Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17236)
- úlovky (svět) (2160)
- trofeje (4695)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42969)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39076)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13512)
- zbraně (2567)
- lidé (4662)
- fotopast (15504)
- myslivecké umění (4828)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7012)
- ptactvo v přírodě (20010)
- hmyz v přírodě (7015)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15512)
- myslivecké stavby (3925)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24449)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Daněk z letošní říje 2018.
vloženo: 7.11.2018 12:37
autor: Stanislav Hnilica
úlovky (svět)
Lovu zdar
vloženo: 2.2.2018 15:51
autor: Michal / admin /
trofeje
Rarita
vloženo: 26.3.2013 12:28
autor: Miloš
zvěř v přírodě
Skok
vloženo: 21.1.2015 19:37
autor: zdenek spacek
zbraně
"Pažba pro Barona von Grünbach"
vloženo: 5.1.2018 08:04
autor: jirka krbeček
fotopast
Na újedi 3
vloženo: 26.10.2017 19:13
autor: Jiří Netík
myslivecké umění
farbiar..
vloženo: 2.2.2014 16:32
autor: Marek Horňák
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
Můj první Jelen
Přišel pátek, ten den, kdy jsem vyrazil na svého prvního. Jel jsem s kamarádem, který mi pomáhal zařídit povolenku za mým doprovodem Láďou. Po obědě jsme vyrazili, abychom byli u něj včas a bylo možno dát řeč co a jak. Láďa nás přivítal, poseděli jsme, ale zprávy nebyly nejlepší. Vysoká navštěvuje krmeliště nepravidelně, není sníh a lidi chodí po lese jako smyslů zbavení takže zvěř nemá klid. Láďa však věřil, že mě na toho mého přivede. To mě uklidnilo a vyrazili jsme spolu na kazatelnu do vzdálenější části honitby, kde bývá větší klid. Zasedli jsme, ale není to nejlepší, zvedá se vítr a tak můžeme pouze slyšet, jak v dáli jelen zatroubil, ale na krmelišti se celý večer nic neukázalo. Vrátili jsme k Láďovi domů a čekali na kamaráda, který se vracel později. Tak jak ptá se, ale odpověď znal již předem. Popisuje svoji vycházku, vysokou viděl a byl by tam i můj vytoužený. Odjíždíme se prospat na chatu s domluvou ranní vycházky. Moc jsem nenaspal, byl jsem jako na trní a očekával ranní vycházku. Ráno vyrážíme tam, kde byl včera kamarád, vítr se neutišil, ale místo je za větrem nebo bude foukat proti nám. Procházíme po polní cestě. Láďa měl pravdu, jdeme proti větru. Cesta se pozvolně zatáčí a na krmeliště není vidět. Zatavujeme, Láďa bere dalekohled a vidí o kousek dál. Vysoká přechází od krmeliště přes cestu do lesa a zpátky. Vítr je dobrý, musíme se posunout, popojdeme a jsme na 100 kroku daleko. Láďa mě nabádá, ať se podívám dalekohledem, mám ho pod bundou kruci, podá mi svůj a popisuje. Silný jelen, dva slabší, laně a kolouch. Jeden z těch slabších je ten tvůj, ale budeš muset střílet z volné ruky. Dobrá pokleknu a ověřuji svoji stabilitu, kulovnice sedí a čekám. Vysoká neustále přechází tam a zpět. Jde to ráz na ráz, namířím do širší mezery mezi dva stromy, prochází jelen, laň a slabší jelen se zastavuje v mezeře. Střílej, slyším do levého ucha, kříž je na komoře, pohladím napínáček a ozve se rána, jelen značí ránu a odskakuje. Slyším, přebíjej, jak na tohle můžu zapomenout, ale pak přijde ujištění, jelena jsi trefil, značil komoru. Pak koukám na Láďu, v jeho ruce dalekohled, flinta na rameni a jeho slova: ‚Po dlouhé době jsem nejistil flintou, mohl jsem se dívat dalekohledem, já ti věřil, že to dáš.‘ To je pro mě pochvala a jsem hrdý. Čekáme a jdeme se podívat na nástřel(70m), jelen nikde, barva je, ale není ji mnoho, podle barvy zadní komora s kousky plic, nebude daleko a tak se díváme po okolí. Obcházím lesem z levé strany, kudy jelen vyrazil, vidím pár kapek barvy, ale ztrácí se. Láďa jde spíše rovně v dráze střely. Začínám zoufat, jelena nevidím a přemýšlím, co jsem udělal špatně. Pak na mě Láďa mává, když přijdu, odpovídám, není. Láďa stojí a telefonuje s kamarádem, který je na cestě k nám. Mě to nedá a rozhlížím se po okolí, kam Láďa došel a tak na dvaceti metrech vidím jelena. I to k tomu patří, musel jsem si ho najít sám, vím, že o něm věděl, ale nechal to na mě. Od nástřelu 60m. Prohlížím si mého prvního, děkuji Hubertovi, Dianě a Láďovi. Vzdávám poctu ulovené zvěři. Přijíždí kamarád a přeje mi Lovu zdar. Probíráme ještě jednou celý lov jako ještě mnohokrát v dalších dnech. Když jsem včera vyjížděl na svého prvního a prozatím jediného jelena ani jsem nedoufal, že se mi poštěstí a Hubert s Dianou budou stát na straně lovce.29.11.2009
vložil: vlastimil koňařík
vloženo: 20.1.2012 10:05
zobrazeno: 6702x
hodnocení: 22 hlasů
vloženo: 20.1.2012 10:05
zobrazeno: 6702x
hodnocení: 22 hlasů
Komentáře:
22.2.2012 17:09 vložil vlastimil koňařík
Již to nebude aktuální, mojí chybou byl špatně napsán věk uloveného jelena, věk jelena je 4 roky, jestli to někoho popudilo tak se za nepřesnost omlouvám
Již to nebude aktuální, mojí chybou byl špatně napsán věk uloveného jelena, věk jelena je 4 roky, jestli to někoho popudilo tak se za nepřesnost omlouvám
22.1.2012 11:26 vložil josef strbačka
krasa lovu zdar
krasa lovu zdar
22.1.2012 10:37 vložil Vlastimil Pavlíček
Přeji lovu zdar !!!
Přeji lovu zdar !!!
21.1.2012 17:19 vložil Mates Knápek
Je krásné, kolik z vás tu napsalo, že je jelen chovný a kolik máme v republice zkušených JELENÁŘŮ. Ovšem někteří z vás začli chytračit ještě před tím než zjistili cokoliv co se daného jelena týče. Spousta z vás jistě z fotky dokáže posoudit věk jelena a má své zkušenosti ovšem ví dosti málo o této honitbě. Dokud si nepojedete prohlídnout již dříve zmiňovanou výstavu či nenavštívíte Libavou osobně, těžko si můžete udělat obrázek. Tento jelen je jen důkaz co se dá udělat s jelení zvěří na takovém prostoru a s takovými znalostmi, jako mají tam. Tento jelen je opravdu průběrný. A až někdo dostane svou honitbu na takovou úroveň jako je tam, tak tehdy může začít vykládat, že daný průvodce popřípadě lovec udělal chybu. Lovu Zdar!!
Je krásné, kolik z vás tu napsalo, že je jelen chovný a kolik máme v republice zkušených JELENÁŘŮ. Ovšem někteří z vás začli chytračit ještě před tím než zjistili cokoliv co se daného jelena týče. Spousta z vás jistě z fotky dokáže posoudit věk jelena a má své zkušenosti ovšem ví dosti málo o této honitbě. Dokud si nepojedete prohlídnout již dříve zmiňovanou výstavu či nenavštívíte Libavou osobně, těžko si můžete udělat obrázek. Tento jelen je jen důkaz co se dá udělat s jelení zvěří na takovém prostoru a s takovými znalostmi, jako mají tam. Tento jelen je opravdu průběrný. A až někdo dostane svou honitbu na takovou úroveň jako je tam, tak tehdy může začít vykládat, že daný průvodce popřípadě lovec udělal chybu. Lovu Zdar!!
21.1.2012 07:27 vložil vlastimil koňařík
začíná to tu být o slovíčkaření s dovolením o ráně o ráně na krmelišti nepadlo ani slovo,
začíná to tu být o slovíčkaření s dovolením o ráně o ráně na krmelišti nepadlo ani slovo,
20.1.2012 23:31 vložil Jakub Grundman
Pánové, kolegové myslivci, ze všech šesti divizí VLS je divize Lipník nad Bečvou a v ní honitba Libavá jedna z nejatraktivnějších honiteb jednak mezi divizemi,ale i honiteb ČR s perfektním gen. základem jelení zvěře. To,že znakem chovnosti v této honitbě není jen četnost parožení,ale i další aspekty,to lze i teoreticky odvodit, hůře je to praktikovatelné ,ale na 33000ha lze dělat dost věcí... . Pokud mysl. personal(doprovod) zavelí,aby se lovilo,tak myslivec věcí neznalí(tímto jsem se Vás Vlastimile nechtěl dotknout) odstřelu jelení zvěře nekouká,zda-li je opravdu jelen odstřelový a loví. Je také v pořádku,že většině z Nás se zdá být tento jelen chovný, také je chovný všude jinde. Znám poměrně dobře situaci výkonu práva myslivosti VLS,ale nejde mi do hlavy,že jste Vlastimile lovil jelena na krmělišti??? To se mi nezdá úplně v pořádku. Jen Vám chci za sebe říci, že určitě budetě mít někde doma tuto trofej pověšenou a budete muset nesčetně krát vysvětlovat myslivcům jelenářům,že tento jelen není chovný, protože jste ho lovil na Libavé. Laikům to nic neřekne.Už jen proto, měl mysl. doprovod volit odstřel I v.t.,kterou jste jistě měl v povolence, učebnicového průběrného standartního jelena v I v.t.,aby jste mohl předejít spekulacím a vysvětlování,kde,co, jak. Na prvího se nezapomíná a vy jistě též nezapomenete. Lovu Lesu Zdar.
Pánové, kolegové myslivci, ze všech šesti divizí VLS je divize Lipník nad Bečvou a v ní honitba Libavá jedna z nejatraktivnějších honiteb jednak mezi divizemi,ale i honiteb ČR s perfektním gen. základem jelení zvěře. To,že znakem chovnosti v této honitbě není jen četnost parožení,ale i další aspekty,to lze i teoreticky odvodit, hůře je to praktikovatelné ,ale na 33000ha lze dělat dost věcí... . Pokud mysl. personal(doprovod) zavelí,aby se lovilo,tak myslivec věcí neznalí(tímto jsem se Vás Vlastimile nechtěl dotknout) odstřelu jelení zvěře nekouká,zda-li je opravdu jelen odstřelový a loví. Je také v pořádku,že většině z Nás se zdá být tento jelen chovný, také je chovný všude jinde. Znám poměrně dobře situaci výkonu práva myslivosti VLS,ale nejde mi do hlavy,že jste Vlastimile lovil jelena na krmělišti??? To se mi nezdá úplně v pořádku. Jen Vám chci za sebe říci, že určitě budetě mít někde doma tuto trofej pověšenou a budete muset nesčetně krát vysvětlovat myslivcům jelenářům,že tento jelen není chovný, protože jste ho lovil na Libavé. Laikům to nic neřekne.Už jen proto, měl mysl. doprovod volit odstřel I v.t.,kterou jste jistě měl v povolence, učebnicového průběrného standartního jelena v I v.t.,aby jste mohl předejít spekulacím a vysvětlování,kde,co, jak. Na prvího se nezapomíná a vy jistě též nezapomenete. Lovu Lesu Zdar.
20.1.2012 22:10 vložil R V
Vlasto, lovu zdar! Já svého ještě nemám. Myslím, že ty názory nikdo špatně nemyslel. Jen se snaží naznačit, že takto se začali chovat k jelenům v jiných oblastech a taky to podle toho vypadá. Zkrátka, když se budou střílet jeleni chovný na druhé hlavě a korunový, to tam chtějí vychovat mamuty??? Ještě jednou, lovu zdar!
Vlasto, lovu zdar! Já svého ještě nemám. Myslím, že ty názory nikdo špatně nemyslel. Jen se snaží naznačit, že takto se začali chovat k jelenům v jiných oblastech a taky to podle toho vypadá. Zkrátka, když se budou střílet jeleni chovný na druhé hlavě a korunový, to tam chtějí vychovat mamuty??? Ještě jednou, lovu zdar!
20.1.2012 22:08 vložil vlastimil koňařík
K vyjádření pro Vojtěch: Myslím, že tady padl hřebíček na hlavičku. K doplnění" Myslím, že pokud jde o takto specifickou oblast chovu a lovu, tak pokud s Vámi jde doprovod v této lokalitě velmi přesně ví co a jak, to že tomu tak je jistě dosvědčují výsledky, které jsou na Libavé dosahovány. I Já jsem slyšel spoustu narážek o červené atd..., což u některých i chápu. Mohu jen doufat, že každý, kdo jsem přispěl nebo tohle všechno přečetl snad tento rok zauvažuje a navštíví Hranice na Moravě v době výstavy ať už přispěl kladně či záporně nebo se nevyjádřil.
K vyjádření pro Vojtěch: Myslím, že tady padl hřebíček na hlavičku. K doplnění" Myslím, že pokud jde o takto specifickou oblast chovu a lovu, tak pokud s Vámi jde doprovod v této lokalitě velmi přesně ví co a jak, to že tomu tak je jistě dosvědčují výsledky, které jsou na Libavé dosahovány. I Já jsem slyšel spoustu narážek o červené atd..., což u některých i chápu. Mohu jen doufat, že každý, kdo jsem přispěl nebo tohle všechno přečetl snad tento rok zauvažuje a navštíví Hranice na Moravě v době výstavy ať už přispěl kladně či záporně nebo se nevyjádřil.
20.1.2012 21:04 vložil Michael Brož
Přeji Lovu zdar!
Přeji Lovu zdar!
20.1.2012 21:01 vložil mader tomaš
Pane Jaroslave asi jsme oba na stejné vlně jen z vašeho vyjádření muže u vás doprovázet kdokoli? asi jsem někde přehledl věk jelena ja se jen domníval podle fotky a ze svých částečných znalostí :)) ale o zakladních znalostech jsme se učilí všichni teda ti co prošli jak kurzem tak i v les školách narozdíl odtěch kteři si to koupili
Pane Jaroslave asi jsme oba na stejné vlně jen z vašeho vyjádření muže u vás doprovázet kdokoli? asi jsem někde přehledl věk jelena ja se jen domníval podle fotky a ze svých částečných znalostí :)) ale o zakladních znalostech jsme se učilí všichni teda ti co prošli jak kurzem tak i v les školách narozdíl odtěch kteři si to koupili
20.1.2012 20:48 vložil Jakub Kodeš
Lovu Zdar , pánové nevím nad čím se tu hádáte, párkrát jsem na Libavé byl, myslím že tam dělají lidé, kteří zvěři rozumí a pokud neznáte jejich kriteria, neni se o čem dohadovat. Jestliže to dělají špatně, proč dosahují takových výsledků? A další věc, tvrdit že si má rozhodnout střelec, jestli bude lovit nebo ne, je uplně scestné, dokonce si matně vzpomínám, že pokud na Libavé host odmítne ulovit jelena, kterého doprovod označí jako jelena pro něj určeného, zaplatí určitý poplatek.
Lovu Zdar , pánové nevím nad čím se tu hádáte, párkrát jsem na Libavé byl, myslím že tam dělají lidé, kteří zvěři rozumí a pokud neznáte jejich kriteria, neni se o čem dohadovat. Jestliže to dělají špatně, proč dosahují takových výsledků? A další věc, tvrdit že si má rozhodnout střelec, jestli bude lovit nebo ne, je uplně scestné, dokonce si matně vzpomínám, že pokud na Libavé host odmítne ulovit jelena, kterého doprovod označí jako jelena pro něj určeného, zaplatí určitý poplatek.
20.1.2012 20:45 vložil Vojtěch Molnár
To mader tomaš: Kolego, úplně tak s tebou nesouhlasím pokud píšeš, že rozhodnutí je jen a pouze na LOVCI! Pokud mi doprovod řekne "tohoto jelena ne" tak prostě ne! Ba naopak pokud doprovod určí právě "tohoto" jelena k odstřelu tak ví co dělá a pokud já jsem, ať už host kamarádem pozvaný nebo poplatkový tak prostě budu dělat to, co mi doprovod sám řekne. Spousta z nás se s jelenem setká jednou max dvakrát do roka a veřte, že první pohled na krále z nás jelenáře neudělá a už právě proto budu dělat vše podle pokynů loveckého průvodce. Také jsem ulovil jelena, kterého mi zkušený průvodce určil a spousta zdejších jelenářů jej označila za nelovného. Ano všude jinde by možná byl, ale ne prosím u VLS kde jsou kriteria chovnosti úplně někde jinde než v jiných honitbách a to jen proto, že právě VLS a možná některé parky umí s jeleny hospodařit a dobře si jsou vědomi co mají v lesích za poklad, a proto se tak i k té zvěři chovají. Jinak do Hranic pravidelně jezdím na přehlídku a i jsem se divil tomu, že jelen do dvou let je lovný pokud má výšku paroží bez členitosti, tedy jen špičák do 40 cm...LOVCI A DOPROVODU PŘEJI UPŘÍMNÉ LOVU ZDAR!
To mader tomaš: Kolego, úplně tak s tebou nesouhlasím pokud píšeš, že rozhodnutí je jen a pouze na LOVCI! Pokud mi doprovod řekne "tohoto jelena ne" tak prostě ne! Ba naopak pokud doprovod určí právě "tohoto" jelena k odstřelu tak ví co dělá a pokud já jsem, ať už host kamarádem pozvaný nebo poplatkový tak prostě budu dělat to, co mi doprovod sám řekne. Spousta z nás se s jelenem setká jednou max dvakrát do roka a veřte, že první pohled na krále z nás jelenáře neudělá a už právě proto budu dělat vše podle pokynů loveckého průvodce. Také jsem ulovil jelena, kterého mi zkušený průvodce určil a spousta zdejších jelenářů jej označila za nelovného. Ano všude jinde by možná byl, ale ne prosím u VLS kde jsou kriteria chovnosti úplně někde jinde než v jiných honitbách a to jen proto, že právě VLS a možná některé parky umí s jeleny hospodařit a dobře si jsou vědomi co mají v lesích za poklad, a proto se tak i k té zvěři chovají. Jinak do Hranic pravidelně jezdím na přehlídku a i jsem se divil tomu, že jelen do dvou let je lovný pokud má výšku paroží bez členitosti, tedy jen špičák do 40 cm...LOVCI A DOPROVODU PŘEJI UPŘÍMNÉ LOVU ZDAR!
20.1.2012 20:32 vložil vlastimil koňařík
Ještě čekám na jednu reakci co tu nebyla, ale možná přijde
Ještě čekám na jednu reakci co tu nebyla, ale možná přijde
20.1.2012 20:31 vložil vlastimil koňařík
Jak tak koukám tak je to všechno pomalu spíše na internetovou diskuzi, ale díky za příspěvky jsem rád, že sem přispíváte.
Jak tak koukám tak je to všechno pomalu spíše na internetovou diskuzi, ale díky za příspěvky jsem rád, že sem přispíváte.
20.1.2012 19:41 vložil mader tomaš
Pro Jaroslava pakliže se někdo myslí že na 3 hlavě korunový jelen je odstřelový tak to je hodně špatně at jde o lovce či doprovod hlavní zkušenost doprovodu je v místních podmínkách znalost zvěře ai chovnost a když se toto stane tak to sem lovec určitě nemá dávat a doprovod by si to měl nechat projít hlavou a
Pro Jaroslava pakliže se někdo myslí že na 3 hlavě korunový jelen je odstřelový tak to je hodně špatně at jde o lovce či doprovod hlavní zkušenost doprovodu je v místních podmínkách znalost zvěře ai chovnost a když se toto stane tak to sem lovec určitě nemá dávat a doprovod by si to měl nechat projít hlavou a
20.1.2012 19:28 vložil Rostislav Kejdana
Přeji Lovu zdar k prvnímu. Libavá má úplně jiná kritéria než všude jinde ale přesto ve třech letech no nevím (je to asi dáno tím že u nás bych takového nestřelil ani v pěti letech). Špatně na Libavé asi nehospodaří když tam mají pak takové jeleny. Myslím že místní jelenáři vědí co dělají a co si mohou dovolit. Ještě jednou LOVU ZDAR
Přeji Lovu zdar k prvnímu. Libavá má úplně jiná kritéria než všude jinde ale přesto ve třech letech no nevím (je to asi dáno tím že u nás bych takového nestřelil ani v pěti letech). Špatně na Libavé asi nehospodaří když tam mají pak takové jeleny. Myslím že místní jelenáři vědí co dělají a co si mohou dovolit. Ještě jednou LOVU ZDAR
20.1.2012 19:12 vložil vlastimil koňařík
Co jsem již popsal v níže uvedeném za vším si stojím a pokud někdo má pochyby tak jistě oceníte moji drobnou nápovědu. Každoročně se v městě Hranice na Moravě koná výstva ulovených trofejí z této oblasti(spadá sem i Libavá a pánové co se za rok ulovilo to tam je). Pokud jste ji ještě nenavštívili myslím, že mohu všem doporučit snad se pak budete na vše dívat trochu jinak. Mým cílem bylo podělit se o zážitek. Add. Vzhledem k předchozím komentářům k mým prvním fotografiím(kde jsem kritiku a radu od Vás přijal a vryl si ji do paměti) chápu i některé, že jsem nechtějí fotografie vkládat, protože to jistě pak může vypadat velmi podobně, komentáře co,jak,jestli atd... . Děkuji za projevení slov uznání, krityky a případných rad. Jistě se s vašimi komentáři budu setkávat rád i nadále. Nebojte se vložit svůj žážitek i foto a počítejte s tím, že ne všemi Vám bude přáno a kvitováno, že se chcete podělit o to své bohatství. Lovcův dík.
Co jsem již popsal v níže uvedeném za vším si stojím a pokud někdo má pochyby tak jistě oceníte moji drobnou nápovědu. Každoročně se v městě Hranice na Moravě koná výstva ulovených trofejí z této oblasti(spadá sem i Libavá a pánové co se za rok ulovilo to tam je). Pokud jste ji ještě nenavštívili myslím, že mohu všem doporučit snad se pak budete na vše dívat trochu jinak. Mým cílem bylo podělit se o zážitek. Add. Vzhledem k předchozím komentářům k mým prvním fotografiím(kde jsem kritiku a radu od Vás přijal a vryl si ji do paměti) chápu i některé, že jsem nechtějí fotografie vkládat, protože to jistě pak může vypadat velmi podobně, komentáře co,jak,jestli atd... . Děkuji za projevení slov uznání, krityky a případných rad. Jistě se s vašimi komentáři budu setkávat rád i nadále. Nebojte se vložit svůj žážitek i foto a počítejte s tím, že ne všemi Vám bude přáno a kvitováno, že se chcete podělit o to své bohatství. Lovcův dík.
20.1.2012 18:52 vložil Pavel Číp
Vlasťovi přeji LOVU ZDAR k prvnímu jelenu a jinak chlapi už si prostě uvědomte, že Libavá je o něčem jiném, neřešte jelena uloveného na Libavě podle vašich kriterií, tam jsou kriteria opravdu vysoce nasazené a takové "koně" tam loví už pár desítek let a pořád je to nejlepší volná honitba v republice s medailovými jeleny.
Vlasťovi přeji LOVU ZDAR k prvnímu jelenu a jinak chlapi už si prostě uvědomte, že Libavá je o něčem jiném, neřešte jelena uloveného na Libavě podle vašich kriterií, tam jsou kriteria opravdu vysoce nasazené a takové "koně" tam loví už pár desítek let a pořád je to nejlepší volná honitba v republice s medailovými jeleny.
20.1.2012 18:45 vložil Luboš PEKÁREK
Upřímné LOVU ZDAR.Vítam mezi jelenáře! Doufám že Vás nepřejde chuť po té masáži.První je první.
Upřímné LOVU ZDAR.Vítam mezi jelenáře! Doufám že Vás nepřejde chuť po té masáži.První je první.
20.1.2012 18:20 vložil Arnošt Včelař
Co by jste na druhé hlavě chtěli více než takového korunového jelena? Opěráky ani nemusím měřit, toto je základní abeceda chovu a lovu. Pan Volš má svatou pravdu.
Co by jste na druhé hlavě chtěli více než takového korunového jelena? Opěráky ani nemusím měřit, toto je základní abeceda chovu a lovu. Pan Volš má svatou pravdu.
20.1.2012 17:25 vložil Petr Volš
Pokud budou na Libavé lovit ve 3 letech takovéhle "koně", bude se za pár let vzpomínat, jací tam dřív byli jeleni! Čeští jeleni dostávají snad ještě více "na frak", než lišky a to je mi opravdu líto. Smutná realita jelena na běhy nepostaví. Lovci přeji lovu zdar, první je jen jeden, ale možná sis mohl ulovit průběrnějšího. (kterýkoliv jiný by asi byl...)
Pokud budou na Libavé lovit ve 3 letech takovéhle "koně", bude se za pár let vzpomínat, jací tam dřív byli jeleni! Čeští jeleni dostávají snad ještě více "na frak", než lišky a to je mi opravdu líto. Smutná realita jelena na běhy nepostaví. Lovci přeji lovu zdar, první je jen jeden, ale možná sis mohl ulovit průběrnějšího. (kterýkoliv jiný by asi byl...)
20.1.2012 17:03 vložil Ivo Jakeš
Na Libavé mají vynikající genetický materiál a dostatečné množství nadějných jelenů, takže nevidím důvod proč by tento jelen neměl být lovný.
Na Libavé mají vynikající genetický materiál a dostatečné množství nadějných jelenů, takže nevidím důvod proč by tento jelen neměl být lovný.
20.1.2012 16:12 vložil Pepin z Hané
Pánové mrkněte se na kritéria Libavé a nekecejte blbosti toto nejsou Jeseníky ani jiná podobná lokalita ale specifická oblast chovu jelení zvěře!!!Jinak lovci ještě jednou LOVU ZDAR!!!
Pánové mrkněte se na kritéria Libavé a nekecejte blbosti toto nejsou Jeseníky ani jiná podobná lokalita ale specifická oblast chovu jelení zvěře!!!Jinak lovci ještě jednou LOVU ZDAR!!!
20.1.2012 15:56 vložil František Zapalač
K prvnímu Lovu zdar!!!!
K prvnímu Lovu zdar!!!!
20.1.2012 15:43 vložil Arnošt Včelař
Rád bych viděl ty tzv. "chovné jeleny".
Rád bych viděl ty tzv. "chovné jeleny".
20.1.2012 15:21 vložil H.J.
Pro Mader, také nejsem jelenář a žádného jelena jsem ještě neulovil, ale když náhodou pojedu na prvního jelena, tak se budu naprosto spoléhat na doprovod a jeho slovo pro mne bude zákon, od toho tam doprovod je. Lovu zdar
Pro Mader, také nejsem jelenář a žádného jelena jsem ještě neulovil, ale když náhodou pojedu na prvního jelena, tak se budu naprosto spoléhat na doprovod a jeho slovo pro mne bude zákon, od toho tam doprovod je. Lovu zdar
20.1.2012 14:36 vložil mader tomaš
Ještě pro Jaroslava" kolik jsi toho dopravázel" doprovod určí ale rozhodnutí je vždy a jen na LOVCI!!!!!!!!!!
Ještě pro Jaroslava" kolik jsi toho dopravázel" doprovod určí ale rozhodnutí je vždy a jen na LOVCI!!!!!!!!!!
20.1.2012 14:34 vložil mader tomaš
Koukám že je spoustuu odborníku na vysokou ale každy dělal zkoušky a měl by aspon ten základ mít a né vždy doprovod vidí tak dobře jak by měl každý jsme omylní ale tenhle jelen tam měl ještě dlouho být
Koukám že je spoustuu odborníku na vysokou ale každy dělal zkoušky a měl by aspon ten základ mít a né vždy doprovod vidí tak dobře jak by měl každý jsme omylní ale tenhle jelen tam měl ještě dlouho být
20.1.2012 14:28 vložil Martin Vojtěch
Lovu zdar k prvnímu! Pan Schindler má absolutní pravdu!
Lovu zdar k prvnímu! Pan Schindler má absolutní pravdu!
20.1.2012 14:12 vložil Petra Kohoutová
Lovu Zdar!!
Lovu Zdar!!
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.