ktorá z metód hodnotenia trofejí je tá najobjektívnejšia. Vo svojom príspevku som uviedol, že ide o všeobecne platné konvencie a tými sú v našom geografickom priestore metódy hodnotenia trofejí CIC. Podstatné je ale to, že v tomto priestore sa na prehliadkach a výstavách hodnotia trofeje podľa tejto metódy a za najsilnejšiu trofej sa podľa týchto konvencií považuje tá, ktorá dosiahne najvyšší počet bodov. S vašim tvrdením že "bodová hodnota nie vždy vyjadruje objektívne hodnotu trofeje" absolútne súhlasím. Aj v tomto prípade však platí, že výnimka potvrdzuje pravidlo.
18.4.2016 11:13 vložil Jiří Lengyel,starší
Vyjímečně nemohu souhlasit a Erikou.Dávám za pravdu p.Burianovi.Věřím, sice,že pan Radek při množství vyjímečných trofejí co ulovil si nepamatuje kolik který jelen má bodů,ale právě proto,skutečná bodová hodnota svědčí nejenom o loveckém zážitku ale i o kvalitě zvěře v dané honitbě,když dospívající jelen dokáže vytvořit takovou trofej.....
18.4.2016 10:41 vložil Erika Doležalová
Pane Burian, řekla bych, že Radek to myslel tak, že PRO NĚJ není důležité, kolik má trofej bodů :-) Lovu zdar k velmi dobrému jelenovi!
18.4.2016 10:16 vložil Ján Burian
Lovu zdar! Veľmi dobrý jeleň a pekná fotka. Nemám dôvod pochybovať o tom, že ide o zlatú trofej a len na základe fotografie by som si ani nedovolil spochybňovať údaje o jej bodovej hodnote. Nemôžem však súhlasiť s Vašim tvrdením, že nie je dôležité koľko má trofej bodov. To môže platiť v USA, Kanade, Švédsku, nie však v krajinách s mnohoročnými poľovníckymi tradíciami, kde bodová hodnota na základe všeobecne platných konvencií ( CIC ) vyjadruje objektívnu hodnotu trofeje.
18.4.2016 05:55 vložil Josef Vršan
Lovu zdar - dobrý jelen.
18.4.2016 00:48 vložil Jaroslav Vlosovský
Pěkná vzpomínka...lovu zdar.
17.4.2016 21:48 vložil Radek
Body si nepamatuju, je to zlato. Musel bych se podívat do hodnotící tabulky, ale zbytečně tu zas bude debata že to ten jelen nemá a to mi za to nestojí. Není důležité kolik bodů má...
17.4.2016 15:34 vložil ivan strelec
Lovu zdar ! Koľko má bodov ?
17.4.2016 09:37 vložil ing.Karel Rait
Lovu zdar!!

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.