ZMRZLINA ŠTARNOV  |   NAFTA ŠTARNOV  |   VEJCE ŠTARNOV  |   MAKRELA ŠTARNOV  |   MYSLIVOST a LOVECTVÍ
15 let s Vámi
Diskuze Nástěnka Články Fotky Videa Odkazy Kalendář Myslivecký obchůdek Inzerce
Vyhledávání


Přihlášení
Nejlepší fotografie
Fotografie
Fotografie desetiletí

úlovky (ČR, SR)

Většinou chodí ve dvou...
Většinou chodí ve dvou...
vloženo: 1.11.2020 11:35
autor: Josef Kouba

úlovky (svět)

Sibírsky los - Rusko
Sibírsky los - Rusko
vloženo: 14.2.2017 14:36
autor: mirojevo

trofeje

Starý pán
Starý pán
vloženo: 24.7.2015 13:22
autor: Alois Kneifel

zvěř v přírodě

Že by chrutí ?
Že by chrutí ?
vloženo: 6.2.2015 08:50
autor: Děda z lesa

zbraně

Nové zapažbení lankasterové jednušky, moje práce.
Nové zapažbení lankasterové jednušky, moje práce.
vloženo: 23.3.2020 20:31
autor: Stanislav Satoria

fotopast

Na újedi 3
Na újedi 3
vloženo: 26.10.2017 19:13
autor: Jiří Netík

myslivecké umění

Lovecký portrét
Lovecký portrét
vloženo: 1.2.2012 10:08
autor: Carpin
Statistika
  • 236534 fotek (13 dnes)
  • 8133 videí (1 dnes)
  • 332 odkazů (0 dnes)
  • 9190 inzerátů (3 dnes)
  • 289 diskuzí (0 dnes)
  • 753014 komentářů fotek (19 dnes)
  • 12960 komentářů videí (0 dnes)
  • 3319423 hlasování fotek (94 dnes)
  • 56719 hlasování videí (1 dnes)
  • 38249 registrovaných uživatelů
    2 dnes nových, 17 online

Připomínky a názory
Fotografie
« novější fotostarší foto »

Norování v Troskotovicích.

Norování v Troskotovicích.
vložil: Miroslav Zigo
vloženo: 5.4.2013 14:49
zobrazeno: 4723x
hodnocení: 15 hlasů



Komentáře:

10.4.2013 21:42 vložil Patrik Dvořák
No to celoročně hm, tak stím asi nehneme, já prostě jinak nemůžu.Pokud bych se držel tohoto zákona, tak nemáme v revíru nic, mimochodem, v r.1992ulovilo naše MS v jedné části revíru jen 6kohoutů, dneska tam lovíme i 80 divokých kohoutů, to není chlubení máme strikní řád kolk na který hon může flint a pod. to o co se tak staráme si pak přece nevystřílíme, bohužel všude se to tak nedělá, znám revíry , kde vybili zajíce a ted se diví, že tam nejsou.Já jen prostě tvrdím, že mi jsme myslivci a v našem revíru bysme měli mít přehled a kdyby to všichni brali zodpovědně, tak nemůže být problém. No ,ale Vy mi řeknite, mám se na to vykašlat, nechat králíky, vyžrat tchořama,snůšky ježkama,kuřata motákama,mám pak chodit se svými syny prázdným revírem a jen říkat, takove je je zákon???
10.4.2013 16:05 vložil Jiří Lengyel,starší
Patriku,díky za slušnou odpověď,nejsem mistr světa-Violeta,nejsem v myslivosti nováček,tak vím,že čeho je moc,toho je příliš,pod to co píšeš se klidně také podepíši,je vidět,že ani Ty nejsi v myslivosti nováček,u nás je ten problém,že pravá ruka neví co dělá levá.Díky myslivcům,je skladba lovné zvěře v naší přírodě relativně dobrá,ochranářům by zas stačilo potkávat v přírodě Krkavce,Motáky,Straky Vlky a Rysy a Kormorány,u těch posledních-je vidět,že rybáři mají větší slovo jak myslivci,nebude,jak jsme se mohli dočíst již celoročně hájen....Čili,rozumíme si,až na to,celoročně,celoročně.....:-)))
10.4.2013 10:42 vložil Miroslav Zigo
Souhlasím s tebou,je to tak.Takoví predační tlak to se musí někde projevit.Páni více mistři světa si neuvědomují že musí být rovnováha.Pokud nebude,tak bude a on už je a nejen co se týče naší Fauny.Ale to už je jiná písnička.Pánové a Dámy,přeji Vám všem,krásné počasí,čas se zastavit a s pokorou a uctou k životu a k naší krásné Myslivosti.Mirek
9.4.2013 20:37 vložil Patrik Dvořák
Jirko víte v r. 2003 tady bylo cca 50ks koroptví no a v r. 2005tak cca 250ks r 2006 katastrofální jaro a šlo to na cca 150ks a to se drželo 2007,2008 no a pak r 2009,10 nebyl přírustek zase mokro a zima v době vyvádění a koroptve se stratily.Narovinu říkám, že z největší části za to může enormní nárust dravců, jezevec sám za to nemůže ,ale armáda dohromady všeho ostatního jo, nejhorší je to z motákama , kolik jich tady je to není normální, radši bych hájil vranu než motáka, jelikož moták je daleko horší a je jich moc, nenehají vejce, mládě nic prostě a to je metla, no a v zimě kánata a jestřábi, je jich prostě moc, není normální,abycch se s něma potkável obden, někdy každej den.Co se podmínek týká deset let pořás stejný plodiny, prsata nemáme jeden rok se střelily tři myslim,ale to byla náhoda,sousedi ti už je mají.Jak jsem psal v diskuzi , je jaro a myslivec může ze škodný lovit jen lišku a to je taky blbý když můžee mít někde mladý. Tady byste mohl říct, že se mělo lovit dřív kdž to nebylo hájený, jenže náš revír je malej 1000ha nic není a taa škodná se hned stahuje tam kde něco je nažrádlo. Tady je prostě potřeba to dělat jinak , pokud jsou oblasti, kde má prioritu drobná ,myslim oblasti ne jen jeden revír, tak tam, by měli být určitý výjimky, jinak se nikm nepohneme.Věčte mi , že rozumím myslivci, který je v honitbě kde není drobná a na lišku od březan nezmáčkene,ale já bohužel a to jsem již psal některý věci musím i když nechci.
9.4.2013 11:50 vložil Miroslav Zigo
Pánové ta fotka je asi8let stará,jinak uloveno v oblasti celoročního lovu zvěře škodící myslivosti.V četně obou našich kun.Víte měli jsme nařízené i Kormorány,a nikdy věřte mě je nikdo nikdy neodloví.Podívejte se dneska kde je takoví KRKAVEC,STRAKA ATD.Myslím že se tu napadáme celkem zbytěčně,toho jezevce vytáhla fena z nory.Ano Jezevec má určitě svoje místo v přírodě,jako všechna naše fauna,jen to nesmí nikdy přerust v nějaký názoroví fanatismus.Přeji Vám všem zažít tento spusob lovu,je podle mě féroví.Vyděli jste nedávnou kauzu o Krkavcích,kteří čekali až Ovce klade jehně a hned ho likvidují,ano je to přirozené,ale né v takové mi´íře v jaké jsou přemnoženi.Klid vášním,Přeji Vám všem pevné zdraví a lovu zdar.
9.4.2013 11:46 vložil Miroslav Zigo
Pánové ta fotka je asi8let stará,jinak uloveno v oblasti celoročního lovu zvěře škodící myslivosti.V četně obou našich kun.Víte měli jsme nařízené i Kormorány,a nikdy věřte mě je nikdo nikdy neodloví.Podívejte se dneska kde je takoví KRKAVEC,STRAKA ATD.Myslím že se tu napadáme celkem zbytěčně,toho jezevce vytáhla fena z nory.Ano Jezevec má určitě svoje místo v přírodě,jako všechna naše fauna,jen to nesmí nikdy přerust v nějaký názoroví fanatismus.Přeji V
9.4.2013 11:30 vložil Jiří Lengyel,starší
PANE Patriku,píši pane velkými písmeny,když Vy si na tom zakládáte,ale,aby nedošlo k omylu,nic jsem nekrizoval,jen mě "nadzvedl"Váš komentář jako odpověď na otázku pana Matějky,uznejte,že jste to mírně přehnal,ať se nám zákony líbí či ne,musíme je dodržovat,nejen v myslivosti.Máte pravdu,že i já bych raději lovil koroptve tak jako dříve,ale,to by jste zas nemohli lovit divočáky a nejen měsíc v roce jako kdysi koroptve,ale celý rok jak divočáky.Jste jistě zkušený myslivec,aby jste neviděl podstatné změny v přírodě v posledním čvrtstoletím,koroptve jsou Bohužel druh živočicha na vymření,kdo zná etologii a bilogii tohoto druhu,ví,že v dnešní zemědělské výrobě nemá šanci přežít.Podívejme se jen,jak vypadají obrovské lány polí po sklizni řepky,či kukuřice,nic,nikde nic,i takový zajíc má problém,aby se uživil,divočáci utečou do lesa,kde mají prostřený stůl,koroptvičky?Vyjímečně vidíme zařízení k přikrmování....Čili, chápu Vás,jezevec má ještě dobu hájení,lovit se může jen v omezenou dobu,koroptve jsou hájeny po celý rok,tedy,žádný lov.Věřím,že si nemyslíte,že,když budeme lovit jezevce po celý rok,budou koroptve?Problém je jinde a mnohem závažnější,ale to všichni jako myslivci dobře víme....A propos,zrovna fotografie pod kterou jsme se"střetli"-jezevec je tam jen tak bokem,spíš byl fotografován lovec,ten je tam hezky včetně pejska....Nakonec,domnívám se,že nejsme zas až tak ve při,ve hodně věcech s Vámi souhlasím jen máme trochu odlišné názory(na jezevce)-není člověk ten,aby se zachoval lidem všem .Zdravím Vás Jirka L.
8.4.2013 21:32 vložil Patrik Dvořák
Kolego odsuzovat je jednoduchý, že??? Myslim, že myslivost je v každém kraji brána jinak a natož v každé hlavě, co se týká jezevce, tak narovinu, koroptev je hájená a mizí z našich polí, jezevec je všude, co byste radši ulovil pane ??? Já bych radši lovil koroptve,ale venku je to tak jak to určitě znáte, Vy jste zažil myslivost jak na tom snímku , jak tam borci vzpomínají na zlaté časy, jak bylo všeho hodně a bylo to samo, jen pár fakt myslivců krmilo a dělalo to z láskou, většina šla na hon si zalovit. Podívejte se na to jak to je dneska , mi aby jsme lovili brojlery, tak radši fakt tlumíme co je přemnožený a můžu Vám říct, že je stím spoustu práce,ale když z pár desítek ks za pár let lovíte stovky divoké zvěře a na jaře je na co fakt koukat , tak víte , že děláte dobrou věc,věřtemi. Co se týká toho zákonu, ti co to prosazují jsou hovada největšího kalibru,ale jen myslivec nakonec bude muset sám konat, nikdo ho k ničemu nemůže donutit , bohužel vinou dnešní doby kdejaký prase si koupí zkoušky rovnou na hospodáře a protože má prachy tak si myslí , že je mistr světa. Nesouhlasím ani z nahánkou na vysokou natož na to co se tam píše dál.No a poslední věc Vy pane a sposta jinejch mi věřte, že to co kolikrát dělám nedělám pro zábavu,ale jen protože je to nutný v daný oblasti,protože je danej jedinej cíl, zachovat drobnou pro ty co přijdou po nás a to by mělo platit ve všech oblastech,at s drobnou tak spárkatou, jen stou drobnou jsou dneska větší starosti.Co Vy na to pane????
8.4.2013 16:47 vložil David Jirgala
Tak podle kvality fotky lze jasně říct že tohle je archivní fotka a né focena "včera na zahradě"... Lovu Zdar! Škodné Zmar!
8.4.2013 16:22 vložil Jiří Lengyel,starší
Vidím,že Patrikovi Dvořákovi bude vyhovovat návrh nové vyhlášky o dobách lovu-střílet vše celoročně,celoročně,celoročně, vše je přemnožené..!!!
7.4.2013 16:15 vložil Patrik Dvořák
Matějko celoročně, celoročně, celoročně, chápeš je přemnoženej, takže celoročně!!!
6.4.2013 19:57 vložil Michal Hrdlička
Lovu Zdar.
6.4.2013 17:04 vložil Jiři Chládek
Lovu zdar
6.4.2013 16:37 vložil František Matějka
Co tomu říká vyhláška o době lovu jezevce?
5.4.2013 18:49 vložil Benedikt Čermák
Tak kde jsi ho vynoroval ? :D Ve Vranově nebo ve Troskotovicích ?
5.4.2013 17:41 vložil David Stanko
Tihle pejsci jsou buldozeři :) , Lovu Zdar
5.4.2013 17:19 vložil Miroslav Zigo
První vynorovaný Jezevec ve Vranově nad Dyjí,Ajušce jsme začali říkat BULDOZÉR.

Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.