Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Vzpomínka na dančí říji 2022
vloženo: 15.10.2024 13:03
autor: Petr Rolinc
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17236)
- úlovky (svět) (2160) (1 dnes)
- trofeje (4695)
- historie (3858)
- zvěř v přírodě (42969)
- zvěř v zajetí (3713)
- příroda (39070) (4 dnes)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13510)
- zbraně (2567)
- lidé (4662)
- fotopast (15491)
- myslivecké umění (4826) (1 dnes)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7010) (3 dnes)
- ptactvo v přírodě (20007) (3 dnes)
- hmyz v přírodě (7015)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15512)
- myslivecké stavby (3925)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24449) (3 dnes)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Miláček
vloženo: 13.9.2015 13:04
autor: Václav Hlaváček
úlovky (svět)
Bezoar Ibex - turecký démon
vloženo: 6.3.2016 08:07
autor: Radek
trofeje
najväčší....
vloženo: 14.2.2019 11:35
autor: pali1
zvěř v přírodě
Že by chrutí ?
vloženo: 6.2.2015 08:50
autor: Děda z lesa
zbraně
Pažby na kulovnice CZ (řezby,šelak)
vloženo: 18.1.2018 10:25
autor: jirka krbeček
fotopast
Rys u strženého srnčete.
vloženo: 30.1.2019 22:44
autor: Lubomír Černý
myslivecké umění
Muflón
vloženo: 8.2.2019 17:38
autor: Marek Horňák
Statistika
Připomínky a názory
Fotografie
« novější foto | starší foto » |
První jelen
Uloven byl na vzdálenost asi 40m ráží 7x64. Od místa nástřelu odběhl asi 80m z kopce houštinou. Dohledávka byla velice komplikovaná barvil do sebe a nebyl žádný sníh.Zajímavostí je že jsem na kazatelně seděl asi 10 minut. ( v naší honitbě se běžně vysoká nevyskytuje )
vložil: Michal Počtýnský
vloženo: 5.1.2012 10:22
zobrazeno: 5781x
hodnocení: 16 hlasů
vloženo: 5.1.2012 10:22
zobrazeno: 5781x
hodnocení: 16 hlasů
Komentáře:
9.3.2012 17:19 vložil Klein Karel
Dnešní závist je veliká!!Pánové mám střeleno 35 jelenu a takového jelena jako slovil tento mladý myslivec je odlov správný,nebotˇ je to jelen prúběrný tedy odstřeloví a do chovu nepatří,pokud ti byla udělena povolenká k odlovu je vše v na prostém přádku,a podobné lovné jeleny střílej i nadále. Přeji ti upřimně Lovu Zdar.
Dnešní závist je veliká!!Pánové mám střeleno 35 jelenu a takového jelena jako slovil tento mladý myslivec je odlov správný,nebotˇ je to jelen prúběrný tedy odstřeloví a do chovu nepatří,pokud ti byla udělena povolenká k odlovu je vše v na prostém přádku,a podobné lovné jeleny střílej i nadále. Přeji ti upřimně Lovu Zdar.
7.1.2012 17:27 vložil Dalibor Hyncica
No tak já lovím už víc jak deset let ve společenstevní honitbě, která má největší hranici s honitbou Libavá, taky nemáme normované stavy vysoké a přesto ji lovíme na základě vyjímky i III. věkovou třídu. No a za další lovím i v Honitbě Libavá jako zaměstnanec. A u nás jsou kritéria trošku jiná.
No tak já lovím už víc jak deset let ve společenstevní honitbě, která má největší hranici s honitbou Libavá, taky nemáme normované stavy vysoké a přesto ji lovíme na základě vyjímky i III. věkovou třídu. No a za další lovím i v Honitbě Libavá jako zaměstnanec. A u nás jsou kritéria trošku jiná.
6.1.2012 19:55 vložil Pavel Vejvodič
Lovu zdar.
Lovu zdar.
6.1.2012 15:07 vložil Jiří Malý
Pánové koukám jak jeden takovej malej jelínek dokáže rozpoutat tak velkou debatu,jinak musím souhlasit s příspěvkem pana Kotase,má pravdu.
Pánové koukám jak jeden takovej malej jelínek dokáže rozpoutat tak velkou debatu,jinak musím souhlasit s příspěvkem pana Kotase,má pravdu.
6.1.2012 14:55 vložil Marcello
Lovu zdar! Pánové myslivci,kolegové.Předem řeknu,že tohoto jelena by ulovilo mnoho z Vás bez jakých koliv pohnutek.Chov vysoké je v ČR dosti problematický a je otázkou široké a obsáhlé, možná i nekonečné diskuze.Někde před 20 léty nazpět honitby v Chřibech patřily mezi uznávané jelenářské chovy.Po přerozdělení a pronájmu honiteb(500-1000ha) dosáhly LČR svého.Vysoké je málo-škod na dřevinách ještě míň-pokud ho neodloví jeden,tak druhý ho odloví o 5km dále.Nechci a nebudu nikoho napadat,ale obávám se ,že tahle poněkud hektická a posunutá doba pohnula vším,nejen morálkou,ale i s naší MYSLIVOSTÍ - a je jen ne Nás jak se dokážeme ztmelit ,či rozdělit a přetransformovat, co již asi nebude myslivost dle našich představ.
Lovu zdar! Pánové myslivci,kolegové.Předem řeknu,že tohoto jelena by ulovilo mnoho z Vás bez jakých koliv pohnutek.Chov vysoké je v ČR dosti problematický a je otázkou široké a obsáhlé, možná i nekonečné diskuze.Někde před 20 léty nazpět honitby v Chřibech patřily mezi uznávané jelenářské chovy.Po přerozdělení a pronájmu honiteb(500-1000ha) dosáhly LČR svého.Vysoké je málo-škod na dřevinách ještě míň-pokud ho neodloví jeden,tak druhý ho odloví o 5km dále.Nechci a nebudu nikoho napadat,ale obávám se ,že tahle poněkud hektická a posunutá doba pohnula vším,nejen morálkou,ale i s naší MYSLIVOSTÍ - a je jen ne Nás jak se dokážeme ztmelit ,či rozdělit a přetransformovat, co již asi nebude myslivost dle našich představ.
6.1.2012 12:24 vložil Jan Novák
Pane Vilšer vy jste mi moc nepochopil, ano kdysi jsem se na ně díval, ale nyní je střílím hlava nehlava, taky proč vybírat.
Pane Vilšer vy jste mi moc nepochopil, ano kdysi jsem se na ně díval, ale nyní je střílím hlava nehlava, taky proč vybírat.
6.1.2012 11:40 vložil Pavel Číp
Pro pana Jarrise, nebudu řešit vaše vředy, ale na upřesněnou na Libavě jsem v životě nelovil, pouze s touto jelenářskou oblastí sousedím a snažím se dodržovat kritérie, které v této jelenářské oblasti jsou, takže ve zkratce jsem chtěl říct, že vše je v rukou člověka, a kdyby všichni dodržovali to co se dodržovat má, tak jsou ti jeleni i jinde než jen na Libavě.
Pro pana Jarrise, nebudu řešit vaše vředy, ale na upřesněnou na Libavě jsem v životě nelovil, pouze s touto jelenářskou oblastí sousedím a snažím se dodržovat kritérie, které v této jelenářské oblasti jsou, takže ve zkratce jsem chtěl říct, že vše je v rukou člověka, a kdyby všichni dodržovali to co se dodržovat má, tak jsou ti jeleni i jinde než jen na Libavě.
6.1.2012 11:33 vložil Pavel Číp
Přesně jak v duchu píšete, pane Vilšer a pane Schindler, je to o tom, aby se dodržovaly kriteria, které se nastaví, a tu Libavu bych právě tady pletl, protože je to ukázka toho, že to jde, když se chce, ale máte pravdu, že v tomto státě to prostě ve většině nejde a když budou honitby těchto velikostí co jsou, tak se plánovat nic nedá, protože soused nedodrží to co slíbil a pak je to tak jak je a ti jeleni se do dvoused bodů nemohou dožít. Libavá ma tu obrovskou výhodu, že je to 30 honiteb v jedné a tam už se s tou vysokou dá hospodařit bez účasti se sousedy, to jen na okraj, protože tato diskuze by byla na štos papíru.
Přesně jak v duchu píšete, pane Vilšer a pane Schindler, je to o tom, aby se dodržovaly kriteria, které se nastaví, a tu Libavu bych právě tady pletl, protože je to ukázka toho, že to jde, když se chce, ale máte pravdu, že v tomto státě to prostě ve většině nejde a když budou honitby těchto velikostí co jsou, tak se plánovat nic nedá, protože soused nedodrží to co slíbil a pak je to tak jak je a ti jeleni se do dvoused bodů nemohou dožít. Libavá ma tu obrovskou výhodu, že je to 30 honiteb v jedné a tam už se s tou vysokou dá hospodařit bez účasti se sousedy, to jen na okraj, protože tato diskuze by byla na štos papíru.
6.1.2012 11:32 vložil Jarris
jinak Lovu Zdar k prvnímu,netvrdím že nemohl být na výstavě zelenej,ale je na každém jestli se na něho chceš na zdi do smrti dívat...
jinak Lovu Zdar k prvnímu,netvrdím že nemohl být na výstavě zelenej,ale je na každém jestli se na něho chceš na zdi do smrti dívat...
6.1.2012 11:29 vložil Jarris
no asi největší vřed mi naskočí z názoru pana Čípa...bud jezdíte jen na Libavou,nebo Vás nechápu.Další mi naskočí z těch co tu píšou ať se ti co chtějí myslivost provádět tak jak se má,podívají kolem sebe a procitnou... to je neuvěřitelné, že mají tu drzost sem něco takového vůbec napsat! Možná u toho prvního jelena by měl každý, kdo se ustřelí dostat pořádně nařezáno, aby ten další byl bez pochyb odstřelový. To se bohužel nedělá a pak s jídlem roste chuť... a proto nám tu přibývá tzv. "jelenářu" kteří to tlučou hlava nehlava, vždyť jednou se to přeci musí povést a bude odstřelovej... nebo se to nepovede? je mi blivno...
no asi největší vřed mi naskočí z názoru pana Čípa...bud jezdíte jen na Libavou,nebo Vás nechápu.Další mi naskočí z těch co tu píšou ať se ti co chtějí myslivost provádět tak jak se má,podívají kolem sebe a procitnou... to je neuvěřitelné, že mají tu drzost sem něco takového vůbec napsat! Možná u toho prvního jelena by měl každý, kdo se ustřelí dostat pořádně nařezáno, aby ten další byl bez pochyb odstřelový. To se bohužel nedělá a pak s jídlem roste chuť... a proto nám tu přibývá tzv. "jelenářu" kteří to tlučou hlava nehlava, vždyť jednou se to přeci musí povést a bude odstřelovej... nebo se to nepovede? je mi blivno...
6.1.2012 09:58 vložil Martin Pflégr
Přeji uprímné Lovu Zdar a Michale s těch kritickych komentářů si nic nedělej. Můj první je uplně stejnej a někteří myslivci by si měli uvědomit že doby kdy se prováděl chov vysoké dávno minuly. Nemělo se dopustit aby se honitby rozdelily protoze na 1000 ha nelze provádět chov. A kdyz máte 5 takových honiteb vedle sebe v jelenářské oblasti nebo v okrajových tak se nemůzete divit že se střílí takový jeleni.
Přeji uprímné Lovu Zdar a Michale s těch kritickych komentářů si nic nedělej. Můj první je uplně stejnej a někteří myslivci by si měli uvědomit že doby kdy se prováděl chov vysoké dávno minuly. Nemělo se dopustit aby se honitby rozdelily protoze na 1000 ha nelze provádět chov. A kdyz máte 5 takových honiteb vedle sebe v jelenářské oblasti nebo v okrajových tak se nemůzete divit že se střílí takový jeleni.
6.1.2012 09:49 vložil Pavel Číp
Michale upřímě LOVU ZDAR k super odstřelovému jelenu a ještě, když je první o to je hodnotnější. A pro ty pochybovače o chovnosti a "mistry" jelenáře píšu kriteria průběrneho odstřelu jelenů s parožím na II. hlavě honitby Libavá. a) do trofeje nadočnicového desateráka, b) nekorunový, c) nesmí být tupé troudovité zakončení lodyhy, ukazující větvení, a mimo jiné, třeba špičák se loví s parožím bez výrazného troudovitého zakončení nebo bez členění lodyh do 40 cm. Takže Michale nenech se odradit a jen tak dál. :-)
Michale upřímě LOVU ZDAR k super odstřelovému jelenu a ještě, když je první o to je hodnotnější. A pro ty pochybovače o chovnosti a "mistry" jelenáře píšu kriteria průběrneho odstřelu jelenů s parožím na II. hlavě honitby Libavá. a) do trofeje nadočnicového desateráka, b) nekorunový, c) nesmí být tupé troudovité zakončení lodyhy, ukazující větvení, a mimo jiné, třeba špičák se loví s parožím bez výrazného troudovitého zakončení nebo bez členění lodyh do 40 cm. Takže Michale nenech se odradit a jen tak dál. :-)
6.1.2012 09:16 vložil Martin Pavlíček
Jinak s mravností,etikou lovu samozřejmě souhlasím.
Jinak s mravností,etikou lovu samozřejmě souhlasím.
6.1.2012 09:00 vložil Martin Pavlíček
LOVU ZDAR!Pánové MYSLIVCI!!!nekažme radost mladému kolegovi všichni víte že "PES" je zakopaný jinde,viz. politika chovu a škod zvěří L.č.R. nebo soukromými nájemci kteří za zamknutými závorami vybijí vše nehledě na chovnost a na výstavu se dostane jen zlomek.Jinak LOVU LESU...
LOVU ZDAR!Pánové MYSLIVCI!!!nekažme radost mladému kolegovi všichni víte že "PES" je zakopaný jinde,viz. politika chovu a škod zvěří L.č.R. nebo soukromými nájemci kteří za zamknutými závorami vybijí vše nehledě na chovnost a na výstavu se dostane jen zlomek.Jinak LOVU LESU...
5.1.2012 22:38 vložil Jan Novák
Pane Kovář trochu vás poopravím - Dobrý myslivec = velký lovec-velká závist těch okolo a toto je špatně.Vím o čem mluvím a nejsem tak mlád jako Michal, kterému bych mohl dělat tatínka.
Pane Kovář trochu vás poopravím - Dobrý myslivec = velký lovec-velká závist těch okolo a toto je špatně.Vím o čem mluvím a nejsem tak mlád jako Michal, kterému bych mohl dělat tatínka.
5.1.2012 22:34 vložil František Havran
Jojo Dalibor tomu dal korunu. Komu se nelíbí pytláctví, které obhajuje pan Novák, tak je závistivec... Paráda kluci. Neuděláme na ty jeleny zrovna naháňku, ať jich leží co nejvíce ???
Jojo Dalibor tomu dal korunu. Komu se nelíbí pytláctví, které obhajuje pan Novák, tak je závistivec... Paráda kluci. Neuděláme na ty jeleny zrovna naháňku, ať jich leží co nejvíce ???
5.1.2012 21:50 vložil Vít Kovář
Víte p.Novák, s pány Vilšerem a Urbánkem a spol nesouhlasím jen s nesprávným odlovem,co se trofeje týče,ale hodnoty jako morálka a etika bychom opravdu prolomovat neměli.. nebo to řeknu jinak,většině mladších myslivců-lovců chybí pokora k přírodě a před zvěří... Dnešní příměr je Dobrý myslivec = velký lovec a to je podle mě špatně.. Michal měl na lov královské zvěře ještě pár let čas..
Víte p.Novák, s pány Vilšerem a Urbánkem a spol nesouhlasím jen s nesprávným odlovem,co se trofeje týče,ale hodnoty jako morálka a etika bychom opravdu prolomovat neměli.. nebo to řeknu jinak,většině mladších myslivců-lovců chybí pokora k přírodě a před zvěří... Dnešní příměr je Dobrý myslivec = velký lovec a to je podle mě špatně.. Michal měl na lov královské zvěře ještě pár let čas..
5.1.2012 21:22 vložil Rostislav Kejdana
Dalibor Hyncica: moc rád bych viděl ty tříleté jeleny minimálně jednostranně korunové. To je ve volnosti celkem utopie. A jestli tedy lovíte vše co toto kritérium nesplňuje tak se pak nedivím že o dobrého jelena nikdo nezavadí. K jelenovi lovu zdar!
Dalibor Hyncica: moc rád bych viděl ty tříleté jeleny minimálně jednostranně korunové. To je ve volnosti celkem utopie. A jestli tedy lovíte vše co toto kritérium nesplňuje tak se pak nedivím že o dobrého jelena nikdo nezavadí. K jelenovi lovu zdar!
5.1.2012 21:10 vložil Jan Novák
Pane Vilšer zafixované hodnoty,morálka, etika, kde vlastně žijete??? Podívejte se kolem sebe a trochu procitněte,a s těmi hodnotami se můžete vyfotit před bojovou zástavou. Opravdu ale opravdu je mi vás líto...
Pane Vilšer zafixované hodnoty,morálka, etika, kde vlastně žijete??? Podívejte se kolem sebe a trochu procitněte,a s těmi hodnotami se můžete vyfotit před bojovou zástavou. Opravdu ale opravdu je mi vás líto...
5.1.2012 21:03 vložil Vít Kovář
Milan Jirmann: v okrese RK se na druhé hlavě považují za nadějné jedince jeleni- lodyhy 40+, výsady 8+, tupé zakončení..,ale to asi víte..Náchod je proti nám trochu přísnější.. takže tento jelen je správně zelený,délku je těžké odhadnout,ale stejně by byl max na rozhraní zelené a modré.. S jeleny je to těžké,každý by je chtěl lovit,ale nikdo chovat..Podmínky jsou dnes od lesníků nakloněny jen lovu a uvidíme co doba přinese..Pokud se honitby budou pronajímat za takové peníze,jako dnes a výměra se bude pohybovat cca 700-1000ha,tak nemá cenu přemýšlet o chovu a je to jak je.. Víte sám,že snaha o vytvoření oblasti chovu jelení zvěře je v současné situaci téměř nemožná.Stav neobhajuji,nesouhlasím s ním,jen konstatuji...,je to téma na velkou diskuzi... Jen jsem chtěl mladého kolegu trochu obhájit,že se ničeho špatného nedopustil,i když si myslím,že na jelena měl svým věkem ještě čas...
Milan Jirmann: v okrese RK se na druhé hlavě považují za nadějné jedince jeleni- lodyhy 40+, výsady 8+, tupé zakončení..,ale to asi víte..Náchod je proti nám trochu přísnější.. takže tento jelen je správně zelený,délku je těžké odhadnout,ale stejně by byl max na rozhraní zelené a modré.. S jeleny je to těžké,každý by je chtěl lovit,ale nikdo chovat..Podmínky jsou dnes od lesníků nakloněny jen lovu a uvidíme co doba přinese..Pokud se honitby budou pronajímat za takové peníze,jako dnes a výměra se bude pohybovat cca 700-1000ha,tak nemá cenu přemýšlet o chovu a je to jak je.. Víte sám,že snaha o vytvoření oblasti chovu jelení zvěře je v současné situaci téměř nemožná.Stav neobhajuji,nesouhlasím s ním,jen konstatuji...,je to téma na velkou diskuzi... Jen jsem chtěl mladého kolegu trochu obhájit,že se ničeho špatného nedopustil,i když si myslím,že na jelena měl svým věkem ještě čas...
5.1.2012 20:58 vložil Jakub Rybár
Lovu zdar!
Lovu zdar!
5.1.2012 20:45 vložil Josef Vršan
Kdyby mladý myslivec věděl co píše a napsal hned fakta, vyhnul by se negativním připomínkám. Napřed napíše, že zvěř u nich se nyvyskytuje a posléze po připominkách napíše , že normovaná je, si o negativní připomínky koleduje. Lovu a lesu zdar.
Kdyby mladý myslivec věděl co píše a napsal hned fakta, vyhnul by se negativním připomínkám. Napřed napíše, že zvěř u nich se nyvyskytuje a posléze po připominkách napíše , že normovaná je, si o negativní připomínky koleduje. Lovu a lesu zdar.
5.1.2012 19:52 vložil Vošicky Josef
LOVU ZDAR!!!První je vždy první a na toho se nikdy nezapomene, ať už je to tak či onak.
LOVU ZDAR!!!První je vždy první a na toho se nikdy nezapomene, ať už je to tak či onak.
5.1.2012 19:29 vložil Jiří Novák KL
Lovu zdar k prvnímu.
Lovu zdar k prvnímu.
5.1.2012 19:13 vložil Milan Jirmann
Pane Hyncico, nevím, jestli se pohybujete v oblasti, kde se vyskytuje a loví jelení zvěř. Tříletý jelen jednostranně korunový je tak jeden z 20. Kdyby se mělo lovit jak říkáte, tak těch jelenů už moc neběhá. To co jste napsal, tak se dalo posuzovat možná tak před 30. lety. Jo a o závisti nemůže být řeč. Pro zajímavost : Kritéria průběrného lovu jelenů okres Náchod V jednotlivých věkových třídách mohou být loveni tito jeleni : I. věková třída : 2 letí - paličkáři a špičáci s délkou paroží do 25 cm 3 letí - všichni špičáci a vidláci - pravidelní šesteráci do délky paroží 50 cm a všichni nepravidelní šesteráci - šesteráci s očníkem a opěrákem do 12 cm 4 letí - všichni špičáci, vidláci, šesteráci a nepravidelní osmeráci - osmeráci do délky paroží 60 cm, osmeráci se slabě vyvinutými vidlicemi s průměrnou délkou do 12 cm, nadočnicový osmerák se posuzuje jako šesterák - osmeráci s očníkem a opěrákem do 15 cm kompletní kriteria na tomto odkazu : http://old.myslivost.cz/Upload/Soubory/Media_41_25_24.pdf LOVU ZDAR!!!
Pane Hyncico, nevím, jestli se pohybujete v oblasti, kde se vyskytuje a loví jelení zvěř. Tříletý jelen jednostranně korunový je tak jeden z 20. Kdyby se mělo lovit jak říkáte, tak těch jelenů už moc neběhá. To co jste napsal, tak se dalo posuzovat možná tak před 30. lety. Jo a o závisti nemůže být řeč. Pro zajímavost : Kritéria průběrného lovu jelenů okres Náchod V jednotlivých věkových třídách mohou být loveni tito jeleni : I. věková třída : 2 letí - paličkáři a špičáci s délkou paroží do 25 cm 3 letí - všichni špičáci a vidláci - pravidelní šesteráci do délky paroží 50 cm a všichni nepravidelní šesteráci - šesteráci s očníkem a opěrákem do 12 cm 4 letí - všichni špičáci, vidláci, šesteráci a nepravidelní osmeráci - osmeráci do délky paroží 60 cm, osmeráci se slabě vyvinutými vidlicemi s průměrnou délkou do 12 cm, nadočnicový osmerák se posuzuje jako šesterák - osmeráci s očníkem a opěrákem do 15 cm kompletní kriteria na tomto odkazu : http://old.myslivost.cz/Upload/Soubory/Media_41_25_24.pdf LOVU ZDAR!!!
5.1.2012 18:53 vložil vlastimil mencl
LOVU ZDAR!! A na ty chytrácký komentáře se vykašli je to jen závist jak píše Dalibor.
LOVU ZDAR!! A na ty chytrácký komentáře se vykašli je to jen závist jak píše Dalibor.
5.1.2012 18:44 vložil Dalibor Hyncica
No to mě může vždycky na...t, jak všudybýlci a všeználci kritizují mladého myslivce aniž znají všechny podrobnosti. To, že napsal, že se u nich běžně vysoká nevyskytuje nemusí znamenat, že i když ji nemají normovanou tak ji mohou mít na základě vyjímky povolenou(škody zvěří atd.)A pokud sousedí s některou jelenářskou oblastí. Kritéria chovnosti mohou být taktéž různá. Tříletý jelen má být podle mě min. jednostranně korunový pak je to jiná. Jinak Přeji Lovu Zdar! Taktéž z některých příspěvků cítím závist.
No to mě může vždycky na...t, jak všudybýlci a všeználci kritizují mladého myslivce aniž znají všechny podrobnosti. To, že napsal, že se u nich běžně vysoká nevyskytuje nemusí znamenat, že i když ji nemají normovanou tak ji mohou mít na základě vyjímky povolenou(škody zvěří atd.)A pokud sousedí s některou jelenářskou oblastí. Kritéria chovnosti mohou být taktéž různá. Tříletý jelen má být podle mě min. jednostranně korunový pak je to jiná. Jinak Přeji Lovu Zdar! Taktéž z některých příspěvků cítím závist.
5.1.2012 18:22 vložil Vít Kovář
Lovu zdar! jinak jen pro pořádek,jak znám Javornického hospodáře,měl řádně zažádáno OSSM o odlov veškeré vysoké a vzhledem ke škodám,které se každoročně řeší,a tlaku od majitelů lesů na snížení stavu vysoké,jim to rozhodně povolili,takže upytlačen nebyl..
Lovu zdar! jinak jen pro pořádek,jak znám Javornického hospodáře,měl řádně zažádáno OSSM o odlov veškeré vysoké a vzhledem ke škodám,které se každoročně řeší,a tlaku od majitelů lesů na snížení stavu vysoké,jim to rozhodně povolili,takže upytlačen nebyl..
5.1.2012 17:48 vložil František Zapalač
Upřímné Lovu Zdar k prvnímu kusu vysoké!!!!!
Upřímné Lovu Zdar k prvnímu kusu vysoké!!!!!
5.1.2012 16:58 vložil František Mlčoch
K prvnímu Lovu Zdar!
K prvnímu Lovu Zdar!
Chcete-li hlasovat nebo napsat komentář k této fotce, musíte být přihlášeni.