Vyhledávání
Přihlášení
Nejlepší fotografie
Kňour
vloženo: 8.12.2024 15:10
autor: Jan Randýsek
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2012
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2013
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2014
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2015
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2016
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2017
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2018
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2019
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2020
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2021
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2022
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2023
NEJLEPŠÍ FOTOGRAFIE 2024
Fotografie
- úlovky (ČR, SR) (17251)
- úlovky (svět) (2191) (3 dnes)
- trofeje (4696)
- historie (3856)
- zvěř v přírodě (42982)
- zvěř v zajetí (3715)
- příroda (39154) (2 dnes)
- lovecké výstavy (1538)
- lovecký pes (13523)
- zbraně (2570)
- lidé (4669)
- fotopast (15549) (6 dnes)
- myslivecké umění (4836)
- myslivecký interiér (457)
- shozy (jelení, srnčí atd.) (7032)
- ptactvo v přírodě (20040)
- hmyz v přírodě (7015)
- obojživelníci a plazi (1341)
- květiny a houby (15524)
- myslivecké stavby (3928)
- sokolnictví (512)
- ostatní (24494) (5 dnes)
Fotografie desetiletí
úlovky (ČR, SR)
Lovu zdar
vloženo: 14.2.2019 09:47
autor: Michal / admin /
úlovky (svět)
Medvěd z Azerbajdžánu
vloženo: 1.5.2016 08:23
autor: Radek
trofeje
Dnešní úspěšné ráno.
vloženo: 25.9.2017 11:00
autor: Petr Waclawek
zvěř v přírodě
už to začína
vloženo: 3.9.2014 10:15
autor: Rastislav Rejko
zbraně
První pokus
vloženo: 19.4.2016 22:43
autor: Jiří Pavlovský
fotopast
ako by ich jedná mater mala...
vloženo: 4.5.2020 14:42
autor: pali1
myslivecké umění
Rys..
vloženo: 5.3.2013 18:58
autor: Marek Horňák
Statistika
Připomínky a názory
Články
Konec divočáků v Čechách
Za svůj život jsem měl tu možnost, kterou mi dopřála Diana ulovit stovky divočáků, rytířů našich lesů a polí. Bohužel to ale vypadá, že za nedlouho se tato zvěř z našich revírů vytratí, jako zajíci, bažanti, kotoptve....Kam budeš kráčet dál naše myslivosti ? Pro mě je nejhorší ale to, že nákaza se k nám nedostala přirozenou cestou, ale vypadá to, že ji sem někdo vědomě zavlekl. A kdo by na tom měl největší prospěch, že už tu divočáci nebudou ? Myslím, že každý myslivec si na to umí odpovědět.vložil Jan Štěpánek 16.7.2017 23:16
FOTOGALERIE:Komentáře:
14.2.2022 08:34 vložil Michal Conkar
Takto vypadá súčasný koniec diviakov v Čechách: "Myslivecký rok 2019/2020 byl v České republice historicky nejúspěšnějším rokem z pohledu dosaženého úlovku černé zvěře. Oproti předchozímu období, kdy bylo uloveno přes 137 tisíc prasat divokých, se v posledním mysliveckém roce (tj. od 1. 4. 2019 do 31. 3. 2020) podařilo ulovit o přibližně 100 tisíc kusů divočáků více, tedy 239 818 kusů, což představuje nový rekord. Údaje dnes potvrdil Český statistický úřad." Pán Štěpánek, bolo by vhodné, aby ste reagoval a prípadne svoju predpoveď apokalypsy diviakov v ČR aspoň trocha upravil.
Takto vypadá súčasný koniec diviakov v Čechách: "Myslivecký rok 2019/2020 byl v České republice historicky nejúspěšnějším rokem z pohledu dosaženého úlovku černé zvěře. Oproti předchozímu období, kdy bylo uloveno přes 137 tisíc prasat divokých, se v posledním mysliveckém roce (tj. od 1. 4. 2019 do 31. 3. 2020) podařilo ulovit o přibližně 100 tisíc kusů divočáků více, tedy 239 818 kusů, což představuje nový rekord. Údaje dnes potvrdil Český statistický úřad." Pán Štěpánek, bolo by vhodné, aby ste reagoval a prípadne svoju predpoveď apokalypsy diviakov v ČR aspoň trocha upravil.
25.7.2020 10:13 vložil
Myslivci střelili 229 000 divočáků za kalendářní rok 2019 ... Toľko štatistika. Takže nejaké diviaky v ČR určite ešte zostali pán Štěpánek, môžete prestať nariekať a začnite sa tešiť.
Myslivci střelili 229 000 divočáků za kalendářní rok 2019 ... Toľko štatistika. Takže nejaké diviaky v ČR určite ešte zostali pán Štěpánek, môžete prestať nariekať a začnite sa tešiť.
20.1.2020 16:00 vložil
Je v súčasnosti ešte nejaký diviak v ČR?
Je v súčasnosti ešte nejaký diviak v ČR?
26.12.2018 10:20 vložil
Pán Dlouhý, máte pravdu. Dva roky je nepochybne dostatočne dlhá doba na zozbieranie skúseností ako by mala vypadať myslivost nielen v združení, ale v celej republike. A je úplne jasné, že bachna, ako posvätné zviera, sa v žiadnom prípade nesmie uloviť, ona logicky a zákonite môže jedine uhynúť na starobu, alebo ju zrazí vlak, resp. auto. Tak je to jedine správne, pretože inak by to bol jednoznačne koniec diviakom v ČR. Prajem Vám teda veľa úspechov pri presadzovaní Vašich názorov v praxi.
Pán Dlouhý, máte pravdu. Dva roky je nepochybne dostatočne dlhá doba na zozbieranie skúseností ako by mala vypadať myslivost nielen v združení, ale v celej republike. A je úplne jasné, že bachna, ako posvätné zviera, sa v žiadnom prípade nesmie uloviť, ona logicky a zákonite môže jedine uhynúť na starobu, alebo ju zrazí vlak, resp. auto. Tak je to jedine správne, pretože inak by to bol jednoznačne koniec diviakom v ČR. Prajem Vám teda veľa úspechov pri presadzovaní Vašich názorov v praxi.
23.12.2018 18:54 vložil Jan Dlouhý
Nemůžu si pomoci, ale musím reagovat na některé názory uživatelů myslivců. Teda nezlobte se na mě, ale s těmito názory můžete jít tak akorát k šípkům. Selská myslivost normálně patří k naší myslivosti od první republiky a nebýt totality, tak tu byla i po válce. Je to přeci všechno o lidech a není zemědělec jako zemědělec. Jako zemědělce mě urážejí výroky některých myslivců a stydím se, že jsem členem takové základny bohužel. Mě černá taky dělá škody a čím dál větší, ale bachny nestřílím a nikdy nebudu. A u nás od některých starších pardálů pořád slýchávám jak to vypadalo před třiceti, čtyřiceti lety a nechodí nikdo pořádně ven. Nikdo pořádně nekrmí, hospodář na dvě věci, honební starosta se jenom veze. Je mi z toho všeho na blinkání a to je slušně řečeno. Dělám myslivost teprve 2 roky, ale nestačím se divit. Pokud budou dělat myslivost takovýhle lidi, tak žádnou díru do světa neuděláme pardon . Hezké svátky přeje Honza
Nemůžu si pomoci, ale musím reagovat na některé názory uživatelů myslivců. Teda nezlobte se na mě, ale s těmito názory můžete jít tak akorát k šípkům. Selská myslivost normálně patří k naší myslivosti od první republiky a nebýt totality, tak tu byla i po válce. Je to přeci všechno o lidech a není zemědělec jako zemědělec. Jako zemědělce mě urážejí výroky některých myslivců a stydím se, že jsem členem takové základny bohužel. Mě černá taky dělá škody a čím dál větší, ale bachny nestřílím a nikdy nebudu. A u nás od některých starších pardálů pořád slýchávám jak to vypadalo před třiceti, čtyřiceti lety a nechodí nikdo pořádně ven. Nikdo pořádně nekrmí, hospodář na dvě věci, honební starosta se jenom veze. Je mi z toho všeho na blinkání a to je slušně řečeno. Dělám myslivost teprve 2 roky, ale nestačím se divit. Pokud budou dělat myslivost takovýhle lidi, tak žádnou díru do světa neuděláme pardon . Hezké svátky přeje Honza
23.11.2018 16:50 vložil
Od vloženia tohoto článku už ubehlo takmer jeden a pol roka. To je dosť dlhá doba. Zaujíma ma, či sa splnila predpoveď pána Štěpánka. Napísal to tu takto: Bohužel to ale vypadá, že za nedlouho se tato zvěř z našich revírů vytratí, jako zajíci, bažanti, kotoptve....Kam budeš kráčet dál naše myslivosti ?). Plní sa táto predpoveď a miznú z revírov v ČR tie diviaky? Je už s diviakmi v ČR skutočne koniec?
Od vloženia tohoto článku už ubehlo takmer jeden a pol roka. To je dosť dlhá doba. Zaujíma ma, či sa splnila predpoveď pána Štěpánka. Napísal to tu takto: Bohužel to ale vypadá, že za nedlouho se tato zvěř z našich revírů vytratí, jako zajíci, bažanti, kotoptve....Kam budeš kráčet dál naše myslivosti ?). Plní sa táto predpoveď a miznú z revírov v ČR tie diviaky? Je už s diviakmi v ČR skutočne koniec?
20.11.2018 19:53 vložil
Vážení, niektorí ste tak naivní, že myslivost považujete za najdôležitejšiu činnosť v lesoch a na poľnohospodárskych pozemkoch. Spamätajte sa prosím a začnite konečne chápať situáciu tak, ako ju pochopil pán Havran, s ktorého názormi sa na 100% stotožňujem. Ak sa raz poľnohospodári rozhodnú dôsledne vymáhať škody spôsobené zverou, tak až vtedy bude mnohým združeniam veľmi, ale naozaj veľmi horúco. Ak si na úkor škôd zverou chcete plniť pokladne, je to prístup vypočítavý a nekorektný. Poľovačka by nemala byť výlučným zdrojom príjmov, táto záľuba niečo stojí a každý s tým musí nevyhnutne kalkulovať a neuplatňovať zásadu - výťažok z revíru musí byť taký, aby sa z neho zaplatilo všetko, a aby nikto nemusel siahnuť do kapsy. A ešte vám dávam do pozornosti skutočnosť, že AMP sa už údajne vyskytol aj v Belgicku, kde ho mali podľa uverejnených správ zavliecť vojaci z cvičenia v Pobaltí, čo by mohol byť možný a celkom pochopiteľný spôsob bleskového rozšírenie AMP o pár tisíc kilometrov, ktorý určite nebol urobený úmyselne.
Vážení, niektorí ste tak naivní, že myslivost považujete za najdôležitejšiu činnosť v lesoch a na poľnohospodárskych pozemkoch. Spamätajte sa prosím a začnite konečne chápať situáciu tak, ako ju pochopil pán Havran, s ktorého názormi sa na 100% stotožňujem. Ak sa raz poľnohospodári rozhodnú dôsledne vymáhať škody spôsobené zverou, tak až vtedy bude mnohým združeniam veľmi, ale naozaj veľmi horúco. Ak si na úkor škôd zverou chcete plniť pokladne, je to prístup vypočítavý a nekorektný. Poľovačka by nemala byť výlučným zdrojom príjmov, táto záľuba niečo stojí a každý s tým musí nevyhnutne kalkulovať a neuplatňovať zásadu - výťažok z revíru musí byť taký, aby sa z neho zaplatilo všetko, a aby nikto nemusel siahnuť do kapsy. A ešte vám dávam do pozornosti skutočnosť, že AMP sa už údajne vyskytol aj v Belgicku, kde ho mali podľa uverejnených správ zavliecť vojaci z cvičenia v Pobaltí, čo by mohol byť možný a celkom pochopiteľný spôsob bleskového rozšírenie AMP o pár tisíc kilometrov, ktorý určite nebol urobený úmyselne.
16.3.2018 14:24 vložil
Nebojte sa. Honitby jako su ta naša to podrží. Střelíš prase 10kg - dostaneš od hospodářa vyjebáno. Střelíš prase 50kg - stejně tak. A teď jsu střelil 25kg a? Zase vyjebáno. Že prý je jich málo a mám se na ně koukat... A krmit se u nás musí povině i přes zákaz na společných krmelištích a to povině na poli nakradenů kukuřicí. Naháňky maximálňa 2x do roku děláme, aby sa to neplašilo.
Nebojte sa. Honitby jako su ta naša to podrží. Střelíš prase 10kg - dostaneš od hospodářa vyjebáno. Střelíš prase 50kg - stejně tak. A teď jsu střelil 25kg a? Zase vyjebáno. Že prý je jich málo a mám se na ně koukat... A krmit se u nás musí povině i přes zákaz na společných krmelištích a to povině na poli nakradenů kukuřicí. Naháňky maximálňa 2x do roku děláme, aby sa to neplašilo.
9.3.2018 07:16 vložil František Havran
NO, právě že už nás žrát začala. Vždyť zemědělci začínají řvát a soudit se čím dál víc... Jako, pro mě jsou zemědělci nejubrečenější vrstva lidí. Pořád nemají a nemají a jezdí si to v Mercedesech a na farmách tahají nové John deery. Tak ať mi nikdo nevykládá, jak to je. Pravda ale je, že jsem viděl 2ha pole kukuřice, kde stálo pár obvodových řad a uvnitř nic, jak kdyby ses tam točil s tankem. Normálně bylo vidět 150 metrů před sebe. Tak to bych řval už jak tygr taky...
NO, právě že už nás žrát začala. Vždyť zemědělci začínají řvát a soudit se čím dál víc... Jako, pro mě jsou zemědělci nejubrečenější vrstva lidí. Pořád nemají a nemají a jezdí si to v Mercedesech a na farmách tahají nové John deery. Tak ať mi nikdo nevykládá, jak to je. Pravda ale je, že jsem viděl 2ha pole kukuřice, kde stálo pár obvodových řad a uvnitř nic, jak kdyby ses tam točil s tankem. Normálně bylo vidět 150 metrů před sebe. Tak to bych řval už jak tygr taky...
8.3.2018 10:18 vložil kunst libor
Nesežrala nás do teď a po povovení naprosto všeho už vůbec ne.Nehaním noční vidění přes to že ho nepoužívám,jak jsem napasal poprvé haním nezodpovědné lovce kterým dalo noční vidění další prostor k nezodpovědnosti ..,od kolika lidí dnes slyším.... lovím všechno když už tam nasedím tolik hodin ,vždyť se to po nás chce... a jaké druhy zveře se dnes loví v noci...škoda slov,několikrát se zde někdo "ustřelil" vložením fotky s komentářem že jelen byl ulovon ve23 hodin s fotkou na krmelišti. Ale s tím se nemusím a nechci ztotožňovat,já vúbec dělám vše po staru jako když jsem před 30 lety začínal....telefon se mi válí někde v autě,internet mi stačí 2x do týdne a přikrmovat chodím 3x týdně...jak říkám, vše po staru :)
Nesežrala nás do teď a po povovení naprosto všeho už vůbec ne.Nehaním noční vidění přes to že ho nepoužívám,jak jsem napasal poprvé haním nezodpovědné lovce kterým dalo noční vidění další prostor k nezodpovědnosti ..,od kolika lidí dnes slyším.... lovím všechno když už tam nasedím tolik hodin ,vždyť se to po nás chce... a jaké druhy zveře se dnes loví v noci...škoda slov,několikrát se zde někdo "ustřelil" vložením fotky s komentářem že jelen byl ulovon ve23 hodin s fotkou na krmelišti. Ale s tím se nemusím a nechci ztotožňovat,já vúbec dělám vše po staru jako když jsem před 30 lety začínal....telefon se mi válí někde v autě,internet mi stačí 2x do týdne a přikrmovat chodím 3x týdně...jak říkám, vše po staru :)
8.3.2018 08:48 vložil František Havran
No,jenomže takto kdyby k tomu přistupoval každý, tak nás prasata sežerou, nebo bychom je s AMP sbírali do pytlů. Střelit 1 prase za rok a takto si to obhajovat opravdu není řešení... Na to abych zastřelil metrákovou bachyni mi stačí teoreticky brokovnice. Na to nepotřebuji ani kulovnici, ani puškohled, ani noční vidění. Rozdíl je ten, že pokud na to střílím s NV, tak to vidím. A potom už záleží, jestli jsem hovado, co tu otahanou bachyni střelí úmyslně a nebo ne... Ale nic to nemění na jedné věci - kdo tam sedí s jakoukoliv denní optikou, tak odhaduje, že by to asi mohlo být. Ani přes Z6i Swarovski v noci nepoznáš, jestli je to kňour a nebo bachyně. Pořád prostě odahduješ a myslíš si... Kdo střílí s NV, tak ví, na co střílí. Za to, jak se potom lovec zachová, ten přístroj nemůže. A to jsou neoddiskutovatelná fakta...
No,jenomže takto kdyby k tomu přistupoval každý, tak nás prasata sežerou, nebo bychom je s AMP sbírali do pytlů. Střelit 1 prase za rok a takto si to obhajovat opravdu není řešení... Na to abych zastřelil metrákovou bachyni mi stačí teoreticky brokovnice. Na to nepotřebuji ani kulovnici, ani puškohled, ani noční vidění. Rozdíl je ten, že pokud na to střílím s NV, tak to vidím. A potom už záleží, jestli jsem hovado, co tu otahanou bachyni střelí úmyslně a nebo ne... Ale nic to nemění na jedné věci - kdo tam sedí s jakoukoliv denní optikou, tak odhaduje, že by to asi mohlo být. Ani přes Z6i Swarovski v noci nepoznáš, jestli je to kňour a nebo bachyně. Pořád prostě odahduješ a myslíš si... Kdo střílí s NV, tak ví, na co střílí. Za to, jak se potom lovec zachová, ten přístroj nemůže. A to jsou neoddiskutovatelná fakta...
7.3.2018 09:03 vložil kunst libor
Pro pana Havrana...nepoužívám nočák ani baterku,nevadí mi že divočáka neulovím každý týden nebo měsíc,myslivost dělám proto ,že mě baví všechno to okolo ní,nejen lov,když nevidím nestřílím, tak že sirotky rozhodně nevyrábím,co je zajímavé tak ty sirotky potkávám v sousedních pronajatých honitbách kde se to honilo ještě minulý týden a sedí se tam denodenně právě s tím nočákem předpokládám :)
Pro pana Havrana...nepoužívám nočák ani baterku,nevadí mi že divočáka neulovím každý týden nebo měsíc,myslivost dělám proto ,že mě baví všechno to okolo ní,nejen lov,když nevidím nestřílím, tak že sirotky rozhodně nevyrábím,co je zajímavé tak ty sirotky potkávám v sousedních pronajatých honitbách kde se to honilo ještě minulý týden a sedí se tam denodenně právě s tím nočákem předpokládám :)
5.3.2018 22:00 vložil František Havran
Pro Libora Kunsta - vidíš, kdybys používal noční vidění, tak bys viděl, že to je otahaná bachyně. Dokud budou tito pseudoobhájci lovit se starým zeissem a nebo baterkou se systémem "blik -bum", tak se nediv, že selata chodí po lese samotná... Já s nočákem lovím více a na podzim třeba přednostně bachyně, ale nestalo se mi s nočákem ani jednou, že bych ulovil něco, za co bych si potom musel vyliskat...
Pro Libora Kunsta - vidíš, kdybys používal noční vidění, tak bys viděl, že to je otahaná bachyně. Dokud budou tito pseudoobhájci lovit se starým zeissem a nebo baterkou se systémem "blik -bum", tak se nediv, že selata chodí po lese samotná... Já s nočákem lovím více a na podzim třeba přednostně bachyně, ale nestalo se mi s nočákem ani jednou, že bych ulovil něco, za co bych si potom musel vyliskat...
5.3.2018 21:56 vložil František Havran
No jasný, to je přesně ono. Našly se kuřata a bla bla bla... Mě by spíše zajímalo, odkud je ta 100% ověřená informace o kuřatech. Já už jsem totiž slyšel tolik verzí, že by to vydalo na celou knížku... Uvědomte si, kolik výrobků se dováží ze zemí, kde toto řádí ??? TO si může někdo dát špatně upravenou svačinu z nakaženého prasete, kterou vyhodí, přiveze se krmná zvěřina na dnes tolik populární barf, myslivci rozhazují po vnadištích levné granule z Polska... Možností jsou minimálně desítky, spíše si myslím že stovky. Ale někoho hned obvinit, to hraničí s trestním stíháním pánové....Tyto názory zas nepochopím já. To mají lidi tak prázdné hlavy a jak ovce se nechají manipulovat?
No jasný, to je přesně ono. Našly se kuřata a bla bla bla... Mě by spíše zajímalo, odkud je ta 100% ověřená informace o kuřatech. Já už jsem totiž slyšel tolik verzí, že by to vydalo na celou knížku... Uvědomte si, kolik výrobků se dováží ze zemí, kde toto řádí ??? TO si může někdo dát špatně upravenou svačinu z nakaženého prasete, kterou vyhodí, přiveze se krmná zvěřina na dnes tolik populární barf, myslivci rozhazují po vnadištích levné granule z Polska... Možností jsou minimálně desítky, spíše si myslím že stovky. Ale někoho hned obvinit, to hraničí s trestním stíháním pánové....Tyto názory zas nepochopím já. To mají lidi tak prázdné hlavy a jak ovce se nechají manipulovat?
28.2.2018 17:32 vložil kunst libor
Já si myslím,že konec divočáků není jen o moru,to co dnes dovoluje zákon tak za to se schová všechno ,co by ještě před několika lety nazvala většina myslivců nemysliveckým a neetickým chováním a nebojím se říct prasárnou....dnes se to většině myslivců hodí a někteří na to čekali jak na smilování boží,výsledkem jsou kvanta prasečích invalidů a zmrzačenců které se vyrábí jak na běžícím pásu o naháňkách a teď v předjaří skupinky potulujících se samotných selátek,od kterých si bachyně odskočila na krmeliště a měla štěstí na nezodpovědného lovce....
Já si myslím,že konec divočáků není jen o moru,to co dnes dovoluje zákon tak za to se schová všechno ,co by ještě před několika lety nazvala většina myslivců nemysliveckým a neetickým chováním a nebojím se říct prasárnou....dnes se to většině myslivců hodí a někteří na to čekali jak na smilování boží,výsledkem jsou kvanta prasečích invalidů a zmrzačenců které se vyrábí jak na běžícím pásu o naháňkách a teď v předjaří skupinky potulujících se samotných selátek,od kterých si bachyně odskočila na krmeliště a měla štěstí na nezodpovědného lovce....
28.2.2018 06:57 vložil Zdeněk Bočan
Provozuji myslivost prozatím dost daleko od místa nákazy,ale zdraví rozum mi ukazuje,že nejbližší místo nákazy od toho našeho je 400 km,tak by mně zajímalo jak to ten mor dokáže ??? Pro pana Havrana: To že se našla v okolí zbuchtovaného golfového hřiště poházená kuřeta obsahující tento mor a nikde v médiích se to neukázalo,není normální a že těch 400 km od nejbližšího místa nákazy se nenašlo jediné nakažené pase. To sem k nám přiletělo ? Ani kdyby šlo pěšky tak to nestihne,vždyť do šesti dní od nakažení uhyne.Tak jak se to sem dostalo ???A myslivost opravdu na prasatech nestojí,ale je to jedna z mála druhůzvěře kterou můžeme lovit a která nám plnila pokladny ze které platíme nájem za honitby. Tady v soukromích revírech smíme lovit jen prase a škodnou ostatní druhy jsou jen pro majitele honitby.Sončíme tu jako Němci a nebude tu vůbec nic. Tady se to nevyřeší ,jen nepochopím názory jako pana Havrana,jsou ty lidi opravdu tak slepí a hluchý ???
Provozuji myslivost prozatím dost daleko od místa nákazy,ale zdraví rozum mi ukazuje,že nejbližší místo nákazy od toho našeho je 400 km,tak by mně zajímalo jak to ten mor dokáže ??? Pro pana Havrana: To že se našla v okolí zbuchtovaného golfového hřiště poházená kuřeta obsahující tento mor a nikde v médiích se to neukázalo,není normální a že těch 400 km od nejbližšího místa nákazy se nenašlo jediné nakažené pase. To sem k nám přiletělo ? Ani kdyby šlo pěšky tak to nestihne,vždyť do šesti dní od nakažení uhyne.Tak jak se to sem dostalo ???A myslivost opravdu na prasatech nestojí,ale je to jedna z mála druhůzvěře kterou můžeme lovit a která nám plnila pokladny ze které platíme nájem za honitby. Tady v soukromích revírech smíme lovit jen prase a škodnou ostatní druhy jsou jen pro majitele honitby.Sončíme tu jako Němci a nebude tu vůbec nic. Tady se to nevyřeší ,jen nepochopím názory jako pana Havrana,jsou ty lidi opravdu tak slepí a hluchý ???
20.2.2018 08:18 vložil František Havran
Jak jste prosím přišel k tomu, že bylo dovlečena úmyslně ? A ještě teorie o tom, že si každý umí odpovědět komu by to prospělo? To jsou zase myšlenky proboha.... A větu - kam budeš kráčet dál naše myslivosti myslíte vážně ? Copak myslivost je o prasatech?
Jak jste prosím přišel k tomu, že bylo dovlečena úmyslně ? A ještě teorie o tom, že si každý umí odpovědět komu by to prospělo? To jsou zase myšlenky proboha.... A větu - kam budeš kráčet dál naše myslivosti myslíte vážně ? Copak myslivost je o prasatech?
4.1.2018 09:19 vložil Michal Ukropec
Pachatele nedohledáme. Hlavně, aby se podařilo nákazu zlikvidovat. Škoda že jsme se na Vožicku loni minuli. Hodně zdraví Tobě i pejskům v Novém roce.
Pachatele nedohledáme. Hlavně, aby se podařilo nákazu zlikvidovat. Škoda že jsme se na Vožicku loni minuli. Hodně zdraví Tobě i pejskům v Novém roce.
24.12.2017 13:26 vložil Milan Studnička
Holt golf má přednost obzvláště ve Zlíně. Škoda, že se to nepodaří nikdy prokázat.
Holt golf má přednost obzvláště ve Zlíně. Škoda, že se to nepodaří nikdy prokázat.
11.12.2017 17:09 vložil Josef Jasenský
Plně s vámi souhlasím!!! Já jsem ze zelené zony s amp. A tady se nám chce plakat.
Plně s vámi souhlasím!!! Já jsem ze zelené zony s amp. A tady se nám chce plakat.
Chcete-li napsat komentář k tomuto článku, musíte být přihlášeni.